Miten kovaa ajatte radalla?

Valvojat: B1200, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Su Elo 19, 2012 1:45 am

HeeboR1 kirjoitti:
GertMüller kirjoitti:Pyörä vieläkään nipussa, joten taitaa olla ajelut tältä vuodelta tässä...
Eli alastaro 1:25.2
kemora 1:15.9

Ensi vuodeksi on tarjottu tallipaikkaa peränpitäjäksi B Suberbikeen, mutta mietitään sitä nyt vielä...
Samis. Alastarolla tänään 1:25.2. Jos ehtii edes vähän ajaa huomenna kuivalla, niin tavoite olisi 1:24.999.
Oisit nyt antanu minun olla nopeampi Alastarolla, kun sinä olet muilla radoilla :cry:
-Unknown Fighters SFC-

Avatar
HeeboR1
Viestit: 657
Liittynyt: Pe Elo 10, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha YZF R1 -08
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeeboR1 » Su Elo 19, 2012 1:53 am

GertMüller kirjoitti:
HeeboR1 kirjoitti:
GertMüller kirjoitti:Pyörä vieläkään nipussa, joten taitaa olla ajelut tältä vuodelta tässä...
Eli alastaro 1:25.2
kemora 1:15.9

Ensi vuodeksi on tarjottu tallipaikkaa peränpitäjäksi B Suberbikeen, mutta mietitään sitä nyt vielä...
Samis. Alastarolla tänään 1:25.2. Jos ehtii edes vähän ajaa huomenna kuivalla, niin tavoite olisi 1:24.999.
Oisit nyt antanu minun olla nopeampi Alastarolla, kun sinä olet muilla radoilla :cry:
Sorry. Katsoin pari kierrosta omaa ajoani toisen kuvaamana ja tajusin missä menee vituiksi ja junnaavat 1:26.1-1:26.0 väliin osuneet päivitettiin 1:25.2:iin. Jarrumerkkiä kolmessa kohti 10 metriä eteenpäin ja Las Palmasiin vähän eri linjaa ja se on sitten siinä aamulla. Ehkä vedän vielä pari Panacodia ja unta otsanahkaan. Tavoite oli lauantaina päästä joko sairaalaan tai uusi ennätys. Sen verran koski ruotoon, että olisi ollut kiva päästä vetämään suoraan suoneen jotain jytyä. Ehkä huomenna konttaan tai sitten pidetään saatana vain sadetta, taitaa jo pisaroida tai sitten pikku-ukot tanssivat katolla.

Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Su Elo 19, 2012 2:04 am

HeeboR1 kirjoitti:
GertMüller kirjoitti:
HeeboR1 kirjoitti: Samis. Alastarolla tänään 1:25.2. Jos ehtii edes vähän ajaa huomenna kuivalla, niin tavoite olisi 1:24.999.
Oisit nyt antanu minun olla nopeampi Alastarolla, kun sinä olet muilla radoilla :cry:
Sorry. Katsoin pari kierrosta omaa ajoani toisen kuvaamana ja tajusin missä menee vituiksi ja junnaavat 1:26.1-1:26.0 väliin osuneet päivitettiin 1:25.2:iin. Jarrumerkkiä kolmessa kohti 10 metriä eteenpäin ja Las Palmasiin vähän eri linjaa ja se on sitten siinä aamulla. Ehkä vedän vielä pari Panacodia ja unta otsanahkaan. Tavoite oli lauantaina päästä joko sairaalaan tai uusi ennätys. Sen verran koski ruotoon, että olisi ollut kiva päästä vetämään suoraan suoneen jotain jytyä. Ehkä huomenna konttaan tai sitten pidetään saatana vain sadetta, taitaa jo pisaroida tai sitten pikku-ukot tanssivat katolla.
Minä en ole moponi kanssa tarpeeksi kuvauksellinen, niin en opi virheistäni.

0,8s parannus viimeeksi tuli taas aikaisemmin ja täysin erilailla jarruttaen, ihan paskoilla ja kovilla renkailla, joten luulisi viimeistään ensi kesänä myös 1:24 alkuisen olevan helposti saavutettavissa...

Mutta tietenkin näin neljän kaljan jälkeen tuntee olevansa paljon parempi ihan kaikessa, mitä selvinpäin taas luottaa kykyihinsä.
-Unknown Fighters SFC-

Avatar
HeeboR1
Viestit: 657
Liittynyt: Pe Elo 10, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha YZF R1 -08
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeeboR1 » Su Elo 19, 2012 11:43 pm

GertMüller kirjoitti: Minä en ole moponi kanssa tarpeeksi kuvauksellinen, niin en opi virheistäni.

0,8s parannus viimeeksi tuli taas aikaisemmin ja täysin erilailla jarruttaen, ihan paskoilla ja kovilla renkailla, joten luulisi viimeistään ensi kesänä myös 1:24 alkuisen olevan helposti saavutettavissa...

Mutta tietenkin näin neljän kaljan jälkeen tuntee olevansa paljon parempi ihan kaikessa, mitä selvinpäin taas luottaa kykyihinsä.
Hovimekaanikkoni K. Vehniäinen laitteli tänään mopoani ja kävi testaamassa sitä pariin otteeseen. Nopeimmakseen sai 1:23.5 (omani ennen laittoa 1:25.2). Sektorilla Lemminkäinen - kahvilanmutka, olin hieman nopeampi, muualla taas oli aika huikeitakin eroja Wehnän hyväksi. Nyt tiedän mistä kenkä puristaa ja missä taas ei tarvitse juurikaan enää petrata (jotta pääsisin 1:23:n puolelle). 1:24 on helpostikin saavutettavissa, 1:23 ensi kesän tavoite. Ihan mielenkiintoista oli katsella tiedonkeruusta faktoja. Itselläni aika lussut jarrun aloitukset, avauksissa taas ei niin paljoa tule turpaan, mutta jarruissa on paljon petrattavaa, etenkin juuri alussa. Puolikkaan kaljan jälkeen luulot eivät vielä aivan astronomisia omista kyvyistä.

Avatar
HeeboR1
Viestit: 657
Liittynyt: Pe Elo 10, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha YZF R1 -08
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeeboR1 » Ti Elo 28, 2012 5:47 pm

GertMüller kirjoitti:
Minä en ole moponi kanssa tarpeeksi kuvauksellinen, niin en opi virheistäni.

0,8s parannus viimeeksi tuli taas aikaisemmin ja täysin erilailla jarruttaen, ihan paskoilla ja kovilla renkailla, joten luulisi viimeistään ensi kesänä myös 1:24 alkuisen olevan helposti saavutettavissa...

Mutta tietenkin näin neljän kaljan jälkeen tuntee olevansa paljon parempi ihan kaikessa, mitä selvinpäin taas luottaa kykyihinsä.
Punnerra, punnerra. Tänään Räyskälän kisan ja kolme treenipäivää ajetuilla renkailla 1:24.0 Alastarolla. Sääkään ei mikään optimi, +16...+17c ja pilvinen.

Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Ti Elo 28, 2012 6:44 pm

HeeboR1 kirjoitti:
GertMüller kirjoitti:
Minä en ole moponi kanssa tarpeeksi kuvauksellinen, niin en opi virheistäni.

0,8s parannus viimeeksi tuli taas aikaisemmin ja täysin erilailla jarruttaen, ihan paskoilla ja kovilla renkailla, joten luulisi viimeistään ensi kesänä myös 1:24 alkuisen olevan helposti saavutettavissa...

Mutta tietenkin näin neljän kaljan jälkeen tuntee olevansa paljon parempi ihan kaikessa, mitä selvinpäin taas luottaa kykyihinsä.
Punnerra, punnerra. Tänään Räyskälän kisan ja kolme treenipäivää ajetuilla renkailla 1:24.0 Alastarolla. Sääkään ei mikään optimi, +16...+17c ja pilvinen.
Arvostan!
Alkaa pian jokkiksessa taso olla kovempi kuin b-luokissa :)
-Unknown Fighters SFC-

Avatar
Captain Awesome
Viestit: 727
Liittynyt: La Marras 29, 2003 1:00 am
Paikkakunta: r6r
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Captain Awesome » Ti Elo 28, 2012 6:56 pm

HeeboR1 kirjoitti:
GertMüller kirjoitti:
Minä en ole moponi kanssa tarpeeksi kuvauksellinen, niin en opi virheistäni.

0,8s parannus viimeeksi tuli taas aikaisemmin ja täysin erilailla jarruttaen, ihan paskoilla ja kovilla renkailla, joten luulisi viimeistään ensi kesänä myös 1:24 alkuisen olevan helposti saavutettavissa...

Mutta tietenkin näin neljän kaljan jälkeen tuntee olevansa paljon parempi ihan kaikessa, mitä selvinpäin taas luottaa kykyihinsä.
Punnerra, punnerra. Tänään Räyskälän kisan ja kolme treenipäivää ajetuilla renkailla 1:24.0 Alastarolla. Sääkään ei mikään optimi, +16...+17c ja pilvinen.
Heebohan alkaa kohta ajelemaan jokkiksen kärkiaikoja. Näköjään ne vehnän säädöt sun muut vähän on auttanu tällä kaudella.
Awesomeness guaranteed!

Avatar
HeeboR1
Viestit: 657
Liittynyt: Pe Elo 10, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha YZF R1 -08
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeeboR1 » Ti Elo 28, 2012 7:09 pm

Captain Awesome kirjoitti:Heebohan alkaa kohta ajelemaan jokkiksen kärkiaikoja. Näköjään ne vehnän säädöt sun muut vähän on auttanu tällä kaudella.
Kyllä niistä hyötyä on ollut. Edelleenkin tuossa pyörässä on vakioalusta ja -kone, joten tasoitusta tulee jonkun verran oikeisiin kilpureihin. Datoja kun vertailee, niin Bemarit poistuvat 150 km/h -> ihan toiseen malliin. Selitykset selityksiä ja kello näyttää mitä näyttää. Tämä ja ensi kausi vielä treenaillaan tuolla vessalla ja sitten päivitetään sellaiseen peliin ettei ainakaan vehkeiden puolesta tasoitusta tarvitse antaa. Korkea 1:22 alkuinen on uskoakseni mahdollista jopa minun ajaa tuolla laitoksella, sitten alkavat tulemaan pelin rajat jo vastaan, toki kuskinkin. Tuosta kierroksesta video + data hieman myöhemmin. Hyvä siinä Kallion peesissä oli ajella.

Avatar
HeeboR1
Viestit: 657
Liittynyt: Pe Elo 10, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha YZF R1 -08
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeeboR1 » Ke Elo 29, 2012 8:37 am


Avatar
Captain Awesome
Viestit: 727
Liittynyt: La Marras 29, 2003 1:00 am
Paikkakunta: r6r
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Captain Awesome » Ma Syys 03, 2012 2:44 pm

Kemora 1.14.9
Awesomeness guaranteed!

Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Ma Syys 03, 2012 4:53 pm

Captain Awesome kirjoitti:Kemora 1.14.9
Taidan vaihtaa harrastusta, ku jätkät ajaa noin kovaa...
-Unknown Fighters SFC-

Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Ma Syys 03, 2012 6:23 pm

http://www.kallioracing.com/index.php?f ... c=2&lng=fi

Aina ei edes tarvitse ajaa täysillä...
-Unknown Fighters SFC-

Avatar
Captain Awesome
Viestit: 727
Liittynyt: La Marras 29, 2003 1:00 am
Paikkakunta: r6r
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Captain Awesome » Ti Syys 04, 2012 9:50 am

Päivitystä:

Vuosi 2011 ---------> 2012

Pyörä 1000rr ------> r6r
Alastaro 1:27.4 -----> 1:27.5
Kemora 1:16.1 -----> 1:14.9
Botniaring ajamatta -> 1:15.0
Ahvenisto 1:33.9
Motopark ajamatta, Nyt viikonloppuna menossa ajamaan.
Räyskälä ajamatta
Awesomeness guaranteed!

Avatar
HeeboR1
Viestit: 657
Liittynyt: Pe Elo 10, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha YZF R1 -08
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeeboR1 » Ti Syys 04, 2012 11:08 am

Captain Awesome kirjoitti:Päivitystä:

Vuosi 2011 ---------> 2012

Pyörä 1000rr ------> r6r
Alastaro 1:27.4 -----> 1:27.5
Kemora 1:16.1 -----> 1:14.9
Botniaring ajamatta -> 1:15.0
Ahvenisto 1:33.9
Motopark ajamatta, Nyt viikonloppuna menossa ajamaan.
Räyskälä ajamatta
Noiden aikojen perusteella veikkaisin 1:35-1:36 väliin osuvia kierrosaikoja päivän, parin treenin jälkeen Motoparkissa. Jos et ole vielä ilmoittautunut, suosittelisin ilmoittautumaan Wehnän rata-ajokurssille. Lähtee helpommin nuo sekunnit oikeille paikoilleen kaverin avulla joka pariin kertaan sinne rataennätyksen takonut.

Avatar
HeeboR1
Viestit: 657
Liittynyt: Pe Elo 10, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha YZF R1 -08
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeeboR1 » Ma Syys 10, 2012 1:55 am

Kemora 1:13.468
Alastaro 1:26.043 -> 1:25.8 (5.6.2012) -> 1:25.524 (4.8.2012) -> 1:24.0 (18.8.2012)
Botniaring 1:13.411
Motopark 1:33.717 -> 1:33.117
Räyskälä 1:31.656 -> 1:29.448

Motoparkin osalta numerot siis säilyivät ennallaan, järjestys vain vaihtui. Suoritus oli pieni pettymys, sillä kisassa olin pelkkää taikinaa eikä ajosta tullut mitään. Ennätys syntyi siis aika-ajossa, missä normaalisti ajelen 1-2 sek hitaammin kuin kisassa. Kisassa hieman painoi päälle viisi minuuttia aikaisemmin ajettu CBR cupin kilpailu jonka aikoihin olin tyytyväinen. Ohessa aika-ajon ja kisan parhaat ajat:

Aika-ajo
1 Kari Vehniäinen 1:57.856
2.Jukka Relander 1:58.918
3. Iikka Ahonen 1:59.270
4. Jussi Mäkelä 2:07.364

Kisa
1.Iikka Ahonen 1:56.604
2 Kari Vehniäinen 1:56.636
3. Jukka Relander 1:57.123

Hauska kisa tuo tuollainen jossa kaikilla tismalleen identtiset vehkeet. Vauhti ei päätä huimaa, mutta todella hauskaa vääntöä ja ei nuo kilpakumppanitkaan nyt aivan surkeimmasta päästä olleet.

En kuitenkaan suosittele ajamaan samana päivänä kisaa (tai treeniä) pyörillä joissa toisessa käänteinen ja toisessa vakiokaavio. Parit mutkat pitkäksi ensin Cebarilla kun linttasin väärää pykälää sisään ja YCC:n kisassa vedin sitten lepikkoon kahdesti kisan aikana kun luulin tiputtavani jarrussa neloselta kakkoselle, mutta sisässä olikin kutonen. Myös vähän rankempi kuntoilu voisi tehdä hyvää. Tällainen ikäloppu seepia ei kyllä oikein jaksa ajaa kahden minuutin palautumisella kahta täysmittaista kisaa läpi. Kädet olivat märkää makaroonia ja olkapäänkin onnistuin telomaan vaikken kaatunut.

Viikon päästä Alastarolla voi kokeilla kuinka mopot siellä kulkevat. Kauden viimeinen kisa ajetaan kerhokilpailuna.

Vastaa Viestiin