Gsx-r 600 turbotus

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
Smokie
Viestit: 3043
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Joulu 21, 2014 10:05 pm

Älä masennu pikku vittuilusta. Mullahan on pyörässä vakiona tyrmäävät 74hp ja elän ihan onnellisena sen kanssa.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

rustynail
Viestit: 31
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2014 1:22 pm

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja rustynail » Su Joulu 21, 2014 10:27 pm

Gt12 päädyin koon ja jenkeissä oli 600 rakennettu sillä turbolla..ja perhe tuttu kiihdyttää sm-sarjaa pyörällä ja oli sitä mieltä et ei tarvi puristusta muuttaa jos pitää paineet alle baarin... Ainoastaan olen tuon turbon jo tilannut tässä vaiheessa ja sorvannut pakosarjan päät...Ajatuksena oli lisätä seos ja pakokaasun lämpö mittarit.. Mun mielestä on kiinteät seosputket kaasareissa mut se selviää ens viikolla ku ittoitan ne ja käytän pesussa...Eniten aiheuttaa pään vaivaa nuo kasaarit et kestääkö ne?? Ja mistä öljyn kierto turbolle on otettu?
Pakosarja ja painekotelon mallit otin 1000sen turbosarjan kuvista ja valmistan ne ite.

Avatar
Smokie
Viestit: 3043
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Joulu 21, 2014 10:45 pm

Voi jeesus! No bon voyage vaan :wavey: Ellei toi toimi niin koita seuraavaksi HX-80
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

jutila
Viestit: 1278
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja jutila » Su Joulu 21, 2014 11:58 pm

...ja jos ei vielä silläkään pelaa toivotusti, niin koita jotain kokoluokaltaan nuitten välistä. :D
Pitäähän ne oppirahat maksaa, varmasti rojektista jotain kokemusta käteen kuitenki jää, vaikkei nyt paljo muuta jäiskää.
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"

Avatar
thelittleone
Viestit: 1482
Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja thelittleone » Ma Joulu 22, 2014 12:51 am

Ihme vinkumista! Hellboylla ihan asiallista kommeintointia mutta vailla totuuspohjaa koska faktahan on että yksikään pyörä ei liiku tällä hetkellä eikä varsinkaan vanhat kusiaiset. Arvo on siis nolla joten tonninen nyt sitten kumminkin maksaa hieman enemmän. :flipa:
Ts. pyörällä ei ole muuta arvoa kun käyttöarvo.
Oletettavasti topicin aloittajalla ei ole kokemusta pyöristä/ajokokemusta tätä kyseistä pyörää enempää mutta autojen puolella on tullut räpellettyä/turbotettua niin ajatteli nyt sitten kokeilla tätä ahtaa ja hankkia kokemuksia mahdollisesti isompaa pyörää varten.

Ei kun rakentamaan ja kuvia kehiin. :wavey:
In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on.

"The Fosse Way" better than good blowjob...

jani.kone
Viestit: 477
Liittynyt: Ma Syys 13, 2004 12:00 am
Paikkakunta: cbr

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja jani.kone » Ma Joulu 22, 2014 10:18 am

Moro mulla 600 cbr vm00 turbolla hyvin rokkaa
viime kesänä kerkesin ajella 1500km
0.6 bar ahdoilla lähti 155hv 100nm vääntöä
kantta nostettu noin milli

pekasus
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 1:00 am
Paikkakunta: XJR1300/XB12/990 Adventure

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja pekasus » Ma Joulu 22, 2014 10:20 am

rustynail kirjoitti:Gt12 päädyin koon ja jenkeissä oli 600 rakennettu sillä turbolla..ja perhe tuttu kiihdyttää sm-sarjaa pyörällä ja oli sitä mieltä et ei tarvi puristusta muuttaa jos pitää paineet alle baarin... Ainoastaan olen tuon turbon jo tilannut tässä vaiheessa ja sorvannut pakosarjan päät...Ajatuksena oli lisätä seos ja pakokaasun lämpö mittarit.. Mun mielestä on kiinteät seosputket kaasareissa mut se selviää ens viikolla ku ittoitan ne ja käytän pesussa...Eniten aiheuttaa pään vaivaa nuo kasaarit et kestääkö ne?? Ja mistä öljyn kierto turbolle on otettu?
Pakosarja ja painekotelon mallit otin 1000sen turbosarjan kuvista ja valmistan ne ite.
Ensin tähän onko järkee vai ei?
Vitut näissä rakenteluissa mitään järkeä ole,ajettais kaikki vakio pärrillä ja kaikki toimisi.
Mutta jos rakentelu kiinnostaa niin miksi ei rakennella.
Yleinen mielipide täällä että turbotukseen sopii vain 1100 i/ö ja pikkuhiljaa busat.
Noissakin tahtoo jossain vaiheessa tulla sulaa ja vääntynyttä rautaa..
Ei muuta kuin hyrrä kiinni satiaiseen,tosiaan aika arvoton kampe vakiona ja siitä johtuen halpa opettelu kohde. Jostakin näitä pitää aloittaa.
Eiköhän tuo lähemmäs kilon paineet kestä jos seokset saat kohdalleen ja käyttö järkevää
(ei vedetä pitkiä siivuja torvi auki)
Öljynpaineen saanet helpoiten öljynpaine anturin reijästä laittamalla t-haaran..toiseen anturi toisesta turbolle.
kaasarit kestänee paineistaa kun t-haarat kaasarien välissä (josta kohokammiot paineistetaan)
liimaat vaikka epoxilla kiinni.

ei muuta. jatkakaa! :burnout:

Avatar
hellboy
Viestit: 1377
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 1:00 am
Paikkakunta: GSXR12Ti MS3

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja hellboy » Ma Joulu 22, 2014 10:56 am

Seos- ja pakolämpömittauksen lisäksi seurailisin pakopainetta tuolla turbolla ja katselisin missä suhteessa se menee ahtopaineen kanssa.

Miksei samantien asettaisi projektin tavoitteeksi kunnon busakillerin? Sleeper 600cc Suzuki sivulaukuilla ja turbolla, heijastinliivillä ja hobi-hirvipilleillä. Kävisi aina iltaisin iltapommituslennoilla nöyryyttämässä isolohkomopoja Kehäkessan ympäristössä? Siihen ehkä tarvittaisiin vähän isompi ahdin?
Nomex est omen

Avatar
Zeri
Viestit: 684
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 954rr Honda, 250 KTM exc-f, 9r Buell, XL500 Honda

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja Zeri » Ma Joulu 22, 2014 11:51 am

Tekis mieli itekin alottaa jonku puolilitrasen turbotus ihan vaan senkin takia, että näyttää toimivan provona ihan mielettömän hyvin. Hellboylla meni ainakin pasmat ihan sekasin kun sen vaivalla laatima kustannus-hyödyllisyys-hinta-vaiva-jälleenmyyntihinta-elämänlaatu-indeksi noinvaan sivuutettiin. Taitaa olla aika ajanu ohi "sun mutsis"-vitseistä. Hienoo, että joku jaksaa panostaa näihin "järjettömiin" projekteihinkin, eikä aina valita sitä helpointa, joskin hyväks havaittua iö aihiota. Tsemppiä projuun! Smokielta kannattaa muuten kysyä sit et mitä kannattaa mittailla ja miten :D

rustynail
Viestit: 31
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2014 1:22 pm

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja rustynail » Ma Joulu 22, 2014 12:51 pm

Osaatteko sanoa heitääkö aikaa hukkaan jos lisää öljynmäärää? Esim siirtämällä suodattimen paikkaa ja isompi suodatin tai lisäämällä öljynlaihutimen...?

Avatar
Smokie
Viestit: 3043
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ma Joulu 22, 2014 5:10 pm

Ei maksa vaivaa.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

rustynail
Viestit: 31
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2014 1:22 pm

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja rustynail » La Tammi 24, 2015 9:07 pm

Dodii projekti ampas käyntiin pakosarjan teolla... Joka sit heitettiin jo roskiin ja nyt on sitten 2versio työn alla :tardmaker:
Apua kaivattais tuohon painekoteloon... Et mille kaikille siihen pitää reikät tehä? Kaasareiden, Ahto ja ahtomittarin reijät, tuleeko siihen muita? Ja dumpista onko kellään kokouksia noista LAIPPAKIINNITTEINEN DUMPPI DV1 , RACE.FI tai Greddy RZ style... Eniten mietityttää ja houkuttelee tuo edullisuus?!
Jään odotetaan asiallisia vastauksia! :P

Motohörhö
Viestit: 364
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:00 am

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja Motohörhö » La Tammi 24, 2015 9:22 pm

On kokemusta... Parikin kappaletta löytyy samasta paikasta kun sun pakosarjas...

Avatar
thelittleone
Viestit: 1482
Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja thelittleone » La Tammi 24, 2015 9:33 pm

Motohörhö kirjoitti:On kokemusta... Parikin kappaletta löytyy samasta paikasta kun sun pakosarjas...
Amen!! :lol:
In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on.

"The Fosse Way" better than good blowjob...

rustynail
Viestit: 31
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2014 1:22 pm

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja rustynail » La Tammi 24, 2015 9:36 pm

OK. No mikä sit ajais asian?

Vastaa Viestiin