stunttivehkeet ja vermeet

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin

clipons vs fätbar

clipons
102
37%
fätbar
174
63%
 
Ääniä yhteensä: 276

Avatar
kopebe
Viestit: 555
Liittynyt: To Kesä 26, 2008 12:00 am
Paikkakunta: honda

stunttivehkeet ja vermeet

Viesti Kirjoittaja kopebe » Ti Touko 11, 2010 11:15 am

E: Muokattiin vähän kun keskustelu eksyi rungoista ulos.. Jatketaan vehkeiden hifistelyllä ja osa-löpinällä!

niinkuin L_B tonne blogiinsa jo kirjoittelit, saa nykyään jenkkimaalta uutta runkoa 03-04 kawaan ostettua!
2k$ maksaa rungot himaan kuskattuna suomeen, äkkiä kaikki tilaamaan:

http://stuntride.com/vbstunt/showthread.php?t=14332

www.staticmoto.com

Kuva
Viimeksi muokannut kopebe, Pe Touko 21, 2010 12:32 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ti Touko 11, 2010 11:47 pm

Muistin näköjään hinnat väärin. Ja tuo onkin siis 7paunaa painavampi kuin orkkis, mutta huomattavasti jäykempi :freak:
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
cruelty
Viestit: 1221
Liittynyt: Pe Syys 05, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Cube stereo +R1

Viesti Kirjoittaja cruelty » Ke Touko 12, 2010 12:42 am

fck yea! :firing:

Avatar
kopebe
Viestit: 555
Liittynyt: To Kesä 26, 2008 12:00 am
Paikkakunta: honda

Viesti Kirjoittaja kopebe » Ke Touko 12, 2010 11:25 am

Los_Bastardos kirjoitti:Muistin näköjään hinnat väärin. Ja tuo onkin siis 7paunaa painavampi kuin orkkis, mutta huomattavasti jäykempi :freak:
se paino tasataan uudella vannesatsilla! :P

Avatar
kawa6r
Viestit: 1623
Liittynyt: To Huhti 04, 2002 12:00 am
Paikkakunta: 2-kilpinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kawa6r » Su Touko 16, 2010 11:06 pm

Täälläkun näyttää olevan tietoa uusista jutuista niin kertokaapa mitä 636b keuloille nykyään tehään. Jossain vaiheessahan niihin tungettiin niitä holkkeja sisään. Mitäs nykyään....

Ei oikein nappaa stuntlifeä lueskella kun on niin perkeleen sekavat

niin juu hieno runko on, mutta ei kyllä orkkiksessakaan mitään vikaa ole ja olishan siihen voinut tehä samalla valmiit kiinnikkeet kaatumaraudoille, kun kerran on lähetty alusta asti tekemään.

oikeestaan orkkis rungossa ainut vittumainen on justiin tuo rautojen kiinnitys ja se on ainut mikä on säilytetty. Paras asia, eli keveys on taas tuhottu.

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Su Touko 16, 2010 11:22 pm

kawa6r kirjoitti:Täälläkun näyttää olevan tietoa uusista jutuista niin kertokaapa mitä 636b keuloille nykyään tehään. Jossain vaiheessahan niihin tungettiin niitä holkkeja sisään. Mitäs nykyään....

Ei oikein nappaa stuntlifeä lueskella kun on niin perkeleen sekavat
Sillä heitetään vesilintua ja vaihdetaan tilalle uudemman keula, swingi ja takavanne.
kawa6r kirjoitti:niin juu hieno runko on, mutta ei kyllä orkkiksessakaan mitään vikaa ole ja olishan siihen voinut tehä samalla valmiit kiinnikkeet kaatumaraudoille, kun kerran on lähetty alusta asti tekemään.

oikeestaan orkkis rungossa ainut vittumainen on justiin tuo rautojen kiinnitys ja se on ainut mikä on säilytetty. Paras asia, eli keveys on taas tuhottu.
Orkkisrungossahan on törkeen hyvät kiinnityspaikat. Toisella puolella vaan vittumaisesti viisto siitä koneen etupultin kohdalta. Tossa rungossa suorat. Eli, as good as it gets :wavey:
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
kawa6r
Viestit: 1623
Liittynyt: To Huhti 04, 2002 12:00 am
Paikkakunta: 2-kilpinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kawa6r » Ti Touko 18, 2010 10:24 am

Los_Bastardos kirjoitti: vaihdetaan tilalle uudemman keula, swingi ja takavanne.
Eikö niistä uudemmanmallisistakin kuulunut joskus jotain samoja oireita, eli endossa katki poikki ? Ja eikö tuo ole teknisesti ajatellen luovuttamista jos vaihtaa kokonaan... ja kallistakin.
mitenhän tollanen esim r6sen keula kestää, niitä kun näytti viime talvena olevan halvallakin myytävänä.


Swingi vois vaihtuakkin, jos käy tuo vanha vanne, niitä kun on kertynyt. Swingi maksaa ebayssakin toista sataa.

Los_Bastardos kirjoitti: törkeen hyvät kiinnityspaikat... vittumaisesti viisto :wavey:


varmaan on vakioksi aika hyvät, mutta jos uudelleen tekee koko rungon niin ois kai siihen saanut sellaset kiinnikkeet, että kaatuma rautojen ei tartte olla tollasia apinahäkin kokosia laitoksia, josta menee tukia puolelta toiselle.

Avatar
kopebe
Viestit: 555
Liittynyt: To Kesä 26, 2008 12:00 am
Paikkakunta: honda

Viesti Kirjoittaja kopebe » Ti Touko 18, 2010 8:12 pm

Kuva

eipä nuo raudat miltään kanahäkeiltä näytä, aika kliinejä mun mielestä! :-?

Avatar
Henkka57
Viestit: 226
Liittynyt: To Kesä 08, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 636

Viesti Kirjoittaja Henkka57 » Ti Touko 18, 2010 10:06 pm

Ja kyllä kunnon raudat on komiat pyörän kyljessä imo :upto:

Avatar
kawa6r
Viestit: 1623
Liittynyt: To Huhti 04, 2002 12:00 am
Paikkakunta: 2-kilpinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kawa6r » Ke Touko 19, 2010 8:22 am

kopebe kirjoitti: eipä nuo raudat miltään kanahäkeiltä näytä, aika kliinejä mun mielestä! :-?

Ite tykkään jos prätkässä on stonga levein kohta.

Avatar
Hariz
Viestit: 414
Liittynyt: La Elo 11, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Stunt F4i

Viesti Kirjoittaja Hariz » Ke Touko 19, 2010 4:55 pm

Niin ja sit ollaa vaihtamassa kytkin ja jarrukahvoja joka lipan jälkee?

Avatar
kopebe
Viestit: 555
Liittynyt: To Kesä 26, 2008 12:00 am
Paikkakunta: honda

Viesti Kirjoittaja kopebe » Ke Touko 19, 2010 11:01 pm

kawa6r kirjoitti:
kopebe kirjoitti: eipä nuo raudat miltään kanahäkeiltä näytä, aika kliinejä mun mielestä! :-?

Ite tykkään jos prätkässä on stonga levein kohta.
Clip'ons is all that counts! :firing:


E: kohta joku MAD mies sanoo että takapallo on se pyörän osa jonka täytyy olla LEVEIN :D

Avatar
kawa6r
Viestit: 1623
Liittynyt: To Huhti 04, 2002 12:00 am
Paikkakunta: 2-kilpinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kawa6r » To Touko 20, 2010 12:43 am

kopebe kirjoitti: Clip'ons is all that counts! :firing:

Toi on kyllä jännä muoti. Ennen kaikki laittoi kestävän ja käsittelyä helpottavan fatbarin. Nyt se on yhtäkkiä iso nou nou. Silti ne säädettävät kliparit laitetaan tasan samaan asentoon kun mitä fatbar oli. Asetelma on siis täysin sama, mutta heikompi ja muodikkaampi.

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » To Touko 20, 2010 8:39 am

Väärin, se asento on paljon kapeampi ja alempana. On myös paljon helpompi käsitellä donitseissa ja rinkicomboissa. Tietysti ihan mihin kukakin tottuu.
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
kawa6r
Viestit: 1623
Liittynyt: To Huhti 04, 2002 12:00 am
Paikkakunta: 2-kilpinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kawa6r » To Touko 20, 2010 9:28 pm

Mä tilasin jenkeistä sellaset sickinnovationin nostetut 0asteen kahvat. mutta en uskaltanut vielä kokeilla ja lainasin ne pois.
pitää varmaan jossain vaiheessa kokeilla vaikka en mitään vikaa fätistäkään löydä.

Vastaa Viestiin