Huomasin että on poistettu keskustelu huijari naisesta jonka nimi alkaa M kirjaimella ja sukunimi alkaa H kirjaimella. Juttu kerto oikeusjutusta ja muutenkin koko naisesta kuinka on yrittänyt huijata.
Haluaisin vaan tietää että miksi keskustelu poistettiin ja että onko jotain uutta kyseisestä naisesta, nimittäin oon itekkin häneen törmännyt ja kyllä hälytyskellot rupes soimaan aikasta ajoissa
ViestiKirjoittaja tanskude » Pe Marras 02, 2018 11:04 pm
Paljon on hyödyllistä infoa ja muuta Smokien sekoilua mitä ei mielellään hävittäis joten todella toivois sitä että tää foorumi tästä vielä saatais jollain henkiin. Eipä tainnut vanhan foorumin aikana olla ongelmia boteista, ainakaan näin paljoa. Oliskohan paluu vanhaan mahdollista jos ei noita spämmibotteja muuten saa kuriin?
Ehdottomasti paluu vanhaan!
Silloon kaikki oli paremmin.
Tän uuden toiminta on ihan shaissee edelleenki, niin puhelimella ku koneellaki.
Varmaan koskaan käyny yhtä paskalla sivustolla.
Ja nykyään täällä käy ehkä kerran pari kuukaudessa ja ennen melkeen päivittäin kattomas onko jotai uutta.
Eikä enään kiinnosta tuota myynti/osto puolta käyttää ollenkaan eikä ettiä mitään tietoo ku suurin osa topiceista kaatunu/jumissa/lukossa.
Ehdottomasti paluu vanhaan!
Silloon kaikki oli paremmin.
Tän uuden toiminta on ihan shaissee edelleenki, niin puhelimella ku koneellaki.
Varmaan koskaan käyny yhtä paskalla sivustolla.
Ja nykyään täällä käy ehkä kerran pari kuukaudessa ja ennen melkeen päivittäin kattomas onko jotai uutta.
Eikä enään kiinnosta tuota myynti/osto puolta käyttää ollenkaan eikä ettiä mitään tietoo ku suurin osa topiceista kaatunu/jumissa/lukossa.
Oon ihan samaa mieltä, vaikka oonki suht uus tällä foorumilla niin olis kiva saada tää henkiin ja mitä tässä oon lukenu niin sen vanhaan paluu vois olla ihan tervetullu "uudistus" sen sijaan että täällä on botteja spämmäämässä ja melkeinpä kukaan ei täällä käy. En tiedä sitten että miten nuo somet, liekö kaikki siirtyny johonki facebookkiin tms. mutta olis kiva jos tää foorumi saatais takasin aktiiviseks muutenki ku boteilla.
Ich brauche Benzin, mit viel Oktan und frei von Blei!