Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am Viestit: 339 Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
Jos joku tuntee suurta poltetta ostaa valmis turbopyörä, muu kuin IÖ niin semmoinen olisi tässä. Tällä hetkellä ei vaan aika riitä (ajanut vielä metriäkään tänä kesänä), kahdesti käytetty lämpöseks ja vaihdettu Amsoil öljyt.
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am Viestit: 339 Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
No nythän tässä kävi silleen mitä ei usko kyllä hovissakaan kukaan . Sain puhelun missä kaveri olisi ostanut tämän pyörän, mutta olisi purkanut sen ja ottanut tekniikan autoon. En suostunut moiseen ja tarjosinkin pelkän tekniikan kaikkine sähköineen, nyt on kaupat sovittu. Eli nyt sitten rakennetaan koko tekniikka uusiksi, eikä vaan päivitellä ...
Ajatus: Uusi kone Takomännät h-veivit Maxxecu hx35super tai BW s200 sarjalainen vitusti hitsaamista ja työtunteja laakerointi ja tasapainotukset kovat pultit 800-1000cc suuttimet RE85
Tästä se kai sitte lähtee taas, lähtihän se rukkasesta
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am Viestit: 339 Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
Noniin. Purkuhommat alotettu ja motti lähti veks.
On kyllä hämärän näköinen tuo tekniikka kun on kokonaisuutena lattialla
Josko sitä sitten tilaisi kasan osia uutta moottoria varten:
Nokkapyörät, APE Ylä ja alakerran pultit, APE Retainerit, APE Venajouset, APE Mäntäsarja, JE-pistons Kansipahvi, Cometic Moottorin tivarisarja, Cometic Lockup kytkin Veivit (tilattu), maxspeedingrods Ahdin, päädyin Holset HX35 Super Laakerisarja, OEM Vaihteensiirtäjien CRMO akselit ECU, Maxxecu Street Bosch EV14 1000cc AEM painesäädin, omasta varastosta Dumppi, tial 50mm, omasta varastosta Hukkaportti, joku 40-60mm, omasta varastosta
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia viestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.