Tänään on Ti Marras 21, 2017 1:01 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 230 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Gsxr k4 1000 turbo
ViestiLähetetty: La Huhti 23, 2016 5:26 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Viestit: 328
Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
http://suh0.kuvat.fi/kuvat/Suzuki/20160422_215749.jpg
Kilon paineella.
laitoin linkin kun ei tunnu kuvalinkki toimivan.
100km lenkki vedetty tänään ja kyllä vetää niin saatanan komeesti. Suorastaan hirvittää :D tuli ensimmäistä kertaa tänään koettua myös miltä tuntuu sutia ja keulia samaan aikaan :lol:

_________________
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Gsxr k4 1000 turbo
ViestiLähetetty: La Huhti 23, 2016 7:05 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 1:00 am
Viestit: 635
Images: 1

Personal album
Suh0 kirjoitti:
http://suh0.kuvat.fi/kuvat/Suzuki/20160422_215749.jpg
Kilon paineella.
laitoin linkin kun ei tunnu kuvalinkki toimivan.
100km lenkki vedetty tänään ja kyllä vetää niin saatanan komeesti. Suorastaan hirvittää :D tuli ensimmäistä kertaa tänään koettua myös miltä tuntuu sutia ja keulia samaan aikaan :lol:



Hyvä tulos mutta taas jäi roikkumaan toi hukkaportti.

Jos löytyisi sulta parempi portti, niin takaisin penkkiin ja varmasti paremmat tulokset !!!

Esimerkiksi plaafin ja auvisen käyrissa portti on pitänyt paineen huomattavasti pitempään.

Huipputeho ei tuosta voi nousta, se on alueella, tuolla paineella.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Gsxr k4 1000 turbo
ViestiLähetetty: La Huhti 23, 2016 9:20 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Viestit: 328
Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
Tuohon en kyllä osaa sanoa mitään. Toi on nyt turbosmartin ruuvilla tehty ja jostain syystä piikkaa hetkellisesti(7-8krpm välin) hieman yli baarin mutta laskee sitten baariin ja pitää siinä. Hukkinsena tialin kopio.

_________________
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Gsxr k4 1000 turbo
ViestiLähetetty: La Huhti 23, 2016 9:55 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 09, 2015 8:20 pm
Viestit: 193
Images: 0

Pyörä: zx-9rt
Personal album
Varsin komeita lukemia :wavey:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Gsxr k4 1000 turbo
ViestiLähetetty: La Huhti 23, 2016 10:41 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 1:00 am
Viestit: 635
Images: 1

Personal album
Suh0 kirjoitti:
Toi on nyt turbosmartin ruuvilla tehty ja ... Hukkinsena tialin kopio.




Helvettiin kaikki härvelit välistä ja suora reagointi hukkikselle !
Rupeaa toimimaan.

Perussäädöt (haluttu paine) hukkikseen jousilla, hienosäätö ruuvilla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Gsxr k4 1000 turbo
ViestiLähetetty: La Huhti 23, 2016 10:44 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Viestit: 328
Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
Sielä on nyt jousi millä saa sen 0,8 ja ruuvista pari napsua lisää. Tuolla ruuvilla saa painekäyrän vaan suoraan ylös heti kun herää, eikä nouse lineaarisesti. Halusin semmoisen.

_________________
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Gsxr k4 1000 turbo
ViestiLähetetty: La Huhti 23, 2016 10:55 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 1:00 am
Viestit: 635
Images: 1

Personal album
Suh0 kirjoitti:
Sielä on nyt jousi millä saa sen 0,8 ja ruuvista pari napsua lisää. Tuolla ruuvilla saa painekäyrän vaan suoraan ylös heti kun herää, eikä nouse lineaarisesti. Halusin semmoisen.



Siis mitä nyt haluat ?

Esim. jos haluat 1.5 bar niin jousitat kellon sinne.

Ja jos tarve vaatii, niin ruuvilla hienosäädät.
Mutta ei kannata paljoa, koska se tavallaan syö "venttiilin" toiminta-aluetta.
(jolla kyllä ei ole merkitystä tavallisissa sovelluksissa.)

Lineaarista tehokäyrää ei saa ilman hukkiksen jonkinlaista ohjausta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Gsxr k4 1000 turbo
ViestiLähetetty: Su Huhti 24, 2016 8:24 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Viestit: 328
Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
Siis halusin sellasen että nousee terävästi heti kiloon kun se sen tuottaa ja pitää sen sielä, semmoisen sain ja olen helkkarin tyytyväinen lopputulokseen kaikinpuolin. Sitten kun tästä mennään seuraavalle tasolle, rakennan toisen koneen.

_________________
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Gsxr k4 1000 turbo
ViestiLähetetty: Su Huhti 24, 2016 9:25 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Viestit: 6805
Pyörä: Vanha mutta paska
Hyvinhän se näyttää toimivan. Tamyam on vain syönyt jotain väärää tai meditoidessa auraan on sekaantunut musta pilvi.

Mulla on kuulajousiventtiili ohjaamassa paineita ja en käsitä mitä väärää siinä olis.

_________________
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Gsxr k4 1000 turbo
ViestiLähetetty: Su Huhti 24, 2016 11:56 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 1:00 am
Viestit: 635
Images: 1

Personal album
Smokie kirjoitti:
Hyvinhän se näyttää toimivan. Tamyam on vain syönyt jotain väärää tai meditoidessa auraan on sekaantunut musta pilvi.

Mulla on kuulajousiventtiili ohjaamassa paineita ja en käsitä mitä väärää siinä olis.




Tulos on tosiaan hyvä ja pyydän syvästi anteeksi jos olen aiheuttanut mielipahaa jollekkin.
Mutta ajatukseni oli vaan se, että koska puhutaan 1 baarin ahdoista niin tuo tehoalue
7000- rajoittaja voisi olla tasaisempi.
Printissä ei näy ahtopainetta, mutta veikkaisin että paine ei ole tasan 1 baari 7000 rpm eteenpäin.


Smoukie .. sulla on varmasti sisäinen hukkis, jolloin toi järjestely on looginen.
Mutta jos on ulkoinen, en näe mitään järkeä tuhlata rahaa ja lisätä palikoita ja vikamahdollisuuksia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Gsxr k4 1000 turbo
ViestiLähetetty: Su Huhti 24, 2016 1:09 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Viestit: 328
Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
http://suh0.kuvat.fi/kuvat/Suzuki/20160422_215927.jpg

Tosiaan niinkun sanoin niin jostain syystä ahdot pomppaa hetkellisesti 1,25 ja tippuu baariin. Syy tuntematon, kaverin pyörä tekee saman kiinteellä hukkiksella ja samanlaisella ruuvilla.

_________________
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Gsxr k4 1000 turbo
ViestiLähetetty: Su Huhti 24, 2016 1:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 1:00 am
Viestit: 635
Images: 1

Personal album
Suh0 kirjoitti:
http://suh0.kuvat.fi/kuvat/Suzuki/20160422_215927.jpg

Tosiaan niinkun sanoin niin jostain syystä ahdot pomppaa hetkellisesti 1,25 ja tippuu baariin. Syy tuntematon, kaverin pyörä tekee saman kiinteellä hukkiksella ja samanlaisella ruuvilla.





Hyvä, sitten portissa ei ole mitään vikaa.
(Nyt sitten oikeasti halotaan hiuksia, ja ovat täysin makukysymyksiä)

Liite gixxer foorumilta ...

http://gixxer.fi/foorumi/index.php?topic=45.330

Plaafin tuloksia pikku paineilla ... :)



Oliko tuo nyt vakio nokilla ja millä ajoituksilla?
Tuo huipputeho on kyllä raju.


Viimeksi muokannut tamyam päivämäärä Su Huhti 24, 2016 2:10 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Gsxr k4 1000 turbo
ViestiLähetetty: Su Huhti 24, 2016 1:50 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Viestit: 328
Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
Kahdella imunokalla on nyt. Ajattelin ajaa tolla setupilla nyt niin pitkään kun kyllästyy tai hajoaa. Tuntuu pelaavan sen verran hienosti ja repii kyllä aika maukkaasti. Seuraavaks olis sitten kai otettava se +350 jos jotain alkaa muuttaan :lol:

_________________
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Gsxr k4 1000 turbo
ViestiLähetetty: Su Huhti 24, 2016 2:03 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Viestit: 6805
Pyörä: Vanha mutta paska
tamyam kirjoitti:
Smoukie .. sulla on varmasti sisäinen hukkis, jolloin toi järjestely on looginen.
Mutta jos on ulkoinen, en näe mitään järkeä tuhlata rahaa ja lisätä palikoita ja vikamahdollisuuksia.


Eipäs ollut. Hukkis on ulkoinen tein itse roskiksesta löytyneistä osista ja säästin mallinen. Painesignaali ohjaa VNT siipiä ja hukkista. Olis paree olla molemmille oma kuulajousiventtiili niin sais hukkiksen kiinni myöhemmin mutta on ollut niin ristuksen kiire maata sohvalla ettei oo täs ehtinyt..

_________________
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Gsxr k4 1000 turbo
ViestiLähetetty: Su Huhti 24, 2016 2:18 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 1:00 am
Viestit: 635
Images: 1

Personal album
Suh0 kirjoitti:
Kahdella imunokalla on nyt. Ajattelin ajaa tolla setupilla nyt niin pitkään kun kyllästyy tai hajoaa. Tuntuu pelaavan sen verran hienosti ja repii kyllä aika maukkaasti. Seuraavaks olis sitten kai otettava se +350 jos jotain alkaa muuttaan :lol:





Hyvä, hyvä !! :firing: :firing: :firing:

1000:et sutsukit onkin olleet hieman pimennossä tehojen puolesta,
niin hyvä, että jonkin pää pullahtaa välistä ulos isosta läjästä.

Kaksi baaria kun pukkaat, niin sittenhän lyhyen matikan mukaan saat sen 380 ponia :)


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 230 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com