... VW arvostus topic...

Valvojat: B1200, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Avatar
j0j0
Viestit: 4204
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: zx10r

Re: ... VW arvostus topic...

Viesti Kirjoittaja j0j0 » Su Helmi 07, 2016 11:19 am

:D
IBMC Street Gang

Avatar
Smokie
Viestit: 6817
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: ... VW arvostus topic...

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Helmi 07, 2016 1:06 pm

Ei ollu, eikä oo tämäkään vaikka cännissä onkin tehty. Voi vittu että akka suuttu tästä



Heti ensimmäisten tahtien aikana se tuumas että jaaha ja käveli ihan muualle. Siis mitä vittua :freak: Se ei edes oo suuttunut anal cuntin, edes anal cuntin 88 songs ep:n huudattamisesta noin. Lupas ottaa eron ja musta tuntuu että tällä kertaa se todellakin aikoo. MAHTAVA BIISI JUMALISTE DÄDÄDÄDAUN
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

rihma
Viestit: 187
Liittynyt: To Touko 06, 2010 12:00 am

Re: ... VW arvostus topic...

Viesti Kirjoittaja rihma » Ti Helmi 09, 2016 11:08 pm

Vitun kova. Ps. HOMOT ajaa volkkareilla. PS MERSUMIESS

rihma
Viestit: 187
Liittynyt: To Touko 06, 2010 12:00 am

Re: ... VW arvostus topic...

Viesti Kirjoittaja rihma » Ti Helmi 09, 2016 11:11 pm

sori. MERRSSUMIESS, kahdella vitun ärrällä.

Avatar
serious-sam
Viestit: 4021
Liittynyt: Ti Touko 23, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Vanhoja, kuten kuskikin

Re: ... VW arvostus topic...

Viesti Kirjoittaja serious-sam » Ke Helmi 10, 2016 11:19 pm

rihma kirjoitti:Vitun kova. Ps. HOMOT ajaa volkkareilla. PS MERSUMIESS
Kyllä näin on, mulla on lisäksi vielä Hondia ja ostin yhden vaglaisen lisääkin :eyemouth:
Kuva

Avatar
gsxraptor
Viestit: 1251
Liittynyt: Ma Touko 04, 2009 12:00 am
Paikkakunta: kawasaakeli

Re: ... VW arvostus topic...

Viesti Kirjoittaja gsxraptor » Pe Maalis 11, 2016 9:48 pm

Avittakkee miestä mäessä.. Kaahee autokuume päällänsä..
Pari viikkoa tullut RS6 audeja selailtua , vaikka illat alusta/laatikkovioista lukee niin ei helpota ei.. :grayno:

Auto olis "vapaa-ajan" käytössä eli käytännössä muksujen kuskailua yms kaupassa käyntiä.

Mites kuitenkin menis se touareg v10 tdi.. :upto:

Avatar
serious-sam
Viestit: 4021
Liittynyt: Ti Touko 23, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Vanhoja, kuten kuskikin

Re: ... VW arvostus topic...

Viesti Kirjoittaja serious-sam » Ma Maalis 14, 2016 8:31 am

gsxraptor kirjoitti: Mites kuitenkin menis se touareg v10 tdi.. :upto:
Millä moottorilla meinaat ton mun touaregin olevan :D
Nettikeskustelut on täynnä juttua, kuinka kallista sitä on pitää ja huoltaa...
No onhan se varmaan sitä jos vertaa johonkin saatanan corollaan, mutta ei toi nyt ihan ihmeitä maksa huoltaa/huollattaa.
Varsinkin jos viitsii viedä sen johonkin muualle kuin vw-autolle.
Hirveitä kauhukuvia kuinka ilmapussit maksaa 1500eur/nurkka, noi pussit saa kumminkin täältä etelästä mun firman kautta alle 500eur/nurkka. Kallista? No ei minusta, toi pitää kumminkin sisällään koko paketin.

Hieno peli ja saa naaman aina ajaessa mukavaan virneeseen :wink2:

Slingshot
Viestit: 25
Liittynyt: Su Tammi 24, 2016 4:14 pm

Re: ... VW arvostus topic...

Viesti Kirjoittaja Slingshot » Ma Maalis 14, 2016 10:16 am

gsxraptor kirjoitti:Avittakkee miestä mäessä.. Kaahee autokuume päällänsä..
touareg v10 tdi.. :upto:
Onhan tuossa väkevä moottori, vääntöä 750 Nm / 2000rpm
https://www.youtube.com/watch?v=k62gW3Se5e0
Mutta ainakin nuo alkupään, eli 2000-luvun alkupuoliskon Touaregit kärsivät kovasti lastentaudeista. Kaverilla oli tommonen joku vm 2003 ja seisoi korjaamolla suurinpiirtein yhtä paljon kun ajossa. Vaihtoi sitten Fordin F-sarjalaiseen, eikä kuulemma sen jälk ole ollut Touaregia ikävä. Mutta jos pakko ostaa Touareg, niin mielummin sitten gen2 Touareg ja 4.2 V8 TDI motilla. Tuo V10 kuulostaa jotenkin epämoottorilta, sillä se on joko rivi4, suora6 tai V8, mikä pitää autossa olla.

Avatar
serious-sam
Viestit: 4021
Liittynyt: Ti Touko 23, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Vanhoja, kuten kuskikin

Re: ... VW arvostus topic...

Viesti Kirjoittaja serious-sam » Ma Maalis 14, 2016 6:38 pm

Slingshot kirjoitti: Mutta ainakin nuo alkupään, eli 2000-luvun alkupuoliskon Touaregit kärsivät kovasti lastentaudeista. Kaverilla oli tommonen joku vm 2003 ja seisoi korjaamolla suurinpiirtein yhtä paljon kun ajossa.
Niin mikä on sitten lastentautia ja mikä ei. Mä olen itse sitä mieltä, että jos autodsa on sellainen läjä varusteita kuin tollasessa V10 on, niin siinä on niin perkeleen monta hajoavaa kohdettakin, että jotain hajoaa silloin tällöin väkisinkin.
Jos nyt jotain luetellaan mitä noissa on ollut niin:
-Anturivikoja (yllätys jos niitä on autossa varmaan sata)
-02-05 oli ahdin vikoja, joita vw toimesta vaihdettiin takuuseen
-ABS yksikön tinaukset pettää(korjaus alle 250eur ja antavat aika pitkän takuun työlle)
-Ilma-alustassa kompuroita on mennyt ja pusseja, ei läheskään niin kallista korjata kuin nettikeskustelut kertoo. tai toki siihen saa 1500eur/nurkka menemään jos sen vie VW-autoon :D Jos ilma-alusta pelottaa, osta rautajousinen auto.
-Gates kytkimet
Autossa ei siis ole mitään moniurahihnoja tms... vaan ilmastoinnin kompura ja laturi pyörii tuollaisilla gates-kytkimilla mitä teollisuudessa paljon käytetään. Näiden hajoaminen johtuu yleensa vain siitä, että niiden 150tkm vaihtoväliä ei noudateta.
Etummainen on helppo vaihtaa, mutta takimmaiseen tarvii pudottaa tekniikka paketti alas. Sitä ei luonnollisesti ilmaiseksi teetetä missään.

Mutta summa summarum, helvetin mukava peli ajella ja antaa ikäisekseen paskaksi hieno kyytiä. Ylläpitokustannukset on enemmän kuin siinä corollassa, mutta sellaista se elämä on.
Hyvä ystäväni J-Beam sanoi: Ei ole perseaukisen auto. Ei ollut sitä uutena, eikä ole sitä varsinkaan käytettynä :D
Slingshot kirjoitti:Mutta jos pakko ostaa Touareg, niin mielummin sitten gen2 Touareg ja 4.2 V8 TDI motilla. Tuo V10 kuulostaa jotenkin epämoottorilta, sillä se on joko rivi4, suora6 tai V8, mikä pitää autossa olla.
Täähän on aina vaihtoehto jos pinkka on kunnossa, taisi halvin olla tällä hetkellä pyynniltään 61800eur :D

Avatar
gsxraptor
Viestit: 1251
Liittynyt: Ma Touko 04, 2009 12:00 am
Paikkakunta: kawasaakeli

Re: ... VW arvostus topic...

Viesti Kirjoittaja gsxraptor » Ti Maalis 15, 2016 2:28 am

serious-sam kirjoitti: Mutta summa summarum, helvetin mukava peli ajella ja antaa ikäisekseen paskaksi hieno kyytiä. Ylläpitokustannukset on enemmän kuin siinä corollassa, mutta sellaista se elämä on.
Hyvä ystäväni J-Beam sanoi: Ei ole perseaukisen auto. Ei ollut sitä uutena, eikä ole sitä varsinkaan käytettynä :D
Voe helevata.. oispa tuo tourette vagina kyllä aika jees venettä tai muuta kärriä kuskatessa.
Ja nyt eikun sillä tyhjällä lompakolla otsaa hieromaan :D ..Vai Pitäsköhän lähteä "etelään" koeajamaan yksilöitä.. :upto:

Olikos sami se sulla firman auto ? kaikki jo laitettu ? alvillinen ? myy mulle se ? -> PM

Avatar
speedmaster
Viestit: 2167
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 12:00 am

Re: ... VW arvostus topic...

Viesti Kirjoittaja speedmaster » Ti Maalis 15, 2016 4:09 pm

Kyllä 1944 Type 166 Schwimmwagen on ainoa edes vähän hyvä volkkari eikä sekään ole kovin hyvä. Vaari tykkäs kyllä.

Avatar
j0j0
Viestit: 4204
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: zx10r

Re: ... VW arvostus topic...

Viesti Kirjoittaja j0j0 » La Maalis 19, 2016 8:51 am

gsxraptor kirjoitti:Avittakkee miestä mäessä.. Kaahee autokuume päällänsä..
Pari viikkoa tullut RS6 audeja selailtua , vaikka illat alusta/laatikkovioista lukee niin ei helpota ei.. :grayno:

Auto olis "vapaa-ajan" käytössä eli käytännössä muksujen kuskailua yms kaupassa käyntiä.

Mites kuitenkin menis se touareg v10 tdi.. :upto:
Mietit liikaa!

En jaksa enää murehtia laatikkovioista. Tulee jos on tullakseen, siihen menee se 2000e jos haluaa täysin rempatun alle. Minimissään alle 1000e.

200tkm kohdilla kannattaa alkaa jo varautua remppaan.

S6 2000vm 280tkm ajettu:

Viime vuonna korjattiin automaattivaihteisto Latviassa

2200e + 1,5vkoa alkoholimarinaadissa

Äsken meni laturi ja etu alatukivarret vaihtoon + jotain pientä = 1000e

---

Kyllä mä tällä mielummin ajan kun edellisellä Foordilla jonka piti olla pomminvarmalla tekniikalla. Tuli lopulta maksamaan korjaukset vuoden sisällä jotain 3 ja 4 tonnin väliltä kun piti vaihtaa uusi moottori :D

Enää ei kompromissejä!

Auto on myös lähinnä kaupassa käyntiä lähi Siwassa. 2000 vuoden autolla ihan kohtuulliset verot ~300e /vuosi. Bensaa toki vie sen ~16L/100km...
IBMC Street Gang

Avatar
serious-sam
Viestit: 4021
Liittynyt: Ti Touko 23, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Vanhoja, kuten kuskikin

Re: ... VW arvostus topic...

Viesti Kirjoittaja serious-sam » La Maalis 19, 2016 11:09 am

gsxraptor kirjoitti:Olikos sami se sulla firman auto ?
Jep, ei köyhän kannata itsellään pitää tollasia :D
gsxraptor kirjoitti:kaikki jo laitettu ?
Kaikki ja vähän enemmänkin, pelkkään soitin päivitykseen meni 1500eur :freak2:
gsxraptor kirjoitti: alvillinen ?
On se joo alvillinen, mutta eri maahan luonnollisesti :wink2:
gsxraptor kirjoitti: myy mulle se ? -> PM
Sitä rahaa mitä mun auto maksaa, sun ei kannata maksaa :D

Jos tollasen haluaa, niin etelästä vaan katsomaan... Muutaman tonnin säästää suomeen tuodessakin, broidille haettiin tollanen samanlainen ja loppulaskelmassa tuli joku pari tonnia säästöä, sekä kontillinen alkoholi tuotteita :deal:

Avatar
frst
Viestit: 2127
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 1:00 am
Paikkakunta: 666

Re: ... VW arvostus topic...

Viesti Kirjoittaja frst » Ke Maalis 23, 2016 5:22 pm

gsxraptor kirjoitti:Avittakkee miestä mäessä.. Kaahee autokuume päällänsä..
Pari viikkoa tullut RS6 audeja selailtua , vaikka illat alusta/laatikkovioista lukee niin ei helpota ei.. :grayno:

Auto olis "vapaa-ajan" käytössä eli käytännössä muksujen kuskailua yms kaupassa käyntiä.

Mites kuitenkin menis se touareg v10 tdi.. :upto:


Aika moneen myynnissäkin olevaan RS:ään on päivitetty jo perinteinen alusta sen orkkiksen tilalle. Laatikkovioistahan nuo ovat tietysti ehkä jopa turhankin tunnettuja, mutta ehkäpä nekin ovat lopulta kiinni siitä miten niitä laitteita on uudesta asti jaksettu huoltaa/ millaisella käytöllä auto on ollut.
Jos tosiaan tuon hintaluokan autoa olisin itse katsomassa niin kyllä tuon C5 korimallin rs6 ehkä plussana ja antiikkinahoilla olisi se #1.

S6 -01 ja A6 2.5tdiQ -03 omistaneina voin todeta näiden alustan-, ja moottorin apulaitteiden yms. huolto-osien sopivan pääpiirteittäin keskenään.

Diisselivehkeellä oli ajettu vajaa 490tkm kun sen hukkasin eteenpäin, laatikko oli kertaalleen ollut auki ja kunnostettu 400tkm nurkilla.
S6 mittarissa oli vajaa 300tkm ennenkuin hipaisin sillä rekan keulaa, siinä oli tiettävästi eka laatikko jolla oli siihen asti menty ongelmitta pelkillä öljynvaihdoilla :)

Tässä on sitten Samille seuraava, kun v10 alkaa tuntumaan nuhapumpulta :P
http://www.nettiauto.com/audi/q7/7800193
M.A.D KUUSAA

Avatar
j0j0
Viestit: 4204
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: zx10r

Re: ... VW arvostus topic...

Viesti Kirjoittaja j0j0 » To Maalis 24, 2016 7:52 pm

j0j0 kirjoitti:
gsxraptor kirjoitti:Avittakkee miestä mäessä.. Kaahee autokuume päällänsä..
Pari viikkoa tullut RS6 audeja selailtua , vaikka illat alusta/laatikkovioista lukee niin ei helpota ei.. :grayno:

Auto olis "vapaa-ajan" käytössä eli käytännössä muksujen kuskailua yms kaupassa käyntiä.

Mites kuitenkin menis se touareg v10 tdi.. :upto:
Mietit liikaa!

En jaksa enää murehtia laatikkovioista. Tulee jos on tullakseen, siihen menee se 2000e jos haluaa täysin rempatun alle. Minimissään alle 1000e.

200tkm kohdilla kannattaa alkaa jo varautua remppaan.

S6 2000vm 280tkm ajettu:

Viime vuonna korjattiin automaattivaihteisto Latviassa

2200e + 1,5vkoa alkoholimarinaadissa

Äsken meni laturi ja etu alatukivarret vaihtoon + jotain pientä = 1000e

---

Kyllä mä tällä mielummin ajan kun edellisellä Foordilla jonka piti olla pomminvarmalla tekniikalla. Tuli lopulta maksamaan korjaukset vuoden sisällä jotain 3 ja 4 tonnin väliltä kun piti vaihtaa uusi moottori :D

Enää ei kompromissejä!

Auto on myös lähinnä kaupassa käyntiä lähi Siwassa. 2000 vuoden autolla ihan kohtuulliset verot ~300e /vuosi. Bensaa toki vie sen ~16L/100km...
Kiikutinkin tuon taas takasin varikolle. Ilmeisesti ohjaustehostimen pumppu uusittava :D
IBMC Street Gang

Vastaa Viestiin