Tänään on Ma Loka 23, 2017 2:49 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 143 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Pe Syys 29, 2017 5:45 pm 
Poissa

Pyörä: Läjä romuja.
Smokie kirjoitti:
:D Ota ja kokeile. Muista go-pro, mä haluan nähdä mitä tapahtuu. Sanot vaan nöyränä että tuomari pakotti...

...mun kokemusääni sanoo että älkää menkö naimisiin ollenkaan.

Harkitaan! Olishan ne komeet.

Tossa naimisiinmenossa mä olen pysynyt turvallisella alueella ja välttänyt jo sitä esiastetta, eli seurustelua. Vaikka sitäkin on muutaman kerran elämässä tullut kokeiltua niin aina se aika vieraalta on itselleni tuntunut.

Profiili  

ViestiLähetetty: La Syys 30, 2017 12:29 am 
Poissa

Pyörä: GSX-R750 -88, BSE 125 + kourallinen mopoja.
Kyllä täällä joka päivä tulee pyörähdettyä. Hiljasta on. B-illatkin menee ohi kun ei niistä enää ilmotella täällä ja projektitkin on hiljasia.
Missä kaikki tapahtuu nykyään?

Profiili  

ViestiLähetetty: La Syys 30, 2017 12:01 pm 
Poissa

Pyörä: Fz1-n
-Ape- kirjoitti:
Smokie kirjoitti:
:D Ota ja kokeile. Muista go-pro, mä haluan nähdä mitä tapahtuu. Sanot vaan nöyränä että tuomari pakotti...

...mun kokemusääni sanoo että älkää menkö naimisiin ollenkaan.

Harkitaan! Olishan ne komeet.

Tossa naimisiinmenossa mä olen pysynyt turvallisella alueella ja välttänyt jo sitä esiastetta, eli seurustelua. Vaikka sitäkin on muutaman kerran elämässä tullut kokeiltua niin aina se aika vieraalta on itselleni tuntunut.

20-vuotta sitte ensimmäistä avioeroaan setviessään velipoika sanoin mulle ja vanhimmalle pojalle että älkää menkö ikinä naimisiin,pysytelkää irtosuhteissa :lol: Tämän tarinan jälkee veli on eronnut vielä kaks kertaa,on siinä tiluksille tullut hintaa ja kalusteet vaihtunu :lol: Veljenpoika on naimisissa,itse olen rengastukselta välttynyt,saattaa tosin johtua ulkonäöstä ja vittumaisesta luonteesta. :wavey:

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Loka 06, 2017 5:23 pm 
Poissa

Images: 9

Pyörä: zx10r
Personal album
HSuomi kirjoitti:
Kyllä täällä joka päivä tulee pyörähdettyä. Hiljasta on. B-illatkin menee ohi kun ei niistä enää ilmotella täällä ja projektitkin on hiljasia.
Missä kaikki tapahtuu nykyään?

Vetäjät alkaa olee jo niin vanhoja ja tää uus sukupolvi ajelee varmaan vieläki niillä saatanan derpeillä :lol:

Profiili  

ViestiLähetetty: La Loka 07, 2017 10:37 pm 
Poissa

Hep! Välillä tulee käytyä kattomas, muttei tuu kirjoteltua. Hiljasta näyttää olevan.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Loka 09, 2017 12:18 am 
Poissa

Pyörä: Ei ole, toistaseks
Käykö sielä vantaan kessallakaa foorumilaisia, tai rusalla. Rusalla käyvät ei ainakaa kirjottele täällä enään.
Sen verra tihiään varsinki rusalla tullu ravattua, että melkeempä sokeankin ois pitäny kirjotella "olitko se sinä" topicciin :drin: :lol:

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Loka 13, 2017 1:30 pm 
Poissa

Images: 0

Pyörä: KukK4nen
Personal album
Parin vuoden hiljaiselon jälkeen tullu tänä kesänä forumilla pyörähdeltyä. Alkaa olemaan melko hiljasta niin forumilla kuin Etelä-Savon kaduillakin. Alkaa vissiin ikää tulemaan, joten entiset ajelijat luopuneet harrastuksesta? Mopopojista varmaan melko harva enää isoa pyörää hommaa, kiitos ajokorttiviidakon ja vakuutusten? Tämä sukupolvi tuskin forumille löytää näiden uusien somekanavien joukosta...

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Loka 18, 2017 6:31 pm 
Poissa

Pyörä: Vanha mutta paska
Onneksi vanhat paskat jaksaa. Vedin just vähän viivaa mutta samalla pyörä talvisäilöön kun vanha paska ei jaksa. Ens kessään.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 143 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia