Under nine K7

Valvojat: ESKIL, btseppo

arzooth
Viestit: 236
Liittynyt: To Tammi 12, 2012 1:00 am
Paikkakunta: Pimeä reikä

Re: Low budget K7

Viesti Kirjoittaja arzooth » Pe Maalis 03, 2017 5:53 pm

Fella kirjoitti:Alkaako oleen tarpeeks race-henkinen. HÄ! :cool:
Ja ihanan low budget :lol: Just hyvää seurattavaa nää pienet ja nopeat muutostyöt.

Avatar
Suh0
Viestit: 341
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo

Re: Under nine K7

Viesti Kirjoittaja Suh0 » La Maalis 04, 2017 4:27 pm

Tuommonen suoja/nojauspelti mikälie tuli väkästettyä myös kun ei tähän mitään tankin kuorta tule. Tankin täyttökaula tulee vielä muuttumaan hieman, tuli pieni ajatushärö tuota tehdessä :-?

Vielä pitäisi hukkaportille kairailla paikka, tehdä pa-linjat sekä muutamat kiinnikkeet sekä öljyletkut ja tämän jälkeen kone irti ja tehdä sinne osastolle muutokset.

Tämän hetkinen kuosi:
Kuva
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi

Avatar
Smokie
Viestit: 6818
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: Under nine K7

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ma Maalis 06, 2017 7:56 pm

Jos toi tarra on Kiikalasta peräisin niin repikää heti irti jos vielä lähtee. Mulla oli lampussa, eli se tais ottaa vähän lämpöjä ja unohtui siihen talven yli yms mutta liima jäi kiinni niin ristuksen lujaan että sai itku kurkussa sormenpäät verillä hinkata ja liuottaa sitä irti.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Suh0
Viestit: 341
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo

Re: Under nine K7

Viesti Kirjoittaja Suh0 » Ma Maalis 06, 2017 10:15 pm

Vedetää sit vaikka hiomakoneella, tää maalataa vielä :D
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi

Avatar
Fella
Viestit: 669
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am

Re: Under nine K7

Viesti Kirjoittaja Fella » La Marras 25, 2017 10:31 pm

Jaa, jokos jatketaan :-?

Eli moottorin niputtelua aloiteltu. Ensimmäisenä pöydälle nostettiin kansi. Venat veke ja pinnoille kevyt läppäys.
Sinne muljahteli apen jäykemmät venttiilijouset sekä titaani retainerit.
Kuva
Kuva
Kuva

Tämän jälkeen siirryttiin kellariosastolle, siinäpä se ilta menikin oikeastaan välyksiä mittaillessa ja ihmetellessä. :freak2:
Kuva
Kuva

Timanttista viilailua männänrenkaille ja päittäisvälykset kuntoon.
Kuva
Kuva



Siinä tuli mittailtua yhtä ja toista illan aikana.
Ajattelin että varmasti useampaa kiinnostaisi joten mielenkiinnosta punnailtiin veivien eroja KIINA vs. "MERKKI"

Mainittakoon että MAXin veivit tulee suh0:n K3 ja wössnerit omaani. Hieman on kiinaveivit jykevämmän oloiset mutta silti paino oli yllättävän paljon suurempi.
Kuva

MAXPEEDING 373g
Kuva

WÖSSNER 323g
Kuva

Avatar
Fella
Viestit: 669
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am

Re: Under nine K7

Viesti Kirjoittaja Fella » La Marras 25, 2017 10:44 pm

Enpäs näköjään ollut aikanaan kirjoitellut mitään läppärungon modailusta joten tässä muutama kuva.

Pitää kyllä myöntää et on aika helvetillinen työmaa yksien suuttimien istuttaminen tohon runkoon.
Ongelmanahan siis on että tarpeeksi lyhyitä suuttimia ei tahdo löytyä valmiina joten muokkauksen alle joutuu: Suutin,suutintukki,läppärunko. :roll:

Suuttimista pitää sorvata tulopuolelta kaulaa kapeammaksi jolla sen saa uppoamaan syvemmälle suutintukin kulmakappaleeseen.
Kulmakappaleestakin saa ottaa jokusen millin pois jotta päästään lähemmäs orginaali mittaa. Ja lisäksi ettei pääse liian helpolla läppärunkoihin suuttimelle pitää porata syvempi ja suurempi tasku.

Eipäs ollut enään noiden muokkailuista kuvia mutta tässä kuva selkeyttämään orkkis ja deka
Tässä kuvassa piti kyllä olla modattu ja modaamaton suutin mutta olinkin ottanu orkkiksesta kuvan :D
Kuva

Muuten perus jutut. Toisioläpät veke, jokaiselle kurkulle ilmalähdöt ja tyhjäkäyntisuuttimen tulppailua yms.
Kuva
Kuva

Avatar
Fella
Viestit: 669
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am

Re: Under nine K7

Viesti Kirjoittaja Fella » La Marras 25, 2017 10:49 pm

Ja niiiin.

Tässä ollaan oikeastaan nyt odoteltu kellariin stressilevyä/korsettia, millä nimellä sitä haluaakaan kutsua.
Kuva

Tietääkseni on ensimmäiset suomessa tulossa mulle ja suh0:lle.

Auttaako? Saa nähä, tuskin tuosta ainakaan haittaa on kun ei noi kilosen lohkot jäykimmästä päästä ole.
Ensiviikolla pitäisi postin kiikuttaa paketti kotiin ja sitten päästään niputtaan moottori loppuun :wavey:

Avatar
Suh0
Viestit: 341
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo

Re: Under nine K7

Viesti Kirjoittaja Suh0 » Ma Joulu 18, 2017 9:58 am

Konetta saateltu nyt hieman eteenpäin. Vielä olisi öljypohjaan hitsailtava öljynpaluu sekä säätää imunokalta välystä hieman suuremmaksi ja ajoittaa nokat.
Tässä nyt kuitenkin pientä motivaatiokuvaa :reyes:

Kuva

Kuva
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi

Avatar
Suh0
Viestit: 341
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo

Re: Under nine K7

Viesti Kirjoittaja Suh0 » Ke Touko 23, 2018 4:35 pm

Laitteles Kimmo vähän kuvasatoa :firing:
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi

Mithelv
Viestit: 29
Liittynyt: To Huhti 20, 2017 11:49 pm

Re: Under nine K7

Viesti Kirjoittaja Mithelv » La Touko 26, 2018 3:23 pm

Kuvia tulemaan!

Avatar
Fella
Viestit: 669
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am

Re: Under nine K7

Viesti Kirjoittaja Fella » Su Kesä 03, 2018 11:44 pm

Nojuu, myöhässä sitä ollaan tälle kesälle jo valmiiks mutta kovasti se olisi ajatus tänä kesänä vielä ajella.
Katteisiin ja jalkatappeihin tulee vielä muutoksia mutta katsotaan rauhaksiin.

Starttinapin painallus lähenee, katsotaan miten käy. :D
Kuva
Kuva

RedBandit
Viestit: 82
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 1:00 am
Paikkakunta: B12T

Re: Under nine K7

Viesti Kirjoittaja RedBandit » Ti Kesä 12, 2018 10:53 pm

Hieno!

Avatar
Fella
Viestit: 669
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am

Re: Under nine K7

Viesti Kirjoittaja Fella » Ke Kesä 13, 2018 2:53 pm

Tänks.
Tässä pitää vielä b-paineensäätimen teline tehdä joka tulee takakatteen alle kun ei oikein muualle enää mitenkään fiksusti mahdu.

Putkeen pikku hitsuu hommat ja siistimiset.

Sen jälkeen pitää vielä käytättää kytkin auki ja tutkailla ton lockupin toimintaa ja mittoja. Katsotaan mitenkä sen saa pelaamaan. :-? :)

Vastaa Viestiin