Uusia juttuehdotuksia?

Valvoja: ESKIL

Avatar
Smokie
Viestit: 3041
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Marras 29, 2009 9:52 pm

Jeps, Kawan ympärille kehiteltiin jutuntynkää. Sielunelämästä en tiedä kestääkö se lähempää tarkastelua...

http://www.youtube.com/watch?v=suyjwChqjcI
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Jusba
Viestit: 323
Liittynyt: Ti Helmi 07, 2006 1:00 am
Paikkakunta: KTM SX 520 -01, Kawasaki Z500 -80
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jusba » Su Tammi 03, 2010 11:51 am

Tämä juttuehdotus varmaankin on jo toimituksen mietinnässä, mutta tuosta tänä vuonna voimaan tulleesta APU II- lakimuutoksesta voisi tehdä sellaisen ainakin suuntaa-antavan yhteenvedon lehden sivuille. Eli joku "rakentelun uudet säännöt"- juttu.
Kyllähän niistä säännöistä löytyy netistäkin paljon juttua, mutta olisihan se ihan kätevää että ne olisi lehdessäkin. Voi vaikka lueskella tallilla kun on rakenteluinspiraatio hakusessa.
Kynäruiskutteluja:
www.jppaintshop.fi

Avatar
j-beam
Viestit: 1056
Liittynyt: La Elo 16, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Dösä, jos toinenkin...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja j-beam » Ke Tammi 06, 2010 1:45 am

Jusba kirjoitti:Tämä juttuehdotus varmaankin on jo toimituksen mietinnässä, mutta tuosta tänä vuonna voimaan tulleesta APU II- lakimuutoksesta voisi tehdä sellaisen ainakin suuntaa-antavan yhteenvedon lehden sivuille. Eli joku "rakentelun uudet säännöt"- juttu.
Kyllähän niistä säännöistä löytyy netistäkin paljon juttua, mutta olisihan se ihan kätevää että ne olisi lehdessäkin. Voi vaikka lueskella tallilla kun on rakenteluinspiraatio hakusessa.
No Jusbahan tämän kerkesi jo sanomaan, eli PLUS-ääni tälle idealle! :deal:

Avatar
kimmoke
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 1:00 am
Paikkakunta: myyty

Viesti Kirjoittaja kimmoke » Su Helmi 07, 2010 2:24 am

Mites olis vertailu suosituimpien stunt prätkien saralla?plussat ja miinukset esim.636 kawa vs. f4i honda.+yamaha r6 ja suzukit.600cc ja isommat temppuilussa?sopivuus katuvetoon ja ympyröiden pyörittelyyn?Haluaisin itse ainakin lukea tällaisen jutun :D
tyttö sieltä tuli 25.8.07

I love my f4i!

Avatar
Colder
Viestit: 1317
Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha

Viesti Kirjoittaja Colder » Su Helmi 07, 2010 10:45 am

kimmoke kirjoitti:Mites olis vertailu suosituimpien stunt prätkien saralla?plussat ja miinukset esim.636 kawa vs. f4i honda.+yamaha r6 ja suzukit.600cc ja isommat temppuilussa?sopivuus katuvetoon ja ympyröiden pyörittelyyn?Haluaisin itse ainakin lukea tällaisen jutun :D
+1 tälle.
N.R.W
Masuuni
FB

Sanzu
Viestit: 133
Liittynyt: Su Loka 26, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Monta kasaa paskaa

Viesti Kirjoittaja Sanzu » Ke Helmi 10, 2010 10:10 pm

Colder kirjoitti:
kimmoke kirjoitti:Mites olis vertailu suosituimpien stunt prätkien saralla?plussat ja miinukset esim.636 kawa vs. f4i honda.+yamaha r6 ja suzukit.600cc ja isommat temppuilussa?sopivuus katuvetoon ja ympyröiden pyörittelyyn?Haluaisin itse ainakin lukea tällaisen jutun :D
+1 tälle.
Kelpaisi kyllä!

Olin joskus lukevinani että tässä tulee sellainen ongelma eteen, että kuka maksaa jos pyörä menee päreiksi? Jos pyörä käy kyljellään, niin sitten menee kuskin piikkiin, mutta entäs jos motin puolelta kilahtaa jotain? Tuskin pyörää testiin lainannut haluaa maksella hajonneita osia...

Avatar
kimmoke
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 1:00 am
Paikkakunta: myyty

Viesti Kirjoittaja kimmoke » La Helmi 13, 2010 12:25 am

Sanzu kirjoitti:
Colder kirjoitti:
kimmoke kirjoitti:Mites olis vertailu suosituimpien stunt prätkien saralla?plussat ja miinukset esim.636 kawa vs. f4i honda.+yamaha r6 ja suzukit.600cc ja isommat temppuilussa?sopivuus katuvetoon ja ympyröiden pyörittelyyn?Haluaisin itse ainakin lukea tällaisen jutun :D
+1 tälle.
Kelpaisi kyllä!

Olin joskus lukevinani että tässä tulee sellainen ongelma eteen, että kuka maksaa jos pyörä menee päreiksi? Jos pyörä käy kyljellään, niin sitten menee kuskin piikkiin, mutta entäs jos motin puolelta kilahtaa jotain? Tuskin pyörää testiin lainannut haluaa maksella hajonneita osia...
luulis että b-magazinella olisi kontakteja alan kuskeihin joiden pyörät on tehty kestämään kaatuilua,jos nyt jonkun pyörästä kone leviäis niin ei kai se maailmanloppu olisi.Eikä testiin tarvitse kuulua mitään tunti rajoittimella suditukseen vaan lähinnä pyörän käsiteltävys pro-ukkojen mielestä kiinnostaa :upto:
tyttö sieltä tuli 25.8.07

I love my f4i!

Avatar
Lpr_JK
Viestit: 733
Liittynyt: To Joulu 25, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR600 Kawasaki ZX750 Honda CR125

Viesti Kirjoittaja Lpr_JK » Pe Helmi 26, 2010 12:49 am

crazy clinic takaisin... montas niitä muuten tuli silloin joskun b-magin välissä??
-Jari-
HP-Garage

Avatar
Fear_factory
Viestit: 1252
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Tellu & VFR 750

Viesti Kirjoittaja Fear_factory » Ke Maalis 03, 2010 12:10 pm

Lpr_JK kirjoitti:crazy clinic takaisin... montas niitä muuten tuli silloin joskun b-magin välissä??
jep, clinicin paluu :upto: ja -05 vuosi niitä tuli ja se 5kipaletta :firing:

judeFAW
Viestit: 8
Liittynyt: To Touko 24, 2007 12:00 am

Viesti Kirjoittaja judeFAW » Pe Maalis 05, 2010 9:40 am

Vai että klinikka kiinnosti? En usko että tulee back, sitä duunailtiin omalla ajalla ilman korvauksia ja ei se pelastusarmeija homma paljoo lämmitä. Posse on levinny ympäri mantereita ja saman kokoonpanon yhteen saaminen jo tuottaa ongelmia mutta ainahan toi vähän lämmittää että tehtiin jotain mikä tuntui kiinnostavan.

Avatar
Fear_factory
Viestit: 1252
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Tellu & VFR 750

Viesti Kirjoittaja Fear_factory » Pe Maalis 05, 2010 1:08 pm

no toi on kyllä täysin ymmärrettävää :freak: mutta ainaki oon ilonen että satun ne 5 numeroa omistamaan mitkä aikoinaan tuli, koska oli niissä vaan pirusti kaikkea mielenkiintosta,mahtavia laitteita ja niitten toteutuksista,maalaus vinkkejä ym mukavaa! aivan huippu yksinkertasesti :wavey:

Avatar
-Ape-
Viestit: 2153
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Läjä romuja.

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Pe Maalis 05, 2010 5:58 pm

judeFAW kirjoitti:...ainahan toi vähän lämmittää että tehtiin jotain mikä tuntui kiinnostavan.
Hauskaa luettavaa ne oli! Ei ne jutut hukkaan mennyt.
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

Avatar
Kkallioj
Viestit: 855
Liittynyt: Su Helmi 19, 2006 1:00 am
Paikkakunta: origiSRAD, minisuper-Honda ja minimoto

Viesti Kirjoittaja Kkallioj » La Maalis 06, 2010 1:23 am

Teippailusta voisi tehdä juttua.

Pezq
Viestit: 42
Liittynyt: Ke Syys 10, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Honda

Viesti Kirjoittaja Pezq » To Touko 20, 2010 9:40 pm

kimmoke kirjoitti:Mites olis vertailu suosituimpien stunt prätkien saralla?plussat ja miinukset esim.636 kawa vs. f4i honda.+yamaha r6 ja suzukit.600cc ja isommat temppuilussa?sopivuus katuvetoon ja ympyröiden pyörittelyyn?Haluaisin itse ainakin lukea tällaisen jutun :D
+1

Joo lisää tällästä Stuntti-touhua, niinku uusimmas numeros ! :grayyes:

Avatar
Bomber Magazine
Viestit: 846
Liittynyt: To Marras 27, 2003 1:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber Magazine » Ma Touko 31, 2010 10:07 am

judeFAW kirjoitti:Vai että klinikka kiinnosti? En usko että tulee back, sitä duunailtiin omalla ajalla ilman korvauksia ja ei se pelastusarmeija homma paljoo lämmitä. Posse on levinny ympäri mantereita ja saman kokoonpanon yhteen saaminen jo tuottaa ongelmia mutta ainahan toi vähän lämmittää että tehtiin jotain mikä tuntui kiinnostavan.
Juuri näin.

Hienolle jutulle ei vain saatu riittävästi tukijoita ja mainostajia, jolloin jutun tekijöille ja lehdelle se tuotti ainoastaan suuria kuluja mitä ei pystytty paikkaamaan perusmainoksilla ja lehden pienillä tilaajamäärillä(oletko muuten sinä tämän tekstin lukija, tilaaja vai irtonumeron ostaja?). :(

Iso käsi ja kiitos Judelle sekä muille Clinicin tekijöille... :cheers:

Vastaa Viestiin