GSX-R 1000 Turbo, REBORN

Valvoja: ESKIL

Vastaa Viestiin
Avatar
Suh0
Viestit: 341
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo

GSX-R 1000 Turbo, REBORN

Viesti Kirjoittaja Suh0 » Ti Syys 02, 2014 3:50 pm

Rupee pikkuhiljaa oleen taas se aika vuodesta kun lykätään pyörä tallin nurkkaan ja ruvetaan tekemään. Jonkin verran tässä on osia haalittukkin ja rakennettu samalla kun pyörä on ajossa ollut.

Hieman osalistaa mitä tuleman pitää:

Mitsubishi td04hl-19t
KMS md35 ecu
AMworksin kotelosta muokattu painekotelo
siemens deka 630cc suuttimet
volkkarista tehokkaampi bolt on pa-pumppu
Aeromotive painesäädin
Forge dumppi
kaiken maailman antureita joutuu lisäämään/vaihtamaan kun ohjain vaihtuu
pakosarja tulee olemaan omavalmiste
h-profiili kanget
puristuksen lasku 9.5-9.8 nurkille

siinä nyt vähän osviittaa tulevasta :freak2:

laitan lähipäivinä kuvia mikä on tämän hetkinen tilanne :firing:
Viimeksi muokannut Suh0, Ke Marras 01, 2017 10:04 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi

Avatar
BlackSmoke
Viestit: 102
Liittynyt: Su Marras 10, 2013 6:11 pm
Paikkakunta: PC 25 //ex Gsx-F 1127 (Naked 121)

Re: Gsxr k4 1000 turbo

Viesti Kirjoittaja BlackSmoke » Ti Syys 02, 2014 6:07 pm

kuullostaa jo hyvin suunnitellullta jopa puoliksi tehy :freak2:
Suzuki Gsx-F 1127 /// pc:25 Höndä

Avatar
Suh0
Viestit: 341
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo

Re: Gsxr k4 1000 turbo

Viesti Kirjoittaja Suh0 » Ti Syys 02, 2014 10:47 pm

Kollektorin rakentaminen olikin mielenkiintoinen, ei heti uskois kuinka tarkkaan siinäkin saa leikellä :-?
Kuva
Näinhän se käy
Kuva
metri meni putkee harjotellessa :lol:
Kuva
tommonen siitä nyt tuli turbolta päin kuvattuna, kaippa paremmankin sais kun viittis useamman vääntää
Kuva
ja toiselta puolelta
Kuva
pakosarjan alkuputket sorvattuna
Kuva
tarkotus tehdä johtosarja orkkis liittimeltä tuolle kms:lle, siihen tuli tilattua jenkeistä corsa techniciltä pyörän ecua matkiva liitin
Kuva
Naittohommia toisiinsa,kuten kuvasta näkee, ylimääräsiä pinnejä on karsittu poies, tolle hässäkälle pitäs vielä joku pieni kotelo tehdä ja liimata täytee
Kuva
osia.....
Kuva
Kuva
Kuva
Painekotelon värkkäilyä
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
sovitus, tuloputkesta tarvii ottaa pätkä pois ja tinata jyrkkä 90 kulma niin saa ahtoputken tulemaan.
Kuva

oikeastaan tuossa vaiheessa on nyt, pyörää ei vielä sen koommin purettu, ainoastaan osia rakenneltu osittain valmiiksi..jatkakaa :firing:
Viimeksi muokannut Suh0, Ke Syys 03, 2014 8:24 am. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi

Avatar
Nipsutin
Viestit: 158
Liittynyt: Pe Elo 17, 2012 12:00 am
Paikkakunta: K4

Re: Gsxr k4 1000 turbo

Viesti Kirjoittaja Nipsutin » Ti Syys 02, 2014 10:54 pm

Hmmm ei miulla ainakaa kuvat näy..? :-?
Adeptus Motorsport 50100
https://www.facebook.com/AMS50100

Avatar
Suh0
Viestit: 341
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo

Re: Gsxr k4 1000 turbo

Viesti Kirjoittaja Suh0 » Ti Syys 02, 2014 10:56 pm

ei näy mullakaa :eyemouth:


nyt pitäs näkyä, olin laittanu väärin noi linkit :D
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi

Avatar
ImaFinlanD
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 9:17 pm
Paikkakunta: -Tön

Re: Gsxr k4 1000 turbo

Viesti Kirjoittaja ImaFinlanD » Ti Syys 02, 2014 11:39 pm

Asiallise näköstä ja kuvia kerranki!!!
Minkä mitta heittää sen hitsi peittää

sutsuke
Viestit: 988
Liittynyt: Su Syys 02, 2007 12:00 am
Paikkakunta: SUZUKI gsx-r 1000 + 125 minicross

Re: Gsxr k4 1000 turbo

Viesti Kirjoittaja sutsuke » Ke Syys 03, 2014 9:29 pm

seurantaan menee tää projekti :grayyes: jatkakaa :gunsfiring:

Avatar
LuC1F3R
Viestit: 315
Liittynyt: La Elo 06, 2011 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R 1000 K7

Re: Gsxr k4 1000 turbo

Viesti Kirjoittaja LuC1F3R » To Syys 04, 2014 1:54 pm

sutsuke kirjoitti:seurantaan menee tää projekti :grayyes: jatkakaa :gunsfiring:
+1

Avatar
Suh0
Viestit: 341
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo

Re: Gsxr k4 1000 turbo

Viesti Kirjoittaja Suh0 » Pe Syys 05, 2014 10:10 pm

Kesää on vielä jäljellä mutta nyt alko purkuhommat ettei ens keväänä tuu sitä perinteistä. Ahdinta ja hukkista soviteltu. Nyt ootellaan että hitsausvehkeet saapuu...
Kuva
Siitä pitäs ruveta rakentaan.
Kuva
Hukkis
Kuva
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi

truebomber89
Viestit: 55
Liittynyt: To Touko 29, 2014 6:06 pm
Paikkakunta: GsxR 1100W -95

Re: Gsxr k4 1000 turbo

Viesti Kirjoittaja truebomber89 » La Syys 06, 2014 3:14 pm

Sinähän myyt mulle ton sliparin kun ei sille enään ole käyttöö;)
Fighters army toijala

Avatar
Suh0
Viestit: 341
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo

Re: Gsxr k4 1000 turbo

Viesti Kirjoittaja Suh0 » Ti Syys 16, 2014 8:10 pm

Suuttimen sovitettu bensakiskoon, orkkis vs siemens deka 630cc
Kuva
Kuva
Hyvin näyttäs sopivan :firing:
Kuva

Kanget ja pultit saapuivat tänään
Kuva

Painekotelo ois loppuhitsauksia vailla valmis.
Kuva

ahtimen paikan hakua
Kuva

Pikkuhiljaa rokrok :cigar:
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi

Avatar
Suh0
Viestit: 341
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo

Re: Gsxr k4 1000 turbo

Viesti Kirjoittaja Suh0 » Ti Syys 16, 2014 8:17 pm

Tässä vielä vertailuksi kun kuitenkin jotkut ihmettelee että mitä eroa sillä kuuluisalla 19t:llä on verrattuna siihen helpoiten saannilla olevaan 13g ahtimeen. erohan löytyy siis kompressori siivestä, tuo 19t on ns. superback eli kaareva taka osa kun taas g mallin ahtimen on flatbackeja. 19t siipi on muistaakseni 2mm isompi halkasialtaan sekä korkeampi jonkin verran niin kuvasta näkee, tällä modillahan saa tuoton suuremmaksi. Tuo 19t siipi on aika helpolla sovitettavissa tuohon pienempään keskiöön... :type:

Kuva
Kuva


ps. jos jollain tarvetta niin mulla ylimääräsenä tuo uusi 19t siipi sekä 13g keskiö ja yksi 13g kompurapesä, näistä sopivaan hintaan muokkaamalla isompi ahdin, pakopesä vaan tarvitsee hommata.
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi

Avatar
La_x
Viestit: 201
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2012 12:00 am
Paikkakunta: 954RR

Re: Gsxr k4 1000 turbo

Viesti Kirjoittaja La_x » Ti Syys 16, 2014 8:52 pm

Kiitokset muuten tiedoista, terveisin 13g turbo matalapaine volvon paskassa :D Eli yllättävän pienillä eroilla loppujen lopuks mennään. Hyvännäköinen tää sun projektiskin, kliiniä jälkeä tulee!

Avatar
Suh0
Viestit: 341
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo

Re: Gsxr k4 1000 turbo

Viesti Kirjoittaja Suh0 » Ti Syys 16, 2014 9:16 pm

Joo siis kinugawalta tai jostain ebaysta tilaa tuohon 19t:hen tarkotetun huoltosarjan(tais maksaa sielä jonku ~50e), tällä saadaan tuo superback siipi menemään syvemmälle ahtimeen ja keskiöstä sorvataan n.2,5mm leveyssuunnassa pois jotta siipi mahtuu siihen "pesään". Nämä kaikkihan on tehtävissä käytännössä itse ja sen operaation jälkeen vie ahtimen tasapainotettavaksi tietenkin jollekkin tutulle koneistajalle. omaa hommaa helpottaakseen kannattaa tilata tuommoinen valmis 19:lle tarkoitettu kompurapesä kiinasta jolloinka ei tarvi ruveta vanhaa porttaamaan ilman mittavehkeitä ja tekemällä sutta :D. Tommonen ahtimen modaus operaatio maksaa esim proturbolla 400e, vaihtoehtoisesti voi tilata valmiin 19t keskiön turbotekniikalta noin 600e:n hintaan..

Ei muutakun askartelemaan :cheers:
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi

Avatar
Suh0
Viestit: 341
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo

Re: Gsxr k4 1000 turbo

Viesti Kirjoittaja Suh0 » To Loka 09, 2014 11:45 am

taas on edistynyt jonkin verran. Polttoaineen paluun tein toiseen vedenpoistoon mikä kulkee tankin läpi joka katkastiin.
Kuva

Kollektori laippaan migitettynä
Kuva

Apukätenä ahtimen sovituksessa toimi perinteinen kolmen tonnin tunkki :lol:
Kuva

Kuva

pulttasin rautapalkkiin kiinni tuon jigin niin on hieman mukavempi työstää
Kuva
Kuva
hienon näköistähän ei saa koskaan tehtyä kun migillä tekee mutta kai siitä toimivan saa ?

välisovitus että istuu vielä paikoilleen :firing:
Kuva

Huomenna lähtee tigattavaksi painekotelo loppuun ja polttoainepuolen liitoskohtiin hitsuutellaan an vastakappaleet.
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi

Vastaa Viestiin