MISS BOMBER 2019 YLEISÖÄÄNESTYS!

Valvojat: B1200, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Kenestä näistä kaunottarista pitäisi sinun mielestä valita Miss Bomber 2018?

Äänestys päättyi La Loka 20, 2018 10:52 pm

1. Anu Nurminen
65
28%
2. Jemina Paalanen
69
30%
3. Jenna Pyykkönen
6
3%
4. Katri Myllyvirta
17
7%
5. Liana Ohayon
4
2%
6. Milla Roinus
64
28%
7. Suvi Kolehmainen
7
3%

Ääniä yhteensä: 232

Bomber Magazine
Viesti:

MISS BOMBER 2019 YLEISÖÄÄNESTYS!

Viesti Kirjoittaja Bomber Magazine » Ma Loka 15, 2018 10:17 pm

Miss Bomber 2019 yleisöäänestys!

Bomber.fi –foorumilla valitaan nyt äänestämällä uusi Miss Bomber 2019 yleisön suosikki!

Nyt antamaan oma ääni mielestäsi parhaalle Bomber-kissalle.

Äänestää voit kirjautumalla sisään Bomber.fi foorumille sekä sen jälkeen voit kommentoida kuka heistä on suosikkisi.
Kannattaa myös tulla Bomber Magazinen ajokauden päätösbileisiin katsomaan kuka voittaa Miss Bomber finaalin!
Yleisöäänestyksen tulos ei vaikuta varsinaiseen Miss Bomber finaalin tulokseen, mutta yleisön suosikki voittaa erikoispalkinnon joka luovutetaan itse bileissä.

Varsinainen Miss Bomber 2019 Finaali käydään Bomber Ajokauden päätösbileissä Lahden Ace Cornerissa 20.10.2018!

Liput bileisiin voit tilata jo ennakkoon täältä: http://shop.bomber.fi/index.php?route=p ... uct_id=212

Kilpailijat kommenttiosiossa!

Bomber Magazine
Viesti:

Re: MISS BOMBER 2019 YLEISÖÄÄNESTYS!

Viesti Kirjoittaja Bomber Magazine » Ma Loka 15, 2018 10:41 pm

Kuva

Kilpailija nro: 1

Nimi: Anu "Ansku" Nurminen

Ikä: Päiviä vaille 25 vuotta

Pituus: 167cm

Paino: 70kg

Kotipaikka: Jalasjärvi/Seinäjoki

Harrastukset: ratsastus, salilla treenaaminen

Ihannemies: Miehekäs. Omat mielipiteet omaava, hieman haastava luonne. Empatiakykyinen. Ehdottomasti huumorintajuinen. Karismaattinen.

Oletko koskaan ollut moottoripyörän kyydissä? - Olen, mutta aivan liian vähän. Asia pitää ehdottomasti korjata 😉

Minkälainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi? - Harley Davidson V Rod "Carbon" by Gaz Custom

Miksi sinä olet paras Miss Bomber 2019 -ehdokas? - Omaan paljon kokemusta promoottorin hommista, joten siitä on varmasti paljon hyötyä edustustehtävissä. Ulkokuori voi antaa pinnallisen kuvan, mutta todellisuus on toinen: räväkkä, sisukas, huumorintajuinen, positiivinen ja mikä tärkeintä kiinnostunut aidosti moottoripyöristä ja moottoriurheilusta ylipäänsä 💙

Kuva

Kilpailija nro: 2

Nimi: Jemina Paalanen

Ikä: 20

Pituus: pikkumyyks kutsutaa, oikeesti vajaa 160cm

Paino: varmaan siinä 45 kilon hujakoilla

Kotipaikka: Lahti

Harrastukset: romuralli, rokkiralli, autot noin ylipäänsä vaikka tietotaito ei ookkaa parhaimmasta päästä ni silti yritys kova.

Ihannemies: toivon että on kätevä käsistään niin moottoriajoneuvojen parissa kuin kotona 😂 oman miehen piirteistä myös kehuttava junttiutta 😂😎

Oletko koskaan ollut moottoripyörän kyydissä? - Onhan sitä tullut oltua muutamia kertoja

Minkälainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi? - Näyttäväksi laiteltu, huomion herättävä ja mielellään vielä kumin polttoa kaupan päälle

Miksi sinä olet paras Miss Bomber 2019 ehdokas? - Olen räiskyvä ja rohkea, pieni ja pippurinen.

Kuva

Kilpailija nro: 3

Nimi: Jenna Pyykönen

Ikä: 24

Pituus: 164cm

Paino: 53kg

Kotipaikka: Karkkila

Harrastukset: Ei harrastuksia

Ihannemies: Oma mies

Oletko koskaan ollut moottoripyörän kyydissä? -Kerran teininä, pelotti aika paljon, mutta adrenaliini sai myös innostumaan!

Minkälainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi? -Kawasaki Ninja osui silmiini netissä ja se oli mielestäni ihan sairaan upea. Ja vihreänä 👌

Miksi sinä olet paras Miss Bomber 2019 ehdokas? -Koska olen oma itseni: sosiaalinen, puhelias, itsevarma, kaikkien kanssa toimeen tuleva ja ennen kaikkea muutenkin upea persoona!

Kuva

Kilpailija nro: 4

Nimi : Katri Myllyvirta

Ikä : 23 - vuotta

Pituus : 176cm

Paino : 72kg

Kotipaikka : Lahti, asunut 7 vuotta. Alunperin jyväskylän nurkilta.

Harrastukset : salilla käynti

Ihannemies : sosiaalinen, lojaali jolla on pilkesilmässä elämään

Oletko koskaan ollut moottoripyörän kyydissä? - En ole koskaan istunut pyörän kyydissä? olis kyllä hemmetin siistiä!!

Pyörä mikä saa mut kuumaksi? - Fighter pyörät, ulkomuoto on kaunis ja moottoreista löytyy voimaa!

Olisin paras Miss bomber ehdokas 2019? - koska olen Iloinen,sähäkkä,tulen monenlaisten ihmisten kanssa helposti toimeen, rakastan olla kameran edessä ja esiintyä. En ota herkästi itseeni mistään ja rakastan pyöriä. Mielestäni tyylini ja asenteeni sopii tähän. En ole se kuka on tiukimassa kunnossa, mutta silti rakastan kroppaani ja uskon että olen sopiva tähän. Haluaisin rakentaa itselleni pyörän ja opiskella lisää, etten olisi vaan se raskaankaluston mekaanikko 😎

Bomber Magazine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber Magazine » Ma Loka 15, 2018 10:46 pm

Kuva

Kilpaililja nro: 5

Nimi: Liana

Ikä: 28

Pituus: 161

Paino: 62

Kotipaikka: Ylöjärvi

Harrastukset: Amerikanautot, ammunta, kuntosali

Ihannemies: kohtelias, hyvä tapainen, älykäs ja vähintään yhtä sekaisin päästään kuin meikäläinen

Oletko koskaan ollut moottoripyörän kyydissä? -Kyydissä sekä ajanut.... 200m bikinit päällä converset jalassa kytkimellä liukuminen lasketaan pentele :D

Minkälainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi? -Sellainen jonka moottori on milwaukeessa valmistettu ilmajäähdytteinen V2 ;)

Miksi sinä olet paras Miss Bomber 2019 ehdokas? -Koska suonissani kiertää veren lisäksi polttoainetta. Olen vauhti ja voima addiktiosta kärsivä rasvanäppi.

Kuva

Kilpailija nro: 6

Nimi: Milla Ronimus

Ikä: 21v

Pituus: 150cm

Paino: n. 50kg

Kotipaikka: Vihti

Harrastukset: Lenkkiä käyn heittää koiran kanssa

Ihannemies: Mies jolla on pitkä pinna, en ole helpoimmasta päästä. Tumma ja tulinen

Oletko koskaan ollut moottoripyörän kyydissä? Olen ollut muutamat kerrat. Olisi niin siistiä joskus ajaa, ei vaan ole vielä tullut vastaan moottoripyörää missä tälläisellä minillä yltäisi jalat maahan.

Minkälainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi? Sporttinen niinku minä, Yamaha r1.

Miksi sinä olet paras Miss Bomber 2019 ehdokas? Koska olen määrätietoinen ja tavoittelen sitä mitä haluan. Jos johonkin ryhdyn niin olen alusta loppuun täysillä mukana.

Kuva

Kilpailija nro: 7

Nimi: Suvi Kolehmainen

Ikä: 25v.

Pituus: 164cm

Paino: noin 68kg

Kotipaikka: Vantaa

Harrastukset: Salilla käynti

Ihannemies: Ehdottomasti määrätietoinen mies, joka tietää mitä elämältään haluaa. Ulkonäöllisesti pitkä ja lihaksikas, sillä miehen täytyy myös nähdä vaivaa itsestään huolta pitämiseen. No tietty mut pitää saada myös nauramaan, eli hyvä huumorintaju ja hauskat jutut sytyttää myös, sillä pitää olla tietyllä tapaa pilkettä silmäkulmassa.

Oletko koskaan ollut moottoripyörän kyydissä: Olen ollut, tuntui kyllä ihan mahtavalta!

Minkälainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi?- Kawasaki Ninja ZX-10R, nopeasti kiihtyvät vauhtimoottoripyörät siis, sillä rakastan vauhtia!

Miksi sinä olet paras Miss Bomber 2019 ehdokas?- Olen aito oma itseni tilanteessa kuin tilanteessa, sekä rakastan haasteita ja haastaa itseäni ennenkaikkea. Olen paras ehdokas sillä minulla ei hymy hyydy, olen helposti lähestyttävä, edustava ja omanlaiseni hupsu persoona, joka onnistuu hurmaamaan olemuksellaan kaikki. Viattoman oloisen ulkokuoren alta löytyy myös sitä asennetta!

Tarski

Viesti Kirjoittaja Tarski » Ma Loka 15, 2018 11:28 pm

Milla Ronimus

6. Milla Roinus
:burnout:

MistyMaria

Viesti Kirjoittaja MistyMaria » Ti Loka 16, 2018 1:38 pm

6. Milla Ronimus

JanetteH

Viesti Kirjoittaja JanetteH » Ti Loka 16, 2018 3:14 pm

No mutta numero 2 tietenkin eli upea Jemina Paalanen!😍

Joppexxi

Viesti Kirjoittaja Joppexxi » Ti Loka 16, 2018 7:49 pm

6.Milla Ronimus

Juuliamarijaaa

Viesti Kirjoittaja Juuliamarijaaa » Ti Loka 16, 2018 9:56 pm

Katri, aivan ehdottomasti paras voittajaehdokas, räväkkä ja persoonallinen ulkonäkö, ja luonne.

simohayha

Viesti Kirjoittaja simohayha » Ke Loka 17, 2018 7:31 am

Voi pojat ja tytöt. Milla on hottis!

santeri

Viesti Kirjoittaja santeri » Ke Loka 17, 2018 9:55 am

6. Milla on kaunis nuori nainen.

Nencia

Viesti Kirjoittaja Nencia » Ke Loka 17, 2018 11:14 am

Juuliamarijaaa kirjoitti:
Ti Loka 16, 2018 9:56 pm
Katri, aivan ehdottomasti paras voittajaehdokas, räväkkä ja persoonallinen ulkonäkö, ja luonne.
Kimppaan 😍❤️ Aamen! 😍😍

Arnes89

Viesti Kirjoittaja Arnes89 » To Loka 18, 2018 8:56 pm

Kilpailija numero 7 Suvi Kolehmainen 😊😉

Tume84

Viesti Kirjoittaja Tume84 » To Loka 18, 2018 9:03 pm

Kilpailija numero 2, Jemina Paalanen

Nencia

Viesti Kirjoittaja Nencia » Pe Loka 19, 2018 9:35 am

Täähän nyt ei mee yhtään putkeen kun meikäläinen on viimeisenä äänilistalla pentele 😭😄 ohan noi meidän nuoret neidot ihan Penteleen upeita mut missä prätkä veteraanit!! Ääniä nyt meikä missi vanhimmalle 🤘🏻

rajuhä

Viesti Kirjoittaja rajuhä » La Loka 20, 2018 2:39 pm

kilpailija num.2

Vastaa Viestiin