Tänään on To Helmi 22, 2018 5:58 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 210 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: ... VW arvostus topic...
ViestiLähetetty: Pe Loka 09, 2015 3:46 pm 
Poissa

Images: 0

Pyörä: Suzuki GSX-R 7/13 -88, GSX-R 7/12 -89 ja GSXR 1340 APE -86 GSXR 1100 -92, Yamaha YG1 -69
Personal album
Jeepin dieselautot mersun tekniikalla. Eli eipäs loata hyvää automerkkiä :D

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Loka 09, 2015 3:48 pm 
Poissa

Pyörä: Suzuki GSX-R 7/13 -88, GSX-R 7/12 -89 ja GSXR 1340 APE -86 GSXR 1100 -92, Yamaha YG1 -69
Personal album
Tai siis uudemmat on. Vanhat on fiatin tai jonkun muun sekayhtymän mosia.

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Loka 09, 2015 3:50 pm 
Poissa

Pyörä: Jamaha + Honda
tenu kirjoitti:
Arvasin oikein, vasta alkua :deal: http://www.kauppalehti.fi/uutiset/nelja ... a/wUPDCdJJ
KL kirjoitti:
Mercedes-Benzin, Hondan, Mazdan ja Mitsubishin autojen on todennettu päästävän enemmän typen oksideita maantiellä kuin laboratorio-olosuhteissa, kertoo The Guardian.

Maantietesteissä jotkut Hondan mallit päästivät typen oksideita kuusinkertaisesti rajaan nähden ja jotkut nelivedot jopa 20-kertaisesti.

"Ongelma on systeeminen", totesi Nick Molden, jonka Emissions Analytics -yhtiö testasi autot.

Viime viikolla Guardian paljasti, että Renaultin, Nissanin, Huyndain, Citroenin, Fiatin, Volvon ja Jeepin dieselautot päästelivät huomattavasti enemmän typen oksideja kuin pitäisi.

Kaikki autot ovat läpäisseet EU:n viralliset laboratoriotestit. Päästöt eivät kuitenkaan ole vähentyneet poliitikkojen tarkoittamalla tavalla, sillä autot on suunniteltu niin, että ne toimivat laboratoriossa paremmin kuin maantiellä.

Volkswagenin kaltaisista huijausohjelmistoista ei siis näiden automerkkien kanssa ole kyse.

Eihän tuo salaisuus ollut että laboratoriotesteissä päästöt on jotain ihan muuta kuin arkiajelussa. Innolla odotan myllerrystä kun siirtyvät bensapuolelle.

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Loka 09, 2015 7:57 pm 
Poissa

Pyörä: Vanha mutta paska
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/autot ... 1444392096

Oho olipa pitkä linkki, no ei se mitään. Olen ostanut Talbot Horizonin ja mittailen täällä parhaillaan sen osia. Ensi vuonna olis tarkoitus ruveta lykkäämään Peräseinäjoelta maailmalle talbotteja noin 7800004 kpl vuodessa. Työvoimana aion käyttää syyrialaisia työperäisiä maahanmuuttajia. Talbotti on siitä hyvä että auton käydessä konepelti kiinni ei voi mitenkään tietää onko kyseessä bensa- vai dieselmoottori tai suattaahan se olla molempiakin. Myös petrooliversio tulee myös hetimiten.

Ostetaan rekkakuorma Illodin pulloja paisunta-astioiksi, mielellään pian.

Profiili  

ViestiLähetetty: La Loka 10, 2015 2:00 am 
Poissa

Images: 9

Pyörä: zx10r
Personal album
Täällähän tätä!

Ei jumalauta mua syljettää tää markkinatilanne! Marsua tulee niskaan joka suunnasta ja markkinat vetää perse edellä puuhun nauraen.. Öljyn hinta nousi niin saatanasti pelkän spekulaation takia, OPEC ja USA istumassa pöytään... Oikeasti? Ihmiset luulee että ne alkaa tekemään yhdessä fyffeä öljyllä. Saksan markkinat seuraa perässä öljyä vaikka tulee marsua niskaan joka suunnasta. Tässä kuussa öljy-yhtiöiden varannot mitataan uusia lainoja varten, ja öljyn hinnan piikkauksen auttaa suojaamaan yrityksiä. Eli pelkkä spekulointi nostanut öljyn hintaa mikä edesauttaa pienempiä firmoja tuottamaan lisää öljyä tappiolla jatkossa.

Ei mulla muuta, kunhan pääsin avautumaan. Öljysalkku veätny 2x kärrynpyörää viimesten päivien aikana fundamentaalioptimiestien takia :D VITUN HOMOT!

Profiili  

ViestiLähetetty: La Loka 10, 2015 2:10 am 
Poissa

Personal album
Ainiin ja Venäjä hyväähyvyyttään laskee ilmapapattejaan ISISIN päälle, vai Syyriaan? :D vittuako sillä väliä kuhan öljyn hinta nousee. Venäjällä on varaa lähettää ydunohjuslaivastot mitkä on valmiiks konkursissa. Ai niin, Venäjän markkinat perustuu lähes kokonaan öljyyn ym... :D ¨

Siitä dokumenttia öljysodista: https://www.youtube.com/watch?v=Qspu35J ... 2310497B93

Profiili  

ViestiLähetetty: La Loka 10, 2015 2:15 am 
Poissa

Personal album
Ai niin, VITUN HOMOT! :D

Profiili  

ViestiLähetetty: La Loka 10, 2015 2:35 am 
Poissa

Personal album
Mitä vittua mä kirjotin, OPEC ja USA.... Siis OPEC ja Venäjä. jostain syystä oon tehny saman virheen jo ainakin kahdesti :D

Profiili  

ViestiLähetetty: La Loka 10, 2015 3:47 am 
Poissa

Images: 1

Personal album
j0j0 kirjoitti:
Mitä vittua mä kirjotin, OPEC ja USA.... Siis OPEC ja Venäjä. jostain syystä oon tehny saman virheen jo ainakin kahdesti :D

Ota vähän noksuja(myös rinkuloita, tosin justny kalliitakin??) , helpottaa tasoittavasti :wavey:
Ja ainekin pieniä pilkkejä:
-outotec
-nesteessä ollaan kumminkin
-fotrum
-saga furssiakin ehkäpä jo näillä hinnoilla taasen...Pakkanen puree...

Profiili  

ViestiLähetetty: La Loka 10, 2015 12:02 pm 
Poissa

Personal album
Luotto 0 suomen pörsseihin :D tosin ei muillakaan marketeillä järin hyvin mene. Q3 tuloskausi alko torstaina illalla ja Alcoa alotti vahvasti mikä reflectaa(mikä se nyt suomeksi olikaan?) Kiinan markkinatilanteesta. Samoin YUM! Pudonnu vissiin yli 18% parin viimepäivän aikana. Näkymät oli että Kiinan autotuotanto tippuu ja etenkin isojen autojen(rekat ym). Mutta hei, pörssit vetää ylöspäin kuin ei olisi huolta huomisesta.

Tuolta katsomaan miten hyvin pyyhkii: http://fi.investing.com/economic-calendar/

Profiili  

ViestiLähetetty: La Loka 10, 2015 12:25 pm 
Poissa

Personal album
Ja "vahvasti" oli puhdas sarkasmia!

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Loka 11, 2015 3:53 pm 
Poissa

Images: 49

Pyörä: Vanhoja, kuten kuskikin
Personal album
Muusta en tiedä kuin että toi Pauke löytyy instagramista nimellä Pautseeni, jos haluaa neitokaista/rouvaa etsiskellä :)
Ai niin, mulla on tollanen mersukoneinen jeeppikin, lastutettuna antaa sen verran voimasavua että päästömäärät on taatut :D
Nyt on taas niin vitullinen autokuume, että taas joutuu investoimaan :tardmaker:
Vaihtoehtoina, Q7, Touareg V10 tai uudempi grandi... VAG-ihmisenä toki kaksi ekaa kiinnostaa, mutta järkevyyden kannalta toi crd-koneinen jeep on paras noista.

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Loka 11, 2015 4:50 pm 
Poissa

Mulla on kans autokuume kun en oikein tiijä jaksanko kuunnella enää sitä kitinää. Vaihtoehtoja olis .......... Mikä tahansa alle 500€ auto. Mielellään alle. 2012 ostin auton 12 eurolla ja se oli hyvä auto se. Myin sen puolentoista vuoden päästä eteenpäin 50% voitolla hintaan 6€

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Loka 11, 2015 4:53 pm 
Poissa

Personal album
serious-sam kirjoitti:
Muusta en tiedä kuin että toi Pauke löytyy instagramista nimellä Pautseeni, jos haluaa neitokaista/rouvaa etsiskellä :)
Ai niin, mulla on tollanen mersukoneinen jeeppikin, lastutettuna antaa sen verran voimasavua että päästömäärät on taatut :D
Nyt on taas niin vitullinen autokuume, että taas joutuu investoimaan :tardmaker:
Vaihtoehtoina, Q7, Touareg V10 tai uudempi grandi... VAG-ihmisenä toki kaksi ekaa kiinnostaa, mutta järkevyyden kannalta toi crd-koneinen jeep on paras noista.

Seuraavaks autoksi meinasin mersukoneista jeeppiä, sen suhteen kuume kova. Mä haluaisin 2011 ja uudemman, mutta budjetista puuttuu muutama kymmenen kiloeuroa, joten varmaan se sitten ekaks hankittava se edellinen malli. Joskin 300C chrysleri farkkuna sillä mersun tekniikalla puhuttelisi myös. Sitten välillä tulee niitä ahaa-elämyksiä jos kuitenkin sen "vanhan mallin" jeepin ostaskin SRT8 mutta taitaa voimasavu ja järki viedä voiton. :D

Onko sulla siinä voimasavussa minkälainen kulutus ja liikkuuko ripeästi perjantailiikenteessä tiukoissa ohituksissa? PItänyt käydä liikkeissä koeajamassa noita, mutta ei tästä o mitään ehtinyt. Menee varmaan samalla kaavalla kuin aiemmatkin ajoneuvo-ostot että selailee nettiautoa ostomielessä ja sitten tyyliin ekan koeajon jälkeen neuvoteltu hinta kohilleen; Shut up and take my money. :D

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Loka 11, 2015 6:49 pm 
Poissa

Mä voin antaa sulle ilmaiseksi Toytota corolla 1.3 HUOM XSI malli ettei mikään karvalakki vm89. Siitä tilttas moottori ja rupes huohottamaan aivan liikaa, mä sitten ovelasti järjestelin huohottimen niin että menee suoraan kaikki käry imusarjaan. Kokeilu kesti noin 20km, en oo ikinä nähnyt että mistään moottorista mikä pysyy käynnissä tulee noin saatanan paljon savua. Siis tota... Edes minä en voi kuvailla. Tolla menolla kyllä pitää tankata öljyä noin 20km välein mutta ei sekään mitään, mulla on jätskiä isot lekat täynnä.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 210 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia