2-tahti vs. 4-tahti

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

EL Fast
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Heinä 04, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki S1 80 cc
Viesti:

2-tahti vs. 4-tahti

Viesti Kirjoittaja EL Fast » To Heinä 10, 2003 5:52 pm

2-tahti vs. 4-tahti. Yleinen kilvan aihe. Kumpi on parempi? Mopojen puolella 2-tahti on PALJON PAREMPI! Mutta entäs moottoripyörä? Kumpi on parempi? Siinä teille miettimistä. :D :upto: :P

Rokki StreetFreaX
Viestit: 291
Liittynyt: Su Kesä 30, 2002 12:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rokki StreetFreaX » To Heinä 10, 2003 7:15 pm

Täs on pakko olla joku jatkumo, aina n. 2-3 viikon välein esiin putkahtaa joku erikoisneropatti. Kuhan nyt sitten pysyy täällä 2-t osastolla....

Avatar
ry
Viestit: 205
Liittynyt: Su Huhti 28, 2002 12:00 am
Paikkakunta: voimanainen & sutiva sonni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ry » To Heinä 10, 2003 8:27 pm

tämmöset threadit vois siirtää suoraan motot.nettiin. tää ei oo mikään mopopoikien taistelutanner

Avatar
RoadRunner
Viestit: 280
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Johnny B 1200 & Nishiki

Viesti Kirjoittaja RoadRunner » To Heinä 10, 2003 9:45 pm

El fast...como?

Mee nyt kotiis kasvamaan...tai edes mototpistenettiin, kukaan ei oikein jaksa innostua sun mopoiluista.
Control is nothing without power.

Avatar
hopper
Viestit: 48
Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: tunturi hopper ja susuki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hopper » La Joulu 04, 2004 6:42 pm

2 TAHTI

Tessuttelija
Viestit: 208
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Pari haisevaa romua

Viesti Kirjoittaja Tessuttelija » Su Joulu 05, 2004 12:16 am

Riippu mihin tarkotukseen moottori tulee ja halutaanko tehdä über kierroskone vai über vääntökone....Ja nyt mietin koko yön miksi mä vastasin tähänki
A coward dies a thousand deaths.
A warrior dies, but once.

Avatar
tomppa_
Viestit: 18
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 1:00 am
Paikkakunta: on mik

Viesti Kirjoittaja tomppa_ » Pe Joulu 10, 2004 9:02 pm

four stroke 4-ever

ehottomasti!! :P

Freddy
Viestit: 2
Liittynyt: La Joulu 11, 2004 1:00 am
Paikkakunta: Z1000

Viesti Kirjoittaja Freddy » Su Joulu 12, 2004 1:10 am

Sori pojat. Testaan vaan tänne. Kerron kuitenkin mielipiteeni. Nelitahdin täytyy olla parempi vaihtoehto, koska "viisaat" moottoripyöräinsinörtit ovat keksineet kaikista isommista mopoista nelitahtisia, joten luottakaamme heihin. Kaksitahtiset ovat tosin suhteellisen tehokkaita kuutiotilavuuteensa nähden, mutta kulutuskestävyys tulee jossain vaiheessa vastaan. Myös kyseisten laitteiden "tuoksu" yleisessä liikenteessä karkoitaa useimmat perässäroikkujat. Jostainhan sitä täytyy aloittaa. Myös minä olen pari vuotta sitten ajanut piikillä :) Se oli hienoa aikaa. Pyöräni oli Aprilia RS 125. Jos piikeistä pitäisi valita niin ehdottomasti 2T. Juurikin tehokkuutensa takia, täysitehoisena...

Avatar
Georg
Viestit: 661
Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R

Viesti Kirjoittaja Georg » Ma Joulu 13, 2004 12:32 pm

Kaksitahdin käryhän haittaa vain ohitettavia.

Edit: Minkähän helvetin takia minäkin tähän vastasin?
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

CBD
Viestit: 34
Liittynyt: Ke Joulu 29, 2004 1:00 am
Paikkakunta: Suzuki R Turbo

j

Viesti Kirjoittaja CBD » To Joulu 30, 2004 12:40 am

kaksi tahti vääntää paremmin eikä tartte pelätä että venttiilit palaa kaks tahtii on parempi virittää nelitahti laiska paska
I`M THE BONEHEAD

Avatar
Smoldari
Viestit: 1576
Liittynyt: La Joulu 13, 2003 1:00 am
Paikkakunta: SV, CB

Re: j

Viesti Kirjoittaja Smoldari » To Joulu 30, 2004 12:48 am

CBD kirjoitti:kaksi tahti vääntää paremmin eikä tartte pelätä että venttiilit palaa kaks tahtii on parempi virittää nelitahti laiska paska
mopoissa kylläkin, mut :nono:
snafu

Dinki-Di
Viestit: 6
Liittynyt: La Huhti 16, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Honda XBR 500 Honda CR 125 Honda CB 125 KTM SX 250
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dinki-Di » La Huhti 16, 2005 11:46 am

no jos samankokoset 2-t ja 4-t tehossa kilpailee ni kumpihan vie voiton..mut pitemmällä tähtäimellä 4-t on parempi kestävyytensä takia.

Avatar
Spike
Viestit: 674
Liittynyt: Su Syys 12, 2004 12:00 am
Paikkakunta: liiterissä

Viesti Kirjoittaja Spike » La Huhti 16, 2005 5:30 pm

b-roc kirjoitti:Täs on pakko olla joku jatkumo, aina n. 2-3 viikon välein esiin putkahtaa joku erikoisneropatti. Kuhan nyt sitten pysyy täällä 2-t osastolla....
sama Kuva
vajaatahdit Kuva
Hyosung GT125 pistää vajaatahdit hiljaseks Kuva

Avatar
Spike
Viestit: 674
Liittynyt: Su Syys 12, 2004 12:00 am
Paikkakunta: liiterissä

Re: j

Viesti Kirjoittaja Spike » La Huhti 16, 2005 5:34 pm

CBD kirjoitti:kaksi tahti vääntää paremmin eikä tartte pelätä että venttiilit palaa kaks tahtii on parempi virittää nelitahti laiska paska
onko hauskaa olla tyhmä?
nelari vääntää aina paremmin... :deal:

sitten kun pääset syöttötuolista pois niin käy koeajamassa Hyosung GT125 Kuva

Bonis
Viestit: 1477
Liittynyt: La Tammi 18, 2003 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Bonis » La Huhti 16, 2005 8:14 pm

4t

Vastaa Viestiin