Tänään on Ma Marras 20, 2017 4:38 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 1307 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 84, 85, 86, 87, 88  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Joulu 05, 2016 7:44 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Viestit: 1231
Pyörä: sc33
nyt kun on kaasarit menossa takaisin paikalleen onko muilla miten toiminut nuo dynojetin suutinsarjat sc33:ssa

mulla on laitettu ohjeen mukaan paikalleen neulat suuttimet ja seosruuvit. kävi syksyllä penkissä 115hp 92nm renkaalta

ja seokset on iha helvetin rikkaalla.

ei taida olla oikotietä onneen vaa edessä on kallis penkki säädätys :angry:

_________________
No brain , No pain


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Tammi 08, 2017 1:44 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 19, 2007 12:00 am
Viestit: 2
ei nyt liity varsinaisesti vikoihin mutta mistä porukka hommaa bladeen osia?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Tammi 14, 2017 4:04 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 1:00 am
Viestit: 1658
Pyörä: RateReducer
Masap kirjoitti:
nyt kun on kaasarit menossa takaisin paikalleen onko muilla miten toiminut nuo dynojetin suutinsarjat sc33:ssa

mulla on laitettu ohjeen mukaan paikalleen neulat suuttimet ja seosruuvit. kävi syksyllä penkissä 115hp 92nm renkaalta

ja seokset on iha helvetin rikkaalla.

ei taida olla oikotietä onneen vaa edessä on kallis penkki säädätys :angry:


Jokainen pyörä on yksilö, kukaan ei pysty sanoo suoraan mitkä suuttimet ja mikä neulan asento just sun mopoon käy.
Siihen vaikuttaa niin moni asia, kauaks ei yleensä totuudesta jää kun ohjeitten mukaan tekee, niin kokeile vaikka pudottaa neulaa pykälä ja kato mitä tapahtuu... :wavey:

_________________
Motoilut motoiltu, ei ne rahat ny kaikkeen riitä!
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Maalis 01, 2017 12:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 1:00 am
Viestit: 2890
Pyörä: honbmwasauktmphzuki -945, K2 kilone
mulla säädettiin vuonna nakki ja muusi oma sc33 dynojeteilla ja ylikokowisecoilla näyttään 125 takapyörältä ja mukavalla tavalla rikkaalla :lol: . paukkuu mukavasti :lol:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 01, 2017 5:51 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 1:00 am
Viestit: 1658
Pyörä: RateReducer
Hevimies kirjoitti:
mulla säädettiin vuonna nakki ja muusi oma sc33 dynojeteilla ja ylikokowisecoilla näyttään 125 takapyörältä ja mukavalla tavalla rikkaalla :lol: . paukkuu mukavasti :lol:


Kyllä se laihalle vetää jos paukuttaa putkeen :deal:

_________________
Motoilut motoiltu, ei ne rahat ny kaikkeen riitä!
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 31, 2017 4:49 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Viestit: 1361
Images: 37

Pyörä: Projekti Rykkönen
Personal album
Hoi!
Hondamiehillä tietoa onko 9satasen sc28 / sc33 Sähköillä eroa, esim. Staattoreilla? :wavey:
Ps. Köytyykö keneltäkään? :deal:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Kesä 30, 2017 11:55 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Elo 27, 2001 12:00 am
Viestit: 628
Images: 1

Pyörä: 1000rr
Personal album
Vikana liian lyhyt kytkinvaijeri. Mistä saisi pidemmän vaijerin -10 vuotiseen. 5cm pidempi olisi ok...

_________________
Gotham Squad
Acme Motorsport


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Heinä 01, 2017 7:45 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Maalis 28, 2009 1:00 am
Viestit: 88
Pyörä: ni on mattamusta
Fear_factory kirjoitti:
Hoi!
Hondamiehillä tietoa onko 9satasen sc28 / sc33 Sähköillä eroa, esim. Staattoreilla? :wavey:
Ps. Köytyykö keneltäkään? :deal:




samaa oon koittanu löytää jokapuolelta. ainoo vastaus minkä oon saanu et johtosarjat on pikkasen erillaisii mut muuten menee ristiin osat bensapumpun liitin puuttuu ynm


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Heinä 01, 2017 7:13 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Touko 08, 2005 12:00 am
Viestit: 428
Pyörä: k4tbo
kimsuSX kirjoitti:
Fear_factory kirjoitti:
Hoi!
Hondamiehillä tietoa onko 9satasen sc28 / sc33 Sähköillä eroa, esim. Staattoreilla? :wavey:
Ps. Köytyykö keneltäkään? :deal:




samaa oon koittanu löytää jokapuolelta. ainoo vastaus minkä oon saanu et johtosarjat on pikkasen erillaisii mut muuten menee ristiin osat bensapumpun liitin puuttuu ynm


Eivät sovi ristiin staattorit tai ees kopat

_________________
Unknown Fighters SFC


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 03, 2017 8:43 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Tammi 10, 2013 7:45 pm
Viestit: 203
Pyörä: 954rr Blade -03, Suzuki RM 125 -97, Ex Yamaha FZR 1000 -93
Kysellääs täältä onko hajua viasta. Elikkä ajellessa laitoin pitkät päälle ja tämä aiheutti sen että pimeni valot ja sammui pyörä. Elikkä polttoaine pumppu ei pumppaa ja edessä ei toimi mitkään valot, takavalot/vilkut toimii ja mittaristokin on päällä, joskin siinä ei pala taustavalo. Antaa sahata starttia mutte ei tietenkään ilman pumppua lähde käyntiin.

Tarkistettua: sulakkeet ehjiä, releitten toimivuus varmistettu, kokeiltu eri akkua.

Jenkki foormumeilla oli juttua tuosta virtalukon pohjasta. Siellä samaa ongelmaa on aiheuttanut virtalukon pohjassa olevan diodin huonoksi meneminen. Itse avasin tuon pohjan ja siellä kyllä on paikka diodille mutta ei itse diodia? Onko tuo joku jenkki mallin homma vai pitäisikö siellä olla sellainen (jos jollain sattuu olemaan virtalukkoa irti ja pääsee näkemään). Ilmeisesti idea on että se vähentää 12v--9v joka menee eculle ja kertoo että virta on päällä ja liittyy jotenkin varkauden estoon.

Pyöränä 954RR 2003

Edit: Toimii oli vikaa etupään sähkö plukissa. Maadotus poikki.

_________________
-naukuva nippon-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Syys 02, 2017 12:28 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 01, 2017 11:52 pm
Viestit: 2
Pyörä: FZR600 '90
Mikäs SC44 firebladessa on kun antaa bensaa (suuttimista näkee että hienosti tulee) mutta kipinä uupuu (testattu jollain 30 eri tavalla varmaan). Aikaisemmin oli pyörässä kiinni joku ignitechin säädettävä ecu, kävi sillä parhaimmillaankin kolmella niin heitin sillä vesilintua (senkin kanssa tapeltiin ihan tarpeeksi tunteja) ja pyörän mukana tullutta vakio ecua tilalle. Ennen kun kukaan kysyy niin puolat tosiaan kaikki kunnossa ja tulpat kanssa. Jostain muusta nyt johtuu.

Tosiaan ajonesto ei vissiin ole kyseessä kun bensapumppu kuitenkin lähtee pyörimään ja suuttimista tulee bensaa. Eikä ole back angle sensorikaan kun se sitten katkaisee bensankin.

Startilla tuntuu ihan iloisesti pyörivän, ja sillä ignitechin eculla riitti virtaa sytytyksellekin niin luulisi ettei ole siitäkään kiinni.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Syys 02, 2017 4:19 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 01, 2017 11:52 pm
Viestit: 2
Pyörä: FZR600 '90
Nyt olisi sille tarjolla loota kaljaa joka suostuu testaamaan omalla pyörällään että toimiiko tämä mun ecu ollenkaan.

Muutahan siinä tosiaan ei tarvitse irroittaa/vaihtaa keskenään kuin ecut kunhan vaan heittää siihen toisen pyörän avaimeen sisälle mun pyörästä H.I.S.S sirun, jolloin päästään ajonestosta läpi.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 13, 2017 10:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 16, 2010 1:00 am
Viestit: 41
Kokeillaas vieläkö tällä foorumilla ois joku aktiivinen blade jumala. :freak2:

Tuli tuossa syksyllä ostettua tuollainen 1992 900räärää. Pyörä toimi pari ajokertaa ihan hyvin, mutta sitten se alkoi syömään tulppia.
Joka kerta ne on olleet ihan pikimustat, kun olen ne käyttänyt irti.

Noh ensimmäisenä tuli mieleen, että käytetään kaasarit irti ja katsotaan onkos sinne entiset omistajat tehny taikojaan. Suuttimet oli hieman isommat kuin huolto-oppaassa mainitut, niin laittelin sitten huolto-oppaan mukaiset suuttimet ja säädin seosruuvit kans tehtaan arvoihin. Samalla vaihtelin kans imukurkut ja toistamiseen uudet tulpat.

Pyörä tulille, käy kyllä paremmin ja mitä hieman kävin jäätikkäällä testaamassa nii tuntuu toimivankin ihan ok! Koneen jäähyttyä tulpat tarkistukseen ja ne on edelleen mustat. :grayno:

Luulis, että kaiken järjen mukaan pyörän pitäisi käydä noilla kaasareiden tehdas arvoilla laihalla, kun pyörässä on akrapovicin koko ränni? Viikonloppuna käyn hakemassa toisen ilmansuodatin kotelon, kun tuota nykyistä on joku hieman liimaillu sieltä täältä, tosin en jaksa uskoa, että se noin paljoa vaikuttaisi?

Kävi myös mielessä sellainen, kun tuohon oli entinen omistaja vaihtanut bensapumpun johonkin universaali tarvike hässäkkään, että voisko se olla osasyynä tulppien tummuuteen?

Onkos kellään ideoita mitä seuraavaksi tuolle osaisi tehdä?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Marras 14, 2017 7:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Loka 03, 2012 8:28 pm
Viestit: 53
Images: 0

Pyörä: 900 RR
Personal album
jonzaboi kirjoitti:
Kokeillaas vieläkö tällä foorumilla ois joku aktiivinen blade jumala. :freak2:

Tuli tuossa syksyllä ostettua tuollainen 1992 900räärää. Pyörä toimi pari ajokertaa ihan hyvin, mutta sitten se alkoi syömään tulppia.
Joka kerta ne on olleet ihan pikimustat, kun olen ne käyttänyt irti.

Noh ensimmäisenä tuli mieleen, että käytetään kaasarit irti ja katsotaan onkos sinne entiset omistajat tehny taikojaan. Suuttimet oli hieman isommat kuin huolto-oppaassa mainitut, niin laittelin sitten huolto-oppaan mukaiset suuttimet ja säädin seosruuvit kans tehtaan arvoihin. Samalla vaihtelin kans imukurkut ja toistamiseen uudet tulpat.

Pyörä tulille, käy kyllä paremmin ja mitä hieman kävin jäätikkäällä testaamassa nii tuntuu toimivankin ihan ok! Koneen jäähyttyä tulpat tarkistukseen ja ne on edelleen mustat. :grayno:

Luulis, että kaiken järjen mukaan pyörän pitäisi käydä noilla kaasareiden tehdas arvoilla laihalla, kun pyörässä on akrapovicin koko ränni? Viikonloppuna käyn hakemassa toisen ilmansuodatin kotelon, kun tuota nykyistä on joku hieman liimaillu sieltä täältä, tosin en jaksa uskoa, että se noin paljoa vaikuttaisi?

Kävi myös mielessä sellainen, kun tuohon oli entinen omistaja vaihtanut bensapumpun johonkin universaali tarvike hässäkkään, että voisko se olla osasyynä tulppien tummuuteen?

Onkos kellään ideoita mitä seuraavaksi tuolle osaisi tehdä?


Itellä -98 mallinen eli ei löydy bensapumppua tästä, mutta tullut tekniikka aika tutuksi muuten.
Onko kaasarit puhdistettu, ettei joku neulaventtiili yms. kettuilis ?
Ja tosiaan jos bensapumppu vaihdettu eriin niin sehän voipi olla et syöttää liikaa bensaa kokoajan.
Totta tuohon nyt saa nyt oikean bensapumpun vielä jostain ja ei luulis olevan mahottoman kalliita ?
En kyllä tiedä miten bensapumppu toimii/säätelee bensan saantia.
Bensa ongelmalta tuo kuulostaa, kaikki tulpat yhtä mustia ? Jos ei niin sitten voipi vaikka toisessa puolassa olla vika.

_________________
-Hurjastelija-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Marras 15, 2017 12:43 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 16, 2010 1:00 am
Viestit: 41
Joo kaikki tulpat yhtä tummia ja alussa koitinkin toisilla puolilla, kun sellaiset sattui mukana tulemaan.

Mitä ulkomaalaisilta foorumeilta luin tuosta bensapumpusta, niin sellainen käsitys jäi, että ecu säätelee pumppua, milloin sen pitää olla päällä ja milloin ei. Sekin on jäänyt mieltä askarruttamaan, kun mopon sammuttaa tappokatkaisimesta, niin bensapumppu jää päälle surisemaan. :freak2:

Suuttimia vaihtaessa purin kaasarit niin atomeihin kuin ne saa ilman niitä toisistaan purkamatta. Pienet hilut pesin ultraäänipesurilla ja kaasarien rungot kauttaaltaa jarrukliinerillä ja paineilmalla.

Taidan kyllä suoraan tilata oikeanlaisen bensapumpun, kun ei nuo ebayssä maltaita maksa.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 1307 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 84, 85, 86, 87, 88  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com