Kawasaki GPZ1100-9R Turbo

Valvojat: ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
yamahanisti
Viestit: 174
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha R1 -02, Kawa9RT

Re: Kawasaki GPZ1100-9R Turbo

Viesti Kirjoittaja yamahanisti » Ke Kesä 01, 2016 9:25 pm

Pikkusen on kasaillut edennyt. Olen odotellut Ameriikasta yhtä osaa niin en ole saanut vielä konetta paikalleen. Huomenna pitäs tulla puuttuva osa niin saa kytkimen läjättyä.

Kuva

Moottori odottelee kytkimen kasausta.

Kuva

Kaveri pyöräytti sorvissa tuommoset holkit kytkimeen vanhojen tilalle.

Kuva

yamahanisti
Viestit: 174
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha R1 -02, Kawa9RT

Re: Kawasaki GPZ1100-9R Turbo

Viesti Kirjoittaja yamahanisti » Pe Kesä 03, 2016 6:21 am

Viikonloppuna saa vihdoin nostaa koneen paikalleen, joten projekti nytkähtää hyvin eteenpäin. Sain eilen ebaystä tilaamani Factory Pro:n shift kitin, jonka puuhastelin eilen paikalleen. On siinä muutamalle pikkuosalle, joku keksinyt laittaa hintaa :D

Sarjaan kuulu siis uusi vaihtajan käpälä, holkki, todella paljon jäykempi jousi, pultti ja tietysti jenkkipojan tekemät värikuvalliset ohjeet.

Kuva

yamahanisti
Viestit: 174
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha R1 -02, Kawa9RT

Re: Kawasaki GPZ1100-9R Turbo

Viesti Kirjoittaja yamahanisti » Pe Kesä 03, 2016 8:38 pm

Ja sinnehän se motti tipahti paikalleen. Hyvin pienillä kolhuilla kaiken lisäksi :wavey:

Sitä vaan ihmettelen, että miten pulverimaali antaa ennemmin periks kun normaali teollisuuskakskomponentti :freak:

Kuva

yamahanisti
Viestit: 174
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha R1 -02, Kawa9RT

Re: Kawasaki GPZ1100-9R Turbo

Viesti Kirjoittaja yamahanisti » Ti Kesä 07, 2016 9:49 pm

Raapustelin ahtoputket uudestaan pakoputkitarpeista. Entiset alumiiniset oli semmosesta silpusta kasattu, että olis ollu liian iso homma kitata ne maalausta varten.

Kuva

Kuva

yamahanisti
Viestit: 174
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha R1 -02, Kawa9RT

Re: Kawasaki GPZ1100-9R Turbo

Viesti Kirjoittaja yamahanisti » Pe Kesä 10, 2016 4:40 pm

Entisen ahtoputkiston väistyttyä uuden tietä, päivitin samalla tuon dumpin paikkaa ja kiinnitystä. Aikaisemmin oli letkua ja klemmareita tungettu liikaa pikkuhommaa varten, joten korvasin sen tuommoisella kartiosovitteella. Dumpin ahtoputkistossa vaihtui myös hieman entiseen verrattuna.

Ahtoputket alkavat olla muutenkin valmiina eli kohta niihin saa vetää väriä pintaan.

Kuva

Muutenkin pyörä alkaa näyttää pyörältä. Loppujen lopuksi savujen otto ei ole enää kovin tiukassa.

Kuva

Avatar
Smokie
Viestit: 3043
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: Kawasaki GPZ1100-9R Turbo

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Kesä 11, 2016 10:29 am

Alkaa näyttää hyvältä! Tuntuu aina lievää nostetta housuissa kun kattelee tuota pakosarjaa. Ps. olen putkimies :lol:
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

yamahanisti
Viestit: 174
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha R1 -02, Kawa9RT

Re: Kawasaki GPZ1100-9R Turbo

Viesti Kirjoittaja yamahanisti » Su Kesä 12, 2016 9:43 pm

Juu, kyllähän se pikku hiljaa voiton puolelle kääntyy. Pakosarja on todellakin vähän tuommonen... :D

Puuhastelin tuommosen ketjusuojan allumiinisesta entisen kauhtuneen muovin tilalle. Vaatii kylläkin vielä paremman kiillottelun.

Kuva

900Tkawa
Viestit: 194
Liittynyt: Su Elo 09, 2015 8:20 pm
Paikkakunta: zx-12r

Re: Kawasaki GPZ1100-9R Turbo

Viesti Kirjoittaja 900Tkawa » Su Kesä 19, 2016 10:46 am

Joko on savut otettu?

yamahanisti
Viestit: 174
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha R1 -02, Kawa9RT

Re: Kawasaki GPZ1100-9R Turbo

Viesti Kirjoittaja yamahanisti » Ma Kesä 20, 2016 5:15 pm

Ei mitenkään. Hommat seisoo pahasti :nono:

Mites siellä? Onko paketti pysyny kasassa?

900Tkawa
Viestit: 194
Liittynyt: Su Elo 09, 2015 8:20 pm
Paikkakunta: zx-12r

Re: Kawasaki GPZ1100-9R Turbo

Viesti Kirjoittaja 900Tkawa » Ma Kesä 20, 2016 5:53 pm

Uuden kytkimen kanssa tullut vajaa 2000km rullailtua ja hyvin on pysynyt nipussa. Tosin nyt on muutaman päivän pyörä ollu pajalla kun viime penkki keikan jälkeen jäi pyörimään kolmella.

yamahanisti
Viestit: 174
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha R1 -02, Kawa9RT

Re: Kawasaki GPZ1100-9R Turbo

Viesti Kirjoittaja yamahanisti » Su Kesä 26, 2016 8:33 pm

Vähän saatu etenemään, mutta vielä on paljon tekemättä. Etulokariin ja takakatteeseen tein pohja hommat valmiiksi. Ahtoputket on myös pohjamaalissa. Ensiviikolla tarkoituksena tehdä tankkiin pohjat ja vetää pintavärit kaikkii osiin.

Sähköhommat roikkuu vähän kun joutuu harmittavasti jatkamaan muutamaa johtoa, koska boksit siirty kauemmaks uuden takahäkin mukana :freak:

Kuva

yamahanisti
Viestit: 174
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha R1 -02, Kawa9RT

Re: Kawasaki GPZ1100-9R Turbo

Viesti Kirjoittaja yamahanisti » La Heinä 02, 2016 11:59 am

Tänä aamuna sain maalattua viimeiset pinnat loppuihin osiin. Maalaus onnistui yllättävänkin kivuttomasti ja pinnoista tuli ihan hyvät. Väri on RAL6018 ja raskaankaluston maali.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Jospa tämäkin projekti räpättäs ensi viikolla jo rajottajaan :firing:

yamahanisti
Viestit: 174
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha R1 -02, Kawa9RT

Re: Kawasaki GPZ1100-9R Turbo

Viesti Kirjoittaja yamahanisti » Ma Heinä 04, 2016 8:56 pm

Kasailtu vähän maalatuilla osilla. Hyvältä vaikuttaa. Vähän huutaa tarraa tuohon tankin kylkeen ja minulla onkin jonkinlainen idea siihen. Katsotaan mihin sitä lopulta sitten päätyy.

Kuva

Dumpin paikka vaihtu ahtoputkeen ja tällä muutoksella saatii vähennettyä pyörästä neljä klemmaria :D

Kuva

Avatar
pen@
Viestit: 122
Liittynyt: Su Touko 20, 2012 12:00 am
Paikkakunta: sduke

Re: Kawasaki GPZ1100-9R Turbo

Viesti Kirjoittaja pen@ » Ma Heinä 04, 2016 9:11 pm

Hieno väri :burnout:

yamahanisti
Viestit: 174
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha R1 -02, Kawa9RT

Re: Kawasaki GPZ1100-9R Turbo

Viesti Kirjoittaja yamahanisti » To Heinä 07, 2016 8:39 pm

Testiajot ajettu. Kerkesin noin 1,5km päähän tallista kun havaitsin seosmittarista, että bensa alkaa loppua. Vilkaisu jalkoväliin (bensanpainemittariin) ja nollaahan se näytti. Pyörä sammua tupsahti eikä pumppu enää pyörinyt.

-Havaintoja: Uusi pumppu (1,5km), ei ollut lämmin heti kädellä kokeiltuna, virta tulee navoille ja jaksaa polttaa lamppua, nyt siis täysin kuollut.

-Huomioita: harvinaisen kovaääninen oli toimiessaan

Tilasin syksyllä ebaystä, Englannista, Bossin kopio (Quantum), ei halvin eikä kallein. Onko muilla ollut yhtä lyhyt ikäsiä vai oliko mulla nyt vaan niin huono tuuri?

Tekis mieli jo ajamaan, alkaa tuo ropaaminen jo puuduttaa :nono:

Kuva

Vastaa Viestiin