Muutama iiöö susuki

Valvojat: ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
jutila
Viestit: 1562
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv

Re: Pari iiöö susukia

Viesti Kirjoittaja jutila » Su Touko 12, 2013 6:29 pm

Paisto aurinko sen verran että kävin parempia kuvia räpsimässä, tai parempia ja parempia. Pitäs vissiin hommata semmonen kamera mistä ei o näyttö paskana niin vois muutella säätöjä ja ihmetellä heti kuvauksen jälkeen kuin paskoja kuvia tuli. :D
Painimiseksihan se vielä meni tuon mocalin kanssa. Entisellä omistajalla ilmeisesti ollu jic-liittimillä ja vielä vähän ylikirittynä, niin on kartiot painunu piloille nuista lähdöistä enkä saanu nuilla AN-liittimillä sitä pitämään. (vähän eri kartio ku jiceissä?) Leuka rintaan ja käsiä kivasti öljyssä uitellen vakiocuuleri takasi paikalleen.
Öljyt ku sain pysymään taas koneen sisäpuolella niin alko ykkösen kaasari tulvia holtittomasti. Käytin paikallaan siitä pohjaa irti, eikä tuosta paljo viisastunu. Hanalla kun säätelee bensan virtauksen sopivaksi niin saattaahan tuolla ajella. :D Pitää huomenna hakea metallikuorinen b-filtteri ja laitella linjaan ku ei nuita muovisia taija uskaltaa koneen päälle laittaa. Samalla ottaa kaasarit pöyälle ja ihmetellä että mikä vittu siellä maksaa.
KuvaKuva
KuvaKuvaKuva
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"

Avatar
Tessustelija
Viestit: 1770
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
Viesti:

Re: Pari iiöö susukia

Viesti Kirjoittaja Tessustelija » Ma Touko 13, 2013 7:21 pm

Kyllä se tuo kiiltävä maali tuo omalla tapaa sitä kliiniä olemusta esille
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw

jutila
Viestit: 1562
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv

Re: Pari iiöö susukia

Viesti Kirjoittaja jutila » Ti Touko 28, 2013 5:10 pm

Kohta viitisensataa "onnellista" kilometriä takana. :D. Koogikserin linkku pitäs alkaa leipomaan paikalleen, ei paljon tosiaan joustele tuon vakiolinkun kanssa. Muutempa ei o oikeen tarvinnu ku antaa kovaa ajoa. Kaasaritki alko pelaamaan ku tyhjensi ne kaikenmoisesta paskasta mitä tankkiin oli kertyny.

Ainiin tuli haettua vähän projektia, ettei lopu vaan tekeminen kesken..
Rullaava -89 750 slingshotti. Ajatuksena metästellä jostaki vakiokatteet ainaki. Tallissa ois yks -87 750 tekniikka, jos innostuu leipomaan paikalleen. Mutta kivasti kyllä enteilis jotain muuta kun tuossa runkonumerokin loppuu "711" :deal: Mutta jooh, tämä on tosiaan semmonen iisakin kirkko, että tehdään kun jaksetaan..
Kuva
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"

HSuomi
Viestit: 729
Liittynyt: La Syys 13, 2008 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R750 -88, BSE 125 + kourallinen mopoja.

Re: Pari iiöö susukia

Viesti Kirjoittaja HSuomi » Ke Touko 29, 2013 9:08 am

Etsi ihmeesä jostain siniset vakiokatteet tohon ja sitte jotain hillittyä drag-lookkia ja kauhee kattila. Ei oikee noi uusien pyörien osat istu näihin vanhoihin omasta mielestä...

jutila
Viestit: 1562
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv

Re: Pari iiöö susukia

Viesti Kirjoittaja jutila » To Elo 01, 2013 8:26 pm

Hilijasta pielly.. Mustaa gikseriä koittanu tässä rahaan vaihtaa ku alkaa olla nuita rojekteja jo omiksi tarpeiksi. Ostas nyt joku pois niin laittasin tigin saksasta tulemaan ja pääsis vähän paremmin harrastamaan loppuja romuja.

No, oli siinä sen verran vikaaki että ilmaantu mystinen rötäily ja kolmelle tippuminen alakierroksilla/tyhjäkäynnin tuntumassa. N. kymmenen kaasarijumpan jälkeen oli pakko uskoa, että on ne kaasarit jo kunnossa kun semmonen jossain vaiheessa ilmaantunu pätkiminen ei meinannu poistua millään ilveellä. Tulppien vaihon ja hattujen lähemmän tarkastelun jälkeen ilmeni että tulpanjohot oli enemmän jä vähemmän paskana, osa hatuista oli halki ja osa niin löysiä että pomppasivat pois paikoltaan.
Siispä:
Nämä vittuun
Kuva
Ja nämä tilalle
Kuva Kuva

Varmaan paras päivitys ahtimen jälkeen, mitä vanhaan iiööhön voi tehä. :D
Puolat sinällään oli ihan hyvän oloset, mutta hatut ja johot niin paskat, että oli halvempi laittaa nuo nurkissa olleet sormipuolat tilalle.(alkuperänen syy käyntihäiriöön oli muuten löystyny tyhjäkäyntisuutin..)

-89 slingshottiinki on jonkulaisia kate-aihioita löytyny. Vielä kun isolohkon löytäs ja lompakko sallis..
Kuva

Samoin iisakin kirkkoon on ohimennen jotain osia kerätty ja raameja hahmoteltu.
Kuva

Alkaahan nuita olla, mutta ei tässä vielä kaikki... :lol: tuli hommattua lizardilta paperillinen -88 750 runko jos vaikka jotain caferaaserin tyyppistä "sitte joskus".
Kuva
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"

Avatar
lappis
Viestit: 1077
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2005 1:00 am
Paikkakunta: K3 1000 Fighter

Re: Muutama iiöö susuki

Viesti Kirjoittaja lappis » Pe Elo 02, 2013 12:19 am

Hyvältä näyttää... Laita kuvat jatkossa näin, et ei avaa uutta sivuu. Vaan kuva aukee isommaksi, tässä samalla sivulla. :wavey:

Kuva

jutila
Viestit: 1562
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv

Re: Muutama iiöö susuki

Viesti Kirjoittaja jutila » Ke Syys 11, 2013 11:27 am

Musta vaihto eilen omistajaa. Ei onnistunu pyörien vähennys saati helpottanu tigin hommausta, turbo katana tuli tilalle. Semmonen ihan vaan "lievä" projekti. :roll:
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"

Avatar
Perkele
Viestit: 844
Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: llä päästään

Re: Muutama iiöö susuki

Viesti Kirjoittaja Perkele » Ke Syys 11, 2013 8:49 pm

Kuva

jutila
Viestit: 1562
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv

Re: Muutama iiöö susuki

Viesti Kirjoittaja jutila » Ke Syys 11, 2013 9:00 pm

Sama peli. Onko jotain tietoja tuon vaiheista? Näyttäshän tuossa pikku rojektia olevan parille iltaa.
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"

Avatar
Perkele
Viestit: 844
Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: llä päästään

Re: Muutama iiöö susuki

Viesti Kirjoittaja Perkele » To Syys 12, 2013 7:20 pm

Ei ole mulle tuttu peli, tarjottiin vaan vaihdossa mutta en jaksanut ottaa lisää projekteja seisomaan.
Kuva

jutila
Viestit: 1562
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv

Re: Muutama iiöö susuki

Viesti Kirjoittaja jutila » To Syys 12, 2013 9:00 pm

Ok. Saas nähä mille kesää tuon ite saa ajoon. Runko pitäs ainaki käydä kauttaaltaan läpi ja tehdä vähän uutta takarunkoaki edellisten hitsarien jäljiltä.Sitten sähköt synnyttää melkeenpä kauttaultaan. Pakosarjaki näky olevan halki, turbon kunnosta ei sen kummempaa tietoa, eikä se toki käyntikuntonenkaan ollu myyntihetkellä.:D +kun on vaihettu ärrän vanteet ja keula, niin ei tuo ahdin/cuulerisetti mahdu oikeen nykysellä paikallaan olemaan..
Pyörä tuotu 2008 ruotsista, penkitetty prätkäpajalla 190heposta, ahdin, cuuleri ja ahtopaine otteessa.
Tuossa pitäs olla mcXpressin turbosatsi. Pakosarja on ainaki siistiä tekoa, painekotelo vähän mielenkiintosen muotonen, mcxpressin ahtimittari tuli ainaki matkaan, että se nyt ainaki on siltä tehtaalta.
"triggerin" puolelle konetta on ympätty mekaaninen öljypumppu joka pumppaa öljyt turbon alle kiinnittyvästä välisäiliöstä takaisin lohkoihin.
Tämmösenä se tuli:
Kuva Kuva

Vähän kun purki mukana tulleista lihalaatikoista osia, niin näytti jo tutummalta. :blah:
Kuva Kuva

Jos jollain on tarkempaa tietoa pyörästä niin saa kertoa, vaikka privalla. V-kääpä varmaan ainaki jotain tietää, kun on ilmeisesti jotain dumpin osia tuohon tehny ja screamerin vanha tankkiki tuli läjän matkassa.
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"

Avatar
lappis
Viestit: 1077
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2005 1:00 am
Paikkakunta: K3 1000 Fighter

Re: Muutama iiöö susuki

Viesti Kirjoittaja lappis » To Syys 12, 2013 9:36 pm

Ai että näyttää pari vikaa kuvaa hyvältä... Oletan että lopputulos on katanamaisen (oe] stylen mukainen, tehohirviö :deal:

Avatar
heinojo
Viestit: 181
Liittynyt: Pe Syys 28, 2012 7:26 pm
Paikkakunta: gsxr1000 k6

Re: Muutama iiöö susuki

Viesti Kirjoittaja heinojo » Pe Syys 13, 2013 10:19 am

En tiiä kyllä miks, mutta nuo vikat kuvat istuu jollain irstaalla tavalla vaa silmään :upto: ... ois kyllä härski :grayyes:
Adeptus Motorsport 50100
https://www.facebook.com/AMS50100

jutila
Viestit: 1562
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv

Re: Muutama iiöö susuki

Viesti Kirjoittaja jutila » La Syys 14, 2013 9:02 pm

Ei muutaku pussihousujen ostoon kaikki.. :D Saa nähä minkälaista hirviötä tulee. Eikai tuota katanan vakiomosaa viiti mahotonna rääkätä.
Pitää nyt tuo runko parsia eka kuntoon. Swingiksi meinasin tlr swingiä ja yks busan takavannekki ois tuolla jemmassa. Pitää nyt kattoa onko ne tuohon miten helposti sovitettavissa. Voi joutua ketjulinjan puolesta jo runkoputkiin tekemään tilaa ja sitäkään ei tiedä riittääkö tila lohkojen ja swingin välissä. Siinä samallahan nuo tietenki tulis tehtyä ku runkoa kunnostaa.. :upto:
Ehkä kuitenki ihan eka projekti ois näppäillä tuo käyntikuntoon ja koittaa onko tekniikka tikissä.
Joku vähän pitempi ja tuoreempi usd-keulaki pitänee katella. Mielellään vielä niin painavasta pyörästä, että sais sen otteeseen.
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"

jutila
Viestit: 1562
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv

Re: Muutama iiöö susuki

Viesti Kirjoittaja jutila » To Heinä 26, 2018 1:13 pm

Aattelin ihan vittuillessaan tännekki jotaki kirjotella
..jos vaikka sais vinkkejä passin hommaukseen!
Dr ollu työn alla heti viime kerran perään. -13 tai -14 myin 500cr:n keulan siitä pois ja siitä asti ollu ajamatta. Jossain välissä hommasin 525 exc keulan ja exc tankki/penkki/perä oli haaveissa laittaa. Dr:n runko kuitenki niin leveä tankin alta ennen penkkiä, että eihän siihen mikään normaali tankki mahtunu. Ostin jossain välissä 350dr:n "safaritankin" mutta ei se sekään siihen mahtunu.
Emäputkihan piti taas tehä uusiin puihin että sai keulan paikalleen. Etuvanteeksi hommasin ktm vanteen että tulee kerralla sopiva...paitsi että niissähän vaihtuu tuo akselin halkasia jossain vaiheessa ja tuli tietenki vääränlainen...kaks kertaa. No, onpa piikkirenkaalle nyt oma vanne.
Jonku vuoden oottelin sorvarilta uutta etuakselia että saa nuo vanhemman mallin vanteet keulaan istumaan. Viime vuonna sitte jo kyllästyin vähän sitä ootteleen, niin ostin ktm powerparts osana sen muunnossetin.
Heti perään nyt kesälomalla laitoin mopon pyörilleen tai ainaki vanteineen ja aloin tankin vaatimia runkomuutoksia jatkamaan. En tiiä tuleeko siitä mitään vieläkään, mutta koitetaan nyt ainaki.
Kuva Kuva
Kuva Kuva
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"

Vastaa Viestiin