Moottoripyörät, veneet, moottorikelkat pidettävä verottomina

Valvojat: B1200, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Smokie

Re: Moottoripyörät, veneet, moottorikelkat pidettävä verotto

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Marras 19, 2016 3:29 pm

Joko ne haki sut?

Vaikka olisit painanut yhden kilon niin et olisi pärjännyt. Ei tainnut olla ihan viime kesänä?

Säännöissä oli ammottava aukko, 401-600cc, 500cc oli vähän typerästi siinä puolivälis. Lihotin sitten mäntiä 56->59mm ja iskua 50.6->54.8 niin pääsin tuonne skaalan yläpäähän. Meni vaan niin kauan aikaa etten edes tiedä onko noita kisoja enää. On mulla vielä eläkepäiviksikin suunnitelmia, mulla on 400cc RG moottori. Ajattelin laittaa siihen mikroauton männät dykes männänrenkaalla ja kiljuttaa sitä ainakin 20000rpm. Tuo isolohko on vähän siitä tylsä ettei sitä uskalla huudattaa paljon 12000 ylemmäs. Mutta kyllä se silti tajuaa mitä moottorin pitää tehdä.

Tässä varovaista kokeilua Megasquirt sytkän kanssa, se sekos jo 9000rpm paikkeilla niin ei päässyt oikein kunnolla rääkkäämään

http://s13.photobucket.com/user/2smokie ... rt=3&o=462
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Marras 19, 2016 10:53 pm

Pannaas välillä muistutus

https://www.youtube.com/watch?v=yZtvr19EYCw

Edellises työpaikassa oli puikoissa pasi, ainakin 190cm pitkä häiskä. Tuota laulettiin että iso pasi murskaa pikku laitosmiesten sydämiä, onneks oli muitakin vanhoja punkkareita töis. Vitun pasi.

speedmaster

Viesti Kirjoittaja speedmaster » Su Marras 20, 2016 9:16 am

Foxin katukisaajat-sarjassa laittoivat 400 cc viritetyn moottorin ilokaasulla seniori-skootteriin (tai mikä se nelipyöräinen, hitaasti liikkuva laite nyt on, jonka päällä läskit istuvat sen sijaan, että kävelisivät kaupassa).
Taitaa tiistai-iltana tulla jakso ulos. Siitä voi saada vinkkiä mp-osien hävittämiseen.

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Marras 20, 2016 12:06 pm

Mä oon haaveillut että rakennan sohvatuolista, oikein kunnon löhölinnasta kulkupelin. Alle joku moottori mikä nyt sattuu mahtumaan, takanurkkiin renkaat, eteen rahi minkä sisälle eturengas. Ohjaus vivuilla käsinojista, kaasun ja jarrun sais varmaan samoihin puikkoihin. Pakoputki pihalle vaikka jalkalampusta. Mä tosin näin 3-hengen moottoroidun sohvan että idea on vähän niinkuin käytetty jo.

Olihan mulla tämä ihanuus. Viritetty mopon moottori tuntui riittävän ihan täysin

Kuva

Tein keulimaraudan kanssa koeajoja, toinen takarengas oli asfaltilla ja toinen hiekalla. En oo varmaan ikinä rysähtänyt mettään niin nopeasti, mitähän mä oikein ajattelin vai ajattelinkohan mitään. Se oli muuten vaikea painaa kalloon että vaikka keulii niin se kaasu sitten pysyy pohjassa, paitsi että mun hätäisesti kyhäämä rauta hajos ja meinas mennä ympäri = jarrut heti täysiä pohjaan niin koko vehje meni etukautta ympäri, jäin vielä sinne alle ja toinen takarengas hinkkas käden ihan vereslihalle. En tunne ketään muuta joka olis kipannut triken etukautta ympäri että saavutus sinänsä.

uniiq

Viesti Kirjoittaja uniiq » Su Marras 20, 2016 1:40 pm

Siinä ois talveks pientä rojektia

ekkeri69

Viesti Kirjoittaja ekkeri69 » Su Marras 20, 2016 3:35 pm

suomessakin tollanen sohva ollu. ainakin alastarolla kiihdytyskisoissa nähny ja olisko ollu jossain b-weekendissäkin.

TESTO
Paikkakunta: Suzuki GSX-R 7/13 -88, GSX-R 7/12 -89 ja GSXR 1340 APE -86 GSXR 1100 -92, Yamaha YG1 -69

Viesti Kirjoittaja TESTO » Su Marras 20, 2016 3:48 pm

Smokie kirjoitti:Pannaas välillä muistutus

https://www.youtube.com/watch?v=yZtvr19EYCw

Edellises työpaikassa oli puikoissa pasi, ainakin 190cm pitkä häiskä. Tuota laulettiin että iso pasi murskaa pikku laitosmiesten sydämiä, onneks oli muitakin vanhoja punkkareita töis. Vitun pasi.
Lähtökohtaisesti kaikki pasit on perseestä. Meidä n paikallinen polkkarockyhtye lauloi jostain pasista ja nimen valikoituminen johtui osimoilleen siitä että pasit on ala-arvoisinta kastia maailmassa.

Ja mitä tonne aiempaan tulee niin jos sinne lakeuksille eksyn niin otan kontaktia mahdollista livetapaamista varten, mutten homoilumielessä. Ja saa täältäkin kahvit ohiajaessaan, ainakin ne joiden kanssa ollaan tätä kautta asioitu. Muutama foorumikaveri on livenä tullut tavattua ja toimeen on tultu sitenkin. Tätä kun kahelleen täs jutellaan niin oikeesti ne on kaikki perseestä. Mut sen ei väliä, en oo ite parempi. Pikkuselle oon kaljan pystyssä ja Riksussa jamppaa etinkin mut se oli karannut pikakyytiä jonkun pillun perään. Nyt se on vissiin eestissä pilun ja kalun (kalian) perässä.

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Marras 20, 2016 5:20 pm

Tuu ihmeessä TESTO käymään jos keksit jotain menoa tännepäin, tai sellaistakin on nähty että on tultu käymään vaikkei mitään menoa olisi ollutkaan. 100% B-foorumin kautta tavatuista ihmisistä on ollut asiallisia, paitsi mukana roikkuvat juutalaiset kirjanpitäjät. Terveisiä Kuusaalle :D En mä suuttunut, ei tarvi sitä pelätä.

https://www.youtube.com/watch?v=-HM9I9lINUU

Seuraava pönttö härveli minkä rakennan, tai aloitan on tela KX500 Kawasakiin ja suksi eteen. Pitäis löytää joku puun ympärille rutattu sporttikelkka. Pitäis varmaan saada toi Cezeta edes pyörilleen että sais innostua jostain uudesta romusta. Siitäkin tulee varmasti hauska, KTM LC4 kone paskaan 50-luvun tsekkiläiseen skootteriin. Varmasti on jännitystä luvassa.

speedmaster

Viesti Kirjoittaja speedmaster » Su Marras 20, 2016 9:25 pm

Honda mankiin olis omiaan... Tai sellaiseen tavalliseen sähkökäyttöiseen rullatuoliin. Olis vähän niin kuin hybridi, kun voisi ajella rauhassa starttiakulla ja sitten polttaa kumia tarvittaessa jos vaikka kaupan jono ei etene tai jotain. Wheelie barin se kyllä vaatii, mutta sehän voi olla sellainen ylös taitettava joka otetaan käyttöön vai kun ajetaan bensalla.

Jupezu

Viesti Kirjoittaja Jupezu » Ma Marras 21, 2016 5:59 pm

Manki on vähän kliseinen, tässä olis tyyliä!
https://www.youtube.com/watch?v=ggozyhXqzxk

Vastaa Viestiin