Ruutia 2-tahterista

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
Wilpertti
Viestit: 364
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Husqvarna TE450

Ruutia 2-tahterista

Viesti Kirjoittaja Wilpertti » Ma Joulu 04, 2006 11:45 pm

Ah

Vihdoin tuli Ameerikasta kauan odotettu paketti. Saiskohan noilla eväillä RD kolmepuokista sen 100+ voiman ulos.


http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... 83361b.jpg

http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... 9c716e.jpg


Viljo

Avatar
Tessustelija
Viestit: 1391
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tessustelija » Ti Joulu 05, 2006 9:22 am

Ei tainnu olla halpa paketti? mutta lupaavalta näyttää. :)
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw

RM
Viestit: 353
Liittynyt: Ti Tammi 25, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja RM » Ti Joulu 05, 2006 12:32 pm

Paljon kuutioita? Tuliko kampura kanssa? Ja aiotko ite vääntää pakoputket vai käytätkö jotain valmiita??

Wilpertti
Viestit: 364
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Husqvarna TE450

Viesti Kirjoittaja Wilpertti » Ti Joulu 05, 2006 2:31 pm

Pitkäiskunen kampura mulla jo on, joten tosta tulee vähän yli 420cc. Ja piiput teen toki ite. Ei noihin oo toimivia putkia saatavilla pyöräkäyttöön.

Täpinä on hirvee. Tulis jo kesä ja kärpäset.

Vilhelmi

Avatar
Entropia
Viestit: 633
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 1:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Entropia » Ti Joulu 05, 2006 6:54 pm

Vielähän pystyy hätäset testit ottaa, ei hirveesti lunta oo...:wavey:

Onko tuohon tehty oma YPVS, vaiko originaali, taikka peräti ilman koko säädintä?

Avatar
MadeInFinland
Viestit: 1240
Liittynyt: Ke Syys 08, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Honda CBR RR, Suzuki GS500E -83, Kawasaki KX250F + 688c Suzuki DR

Viesti Kirjoittaja MadeInFinland » Ti Joulu 05, 2006 7:46 pm

Wilpertti, olitkos se juuri sinä silloin kesällä kun keulittelit siinä Rusan lähellä ja juteltiin sitten pakastamolla? :) Olit naisen kanssa, joka ajoi keltasella suzukilla ja minä ajelin silloin keltasella yamaha fzr 600 fighterilla. Jotenkin tuli mieleen että olet varmaankin juuri sama henkilö...

Vastailehan kun kerkeät. :wavey:
-Piiloanarkisti mustassa puvussa-
Kuva
http://www.mmaf.fi/forum

Avatar
rz350
Viestit: 196
Liittynyt: Pe Heinä 28, 2006 12:00 am
Paikkakunta: pw 50

Viesti Kirjoittaja rz350 » Ti Joulu 05, 2006 10:00 pm

SWEET JESUS...palvontaa täältä päin, oliko työläs homma tilata
toi paketti ( on siis vissiin bansheen setti )? Laita ihmeessä jotain
infoa projektin etenemisestä, itse olen kuolaillut tuota stroke sarjaa
jo jonkin aikaa, mutta täytyy kai vielä koittaa tuosta vakio padasta kiusata se 70-80 hepoa.

Wilpertti
Viestit: 364
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Husqvarna TE450

Viesti Kirjoittaja Wilpertti » Ke Joulu 06, 2006 1:38 am

Jes MadeInFinland, sama heppu. Sama pyörä. Vaan nälkä kasvaa syödessä. Vielä säki ehdit vaihtaa Jammun kakstahtiseen............... No ei... Ei tossa oikeesti oo järkee. Mut kiva kokeilu, jos vaikka sais edes itelle uskoteltua ettei kakstahterit oo kuollu.

Ja misteer RZ, kyllä mullaki oli se 80 konia vakio pytyillä, mut se kuitenki vaatii helevetisti työtä noilla pytyn porttauksilla. Toimiessaan oli ihan jees, ja todistetusti kulki ja nokitti ihan jees. Mutta jotain siitä puuttu.

Jos sitä nyt sais sen puuttuvan ilmoille. Kyllä se kuitenki aika raju on se 2-T voima. Ja oikeesti vääntökin on todella raju kuutioihin nähden.


Ville

Wilpertti
Viestit: 364
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Husqvarna TE450

Viesti Kirjoittaja Wilpertti » Ke Joulu 06, 2006 1:40 am

Ai saatana SuomiPoika, oot näköjään vaihtanu Sutsukiin. Ei hyvä............

Avatar
MadeInFinland
Viestit: 1240
Liittynyt: Ke Syys 08, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Honda CBR RR, Suzuki GS500E -83, Kawasaki KX250F + 688c Suzuki DR

Viesti Kirjoittaja MadeInFinland » Ke Joulu 06, 2006 4:58 pm

Wilpertti kirjoitti:Ai saatana SuomiPoika, oot näköjään vaihtanu Sutsukiin. Ei hyvä............
Juu, ei ollutkaan. :nono: Kone levisi tossa pari kuukautta sitten. Olisi ehkä pitänyt pysyä Yamahassa. Poliisit ei kuitenkaan pitänyt siitä, niin vaihdettiin tuohon... Ajan tuolla varmaankin ensi kesän, mutta sitten jotain muuta.

Mutta tuo projektisi kuulostaa aika rajulta! Silloinkin kun näin sen niin näytti olevan aika menevä peli. :grayyes: Taidat kanssa olla ihan taitava kaveri noiden moottorien kanssa?
-Piiloanarkisti mustassa puvussa-
Kuva
http://www.mmaf.fi/forum

RM
Viestit: 353
Liittynyt: Ti Tammi 25, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja RM » Ke Joulu 06, 2006 10:28 pm

Minkälaisia kaasareita meinaat käyttää?? On kiva, että jollain muullakin on menossa kunnon 2-t projekti. Itellä vähän samantapainen kanssa, mutta merkki on Suzuki.

Wilpertti
Viestit: 364
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Husqvarna TE450

Viesti Kirjoittaja Wilpertti » To Joulu 07, 2006 12:46 am

Eka kokeiluun meinasin laittaa nykyiset karppikset, jotka on jotku vanhat Mikunin krossari kaasarit. Ovaaliporttiset ja laskennallinen koko jotain 32mm. Niillä sais ehkä vähän smoothimman potkun koneeseen. Jottei läpsähä heti ensikokeilussa selälleen. Jos paukut niillä ei riitä niin sitte pitää tilailla joko 36 tai 38mm setti.

Mutta kun tuo on tosiaan ilman pakoaukon säätimiä, niin saattaa olla aika tuntuva tehopiikki. Joten jos nuo pienet kaasarit tuottais kohtuudella niin saattais olla parempi normiajoon.


Ville

Wilpertti
Viestit: 364
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Husqvarna TE450

Viesti Kirjoittaja Wilpertti » To Joulu 07, 2006 12:47 am

Mikäs vääntö sulla RM on menossa? RGV?

Ville

TUME
Viestit: 215
Liittynyt: La Loka 20, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Pari haisevaa ja savuttavaa

Viesti Kirjoittaja TUME » To Joulu 07, 2006 7:21 am

Nää on siis ylikokoiset bansheen pytyt, mikä lie poraus....? joutuuko avartamaan lohkoa?
Ja 400rd kampura, vai?

Perkule kun on omasta pannu huilannut koskematta taas toista vuotta..... :D
mit䠳e mulle kuuluu, mit䠭䠴een

RM
Viestit: 353
Liittynyt: Ti Tammi 25, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja RM » To Joulu 07, 2006 3:50 pm

JEP! Isolohko RGV :angry:

Vastaa Viestiin