Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am Viestit: 340 Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
Tarkkuus. Välysten vaikutus öljyn valintaan. Välissä tuli tehtyä yksi 600hp e36 bemari ja sitä kautta sitten taas vähän uusia näkemyksiä sähköhommiin.. Nyt kun on tiggikin, niin jos saisi tehtyä kaikkea siistimmin
Katotaan mitä tulee, aikalailla kaikki osat olisi nyt tilattu.
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am Viestit: 340 Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
Mäntäsarjaksi valikoituikin Wössnerit 10:1 puristuksella. Katsotaan mihin rutut asettuu kun saadaan squishi ja kansinahkan paksuus sopivaksi. luultavasti +10. Nämähän napsahti eilen
Fella tilaili omaansa ja mulle kellarin runkolinjaan vahvikelevyä. Tällä saa jonkin erran estettyä runkolinjan nitkahtelua ja siitä aiheutuvia laakereiden tuhoutumisia.
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am Viestit: 340 Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
Konetta vähän nakerreltu kasaan. Sylinterit hoonattu ja väännelty pinnapulttia paikalleen. Kannesta venttiilit läppäilty ja kasattu uusien kumien sekä brocks performancen jousilla ja APEn titaaniretskuilla.
Liittynyt: Su Touko 08, 2005 12:00 am Viestit: 429 Pyörä: k4tbo
Suh0 kirjoitti:
Fella tilaili omaansa ja mulle kellarin runkolinjaan vahvikelevyä. Tällä saa jonkin erran estettyä runkolinjan nitkahtelua ja siitä aiheutuvia laakereiden tuhoutumisia..
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am Viestit: 340 Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
Noi nyt jäi molempiin laittamatta, joutuu lohkoa jyrsimään huolella että sopii paikalleen. Ens talvena sitten paikalleen kun yhteen risaan lohkoon tehty testaus. Tarkotus olis ottaa cadpiirrustus ja teettää noita.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia viestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.