Gsx-r 600 turbotus

Valvojat: ESKIL, btseppo

tamyam
Viestit: 509
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 1:00 am

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja tamyam » La Huhti 18, 2015 6:19 pm

Smokie kirjoitti:Mistä mä tuollaisista ongelmista tietäisin kun mulla on suutinporasarja :lol:

Miten sä poraat liian isot suuttimet ??
Teinitemppu, tinalla umpeen, vai ...

Avatar
Smokie
Viestit: 3040
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Huhti 19, 2015 2:08 pm

Liian isot suuttimet poraan yleensä pop-niittiterällä. Vaikka ajelis 100% metanolilla niin aina ne on liian isoja. Liian isoa suutinta voi sensijaan kutistaa juurikin niin että tinaa sen täyteen ja poraa uusiks. Tietty sekin helpottaa että omistaa vaikkapa kilon suuttimia.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

rustynail
Viestit: 31
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2014 1:22 pm

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja rustynail » Ti Touko 26, 2015 10:31 am

Kertokaa mitä kautta laitan noita kuvia ku ei niitä taho saada suoraan forumille...

Avatar
Phenomenal
Viestit: 179
Liittynyt: To Joulu 28, 2006 1:00 am
Paikkakunta: 636cc,674cc,1216cc

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja Phenomenal » Ti Touko 26, 2015 11:09 am

https://imageshack.com/

Tai vaihtoehtosesti helpompi ja muutenkin mukavempi käytettävä.
Dropbox

rustynail
Viestit: 31
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2014 1:22 pm

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja rustynail » Ke Touko 27, 2015 8:56 pm

sanokaa jos tarvitte muista suunnista kuvia tuohon paineistukseen...

Ja eikö sen pitot linjan voi kytkeä noihin "ylivuoto" putkiin mikkä meni takas imukoteloon..?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Avatar
hellboy
Viestit: 1375
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 1:00 am
Paikkakunta: GSXR12Ti MS3

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja hellboy » To Heinä 16, 2015 9:03 pm

Joko viheltää ja jos kyllä, niin mikä näistä kolmesta: Maksa, lompakko vai GSX-R?
Nomex est omen

rustynail
Viestit: 31
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2014 1:22 pm

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja rustynail » Su Heinä 19, 2015 9:41 am

Maksa ja lompakko! Heh, ei olisi paljoa enää öljylinjat ja tuo kaasarin paineistus ja kaikki takas kasaan ja säädöt... Et on siinä tekemistä mutta tuota aikaa ei oikein tuppaa löytyyn.

rustynail
Viestit: 31
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2014 1:22 pm

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja rustynail » Pe Heinä 24, 2015 9:25 pm

Ootko nyt ymmärtänyt oikein että niitten kaasareiden paineistuksessa pitää saada paine kalvon ylä JA ala puolelle sekä sinne "kohojen" kammioon??

Ja voiko se olla niin helppoa että kytkee paineen vain noihin ylivuoto putkiin kun niistä menee paine kalvon ala puolelle sekä kohokammioon ja taas yläpuoli paineistus noista reijistä mitkä on "neulanliuku" paloissa??

Avatar
Fear_factory
Viestit: 1251
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Tellu & VFR 750

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja Fear_factory » Ke Touko 10, 2017 11:35 pm

No tuliko tää koskaan valmiiks..tai no edes käyntikuntoon?

rustynail
Viestit: 31
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2014 1:22 pm

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja rustynail » To Touko 11, 2017 1:04 am

Ei, ainakaan vielä. Pyörä on ilman turboa liikenteessä. Pyörä pysy tyhjäkäynnillä mutta jos kaasuun koski niin sai bensaa liikaa, luultavasti kaasarit väärin muokattu tai pumppu tai ... alkoi mielenkiinto vähän lopahtaa niin pistin vakioksi et pääsee edes ajeleen ja taas paremmalla ajalla uudestaan kokeilemaan.

Janneli
Viestit: 48
Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suzuki 1100 gsx-r -90, Suzuki 1100 GSX E TIC

Re: Gsx-r 600 turbotus

Viesti Kirjoittaja Janneli » To Touko 25, 2017 11:50 am

Ite käyttäny nyt kuvien jakoon Googlen Picasaa menee puhelimesta kaikki kuvat sinne josta sitten valikoin jaettavat kuvat ja siirrän kansioon jossa on ''jako'' päällä sitten kopsaa kuvasta linkin tänne toiminu kyllä eri näppärästi vrt. ennnen käytin aijjaa.comia..

Vastaa Viestiin