kawasaki zx-6r fighter prokkis...

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

kawasaki zx-6r fighter prokkis...

Viesti Kirjoittaja cybress » Su Syys 25, 2011 6:29 pm

elikkä se alkaa olemaan taas se aika vuodesta kun ajo kiintiö alkaa olemaan täynnä..

tälläinen tuli kesällä hommattua kun yamaha muutti uuteen osoitteeseen. 2001 vm zx-6r kawasaki

Kuva

katteetkin kerkesi tippua matkalla....

Kuva


ja tällä hetkellä kawa näyttää tältä....


Kuva

Kuva


päivitellään taas kun saadaan jotain uutta aikaiseksi..

Avatar
Kkallioj
Viestit: 855
Liittynyt: Su Helmi 19, 2006 1:00 am
Paikkakunta: origiSRAD, minisuper-Honda ja minimoto

Viesti Kirjoittaja Kkallioj » Su Syys 25, 2011 7:16 pm

Perä on ehkä vähän turhan matalalla :lol:

Avatar
pommikone
Viestit: 1522
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ni sutii

Viesti Kirjoittaja pommikone » Su Syys 25, 2011 7:59 pm

Musta jotenkin tuntuu että cypressillä on jonkinlainen perversio noita pystyperäsiä keltasia paholaisia kohtaan. Tosin taitaa se tykätä moottori remonteistakin kun ei suzukin jälkeen ole yhtään kestävällä moottorilla varustettua vehjettä näkynyt. Pianothan nyt on ihan paskoja sen tietää kaikki ja ei noi ton mallin kawasakitkaan mitään ihan laatu kauraa ole :D
Arbeit macht frei

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » Su Syys 25, 2011 8:18 pm

pommikone kirjoitti:Musta jotenkin tuntuu että cypressillä on jonkinlainen perversio noita pystyperäsiä keltasia paholaisia kohtaan. Tosin taitaa se tykätä moottori remonteistakin kun ei suzukin jälkeen ole yhtään kestävällä moottorilla varustettua vehjettä näkynyt. Pianothan nyt on ihan paskoja sen tietää kaikki ja ei noi ton mallin kawasakitkaan mitään ihan laatu kauraa ole :D

pystympi=parempi.

kyllähän ne o alkanu olemaan kestävempiä zxr mallin jälkeen mitä o tehty kawaa...tuo on ainakin semmonen mikä on ollu hyvällä huollolla ja pidolla. pidosta en tiedä nykyisellä omistajalla että onko se hyvää,ei ainakaan takapyörällä :D :D

yammu oli yammu,,,,ei siitä sen enempää... :eek: :eek:

mutta josko tuostakin sais leivottua jotain silmään pistävää...


yammu ainaki pisti silmään, kattokaa tuota heppua oik kulmassa :lol: :lol: :lol:

Kuva

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » Su Syys 25, 2011 8:26 pm

Kkallioj kirjoitti:Perä on ehkä vähän turhan matalalla :lol:

missä se oli se tykkää nappula :lol: :lol: :freak2:

Avatar
Rockford
Viestit: 17
Liittynyt: To Elo 25, 2011 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R 1100 fighter

Viesti Kirjoittaja Rockford » Su Syys 25, 2011 9:42 pm

cybress kirjoitti:
yammu ainaki pisti silmään, kattokaa tuota heppua oik kulmassa :lol: :lol: :lol:
Hahhah, nämä on kyllä parhaita :lol:

HSuomi
Viestit: 556
Liittynyt: La Syys 13, 2008 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R750 -88, BSE 125 + kourallinen mopoja.

Viesti Kirjoittaja HSuomi » Su Syys 25, 2011 10:18 pm

Kuskin paikalla varmaan pärjää kun on munasuojat.
Mutta matkustajan paikalla en haluaisi istua. :)

Avatar
tanskude
Viestit: 596
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 1100 i/ö

Viesti Kirjoittaja tanskude » Su Syys 25, 2011 10:39 pm

Ei pitäis kilvenkulmastakaan tulla sanomista :deal:

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » Ma Syys 26, 2011 6:41 am

HSuomi kirjoitti:Kuskin paikalla varmaan pärjää kun on munasuojat.
Mutta matkustajan paikalla en haluaisi istua. :)

takakatteen kulmaa laskettu alaspäin kuvien oton jälkeen...

tearacer
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Touko 18, 2011 12:00 am

Viesti Kirjoittaja tearacer » Ma Syys 26, 2011 8:45 pm

jotenkin tuli heti fiilis et tuo berbeeri näyttää projektivaiheessa paljon paremmalta mitä valmiina :-?

jefffe
Viestit: 787
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 12:00 am
Paikkakunta: sc33 turbo, sc28

Viesti Kirjoittaja jefffe » Ma Syys 26, 2011 9:04 pm

Älä nyt liian alas sitä ainakaan laske!!! Anna olla pystyssä vaan niin on vähän asennetta. Must tuntuu ettei cybressin projekteissa tulla näkemään perien osalta koskaan mitään R6 periä. :firing: Noi perät on vedetty jotenkin niin överiks että mä ainakin tykkään jotenki pervolla tavalla. :D

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » Ti Syys 27, 2011 4:25 pm

tearacer kirjoitti:jotenkin tuli heti fiilis et tuo berbeeri näyttää projektivaiheessa paljon paremmalta mitä valmiina :-?

no jokaisella on oma silmä ja mielipide...

jos jotain rakentaa sen pitää olla

-härski
-omalaatuinen
-massasta erottuva

r6 perät ym muut on niin nähty joka pyörässä..mitä enemmän made in german niin sen parempi....

ja tästähän tulee härski,erikoinen,silmäänpistävä..jo äänienkin puolesta... yllättävän "hiljainen" tuo ixilin vaimennin :D

fatbaarikin jo ruuvattu kiinni,pitäisi vielä hakia pidemmät jarruletkut eteen...

seuraavaksi olisi maskin kiinnikkeiden teko hommia...

Kuva

caferacer
Viestit: 640
Liittynyt: Ke Kesä 01, 2005 12:00 am
Paikkakunta: kona blast

Viesti Kirjoittaja caferacer » Ti Syys 27, 2011 5:01 pm

tämän viikon hommia ois kääntää sun lelus poikittain tallin sisään että saadaan pysäköityä pari linjuria kawan kaveriksi sisään :deal:
Kuva

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » Ti Syys 27, 2011 5:34 pm

caferacer kirjoitti:tämän viikon hommia ois kääntää sun lelus poikittain tallin sisään että saadaan pysäköityä pari linjuria kawan kaveriksi sisään :deal:

ok,,,otetaanko semmonen torstai illan prokkis siitä hommasta ni jos vaikka sitte niinku oltas kaikki siellä HÄ?

Avatar
jalu78
Viestit: 604
Liittynyt: Su Tammi 02, 2005 1:00 am
Paikkakunta: MTB

Viesti Kirjoittaja jalu78 » Ti Syys 27, 2011 6:14 pm

cybress kirjoitti:r6 perät ym muut on niin nähty joka pyörässä...
teurastamolla syntyy talven aikana mahdollisesti kaksi taistelijaa lisää r6 perällä :lol: torstaina on tarkoitus olla itekkin siellä pitääpä käydä morjestaa
Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita!

Vastaa Viestiin