RAMI's OLD-SCHOOL-SUZUKI

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
Rami.L
Viestit: 245
Liittynyt: Ti Heinä 06, 2004 12:00 am
Paikkakunta: gsx ef läjä
Viesti:

Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI

Viesti Kirjoittaja Rami.L » Ti Joulu 08, 2015 8:20 pm

Tiukka kysymys:
.Ahtimeksi mitsun Td04 19t vai TD05 20g???????

Avatar
juunas
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Maalis 03, 2015 11:23 am
Paikkakunta: Suzuki "Jack daniels" gsx-r 1216t Suzuki gsx-f 1127cc potkumopo

Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI

Viesti Kirjoittaja juunas » Ke Joulu 09, 2015 10:17 am

Isompi on aina parempi :firing:
-Brahestad-

Avatar
kawuri
Viestit: 123
Liittynyt: Su Syys 11, 2011 12:00 am
Paikkakunta: honda cb1300 / bandit 1216 T

Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI

Viesti Kirjoittaja kawuri » Ke Joulu 09, 2015 10:26 am

Ota tuosta väliltä se td05 16g. Se 20g on isommalla kompuran siivellä mutta turbiini on sama niin ei siitä ole mitään hyötyä..

Toisaalta Eikös tuohon koneeseen olis kuulalaakeroitu ahdin parempi kun öljynpaineet on aika alhaiset.

Avatar
Rami.L
Viestit: 245
Liittynyt: Ti Heinä 06, 2004 12:00 am
Paikkakunta: gsx ef läjä
Viesti:

Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI

Viesti Kirjoittaja Rami.L » Ti Joulu 15, 2015 12:28 pm

kawuri kirjoitti:Ota tuosta väliltä se td05 16g. Se 20g on isommalla kompuran siivellä mutta turbiini on sama niin ei siitä ole mitään hyötyä..

Toisaalta Eikös tuohon koneeseen olis kuulalaakeroitu ahdin parempi kun öljynpaineet on aika alhaiset.
Aivan...Todellisuus muistuikin jälleen kerran mieleeni vuosieni takaa. ei ne ahtimet tahtoneet kestää silloinkaan ja taas ollaan iskemässä päätä seinään. :lol:
Mut nyt tästä kamppeesta tulenee enemmänkin sellainen show kamape jolle kilometrejä ei niin taida tullakaan,mut olisihan se suotavaa ettei kalliita ahdin remontteja tarvitsisi kovin usein tehdä.
Noita kuulalaakeri ahtimia on kyllä e bay täynnä mutta ei noista oikein selvää saa, kun ei omissa hyppysissä saa mallailla.
ISO kokoinen sen pitäisi olla ihan vaan sen takia että näyttäisi edes joltain, eli visuaalinen herkku olisi suotavaa.
Sinne mitään Mitsun pikku kananmunaa viitsi laitella roikkumaan. Tuo holsetin hx35 miellyttää silmää kun se jo näyttää ahtimelta(suurempaa ei ennän siitä viitsi edes yrittää saada sopimaan)
JOTEN :
mikäs kulalaakeri ahdin täyttäisi holsetin koon?

Avatar
Suh0
Viestit: 326
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo

Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI

Viesti Kirjoittaja Suh0 » Ti Joulu 15, 2015 12:35 pm

Vaikka gt2876r
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi

Avatar
Rami.L
Viestit: 245
Liittynyt: Ti Heinä 06, 2004 12:00 am
Paikkakunta: gsx ef läjä
Viesti:

Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI

Viesti Kirjoittaja Rami.L » Ke Joulu 23, 2015 8:55 am

Takasta
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

homer
Viestit: 444
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2005 12:00 am
Paikkakunta: EFE 1327-T, GSXR 7/13 proju

Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI

Viesti Kirjoittaja homer » Ke Joulu 23, 2015 1:20 pm

Mä oon suunnitellu tässä erillistä öljynkiertoo ahtimelle. Sais samalla tuon paluupumpun heittää menee. Oma jäähdytin, välisäiliö ja pieni hihnavetoinen pumppu. Lisää visuaalista kakkaa mopoon :D Periaatteessa jostain ärrän pumpusta tai efen vakiosta saisi sellaisen rakennettua.

Avatar
Rami.L
Viestit: 245
Liittynyt: Ti Heinä 06, 2004 12:00 am
Paikkakunta: gsx ef läjä
Viesti:

Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI

Viesti Kirjoittaja Rami.L » Ke Joulu 23, 2015 2:28 pm

homer kirjoitti:Mä oon suunnitellu tässä erillistä öljynkiertoo ahtimelle. Sais samalla tuon paluupumpun heittää menee. Oma jäähdytin, välisäiliö ja pieni hihnavetoinen pumppu. Lisää visuaalista kakkaa mopoon :D Periaatteessa jostain ärrän pumpusta tai efen vakiosta saisi sellaisen rakennettua.

Olet kyllä melko pelle peloton!, kyllähän se sulta onnistuu.

Itse sain joulun kunniaksi tuon ongelmakohdan tehdyksi..huh.

jutila
Viestit: 1278
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv

Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI

Viesti Kirjoittaja jutila » Ke Joulu 23, 2015 3:49 pm

homer kirjoitti:Mä oon suunnitellu tässä erillistä öljynkiertoo ahtimelle. Sais samalla tuon paluupumpun heittää menee. Oma jäähdytin, välisäiliö ja pieni hihnavetoinen pumppu. Lisää visuaalista kakkaa mopoon :D Periaatteessa jostain ärrän pumpusta tai efen vakiosta saisi sellaisen rakennettua.
Mullahan oli vähän niinku nuin, muttei sinne päinkään tuossa katanassa tehty.
Kuristetulla linjalla öljy ahtimelle, ahtimen paluuseen suoraan pultattava keruusäiliö kiinni. Siitä paluuletku triggerikopan paikalle tulevaan pumppuhässäkkään (joka oli jostain orkkispumpusta tehty) ja letkulla paluu suoraan lohkoihin.
Muutamassa muussaki ruotsin vehkeessä nähny saman tyylisiä virityksiä.
Miten lie jos laittaa sen pumpun koko turbon öljykiertoa pyörittään, meneekö kuitenki tasapainoiluksi sen kanssa, että ei ala kilpaileen tuon moottorin muun öljynkierron kanssa?
Vai meinasitko nimenomaan kokonaan erillistä kuivasumppuhärdelliä pelkästään ahtimen voiteluun?
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"

homer
Viestit: 444
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2005 12:00 am
Paikkakunta: EFE 1327-T, GSXR 7/13 proju

Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI

Viesti Kirjoittaja homer » Pe Joulu 25, 2015 8:30 pm

jutila kirjoitti:
homer kirjoitti:Mä oon suunnitellu tässä erillistä öljynkiertoo ahtimelle. Sais samalla tuon paluupumpun heittää menee. Oma jäähdytin, välisäiliö ja pieni hihnavetoinen pumppu. Lisää visuaalista kakkaa mopoon :D Periaatteessa jostain ärrän pumpusta tai efen vakiosta saisi sellaisen rakennettua.
Mullahan oli vähän niinku nuin, muttei sinne päinkään tuossa katanassa tehty.
Kuristetulla linjalla öljy ahtimelle, ahtimen paluuseen suoraan pultattava keruusäiliö kiinni. Siitä paluuletku triggerikopan paikalle tulevaan pumppuhässäkkään (joka oli jostain orkkispumpusta tehty) ja letkulla paluu suoraan lohkoihin.
Muutamassa muussaki ruotsin vehkeessä nähny saman tyylisiä virityksiä.
Miten lie jos laittaa sen pumpun koko turbon öljykiertoa pyörittään, meneekö kuitenki tasapainoiluksi sen kanssa, että ei ala kilpaileen tuon moottorin muun öljynkierron kanssa?
Vai meinasitko nimenomaan kokonaan erillistä kuivasumppuhärdelliä pelkästään ahtimen voiteluun?
Täysin erillinen systeemi ahtimelle. Ei loppuunsa kummoinen homma toteuttaa. Pumppu tuottaa kuitenkin liikaa ahtimelle mut se on helppo hoitaa jollain vakiopaineventtiilillä. Pitää testata, holsetit on halpoja :D Gsx tekniikat ei oo :grayno:

jutila
Viestit: 1278
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv

Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI

Viesti Kirjoittaja jutila » Pe Joulu 25, 2015 9:14 pm

Testaahan toimiva systeemi, niin voi sitte joskus apinoida ku on ajankohtasta. :D
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"

Avatar
Rami.L
Viestit: 245
Liittynyt: Ti Heinä 06, 2004 12:00 am
Paikkakunta: gsx ef läjä
Viesti:

Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI

Viesti Kirjoittaja Rami.L » La Kesä 25, 2016 10:09 pm

Kuvaa pitkästä aikaa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Avatar
Rami.L
Viestit: 245
Liittynyt: Ti Heinä 06, 2004 12:00 am
Paikkakunta: gsx ef läjä
Viesti:

Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI

Viesti Kirjoittaja Rami.L » Ma Heinä 18, 2016 9:10 pm

Isommat pakovenat ja kanavat rouhittu uusiksi..
oh jees
Kuva
Viimeksi muokannut Rami.L, La Tammi 07, 2017 12:22 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Rami.L
Viestit: 245
Liittynyt: Ti Heinä 06, 2004 12:00 am
Paikkakunta: gsx ef läjä
Viesti:

Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI

Viesti Kirjoittaja Rami.L » Su Elo 07, 2016 5:48 pm

Kuva
Viimeksi muokannut Rami.L, La Tammi 07, 2017 12:20 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Rami.L
Viestit: 245
Liittynyt: Ti Heinä 06, 2004 12:00 am
Paikkakunta: gsx ef läjä
Viesti:

Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI

Viesti Kirjoittaja Rami.L » La Tammi 07, 2017 12:33 am

Kuva
Viimeksi muokannut Rami.L, La Tammi 07, 2017 12:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin