Tänään on La Huhti 21, 2018 3:12 am

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 3570 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 234, 235, 236, 237, 238
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Marras 18, 2017 11:03 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Viestit: 1388
Images: 37

Pyörä: DrifteR1 & VFR 750
Personal album
Kuvassa yamaha r1 1998 cdi boksi.
Kenelläkään tietoa mitä toi iso S-kirjain tarkottaa?

Ensimmäiset viis boksia mistä löyty kuvia netistä sekä yheltä suomen purkaamolta oli tarrassa L-kirjain (numerosarjoissa vähän heittoa myös).
Oma mopo on meinaa 100hp papereilla ja tuontipyörä.
Kunnolla ei päässy muiden käyntiongelmien takia ajamaan ennen palottelua joten paha sanoa onko 100 vai 150hp.
Eikös näistä yleensä tehoja pudoteta cdi:llä varsinki tuolla saksanmaalla?

Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Marras 28, 2017 10:37 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 28, 2017 10:29 pm
Viestit: 3
Seiskapuokissa gsxf:ssä on erikoinen sähkövika. Starttia saa pyörittää vaikka vartin eikä tule kipinää, vaan kastelee vain tulpat. Kuitenkin kun ottaa yhden tulpan irti, laittaa sen kantta vasten ja painaa starttia niin kone pyörähtää tulille komeasti kolmella sylinterillä ja kipinä tulee jostain kumman syystä myös irrallaan olevaan tulppaan. Mikä ihme siinä on kun ei kipinää anna sitten tulppa paikallaan? Lähdenkö etsimään vikaa maadoituksista vai metsästämään uutta cdi boksia? Akku oli seisonut pari kuukautta, mutta teho riitti pyörittämään konetta 5min yhtäjaksoisesti eli tuskin mistään virran puutteesta kiinni :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Marras 29, 2017 3:06 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Viestit: 1560
Pyörä: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv
Onko aivan sama minkä tulpan irrottaa? Onhan johdot oikeassa järjestyksessä?

_________________
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Marras 29, 2017 3:57 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 28, 2017 10:29 pm
Viestit: 3
Pitääkin testata ottaa joku muu tulppa veks. Johdot pakko olla oikein kun koneelle en mitään tehnyt seisonnan aikana. Tuli hitsattua uus takahäkki kiinni kylläkin, oisiko polttanut jotain sähköosia siinä sitten? Akku oli irti, mutta muut kaikki paikallaan.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Joulu 04, 2017 10:15 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Huhti 04, 2002 12:00 am
Viestit: 2033
Pyörä: 2-kilpinen
Toukka kirjoitti:
pyörittämään konetta 5min yhtäjaksoisesti


:eek: ohhoh...

huono akku voi tehä ton. (lataa/vaihda)
myös jos startin maadoituksessa tai plus johdossa ja releessä on jännitehäviöitä. (mittaa tai kokeile esim auton starttikaapeleilla ohittaa johdot).

ottamalla tulpan irti, helpotat startin duunia, joten se ei ime niin paljon akusta mehuja.

_________________
www.tomikitola.com


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Joulu 04, 2017 10:20 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Huhti 04, 2002 12:00 am
Viestit: 2033
Pyörä: 2-kilpinen
TARROJA ?

mistäs sais järkevään hintaan siirtotarrana ducati tarrat tankin kylkeen. Vaihtoehtoisesti kävis myös huonommasta materiaalista tehty siirtotarra sabluuna, jolla sais maalattua logon.

_________________
www.tomikitola.com


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Joulu 16, 2017 4:33 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Viestit: 1388
Images: 37

Pyörä: DrifteR1 & VFR 750
Personal album
Asuran daytona mittari, tai miksei joku muukin digihärpäke.
Kellään ollu sellasta ongelmaa että mittari toimii normaalisti ku laittaa virrat päälle mutta heti ku käynnistää koneen niin nopeusnäytön numerot rupee tekeen omiaan ja hyppii edestakas.
kaikki muu pelittää. Ajossa sama homma.
Oliskohan perinteinen et vettä päässy vaan sisälle ja sen takia tiltannu?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Joulu 19, 2017 6:17 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 24, 2012 1:00 am
Viestit: 202
Fear_factory kirjoitti:
Asuran daytona mittari, tai miksei joku muukin digihärpäke.
Kellään ollu sellasta ongelmaa että mittari toimii normaalisti ku laittaa virrat päälle mutta heti ku käynnistää koneen niin nopeusnäytön numerot rupee tekeen omiaan ja hyppii edestakas.
kaikki muu pelittää. Ajossa sama homma.
Oliskohan perinteinen et vettä päässy vaan sisälle ja sen takia tiltannu?


ekana tulis mieleen että ottaa häiriöö tulpista, onhan häiriösuojatut (R) tulpat? :freak2:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Joulu 19, 2017 10:45 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Viestit: 1388
Images: 37

Pyörä: DrifteR1 & VFR 750
Personal album
No tuo ei käyny mielessäkään.
Tulpat oli jotku densot mistä ei mitään tarkempaa tietoa.
Tähän asti ku ei oo missään mitkään tulpat aiheuttanu muita ku käyntiongelmia.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Joulu 20, 2017 5:30 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 24, 2012 1:00 am
Viestit: 202
Fear_factory kirjoitti:
No tuo ei käyny mielessäkään.
Tulpat oli jotku densot mistä ei mitään tarkempaa tietoa.
Tähän asti ku ei oo missään mitkään tulpat aiheuttanu muita ku käyntiongelmia.



Tuli vaan mieleen kun joskus aikoinaan piikkinen husse kulki saaaatanan kovaa ärrättömällä tulpalla :lol: :gunsfiring:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Maalis 19, 2018 10:31 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 28, 2017 10:29 pm
Viestit: 3
Mp-aihe lie tämäkin: onko katselijakuntaa motovlogeille isommalla pyörällä, vai tuhoon tuomittu ajatus? Kielenä englanti vai suomi?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Maalis 27, 2018 2:06 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 09, 2014 4:54 pm
Viestit: 126
Vähän jäi askarruttaa 1200 banditin (-97) kk laakerien värikoodit, laakerit siinä kunnossa ettei niistä ainakaan varmaa tietoo saa väristä mutta huomasin veiveissä keltaset läiskät, mahtaako viitata ko. Laakereihin vai joutuuko käydä mittauttaa kampura?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Huhti 04, 2018 9:49 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Touko 08, 2004 12:00 am
Viestit: 4016
Pyörä: jatkuu ja madaltuu...
Joku firma pk-seudulla joka tekee alumiinihitsauksia? Koneen poskesta pitäisi saada pieni reikä hitsattua umpeen...

_________________
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Huhti 18, 2018 7:49 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 18, 2018 7:42 pm
Viestit: 1
10R ninja -05, onko täällä porukka vaihdellut kyseiseen vehkeeseen crossi stongaa tai clipareita niin että on tangon saanut korkeammalle? Miten yltää vakiot vaijerit, sähköjohdot ym. kun tankoa korottaa? Mitä ongelmia tullut kyseisessä operaatiossa ja miten ratkaissut ne?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 20, 2018 10:32 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Tammi 10, 2013 7:45 pm
Viestit: 204
Pyörä: 954rr Blade -03, Suzuki RM 125 -97, Ex Yamaha FZR 1000 -93
Onko normia vai onko jotain fiilua/väärää klygolia. Eli 954rr kesän ajetut jäähynesteet on muuttunut keltaisiksi? Tota kun viimevuonna kyselin että punasta vai vihreää nestettä niin suosteltiin vihreää, joten semmosta laitettiin 50/50 seoksella. Joten miten nuo vihreät nesteet on keltaisiksi muuttunut. Ei näy mitään sakkaa että olisi öljyä seassa vaan ovat ihan normi nesteen näköiset mutts värivaihtunut?

_________________
-naukuva nippon-


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 3570 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 234, 235, 236, 237, 238

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com