... "Varokaa huijareita!" - Topic...

Valvoja: ESKIL

ColiBri

Viesti Kirjoittaja ColiBri » La Helmi 28, 2009 3:45 pm

Mieluummin itse käytän tuota rahat tilille ja paketti postiin jos ostan jotain koska huomannut että pienet paketit menevät nätisti kirjeenä eikä maksa juuri mitään. Myös matkahuolto yllätti kulujensa kanssa kun lokarin tilasin ja kulut olivat 17,40 yleensä saanut noin 5-8 eurolla vaikka onkin ollut bussiennakko paketti. Kumminkin tulee niin paljon tilattua tavaraa muitakin kuin mopon osia sanotaan jos 30 pakettia vuodessa tulee ja kaikissa on se postiennakko 3,60 niin siitä säästää reilun satasen. Ei kyllä ole tämän foorumin jäsenistä ollut koskaan mitään valitettavaa. :wavey:

jompe

Viesti Kirjoittaja jompe » La Helmi 28, 2009 8:06 pm

Mua ainakin vituttaa kaikista eniten tyypit, joiden kanssa on kaupat lyöty "alustavasti lukkoon", sit yhtä äkkiä kaveri lopettaa puheluihin ja viesteihin vastaamisen. Sen verran pitäis olla selkärankaa, että ilmottais, jos kaupat menikin vituiksi.
Toinen on noi persaukiset, ketkä jättää paketit postista ja matkahuollosta noutamatta :nono: :nono:
Tämänkin foorumin kautta hyviä ja huonoja kokemuksia.
45700

Mannerheim

Viesti Kirjoittaja Mannerheim » Su Maalis 01, 2009 11:15 am

tollanen 10 euroa kasvaa äkkiä korkoa jos sen maksaa 100 foorumilaista.

eli siinä mielessä ihan ok topic; ottakaa opiksi :)
Why should we tolerate pansy faggot shit?!
Not even in an animal world male sucks male dick!

mika.

perkele

Viesti Kirjoittaja mika. » Su Maalis 01, 2009 1:19 pm

Itte olen aina mennyt paikanpäältä romut hakemaan jos olen jotain ostanut.saapahan todettua vauriot jos niitä on ja maksanut sitten käteisellä.pidempiäkin matkoja ajellut muutaman kympin osien takia,bensaahan saa huoltiksilta...eipä ole tarvinnut kitistä sitten jälkikäteen osien "laadusta".homma toimii ja ei ole tarvinnut palauttaa ostamia helyjä ja kaikki on tyytyväisiä,vaikka aika kalliiksi on joskus käynnytkin johtuen bensakuluista.itse en ostaisi ennakolla mitään edes puoli ilmaiseksi johtuen pelleistä jotka tääläkin sähläävät muutaman euron takia.hirteen moiset joutaisivat,ainakin ladonkulman taakse voisi viedä!

makuasia.itse en osta mitään jos en käteisellä pysty asioimaan.eipä jää saamattomia paketteja?vituttaa silti muiden puolesta kun jotkut tollot kusee silmään muutaman euron takia :(

wolwerine

Viesti Kirjoittaja wolwerine » Su Maalis 01, 2009 2:03 pm

Joo täytyy itekin osallistua keskusteluun. On meinaa tutttu kaveri toi Riku Länsmans. Kusetti puhelin rahat multakin vajaa vuosi sitten, oli kyllä aika paljon enemmän kuin 10e. Tein kaverista rikosilmoituksen ja kertoivat poliisista tuntevansa kaverin. Tää kaveri on siis tehny näitä kusetuksia todella paljon. Tuli itse asiassa just pari viikkoo sitten kaveri taas puheeks kun kaveri kyseli miten sen mun jutun kanssa on menny ja kerto että se vitun Länsmans oli taas kusettanu jotain mun kaverin kaveria. Tää Länsmans tekee kusetusta todella paljon kun alkaa jo lähipiiristäkin löytyä näitä juttuja. Mäkin menin sitten halpaan kun kaveri kertoi kaikki oikeat tietonsa ja ajattelin, että eihän se nyt voi kusettaa kun mä malliin tiedän kaiken siitä. Mutta tää kaveri ei välitä siitä että se jää kiinni. Poliisi on aika voimaton tällästa tulotonta rottaa vastaan. Mä ainakin tietäsin mitä tekisin kun kaupungilla törmäisin kaveriin. Voi olla, että jälkeenpäin pyytäisin rahoja takaisin, riippuu paljonko saisin tyydytystä kaverin naaman uudelleen muotoilusta. No ehkä toi olis vähän liikaa, en tiedä. Mutta kun on lukenut näitä Länsmanssin kusetus juttuja netistä niin vituttaa vaan enemmän kun tietää, että kaveri jatkaa vaan, eikä kukaan mahda muka mitään. Ja aina kannattaa tehdä rikosilmoitus oli summa mikä hyvänsä. Tän apinan idea onkin, ettei jengi tekis rikosilmoitusta summan vähyyden takia. No niin, tulihan taas purettua sydäntä ja helpotti hiukan. Ehkä toi apina saadaan viel kiinni. Sitä mä kyl ihmettelen, että miten toi uskaltaa kusettaa bomber-sivulaisia, sehän on vähän sama kun kävis paskantaa jonkun bandiidos-jengin etupihalle. Kaveri ei ilmeisestikään tiedä keiden kanssa se on tekemisissä :firing: :firing: :firing: :firing: :firing:

Hane

Viesti Kirjoittaja Hane » Su Maalis 01, 2009 2:10 pm

wolwerine kirjoitti:Sitä mä kyl ihmettelen, että miten toi uskaltaa kusettaa bomber-sivulaisia, sehän on vähän sama kun kävis paskantaa jonkun bandiidos-jengin etupihalle. Kaveri ei ilmeisestikään tiedä keiden kanssa se on tekemisissä :firing: :firing: :firing: :firing: :firing:
Tämä oli hyvä :lol: :lol: :firing: No täytyyhän meikä olla kova sitte, mitä ne kaverit sitte vittuilee :D
Kuva

Mannerheim

Viesti Kirjoittaja Mannerheim » Su Maalis 01, 2009 2:11 pm

wolwerine kirjoitti: Riku Länsmans. :firing: :firing: :firing: :firing: :firing:
Ei oo ainakaa manne!
Nimestä vaa aattelin :reyes:
Why should we tolerate pansy faggot shit?!
Not even in an animal world male sucks male dick!

samix2

Viesti Kirjoittaja samix2 » Su Maalis 01, 2009 2:59 pm

Mannerheim kirjoitti:
wolwerine kirjoitti: Riku Länsmans. :firing: :firing: :firing: :firing: :firing:
Ei oo ainakaa manne!
Nimestä vaa aattelin :reyes:
ei mut taitaa olla turkulainen ja sehän selittää jo paljon :P

zun3

Viesti Kirjoittaja zun3 » Su Maalis 01, 2009 3:13 pm

löytyy näköjään googlettamalla jätkästä tietoa...

GertMüller

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Su Maalis 01, 2009 3:28 pm

Tällasia tietoja jampasta

LÄNSMANS RIKU

Matkapuhelinnumero 04578401570
(Fujitsu)

LÄNSMANS RIKU SILTAPELLONKUJA 2M 114 00740 HELSINKI
LÄNSMANS RIKU

Matkapuhelinnumero 0503752469
(Elisa)

SILTAPELLONKUJA 2 M 114 00740 HELSINKI
Matkapuhelininfon foorumilla joku oli tälläisen postannu, että ehkä ei kuitenkaan Turusta...
-Unknown Fighters SFC-

samix2

Viesti Kirjoittaja samix2 » Su Maalis 01, 2009 3:38 pm

pahoittelen vanhaa lähdetietoani.
muistelin että joskus turku liitettiin länsmanniin...

Jampe69

Viesti Kirjoittaja Jampe69 » Su Maalis 01, 2009 5:17 pm

IronFist kirjoitti:
Tällasia tietoja jampasta

LÄNSMANS RIKU

Matkapuhelinnumero 04578401570
(Fujitsu)

LÄNSMANS RIKU SILTAPELLONKUJA 2M 114 00740 HELSINKI
LÄNSMANS RIKU

Matkapuhelinnumero 0503752469
(Elisa)

SILTAPELLONKUJA 2 M 114 00740 HELSINKI
Matkapuhelininfon foorumilla joku oli tälläisen postannu, että ehkä ei kuitenkaan Turusta...
voihan tuolla sit käydä vaikka kahvilla ja jutella mukavia epäonnistuneista kaupoista......kun on osotteet ja muut..
mönkijä ja isorosmo

rovasti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rovasti » Ke Maalis 04, 2009 5:59 pm

pienestä on elämä kii jos kympin vetää välistä? voi vittu mitä toimintaa...
Silloin Ajoin Rajotusten mukaan... Ai Millloin<br>

Komentaja

Viesti Kirjoittaja Komentaja » Ke Maalis 04, 2009 7:07 pm

Hane kirjoitti:
wolwerine kirjoitti:Sitä mä kyl ihmettelen, että miten toi uskaltaa kusettaa bomber-sivulaisia, sehän on vähän sama kun kävis paskantaa jonkun bandiidos-jengin etupihalle. Kaveri ei ilmeisestikään tiedä keiden kanssa se on tekemisissä :firing: :firing: :firing: :firing: :firing:
Tämä oli hyvä :lol: :lol: :firing: No täytyyhän meikä olla kova sitte, mitä ne kaverit sitte vittuilee :D
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
HEI HEI Hanna ja lapset! Isi lähtee taivaaseen...

teude

Viesti Kirjoittaja teude » Ke Maalis 04, 2009 8:26 pm

Ettei nyt ole turhan negatiivinen ketju, niin laitan nyt sitten positiivisenkin kokemuksen. Kawanatorin kanssa kaupat sujuivat todella hyvin, heti kaupoista sovittua rahat löytyi tililtä ja sain hyvillä mielillä laittaa hanskat postiin. Suosittelen :wavey:

Muutenkin tällaiset ketjut olisi käteviä tälläkin foorumilla:
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t438104
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t358095

Vastaa Viestiin