Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am Viestit: 6811 Pyörä: Vanha mutta paska
Melkein hyvä. Laulajalle vaan lopputili ja joku muu tilalle. Mäkin kerran kuuntelin noita ø luokan bändejä mutta vittu mä jaksa, mä oon jo vanha mies. Tässä silti näyte, Laura Palmerin inspiroimaa musiikkia:
Valitin muuten yhdelle instagram kuuntelijalle, vai mitä näitä musiikkipalveluita nyt onkaan että soita Anal Cunt 88 song EP ja perkele sehän jopa löytyi sieltä. Samalla valitin myös että eräässä ryyppykämpässä kyllästyin johonkin saatanan räpin kuuntelijaan ja halusin vain anal cunttia ja lopuksi se vitun räppäri löi mua. Eukko meinas että olit ihan ansainnut sen anal cunttisi kanssa. Seuraavalla kerralla mä otan vesurin mukaan.
_________________ Seurakunnan raittiusleiriltä paluuta Seurasi kuin seurasikin kaatamista Erittäin rajua Ryyppäämistä suorastaan saatanallista Sekä ehdottelua Homoseksuaalista!
Suvi Teräsniskaa ja HARD BASSIA olen kuunnellut viimeksi
_________________ Seurakunnan raittiusleiriltä paluuta Seurasi kuin seurasikin kaatamista Erittäin rajua Ryyppäämistä suorastaan saatanallista Sekä ehdottelua Homoseksuaalista!
Saa olla kovatkin promillet, mutta Kicka pistää mällit lentämään tosta vaan.
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am Viestit: 6811 Pyörä: Vanha mutta paska
Inter nettilässä tuli vastaan hauska tarra kun joku kätevä oli liimaillut aletarroja tms sopivasti levynkansiin, artisti kutistui muotoon "Suvi Terska".
Kikka on kyllä ihan helvetin kova. Sukkula venukseen on juutuubin parhaimpia videoita, RISTUS että on kova meno.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia viestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.