Tänään on To Tammi 18, 2018 5:09 am

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 63 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI
ViestiLähetetty: Ti Joulu 08, 2015 8:20 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Heinä 06, 2004 12:00 am
Viestit: 264
Pyörä: gsx ef läjä
Tiukka kysymys:
.Ahtimeksi mitsun Td04 19t vai TD05 20g???????

_________________
http://www.mp-foorumi.com/gallery/galle ... mi78&gid=0 http://www.mp-foorumi.com/gallery/galle ... 8&gid=1107 if it aint' broke it's only cos I haven't played with it yet


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI
ViestiLähetetty: Ke Joulu 09, 2015 10:17 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Maalis 03, 2015 11:23 am
Viestit: 31
Pyörä: Suzuki "Jack daniels" gsx-r 1216t Suzuki gsx-f 1127cc potkumopo
Isompi on aina parempi :firing:

_________________
-Brahestad-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI
ViestiLähetetty: Ke Joulu 09, 2015 10:26 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Syys 11, 2011 12:00 am
Viestit: 133
Pyörä: honda cb1300 / bandit 1216 T
Ota tuosta väliltä se td05 16g. Se 20g on isommalla kompuran siivellä mutta turbiini on sama niin ei siitä ole mitään hyötyä..

Toisaalta Eikös tuohon koneeseen olis kuulalaakeroitu ahdin parempi kun öljynpaineet on aika alhaiset.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI
ViestiLähetetty: Ti Joulu 15, 2015 12:28 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Heinä 06, 2004 12:00 am
Viestit: 264
Pyörä: gsx ef läjä
kawuri kirjoitti:
Ota tuosta väliltä se td05 16g. Se 20g on isommalla kompuran siivellä mutta turbiini on sama niin ei siitä ole mitään hyötyä..

Toisaalta Eikös tuohon koneeseen olis kuulalaakeroitu ahdin parempi kun öljynpaineet on aika alhaiset.


Aivan...Todellisuus muistuikin jälleen kerran mieleeni vuosieni takaa. ei ne ahtimet tahtoneet kestää silloinkaan ja taas ollaan iskemässä päätä seinään. :lol:
Mut nyt tästä kamppeesta tulenee enemmänkin sellainen show kamape jolle kilometrejä ei niin taida tullakaan,mut olisihan se suotavaa ettei kalliita ahdin remontteja tarvitsisi kovin usein tehdä.
Noita kuulalaakeri ahtimia on kyllä e bay täynnä mutta ei noista oikein selvää saa, kun ei omissa hyppysissä saa mallailla.
ISO kokoinen sen pitäisi olla ihan vaan sen takia että näyttäisi edes joltain, eli visuaalinen herkku olisi suotavaa.
Sinne mitään Mitsun pikku kananmunaa viitsi laitella roikkumaan. Tuo holsetin hx35 miellyttää silmää kun se jo näyttää ahtimelta(suurempaa ei ennän siitä viitsi edes yrittää saada sopimaan)
JOTEN :
mikäs kulalaakeri ahdin täyttäisi holsetin koon?

_________________
http://www.mp-foorumi.com/gallery/galle ... mi78&gid=0 http://www.mp-foorumi.com/gallery/galle ... 8&gid=1107 if it aint' broke it's only cos I haven't played with it yet


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI
ViestiLähetetty: Ti Joulu 15, 2015 12:35 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Viestit: 339
Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
Vaikka gt2876r

_________________
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI
ViestiLähetetty: Ke Joulu 23, 2015 8:55 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Heinä 06, 2004 12:00 am
Viestit: 264
Pyörä: gsx ef läjä
Takasta


Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

_________________
http://www.mp-foorumi.com/gallery/galle ... mi78&gid=0 http://www.mp-foorumi.com/gallery/galle ... 8&gid=1107 if it aint' broke it's only cos I haven't played with it yet


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI
ViestiLähetetty: Ke Joulu 23, 2015 1:20 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Heinä 05, 2005 12:00 am
Viestit: 571
Pyörä: EFE 1327-T, GSXR 7/13 proju
Mä oon suunnitellu tässä erillistä öljynkiertoo ahtimelle. Sais samalla tuon paluupumpun heittää menee. Oma jäähdytin, välisäiliö ja pieni hihnavetoinen pumppu. Lisää visuaalista kakkaa mopoon :D Periaatteessa jostain ärrän pumpusta tai efen vakiosta saisi sellaisen rakennettua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI
ViestiLähetetty: Ke Joulu 23, 2015 2:28 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Heinä 06, 2004 12:00 am
Viestit: 264
Pyörä: gsx ef läjä
homer kirjoitti:
Mä oon suunnitellu tässä erillistä öljynkiertoo ahtimelle. Sais samalla tuon paluupumpun heittää menee. Oma jäähdytin, välisäiliö ja pieni hihnavetoinen pumppu. Lisää visuaalista kakkaa mopoon :D Periaatteessa jostain ärrän pumpusta tai efen vakiosta saisi sellaisen rakennettua.



Olet kyllä melko pelle peloton!, kyllähän se sulta onnistuu.

Itse sain joulun kunniaksi tuon ongelmakohdan tehdyksi..huh.

_________________
http://www.mp-foorumi.com/gallery/galle ... mi78&gid=0 http://www.mp-foorumi.com/gallery/galle ... 8&gid=1107 if it aint' broke it's only cos I haven't played with it yet


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI
ViestiLähetetty: Ke Joulu 23, 2015 3:49 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Viestit: 1559
Pyörä: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv
homer kirjoitti:
Mä oon suunnitellu tässä erillistä öljynkiertoo ahtimelle. Sais samalla tuon paluupumpun heittää menee. Oma jäähdytin, välisäiliö ja pieni hihnavetoinen pumppu. Lisää visuaalista kakkaa mopoon :D Periaatteessa jostain ärrän pumpusta tai efen vakiosta saisi sellaisen rakennettua.

Mullahan oli vähän niinku nuin, muttei sinne päinkään tuossa katanassa tehty.
Kuristetulla linjalla öljy ahtimelle, ahtimen paluuseen suoraan pultattava keruusäiliö kiinni. Siitä paluuletku triggerikopan paikalle tulevaan pumppuhässäkkään (joka oli jostain orkkispumpusta tehty) ja letkulla paluu suoraan lohkoihin.
Muutamassa muussaki ruotsin vehkeessä nähny saman tyylisiä virityksiä.
Miten lie jos laittaa sen pumpun koko turbon öljykiertoa pyörittään, meneekö kuitenki tasapainoiluksi sen kanssa, että ei ala kilpaileen tuon moottorin muun öljynkierron kanssa?
Vai meinasitko nimenomaan kokonaan erillistä kuivasumppuhärdelliä pelkästään ahtimen voiteluun?

_________________
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI
ViestiLähetetty: Pe Joulu 25, 2015 8:30 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Heinä 05, 2005 12:00 am
Viestit: 571
Pyörä: EFE 1327-T, GSXR 7/13 proju
jutila kirjoitti:
homer kirjoitti:
Mä oon suunnitellu tässä erillistä öljynkiertoo ahtimelle. Sais samalla tuon paluupumpun heittää menee. Oma jäähdytin, välisäiliö ja pieni hihnavetoinen pumppu. Lisää visuaalista kakkaa mopoon :D Periaatteessa jostain ärrän pumpusta tai efen vakiosta saisi sellaisen rakennettua.

Mullahan oli vähän niinku nuin, muttei sinne päinkään tuossa katanassa tehty.
Kuristetulla linjalla öljy ahtimelle, ahtimen paluuseen suoraan pultattava keruusäiliö kiinni. Siitä paluuletku triggerikopan paikalle tulevaan pumppuhässäkkään (joka oli jostain orkkispumpusta tehty) ja letkulla paluu suoraan lohkoihin.
Muutamassa muussaki ruotsin vehkeessä nähny saman tyylisiä virityksiä.
Miten lie jos laittaa sen pumpun koko turbon öljykiertoa pyörittään, meneekö kuitenki tasapainoiluksi sen kanssa, että ei ala kilpaileen tuon moottorin muun öljynkierron kanssa?
Vai meinasitko nimenomaan kokonaan erillistä kuivasumppuhärdelliä pelkästään ahtimen voiteluun?

Täysin erillinen systeemi ahtimelle. Ei loppuunsa kummoinen homma toteuttaa. Pumppu tuottaa kuitenkin liikaa ahtimelle mut se on helppo hoitaa jollain vakiopaineventtiilillä. Pitää testata, holsetit on halpoja :D Gsx tekniikat ei oo :grayno:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI
ViestiLähetetty: Pe Joulu 25, 2015 9:14 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Viestit: 1559
Pyörä: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv
Testaahan toimiva systeemi, niin voi sitte joskus apinoida ku on ajankohtasta. :D

_________________
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI
ViestiLähetetty: La Kesä 25, 2016 10:09 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Heinä 06, 2004 12:00 am
Viestit: 264
Pyörä: gsx ef läjä
Kuvaa pitkästä aikaa.


Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

_________________
http://www.mp-foorumi.com/gallery/galle ... mi78&gid=0 http://www.mp-foorumi.com/gallery/galle ... 8&gid=1107 if it aint' broke it's only cos I haven't played with it yet


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI
ViestiLähetetty: Ma Heinä 18, 2016 9:10 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Heinä 06, 2004 12:00 am
Viestit: 264
Pyörä: gsx ef läjä
Isommat pakovenat ja kanavat rouhittu uusiksi..
oh jees
Kuva

_________________
http://www.mp-foorumi.com/gallery/galle ... mi78&gid=0 http://www.mp-foorumi.com/gallery/galle ... 8&gid=1107 if it aint' broke it's only cos I haven't played with it yet


Viimeksi muokannut Rami.L päivämäärä La Tammi 07, 2017 12:22 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI
ViestiLähetetty: Su Elo 07, 2016 5:48 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Heinä 06, 2004 12:00 am
Viestit: 264
Pyörä: gsx ef läjä
Kuva


Viimeksi muokannut Rami.L päivämäärä La Tammi 07, 2017 12:20 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: RAMI's OLD-SKOOL-SUZUKI
ViestiLähetetty: La Tammi 07, 2017 12:33 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Heinä 06, 2004 12:00 am
Viestit: 264
Pyörä: gsx ef läjä
Kuva


Viimeksi muokannut Rami.L päivämäärä La Tammi 07, 2017 12:24 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 63 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com