Gsx-r rakentelijoita.!!

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Mithelv
Viestit: 25
Liittynyt: To Huhti 20, 2017 11:49 pm

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja Mithelv » Ti Loka 03, 2017 11:12 pm

Mistä öljynlähtö turbolle K1 moottorista? Voiko ottaa nokkaketjun kiristimelle menevästä letkusta haaralla?

Avatar
Jri
Viestit: 251
Liittynyt: Su Touko 08, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Salo

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja Jri » Ke Loka 04, 2017 1:24 am

Mithelv kirjoitti:Mistä öljynlähtö turbolle K1 moottorista? Voiko ottaa nokkaketjun kiristimelle menevästä letkusta haaralla?
Koneen oikeasta kyljestä ottaa yhden ison kuusiokolon auki ja laittaa banjopultin siihen..

1502
Viestit: 24
Liittynyt: Ke Maalis 10, 2010 1:00 am
Paikkakunta: B-king, GSX-R

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja 1502 » Ma Loka 09, 2017 8:46 am

IÖ gsxr tiivistesarjaa myydään 86-88 ja 89-92, uudempaa heikosti saatavilla. Onko kuinka erilaiset sarjat, saisko vanhempaa kuinka paljon hyödynnettyä uudempaan koneeseen?
Street Trash SFC

Mithelv
Viestit: 25
Liittynyt: To Huhti 20, 2017 11:49 pm

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja Mithelv » Ma Loka 09, 2017 5:28 pm

Kuva
Kuva
KuvaSemmonen setti tuli tehtyä K1-K2 koneeseen.
Hukkiselle pitää tehdä vielä lähtö ja hitsailla sarja valmiiksi...

kiljunen
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Marras 10, 2017 12:04 am

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja kiljunen » Pe Marras 10, 2017 12:10 am

Onko jollain faktaa käykö 1200 03 banditin vaihderattaat, siirtäjät ja vaihteensiirto rumpu 92 1100 gsxr:ään?
Mulla on 2&5 rattaat rikki sekä siirtäjä ja myös rumpu kulunu. Olis vaan tiedossa banditin rattaat , siirtäjät ja rumpu.
Kiitos.

arzooth
Viestit: 157
Liittynyt: To Tammi 12, 2012 1:00 am
Paikkakunta: Pimeä reikä

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja arzooth » Pe Marras 10, 2017 2:25 pm

Tuossa muutamaa sivua taaksepäin oli jotain aiheesta: viewtopic.php?f=12&t=47147&start=2550

kiljunen
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Marras 10, 2017 12:04 am

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja kiljunen » Pe Marras 10, 2017 10:40 pm

No sen näkee kohta ostin 04 banditin laatikon osat ebaysta. Osanumeroiden perusteella ainakin 2 ja 5 rataat sekä siirtäjät pitäis olla samat. Vaihde rumpu ei suoraan näytä että menis gsxr:ään. Mutta 96-00 banditis ja gsxr:äs on osanumeroiden perusteella sama rumpu ja 00-05 baditin rumppu näyttää osanumerolla korvaavan 96-00 banditin rummun. Eli periaatteessa pitäisi käydä. :type:

RM
Viestit: 353
Liittynyt: Ti Tammi 25, 2005 1:00 am

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja RM » Ma Maalis 05, 2018 8:16 pm

Mistä vuosimallin GSX-R 1100:sta lähtien käytössä 2 rivinen laakeri vetoakselilla?

Aikaisemmin oli 2rivinen ja Amerikan-Joe on laittanut nyt 1 rivisen kapeamman laakerin tilalle?

Avatar
TESTO
Viestit: 496
Liittynyt: To Syys 16, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R 7/13 -88, GSX-R 7/12 -89 ja GSXR 1340 APE -86 GSXR 1100 -92, Yamaha YG1 -69

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja TESTO » Su Maalis 11, 2018 8:09 am

RM kirjoitti:Mistä vuosimallin GSX-R 1100:sta lähtien käytössä 2 rivinen laakeri vetoakselilla?

Aikaisemmin oli 2rivinen ja Amerikan-Joe on laittanut nyt 1 rivisen kapeamman laakerin tilalle?
1052 eli 1988 on vielä se kapeampi laakeri ja 1989 tulee 1127 jossa leveämpi. Banditissa on kautta linjan se leveämpi ja gsxf:ssä taitaa olla loppuun saakka kaposempi malli. Ihan vaan lisähuomiona kun romut on samanlaiset mutta pikkasen erilaiset. Viisaammat korjatkoon vääryyteni.

newcane
Viestit: 171
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 12:00 am

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja newcane » To Huhti 26, 2018 9:40 pm

1100w -93 naitettu k3 1000 swingi.
Linkun kanssa takertaa.
Muuttuu kulma koiranluissa aika rankasti alkuperäiseen.
Mikä avuksi?
Uudempi k3 linkku ei tuntunut toimivan kuinkaan.

Mithelv
Viestit: 25
Liittynyt: To Huhti 20, 2017 11:49 pm

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja Mithelv » Ke Touko 16, 2018 12:34 am

Onko tämä foorumi jo ihan kuollut??? Ei tunnu mihinkään saavan vastausta... Mutta koitetaan kuitenkin. Eli tollanen K1 1000 kyseessä, madalsin pyörää noin 60 milliä edestä ja takaa. Millä vois välttää sen ettei katteet ota maahan tai etulokari ota kiinni etukatteeseen kovassa jarrutuksessa tai keulimisen lopettaessa? Jäykemmäksi keulaa vaan? Vai onko olemassa jotain stoppareita jotka estää tämän?

Avatar
Kamikaze
Viestit: 411
Liittynyt: Ti Heinä 02, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Dösä, dnepr mt-09, KTM SX380

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja Kamikaze » Ke Touko 16, 2018 10:06 am

Itslläni auttoi K1 gixxeriin tiukemmat etujouset
Keulii ilman viagraa

arzooth
Viestit: 157
Liittynyt: To Tammi 12, 2012 1:00 am
Paikkakunta: Pimeä reikä

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja arzooth » Ke Touko 16, 2018 11:00 am

Hiljasta on...mutta aiheeseen. Koska nostaminen ei tule kysymykseenkään :D , kikkailemalla pikkujuttujen kanssa saa vähn tilaa, lokari lähemmäs rengasta, liuttaa kuitenkin aavistuksen pumppuja kolmioista, muutama napsu keulaa tiukemmalle.
Tossa ei vielä tainnu olla sitä katenatsoilla irrotettavaa palasta etukatteen alla, jonka irrottamalla tulee tilaa?
Takapäässä jousen esijännitystä kireemmälle, iskari tiukemmalle(jos jatkettu niin varmaan jo jouduttu säätämäänkin).
Afrikan mallin pohjapanssaria ei ehkä kannata niitata katteen pohjaan (ainakaan paksusta pellistä), reuna kun nappaa kii ni pääsee samalla isommasta palasta katetta eroon.. :lol:
Ja sitten jos on isompi kaveri, niin muutama wilhelmi ja laaki kaljaa vähemmän saattaa vaikuttaa kanssa ajan myötä :silly: .

Mithelv
Viestit: 25
Liittynyt: To Huhti 20, 2017 11:49 pm

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja Mithelv » Ke Touko 16, 2018 11:30 am

Osaatteko sanoa onko tuo 60 milliä liikaa edessä, kun sen verran liu'utin pumppuja ylemmäs? Tällä hetkellä on noin 50 milliä katteen ja lokarin välissä, pelottaa vaan että nappaa kiinni renkaaseen jos tulee keula vauhilla alas...

arzooth
Viestit: 157
Liittynyt: To Tammi 12, 2012 1:00 am
Paikkakunta: Pimeä reikä

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja arzooth » Ke Touko 16, 2018 12:15 pm

Vaikuttanee pyörä kohtaisesti ja minkälaisessa käytössä on, miten paljon voi/kannattaa tontittaa. Jossain kiihdytys käytössä, missä vedetään useesti vielä liinoilla alas ei varmaan tasasella niin paha. Mutta tuolla kuoppasella tiellä varmasti raapii romut kiinni shöw korkeudessa olevalla.
Tota pohjaamista oon ite simuloinut vetämällä pyörän pukilla jotain topparia vasten ja kuormaliinoilla kiristelly tyhjiä pois keulasta.
Jossain pyörissä lokarin takapää on ensimmäisiä mikä raapii syyläriin, sitten kylmästi vaan siivua pois. Siinä tapauksessa, kun rupee kumi ottamaan kiinni tulee ihan varmasti tilanteita liikenteessä. Sitten ei varmaan auta ku nostaminen tai edellämainittu keulan jäykistäminen(säädöistä tiukemmalle, jäykemmät öljyt, jytymmät jouset).
Ahdetussa pelissä kuvittelisin, että rengas ottaa vielä herkemmin hyrrään kiinni.

Vastaa Viestiin