The BlackOut - GSX1216Rt
-
- Viestit: 55
- Liittynyt: To Touko 29, 2014 6:06 pm
- Paikkakunta: GsxR 1100W -95
Re: The BlackOut - GSXR 1216T
Aivan mahtava projekti! Valmistumista odotellessa:)
Fighters army toijala
-
- Viestit: 283
- Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
- Paikkakunta: GSX1216Rt, 990SD, R6R + Z50J x2
Re: The BlackOut - GSXR 1216T
Kiitos! Ollaan sitä jo vuoden päivät tässä "odoteltu", mutta nyt näyttäisi joku valopilkku olevan tunnelin päädyssä.
Erake Design tosiaan lupautui suihkimaan osat.
Tästä innostuneena otin ensimmäisenä kieron kipposen, jota myös valomaskiksi kutsutaan, erikauniiseen kätöseeni. Jumalauta, sitä hieroessa menikin taas varmaan kolmisen päivää, mutta kai siitä hyvä tuli. Etulokariin siirryttäessä riitti yks kevyt kierros sinne tänne kittiä käytön jäljiltä ja fillerit pintaan. Maskin kanssa tää toimeenpide tehtiin vissiin neljästi, vaiko viidesti. Tietty asiaa helpottaisi huomattavasti myös asiantunteva tekijämies.
Tässä vaiheessa eleltiin jo lauantaita ja käväsin itse maalarin luona. Otin ihan varoiksi maskin ja lokarin mukaan, joihin voitaisiin suunnitella jo tulevaa maalausta. Pari tuntia meni melko nopeesti rupateltaessa niitä näitä vähän kaikesta ja vielä asian vierestäkin. Lopulta osat jäi sinne ja äijä meinasi alotella näitä jo seuraavana päivänä.
Penkin pehmustetta tuossa ohi mennen myös työstetty, päällisestä ei vaan oo vielä tietoa. Lähtiskö sitä kiikuttamaan verhoomoon, vai onko porukalla kokemusta noista HT Moton päällisistä?
Moottorin osia ei oo vieläkään näkynyt .. Seuraavaksi hieromaan takakate, underi ja seat coveri pohjiin. Tankki on varmaan puolisen vuotta ollut samassa kunnossa, eli hitsausta vaille valmis .. Pari mittaria siis upotetaan tankin etuosaan. Mitäs raati on mieltä, vaatiiko tankki sisäpuolelta pinnoituksen tämän käsittelyn jälkeen? Noista pinnoitteista on hiukan ristiriitaista tarinaa tullut luettua.
Erake Design tosiaan lupautui suihkimaan osat.
Tästä innostuneena otin ensimmäisenä kieron kipposen, jota myös valomaskiksi kutsutaan, erikauniiseen kätöseeni. Jumalauta, sitä hieroessa menikin taas varmaan kolmisen päivää, mutta kai siitä hyvä tuli. Etulokariin siirryttäessä riitti yks kevyt kierros sinne tänne kittiä käytön jäljiltä ja fillerit pintaan. Maskin kanssa tää toimeenpide tehtiin vissiin neljästi, vaiko viidesti. Tietty asiaa helpottaisi huomattavasti myös asiantunteva tekijämies.

Tässä vaiheessa eleltiin jo lauantaita ja käväsin itse maalarin luona. Otin ihan varoiksi maskin ja lokarin mukaan, joihin voitaisiin suunnitella jo tulevaa maalausta. Pari tuntia meni melko nopeesti rupateltaessa niitä näitä vähän kaikesta ja vielä asian vierestäkin. Lopulta osat jäi sinne ja äijä meinasi alotella näitä jo seuraavana päivänä.
Penkin pehmustetta tuossa ohi mennen myös työstetty, päällisestä ei vaan oo vielä tietoa. Lähtiskö sitä kiikuttamaan verhoomoon, vai onko porukalla kokemusta noista HT Moton päällisistä?
Moottorin osia ei oo vieläkään näkynyt .. Seuraavaksi hieromaan takakate, underi ja seat coveri pohjiin. Tankki on varmaan puolisen vuotta ollut samassa kunnossa, eli hitsausta vaille valmis .. Pari mittaria siis upotetaan tankin etuosaan. Mitäs raati on mieltä, vaatiiko tankki sisäpuolelta pinnoituksen tämän käsittelyn jälkeen? Noista pinnoitteista on hiukan ristiriitaista tarinaa tullut luettua.
-
- Viestit: 283
- Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
- Paikkakunta: GSX1216Rt, 990SD, R6R + Z50J x2
Re: The BlackOut - GSXR 1216T
Vapaa päivä pyhitetty ihanasti shoppailun merkeissä. Muun muassa keulaan uudet stefat ja pölysuojat. Ens viikolle menee niiden vaihtaminen, kuten myös Marteliuksen pinnoitteen ruiskiminen. Melko vaatimaton 100ml purkki black satinia tarttui mukaan.
Suuret kiitokset taas SÄLE / LS-Veivi Oy. Omantunnontuskat pois niskoilta, kun on kampiakseli tarkistettu kaiken ikävän varalta. Dragracen pakettikin tuli haettua, melkein jo innolla ajattelin aloittelevani kasaamista .. Kunnes tuli todettua, että tottahan toki minä perkele olin aikoinaan mittaillut runkolaakerit väärän kampiakselin mukaan .. Alkaa vissiin olemaan liikaa tavaroita hyllyllä.
Nooh, ei muuta ko uudet tilaukseen.
Maanantaille lupasin viedä jauhemaalattavat osat Perecorin hellään huomaan. Tulikin töissä jo alkuviikosta hiekkapuhallettua osat valmiiksi. Lisäksi jotain ylimielistä hipostelua harrastettu tallin puolella, ahtimen kompurapesän ja painekotelon sain just kiilloiteltua.
Suuret kiitokset taas SÄLE / LS-Veivi Oy. Omantunnontuskat pois niskoilta, kun on kampiakseli tarkistettu kaiken ikävän varalta. Dragracen pakettikin tuli haettua, melkein jo innolla ajattelin aloittelevani kasaamista .. Kunnes tuli todettua, että tottahan toki minä perkele olin aikoinaan mittaillut runkolaakerit väärän kampiakselin mukaan .. Alkaa vissiin olemaan liikaa tavaroita hyllyllä.

Maanantaille lupasin viedä jauhemaalattavat osat Perecorin hellään huomaan. Tulikin töissä jo alkuviikosta hiekkapuhallettua osat valmiiksi. Lisäksi jotain ylimielistä hipostelua harrastettu tallin puolella, ahtimen kompurapesän ja painekotelon sain just kiilloiteltua.
- tenu
- Viestit: 1604
- Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:00 am
Re: The BlackOut - GSXR 1216T
Toivottavasti otit orkkikset, tupla hinta=yleesnsä vähintään tripla kestävyysSieni_ kirjoitti: Muun muassa keulaan uudet stefat ja pölysuojat.

-
- Viestit: 283
- Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
- Paikkakunta: GSX1216Rt, 990SD, R6R + Z50J x2
Re: The BlackOut - GSXR 1216T
Terska vaan arvon kansalaiset, jotain viikkokatsausta tarvis taas vissiin kyhäillä kylille juoruiltavaksi.
Runko ja hilppeet tuli eilen noudettua takaisin tallille. Siistiä jälkeä oli pukannut! Sävy on jotain tollasta silkin mustaa, 20% kiiltoasteella. Runkoon tuli kaks kerrosta, kiitos työpaikan hieman järeemmän luokan hiekkapuhalluslaitteiden, armotonta tykitystä ..
Kaikki muut osat mahtui kuljettimen päällä raepuhalluskaapin läpi.



Nykyään on joka pyörässä mustat pumppujen kuoret kromattujen liukuputkien kanssa,
miksei välillä toisin päin?

Pakollinen hipostelukuva.

Jauhemaalauksesta tosiaan iso peukku Perecorille, TIG-hitsauksista taas velipojalle / MrPresident / Euran teollisuushuolto. Nyt on tankki hitsailtu nippuun. Tuossa tuoreeltaan pari kuvaa. Huomenna alkaa tuon hierominen maalauskuntoon.

Pakosarja ja ahtimen pakopesä kuivuu parasta aikaa Marteliuksen black satinit niskoissaan. Molemmat kikkareet raepuhalluksen jäljiltä esilämmitetty näppituntumalla noin 30 - 40 asteiseksi, jonka jälkeen ruiskittu pinnoite. Vähintään yön yli suositellaan kuivumaan, jälkipaisto vielä edessä. Täytyy varmistaa vielä miten se meni, mutta muistaakseni liuotinpohjaisilla litkuilla sen 1h 150°C:ssa.
Runko ja hilppeet tuli eilen noudettua takaisin tallille. Siistiä jälkeä oli pukannut! Sävy on jotain tollasta silkin mustaa, 20% kiiltoasteella. Runkoon tuli kaks kerrosta, kiitos työpaikan hieman järeemmän luokan hiekkapuhalluslaitteiden, armotonta tykitystä ..



Ei ollut alkuperäisiä saatavilla. Japanilaiset tarvikkeet (Tour Max) tuli muljautettua sijoillensa. Luotan kyllä näihin, edellisessä Kawassa ainakin ajoi asiansa. Siinä "ohimennen" tuli kiilloiteltua keulapumppujen kuoret. Tuli niistä komiat sen kusen polttaman elaksoinnin sijasta. Oli vaan sen kaltainen urakka, että enpä taas suosittele kellekään täysjärkiselle. Sorvissa sai ensin jurrata P80-paperia vasten lähemmäs tunnin, siitä muutamaan otteeseen fiinimmän paperin kanssa, jonka jälkeen taas muutamaa erilaista rättilaikkaa ja "jokuviiskiloa" kovavahaa. Koko operaatio vei mututuntumalla kolmisen tuntia, per pumppu.tenu kirjoitti:Toivottavasti otit orkkikset, tupla hinta=yleesnsä vähintään tripla kestävyysSieni_ kirjoitti: Muun muassa keulaan uudet stefat ja pölysuojat.


Nykyään on joka pyörässä mustat pumppujen kuoret kromattujen liukuputkien kanssa,
miksei välillä toisin päin?


Pakollinen hipostelukuva.

Jauhemaalauksesta tosiaan iso peukku Perecorille, TIG-hitsauksista taas velipojalle / MrPresident / Euran teollisuushuolto. Nyt on tankki hitsailtu nippuun. Tuossa tuoreeltaan pari kuvaa. Huomenna alkaa tuon hierominen maalauskuntoon.


Pakosarja ja ahtimen pakopesä kuivuu parasta aikaa Marteliuksen black satinit niskoissaan. Molemmat kikkareet raepuhalluksen jäljiltä esilämmitetty näppituntumalla noin 30 - 40 asteiseksi, jonka jälkeen ruiskittu pinnoite. Vähintään yön yli suositellaan kuivumaan, jälkipaisto vielä edessä. Täytyy varmistaa vielä miten se meni, mutta muistaakseni liuotinpohjaisilla litkuilla sen 1h 150°C:ssa.
-
- Viestit: 283
- Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
- Paikkakunta: GSX1216Rt, 990SD, R6R + Z50J x2
Re: The BlackOut - GSXR 1216T

Vastaleivottu tankkihan näyttää tältä.


Kun puolestaan keittiön hellan uumenista putkahti ulos uunituoretta pullaa jo viikko sitten.


Viimosen päälle HiTech suojilla tietty. Millisestä pellistä veistelty pakosarjan ja downpipen laipat umpeen. Rälläkän laikkakin todettu ajavan asiansa tässä, nätisti kesti hiekkapuhalluksen tykitykset.

-
- Viestit: 283
- Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
- Paikkakunta: GSX1216Rt, 990SD, R6R + Z50J x2
Re: The BlackOut - GSXR 1216T
Hätänen perunalla otettu kuva paikan päältä.

Pahasti kesken vielä. Ideana siis perus mustaan candy punaisella häivytettyjä kalloja, sekä muuta mukavaa. Vähän sekava alkaa selittelemään. Kuvat puhukoon puolestaan, kunhan valmistuvat.
Dippaamalla siis tehty tämä vaihe, seuraavaksi candyllä yli. Sen jälkeen mustaa perään, jättäen osittain häivytettynä kalloja tuolta näkyviin, kynäruiskulla viimeistelyt ja kiiltävä lakka päälle.

Pahasti kesken vielä. Ideana siis perus mustaan candy punaisella häivytettyjä kalloja, sekä muuta mukavaa. Vähän sekava alkaa selittelemään. Kuvat puhukoon puolestaan, kunhan valmistuvat.

Dippaamalla siis tehty tämä vaihe, seuraavaksi candyllä yli. Sen jälkeen mustaa perään, jättäen osittain häivytettynä kalloja tuolta näkyviin, kynäruiskulla viimeistelyt ja kiiltävä lakka päälle.
Viimeksi muokannut Sieni_, Su Helmi 15, 2015 6:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 283
- Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
- Paikkakunta: GSX1216Rt, 990SD, R6R + Z50J x2
Re: The BlackOut - GSXR 1216T
Tulipa kiva kuva.

Eli motti paiskattu pöydälle ja ajattelin oikein toden teolla aloittaa vihdoin tämän kasailut, kun kaikki tarvittavat osatkin oli saapunut .. Vai oliko? No olihan ne, mutta kun oli näemmä ennestäänkin jo pari hassua OEM osaa hukassa, joten hommat seisoo taas. Tällä kertaa kylläkin täysin omasta huolimattomuudesta!
Kytkinakselin laakeria vasten tuleva C-rengas ja lohkojen väliset O-renkaat (öljynpaluureitille) ovat nyt hukkuneet jossain päin maailmaa. Näitä huomenna siis metsästämään.


Eli motti paiskattu pöydälle ja ajattelin oikein toden teolla aloittaa vihdoin tämän kasailut, kun kaikki tarvittavat osatkin oli saapunut .. Vai oliko? No olihan ne, mutta kun oli näemmä ennestäänkin jo pari hassua OEM osaa hukassa, joten hommat seisoo taas. Tällä kertaa kylläkin täysin omasta huolimattomuudesta!
Kytkinakselin laakeria vasten tuleva C-rengas ja lohkojen väliset O-renkaat (öljynpaluureitille) ovat nyt hukkuneet jossain päin maailmaa. Näitä huomenna siis metsästämään.
-
- Viestit: 283
- Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
- Paikkakunta: GSX1216Rt, 990SD, R6R + Z50J x2
Re: The BlackOut - GSXR 1216T
Sieltä se paholainen alkaa köyriä haudastaan uudestisyntymisen porteille!

Kuvista vastaa mahtava kameralla varustettu Siamtsunkin telefooni, kun ei oikeaa kameraa joka paikkaan jaksa roudata mukana. Erake hoitanut todella asiallisesti homman kotiin. Itse puolestaan yrittänyt moottoria laittaa kasaan päin. Siitä lisää ens viikolla, saattaa heilahtaa jo ihan lähipäivinä runkoon kiinni!



Kuvista vastaa mahtava kameralla varustettu Siamtsunkin telefooni, kun ei oikeaa kameraa joka paikkaan jaksa roudata mukana. Erake hoitanut todella asiallisesti homman kotiin. Itse puolestaan yrittänyt moottoria laittaa kasaan päin. Siitä lisää ens viikolla, saattaa heilahtaa jo ihan lähipäivinä runkoon kiinni!
-
- Viestit: 70
- Liittynyt: Ma Joulu 15, 2014 9:45 am
Re: The BlackOut - GSXR 1216T
nyt on asiallista!
-
- Viestit: 283
- Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
- Paikkakunta: GSX1216Rt, 990SD, R6R + Z50J x2
Re: The BlackOut - GSXR 1216T
Kiuas valmiina vastaanottamaan löylyä!

Moottorin posket vaihtuu vielä kiillotettuihin, nämä tuli ruuvailtua suojiksi maalauksen ajaksi.
Iso käsi Strengille moottorin osista, vinkeistä, neuvoista ja vastauksista! Oli ensialkuun hiukan hakemista, kun ei ikinä oo kyseistä alakertaa kasannut, saatikka edes purkanut. Onnistunut remontti taisi silti olla, koska lihalaatikon pohjalle jäi edelleen kourallinen pultteja.
Kuvat on aina kivoja, vaikka niitä puhelimella taas tuli räpsittyä. Pyörä ja Mopo Oy laittoi alakerran puuttuvat osat todella hätäsesti tulemaan. Kyseisiä osia ollut edes heidän varastossa, vaan joutuivat suoraan Suzukilta tilaamaan. Tilauspäivästä 4vrk kuluttua oli kuitenkin jo paketti kotiovella!
Ei siinä muuta kuin leegoja lyömään yhteen.

Tähän asti meni ihan kivasti, mitä nyt välissä piti yrittää interswebistä lukea rivien välistä, mihinkä momenttiin Carrillon veivit kuuluu. Lukemat heitteli 33Nm -> 55Nm, ja jossain tapauksessa oli kuulemma 50Nm kohdilla jo napsunut muutamakin pultti poikki. Oma pääkoppa antoi ymmärtää 43Nm, jos kyseessä ARP:n 2000 pultit.
.. Josta taas päästiin seuraavaan kohteeseen, nimeltä öljypohja, -pumppu, ynnä muut värkit siitä väliltä! Ihan vaan nippelitietona taas, kun täällä varmasti näiden kanssa joku edelleen jaksaa räpeltää. Kyseisissä osissa on vanhemman 1100 GSXR ja 1200 GSF välillä eroja, mutta helppo sovittaa yhteen. Öljypumput on täysin samat. Öljypohjassa ja oil pick upissa on jonkin verran eroavaisuuksia, eli molemmat täytyy vaihtaa, jos haluaa toimivan yhdistelmän. Näiden lisäksi kannelta tuleva vasemman puoleinen öljyn paluuputki täytyy vaihtaa / modata alkuperäisestä. Ottaa öljypohjan paineventtiili muutoin tätä vastaan.
Tähän tuli Banditin pohja, johon täytyy vielä sumplia paluulinja ahtimelta.



Tämän palikkatestin jälkeen nosteltiin sarjaa ja hattua jo päälle. Muuten ihan kiva, mutta sylinteriputkiin olis voinut edes pienet viisteet tehdä.
Lähemmäs puoltoista tuntia yksin männänrenkaiden kanssa kopeloidessa päätin uhrata "kilautappa-nyt-jo-saatana-kaverille-kortin", ja sarja sujahti lopulta oikein kivasti kolmen käsiparin voimin paikoilleen. Seuraavalla kerralla sarjan ollessa irti, siihen muuten tehdään ne viisteet. Hattu päälle, ajoitukset TSEK, välykset TSEK, se oli siinä.

Pikaiset suojailut, pari - kolme kierrosta Wurthin rasvanpoistajalla moottorin ympäri ja vähän käsipelillä vielä läpikäyntiä, niin sai suihkia maalit päälle. Huomenna tiedossa i/ö mottijumppaa, elikkä äärimmäisen tarkka elinsiirto takaisin makuusijalleen.

Moottorin posket vaihtuu vielä kiillotettuihin, nämä tuli ruuvailtua suojiksi maalauksen ajaksi.
Iso käsi Strengille moottorin osista, vinkeistä, neuvoista ja vastauksista! Oli ensialkuun hiukan hakemista, kun ei ikinä oo kyseistä alakertaa kasannut, saatikka edes purkanut. Onnistunut remontti taisi silti olla, koska lihalaatikon pohjalle jäi edelleen kourallinen pultteja.

Kuvat on aina kivoja, vaikka niitä puhelimella taas tuli räpsittyä. Pyörä ja Mopo Oy laittoi alakerran puuttuvat osat todella hätäsesti tulemaan. Kyseisiä osia ollut edes heidän varastossa, vaan joutuivat suoraan Suzukilta tilaamaan. Tilauspäivästä 4vrk kuluttua oli kuitenkin jo paketti kotiovella!


Tähän asti meni ihan kivasti, mitä nyt välissä piti yrittää interswebistä lukea rivien välistä, mihinkä momenttiin Carrillon veivit kuuluu. Lukemat heitteli 33Nm -> 55Nm, ja jossain tapauksessa oli kuulemma 50Nm kohdilla jo napsunut muutamakin pultti poikki. Oma pääkoppa antoi ymmärtää 43Nm, jos kyseessä ARP:n 2000 pultit.
.. Josta taas päästiin seuraavaan kohteeseen, nimeltä öljypohja, -pumppu, ynnä muut värkit siitä väliltä! Ihan vaan nippelitietona taas, kun täällä varmasti näiden kanssa joku edelleen jaksaa räpeltää. Kyseisissä osissa on vanhemman 1100 GSXR ja 1200 GSF välillä eroja, mutta helppo sovittaa yhteen. Öljypumput on täysin samat. Öljypohjassa ja oil pick upissa on jonkin verran eroavaisuuksia, eli molemmat täytyy vaihtaa, jos haluaa toimivan yhdistelmän. Näiden lisäksi kannelta tuleva vasemman puoleinen öljyn paluuputki täytyy vaihtaa / modata alkuperäisestä. Ottaa öljypohjan paineventtiili muutoin tätä vastaan.
Tähän tuli Banditin pohja, johon täytyy vielä sumplia paluulinja ahtimelta.



Tämän palikkatestin jälkeen nosteltiin sarjaa ja hattua jo päälle. Muuten ihan kiva, mutta sylinteriputkiin olis voinut edes pienet viisteet tehdä.


Pikaiset suojailut, pari - kolme kierrosta Wurthin rasvanpoistajalla moottorin ympäri ja vähän käsipelillä vielä läpikäyntiä, niin sai suihkia maalit päälle. Huomenna tiedossa i/ö mottijumppaa, elikkä äärimmäisen tarkka elinsiirto takaisin makuusijalleen.

-
- Viestit: 411
- Liittynyt: Pe Elo 03, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: Tellu & exc
Re: The BlackOut - GSXR 1216T
Näyttää mukavalta. Millä tatinalla maalasit moottorin, jollain perus kilikoli kuumankestolla?
Pyörästä ja moposta itselläkin hyviä kokemuksia, niillä on pakko olla joku oma lentokone kun tulee niin pirun hätäseen ulkomailta tavaraa postikoppaan
Vastamaalatun moottorin asennus runkoon kieltämättä vaatii kellosepän tarkuuttaa ja hävittäjälentäjän hermoja
Pyörästä ja moposta itselläkin hyviä kokemuksia, niillä on pakko olla joku oma lentokone kun tulee niin pirun hätäseen ulkomailta tavaraa postikoppaan

Vastamaalatun moottorin asennus runkoon kieltämättä vaatii kellosepän tarkuuttaa ja hävittäjälentäjän hermoja

-
- Viestit: 283
- Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
- Paikkakunta: GSX1216Rt, 990SD, R6R + Z50J x2
Re: The BlackOut - GSXR 1216T
Sieltä on Pyörä ja Mopedi tosiaan löytänyt todella innokkaat vinosilmät polkemaan postia tulemaan, 24/7 ja läpsystä vaihto, siellä joku paikallinen Jackie Chan hirnuu varmasti tälläkin hetkellä. Perus kilikolikakkaa tuli mosan kylkeen suhastua. Periaatteessa se vaatisi myös uunituksen, mutta menettelee näinkin. Koneesta ensimmäisiä höyryjä ottaessa lämpee kuitenkin tarpeeksi. Aina tietysti parempi, mitä nopeammin kappale saa lämpöä maalauksen jälkeen. Tähän asti on hyvin maali pysynyt, vaikka on "paistettu" vasta parin kuukauden seisottelun jälkeen. Lisäksi tässä vaiheessa, ilman mitään jälkitohotteluja, maalipinta on suhteellisen arka öljylle ja muille nesteille, joka nimenomaan moottorin kasaamisen yhteydessä on melko hankala yhdistelmä. + Ilmajäähdytteisen moottorin pohjatyöt on erittäin ihanaa & hermoille suotuisaa harrastustoimintaa.
Taisin vannoa tuossa edellisen projektin yhteydessä, ettei enää ikinä moottorin pohjatöiden hieromista, vaan heitettiinkin lisää vettä myllyyn ..
Tulipa faktaa ja fiktiota taas niin, että jokaisen korvista tuulahtaa ohi. Ei se aivan yksinkertaista hommaa ole, vaikka spraymaaleista niin moni väittää luulevansa.

Edellisen postauksen osien sopivuutta jatkaen, GSX-F:n laturi tuntuisi ainakin fyysisesti sopivan myös R:n ja Banditin moottoriin.
Maanantaina jatketaan kaasareiden parissa.

"Ikinä ei oo näin käyny, mutta taas" .. Tosiaan, toi aijaa.com alkoi vähäsen kiukuttelemaan vastaan. Ei oo viis vuotta sitä käyttäneenä pahemmin huonoa sanottavaa vielä tullutkaan .. Edit: No nyt!


Palaillaas sitten itse pääpiruun.Tilletson kirjoitti:Näyttää mukavalta. Millä tatinalla maalasit moottorin, jollain perus kilikoli kuumankestolla?
Pyörästä ja moposta itselläkin hyviä kokemuksia, niillä on pakko olla joku oma lentokone kun tulee niin pirun hätäseen ulkomailta tavaraa postikoppaan![]()
Vastamaalatun moottorin asennus runkoon kieltämättä vaatii kellosepän tarkuuttaa ja hävittäjälentäjän hermoja

Edellisen postauksen osien sopivuutta jatkaen, GSX-F:n laturi tuntuisi ainakin fyysisesti sopivan myös R:n ja Banditin moottoriin.
Maanantaina jatketaan kaasareiden parissa.

"Ikinä ei oo näin käyny, mutta taas" .. Tosiaan, toi aijaa.com alkoi vähäsen kiukuttelemaan vastaan. Ei oo viis vuotta sitä käyttäneenä pahemmin huonoa sanottavaa vielä tullutkaan .. Edit: No nyt!
-
- Viestit: 283
- Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
- Paikkakunta: GSX1216Rt, 990SD, R6R + Z50J x2
Re: The BlackOut - GSXR 1216T
Murkula laskettu alas pöydältä, joka puolestaan sai pikaisesti täytettä.

Kaasarit putsattu tarkistuksen ohessa ja muljautettu sijoillensa.

Enimmäkseen taas ylimääräistä pikku hiplailua tullut harrasteltua, kuvat puhukoon puolestaan.
Ei ehkä niin näkyvää, mutta hiljaa hyvä tulee.


TJ 28

Kaasarit putsattu tarkistuksen ohessa ja muljautettu sijoillensa.

Enimmäkseen taas ylimääräistä pikku hiplailua tullut harrasteltua, kuvat puhukoon puolestaan.
Ei ehkä niin näkyvää, mutta hiljaa hyvä tulee.


TJ 28

-
- Viestit: 153
- Liittynyt: Su Elo 28, 2011 12:00 am
- Paikkakunta: GSXR1100 T, EFE 1100
Re: The BlackOut - GSXR 1216T
Mitkä kaasarit tossa on?