Tänään on Ke Tammi 17, 2018 6:26 am

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Low budget K7
ViestiLähetetty: Pe Maalis 03, 2017 5:53 pm 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 12, 2012 1:00 am
Viestit: 221
Images: 0

Pyörä: Pullahiiri
Fella kirjoitti:
Alkaako oleen tarpeeks race-henkinen. HÄ! :cool:


Ja ihanan low budget :lol: Just hyvää seurattavaa nää pienet ja nopeat muutostyöt.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Under nine K7
ViestiLähetetty: La Maalis 04, 2017 4:27 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Viestit: 339
Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
Tuommonen suoja/nojauspelti mikälie tuli väkästettyä myös kun ei tähän mitään tankin kuorta tule. Tankin täyttökaula tulee vielä muuttumaan hieman, tuli pieni ajatushärö tuota tehdessä :-?

Vielä pitäisi hukkaportille kairailla paikka, tehdä pa-linjat sekä muutamat kiinnikkeet sekä öljyletkut ja tämän jälkeen kone irti ja tehdä sinne osastolle muutokset.

Tämän hetkinen kuosi:
Kuva

_________________
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Under nine K7
ViestiLähetetty: Ma Maalis 06, 2017 7:56 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Viestit: 6807
Pyörä: Vanha mutta paska
Jos toi tarra on Kiikalasta peräisin niin repikää heti irti jos vielä lähtee. Mulla oli lampussa, eli se tais ottaa vähän lämpöjä ja unohtui siihen talven yli yms mutta liima jäi kiinni niin ristuksen lujaan että sai itku kurkussa sormenpäät verillä hinkata ja liuottaa sitä irti.

_________________
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Under nine K7
ViestiLähetetty: Ma Maalis 06, 2017 10:15 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Viestit: 339
Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
Vedetää sit vaikka hiomakoneella, tää maalataa vielä :D

_________________
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Under nine K7
ViestiLähetetty: La Marras 25, 2017 10:31 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am
Viestit: 667
Jaa, jokos jatketaan :-?

Eli moottorin niputtelua aloiteltu. Ensimmäisenä pöydälle nostettiin kansi. Venat veke ja pinnoille kevyt läppäys.
Sinne muljahteli apen jäykemmät venttiilijouset sekä titaani retainerit.
Kuva
Kuva
Kuva

Tämän jälkeen siirryttiin kellariosastolle, siinäpä se ilta menikin oikeastaan välyksiä mittaillessa ja ihmetellessä. :freak2:
Kuva
Kuva

Timanttista viilailua männänrenkaille ja päittäisvälykset kuntoon.
Kuva
Kuva



Siinä tuli mittailtua yhtä ja toista illan aikana.
Ajattelin että varmasti useampaa kiinnostaisi joten mielenkiinnosta punnailtiin veivien eroja KIINA vs. "MERKKI"

Mainittakoon että MAXin veivit tulee suh0:n K3 ja wössnerit omaani. Hieman on kiinaveivit jykevämmän oloiset mutta silti paino oli yllättävän paljon suurempi.
Kuva

MAXPEEDING 373g
Kuva

WÖSSNER 323g
Kuva

_________________
http://www.vpmotorsport.fi/


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Under nine K7
ViestiLähetetty: La Marras 25, 2017 10:44 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am
Viestit: 667
Enpäs näköjään ollut aikanaan kirjoitellut mitään läppärungon modailusta joten tässä muutama kuva.

Pitää kyllä myöntää et on aika helvetillinen työmaa yksien suuttimien istuttaminen tohon runkoon.
Ongelmanahan siis on että tarpeeksi lyhyitä suuttimia ei tahdo löytyä valmiina joten muokkauksen alle joutuu: Suutin,suutintukki,läppärunko. :roll:

Suuttimista pitää sorvata tulopuolelta kaulaa kapeammaksi jolla sen saa uppoamaan syvemmälle suutintukin kulmakappaleeseen.
Kulmakappaleestakin saa ottaa jokusen millin pois jotta päästään lähemmäs orginaali mittaa. Ja lisäksi ettei pääse liian helpolla läppärunkoihin suuttimelle pitää porata syvempi ja suurempi tasku.

Eipäs ollut enään noiden muokkailuista kuvia mutta tässä kuva selkeyttämään orkkis ja deka
Tässä kuvassa piti kyllä olla modattu ja modaamaton suutin mutta olinkin ottanu orkkiksesta kuvan :D
Kuva

Muuten perus jutut. Toisioläpät veke, jokaiselle kurkulle ilmalähdöt ja tyhjäkäyntisuuttimen tulppailua yms.
Kuva
Kuva

_________________
http://www.vpmotorsport.fi/


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Under nine K7
ViestiLähetetty: La Marras 25, 2017 10:49 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am
Viestit: 667
Ja niiiin.

Tässä ollaan oikeastaan nyt odoteltu kellariin stressilevyä/korsettia, millä nimellä sitä haluaakaan kutsua.
Kuva

Tietääkseni on ensimmäiset suomessa tulossa mulle ja suh0:lle.

Auttaako? Saa nähä, tuskin tuosta ainakaan haittaa on kun ei noi kilosen lohkot jäykimmästä päästä ole.
Ensiviikolla pitäisi postin kiikuttaa paketti kotiin ja sitten päästään niputtaan moottori loppuun :wavey:

_________________
http://www.vpmotorsport.fi/


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Under nine K7
ViestiLähetetty: Ma Joulu 18, 2017 9:58 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Viestit: 339
Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
Konetta saateltu nyt hieman eteenpäin. Vielä olisi öljypohjaan hitsailtava öljynpaluu sekä säätää imunokalta välystä hieman suuremmaksi ja ajoittaa nokat.
Tässä nyt kuitenkin pientä motivaatiokuvaa :reyes:

Kuva

Kuva

_________________
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com