FZR 1000 kilinä/kalkatus

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

newcane
Viestit: 182
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 12:00 am

FZR 1000 kilinä/kalkatus

Viesti Kirjoittaja newcane » Ti Touko 12, 2009 6:50 pm

Pienestä sirinästä se sitten lähti liikkeelle. No nyt on tullu vaihettua ketju, säädettyä venttiilivälykset, uus kiristäjä. Sirinähän ei sinällään paha ollu, mutta "ammattilainen huoltomies" sanoi tulevan ketjusta.Se olikin ihan loppuun venyny ja kiristin tapissaan. No ei auttanu noitten vaihto ja lähinki ajamaan, kun huollossa sanovat, että ei se siitä mihinkään hajoa kun et ihan rajarille ruovi. Pikku vedätys ja kauhee kilinä/kalkatus. Kuulostaa ihan että joku osuis jotain vasten koneen sisällä. WTF? Paukkuko laakeri alakerrasta vai onko jotain vinkkiä mistä ettimään. Kansi ilmeisesti ainakin poes ja tutkimaan?

Avatar
Plaaf
Viestit: 1936
Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Ei se ikinä ole valmis..
Viesti:

Re: FZR 1000 kilinä/kalkatus

Viesti Kirjoittaja Plaaf » Ti Touko 12, 2009 7:42 pm

newcane kirjoitti:Pienestä sirinästä se sitten lähti liikkeelle. No nyt on tullu vaihettua ketju, säädettyä venttiilivälykset, uus kiristäjä. Sirinähän ei sinällään paha ollu, mutta "ammattilainen huoltomies" sanoi tulevan ketjusta.Se olikin ihan loppuun venyny ja kiristin tapissaan. No ei auttanu noitten vaihto ja lähinki ajamaan, kun huollossa sanovat, että ei se siitä mihinkään hajoa kun et ihan rajarille ruovi. Pikku vedätys ja kauhee kilinä/kalkatus. Kuulostaa ihan että joku osuis jotain vasten koneen sisällä. WTF? Paukkuko laakeri alakerrasta vai onko jotain vinkkiä mistä ettimään. Kansi ilmeisesti ainakin poes ja tutkimaan?
Otas öljyt pois ja katso kipon pohjalle mitä sinne jää.. jos jää kultahilettä sinne niin sitten osuit pääsuoneen ja voit alkaa vaihtamaan kampiakselin laakereita sinne koneeseen.

Vastaa Viestiin