Miten kovaa ajatte radalla?

Valvojat: B1200, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

wantti
Viestit: 149
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 12:00 am
Paikkakunta: myyty

Viesti Kirjoittaja wantti » Ma Heinä 10, 2006 11:45 pm

En tiedä ajoista, ja ehkä hyvä niin... Mutta hauskaa on aina ollut. Katuajo ei innosta enää.

Avatar
HeeboR1
Viestit: 657
Liittynyt: Pe Elo 10, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha YZF R1 -08
Viesti:

Re: Miten kovaa ajatte radalla?

Viesti Kirjoittaja HeeboR1 » Ti Heinä 11, 2006 1:26 pm

tero t. kirjoitti:Kiinnostais saada tietoon ketkä käyvät mutkarataa ajamassa foorumin väestä ja millä radalla ja minkälaisia aikoja ootte kellottaneet?? Nyt siis haetaan tankomiehiä ja valehdella ei saa :deal: Niin ja tietysti vielä kalusto millä ajat ajettu :freak:
Ahvenisto 1.34 (Yamaha R1 vm. -04)
Alastaro 1.34 (CBR 600 RR vm. -05)
Kemora 1.24 (Yamaha R1 vm -98 (karmea pommi))
Motopark 1.37 (Suzuki GSX-R 750 vm -01)

Vuosiluvut ovat moottoripyörien valmistusvuosia. Kyseiset moottoripyörät eivät ole autoja tai muita laitteita vaan moottoripyöriä, jos joku sitä haluaa erikseen pohtia.

Sunnuntaina olisi tavoite ajaa Alastarossa 1.33 alkuinen kisassa (CRR:llä) ja olla jäämättä kierroksella varvatuksi (12 kierroksen kisa).

Sinne sopii tulla ajamaan, kyseessä jokamiesluokan kilpailu. Nopeimmat tulevat ajamaan 1.25 alkuisia, hitaimmat 1.40 päälle, joten sekaan vaan...

jörö
Viestit: 85
Liittynyt: Ke Syys 12, 2001 12:00 am
Paikkakunta: tuontipyöriä molemmat

Viesti Kirjoittaja jörö » Ti Heinä 11, 2006 2:04 pm

Taisi Snipersin heti kärkeen laittamat, treenimääriin verrattuna todella kovat ajat pistää muut vähän ujostelemaan. Noilla ajoillahan olisi treenaamattakin B-supersporttien kympin kärjessä.

Alla omia aikoja, jotta hitaammatkin ilkeää kirjoitella. (älkää ampuko jos ajat vähän heittävät, perustuvat muistiin)

Ajokkina takaiskari vikainen katupyörä Yamaha FZR600 -89
- Ahvenisto n. 2.10
- Vanha Nürburgring n. 15 min
- Kemora n. 1.25
- Motopark n. 1.40

Lisäksi Motoparkissa 1.45 aikoja:
- FZR600 -89, takarenkaana Battlax BT45 130/70*18
- Yamaha T-Ace, vm.200x
- Suzuki GSXR 600, vm.2000

Avatar
spyke
Viestit: 281
Liittynyt: To Touko 13, 2004 12:00 am
Paikkakunta: turborööki ja spykekawa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja spyke » Ti Heinä 11, 2006 2:44 pm

Ei näköjään riitä, että nöyryytetään raa-alla, kun nyt nöyryytetään täälläkin! :firing:
Kawa ZXR 750 -91

Motopark 1.45
Kemora 1.24

Helvetin kovia vetomiehiä (ja vetonainen) tohon alkuun on aikoja lykännyt. Saatanan kivaa se on munkin köröttelyllä ja kyllä niitä ohitettaviakin aina löytyy... :upto:
Motoparkissakaan ei moni aja SRRA:n leirillä katupyörällä alle 1.40 aikoja, eli mainostankin sitä tässä samassa. 29-30.7 Motoparkkiin reenaamaan. Edullinen ja laadukas leiri!
http://www.srra.fi/index.php?nappi=ajoleirit
Viimeksi muokannut spyke, Ti Heinä 11, 2006 3:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
VAMU MC :cigar: 
FTEJK

Avatar
kofffiii
Viestit: 372
Liittynyt: Ke Touko 26, 2004 12:00 am
Paikkakunta: tön

Viesti Kirjoittaja kofffiii » Ti Heinä 11, 2006 2:58 pm

Los Hooligans kirjoitti:En tiä viä, mutta kuupperin juoksin kahteentoista minuuttiin.

:freak:
Niin ne juoksee ne mestaritkin.. Kannatasko ruveta kilpailee... ??
"Jos tahdot jotain ilmaiseksi, niin mene ja vedä käteen" - Robert Weir

Avatar
kofffiii
Viestit: 372
Liittynyt: Ke Touko 26, 2004 12:00 am
Paikkakunta: tön

Viesti Kirjoittaja kofffiii » Ti Heinä 11, 2006 3:02 pm

Ai niin, ne ajat...

Motoparkki about 1.44 - 1.45 ( 2004 r1 vuonna 2004 )
Botniaring about 1.25 ( 2006 r1-sp vuonna 2006 )
"Jos tahdot jotain ilmaiseksi, niin mene ja vedä käteen" - Robert Weir

Avatar
slamor
Viestit: 234
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 12:00 am
Paikkakunta: ktm 530moto

Viesti Kirjoittaja slamor » Ti Heinä 11, 2006 3:06 pm

sipoon enska lenkki menee 15minuuttiin ja keravan enskalenkki menee 20minuuttiin :upto:

asvaltille en oo viellä päässyt kokeilemaan, ens kesänä sitten :) :blah:
-slamor-

Jenkkikyttä
Viestit: 304
Liittynyt: Ma Tammi 14, 2002 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Jenkkikyttä » Ti Heinä 11, 2006 3:13 pm

Appara ~1.48. Pyöränä Hornet 600 -98. Takana mäkädämi.

Make.S
Viestit: 589
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: MYYTY!

Viesti Kirjoittaja Make.S » Ti Heinä 11, 2006 4:24 pm

Affenistola tullu käytyä pari kertaa ja ajat jotai 1.45 luokkaa kovassa keskiryhmässä. :D Pyörä -03 636 kawa. :nono:
Pros don`t need NOS

Avatar
gsx750
Viestit: 119
Liittynyt: Pe Elo 31, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Pari suzukia ja ducati

Viesti Kirjoittaja gsx750 » Ti Heinä 11, 2006 5:30 pm

Vuonna 2004 Motoparkissa n. 1.43, ja Ahvenistolla n. 1.34.

v.93 gsxr1100:lla

Avatar
suizaki
Viestit: 98
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: musta k4

Viesti Kirjoittaja suizaki » Ti Heinä 11, 2006 5:43 pm

Kemoralla kerran tullu käytyä. Johonkin 1.24-1.25 pintaan tuli
huristeltua. Tänä kesänä olisi tarkoitus muutamalla kemora keikalla ja super corsien rohkaisemana pudottaa aika alle 1.20
Tuurilla ne valtamerilaivatkin seilaa...

Simo Silimu
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 1:00 am
Paikkakunta: No Joh.

Viesti Kirjoittaja Simo Silimu » Ti Heinä 11, 2006 7:42 pm

Botniaringillä toista kertaa kyseistä rataa ajaessani 1.22 pintaan, pyöränä -98 ZX-9R. Takakumina "huippuratarengas"; MEZ4. Yritti jopa vanhuskin hiukan sutia :deal: Muilla radoilla ei ole tullut vielä käytyä, josko ensi kesänä sitten...
Jos ei pyöräsi kulje, kromaa se!

tah
Viestit: 14
Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 12:00 am
Paikkakunta: eioo

Viesti Kirjoittaja tah » Ti Heinä 11, 2006 8:27 pm

kemorassa 1.17.45 4 kertaa käyneenä... kilonen k6

Avatar
jaket
Viestit: 2708
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Ti Heinä 11, 2006 9:45 pm

Tuli jatkoidea threadille. Tästä voisi tehdä omankin threadin, "kuka on kaatunut radalla?"

Itse lipsahti joskus 2003 tai 2004 alastarolla. Olin vakuuttunut taidoistani ja siitä, että TLS suzukilla pärjää 996 ducatille. Pääsuoran jälkeen eka vasen ja tipuin matkasta, pyörä hiekalle ja itse pyörin perässä. Jalkatappi meni poikki ja pakariin tuli reikä yms naarmuja. vaihdepoljin ei enää toiminut, joten ajoin kotiin 100km:ä pelkällä nelosvaihteella. :lol: vasen jalka takamatkustajan tapilla. :blah:

oi niitä aikoja, sitten menikin aikaa saada luottamus takaisin, että pystyi polvi maassa ajamaan. ja niinhän ne sanoo, että kerran kaatunut ei pysty enää koskaan samalla varmuudella vetämään mutkaan, kuin joku joka ei ole kaatunut. mutkat ottaa erilailla. Mielessä on aina tietoisuus, että se voi lipsahtaa, kun ennen lippaa on mielessä vain, että 'vittu toi ajaa lujempaa kuin mää'.

JakeT.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Avatar
cbr900
Viestit: 411
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R

Viesti Kirjoittaja cbr900 » Ke Heinä 12, 2006 1:56 am

Radalla en oo vielä kaatunut, mutta kemorassa eka mutka kaks kertaa leveeksi ja kauheen hiekalla/nurtsilla vedetyn rodeon jälkeen saanu suunnattua pyörän taas radan suuntasesti. Säädettävät Ohjausiskarit kunniaan!

Toka mutka menny myöski pitkäks, samoin karusellin vasen. Aina selvinny pystyssä. Pitäsköhän koputtaa puuta...

Vastaa Viestiin