CBR F3 stunttipyöräksi, ilmaboksin muutokset?

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

KMzoo
Viestit: 1
Liittynyt: To Kesä 13, 2019 8:29 pm

CBR F3 stunttipyöräksi, ilmaboksin muutokset?

Viesti Kirjoittaja KMzoo » To Kesä 13, 2019 10:02 pm

Tarkoitus olisi aloittaa stunttaamaan -96 vuoden CBR:llä. Ilman sen kummempaa tietoa tekniikasta kiinnittäny huomiota, kun porukka tekee näitä "kleen air" modeja 636, f4i jne. pyörillensä.

Te, joilla on kokemusta tästä pyörästä, ootteko tehny minkäänmoisia modeja ilmaboksiin, mikäli ette, onko sinne ilmestyny öljyä sessioiden aikana? Mikäli jotain ootte värkännyt, niin olisiko mahdollista saada opastusta aiheeseen, tuntuu olevan tosi huonosti dokumentoitu tämän osion modifikaatiot tälle pyörälle, mikä saa miettimään onko ne tarpeellisia? Tietenkää ei haluaisi että heti ensimmäisenä värkki hydrolockaa ja ajot jää siihen.

Kaikki apu otetaan vastaan, mikäli on jotain muutakin mitä haluaa jakaa, vaikka vinkkejä kuinka saada moottori kestämään paremmin tätä harrastusta. Kiitän jo etukäteen, mikäli joku jaksaa nähdä vaivaa vastata. Ensimmäinen postaus koko forumille, yritin etsiä hakukoneella vastauksia kysymyksiini, mutta ainakaan vielä en ole vastauksia löytänyt.