Tänään on To Tammi 18, 2018 5:06 am

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 306 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Marras 22, 2016 4:01 pm 
Poissa

Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Viestit: 179
Pyörä: Z1000 360 fat ass
Kuva

Noh, sen näkee sitten ajamalla miten tuo läski siellä pyörii. Valmistajan maksimi nopeus taitaa olla joku 210kmh tolle, eipä taida enempää edes kestää, kun tuli vedettyä hetkellisesti jotain 270kmh niin sen jälkee vanhassa kumissa oli jotn ihme halkeamia pitkin poikin rengasta...hyvä ettei räjähtäny siinä vauhdissa :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Marras 23, 2016 9:23 pm 
Poissa

Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Viestit: 179
Pyörä: Z1000 360 fat ass
Uutta väriä kiekkoihin

Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Marras 25, 2016 12:32 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Viestit: 6807
Pyörä: Vanha mutta paska
tanskude kirjoitti:
Kuinkas paljon tollanen läskirengas muuttaa muotoaan kovemmassa vauhdissa vrt normaali rengas? Keskihakuis/pakoisvoima kummaksi sitä nyt tahtookaan sanoa on mielenkiintonen juttu, renkaan pyöriessä kovempaa saattaa halkasija kasvaa sen verran että toi parin millin rako kirii umpeen..

Hyvältä näyttää joka tapauksessa, tarkoituksena ei ole vittuilla vaan antaa rakentavaa palautetta. Eikun nehän tarkottaa ihan samaa.


Kaveri mukaan koeajolle peränpitäjäksi ja motarille heti VITTU TÄYSII :firing: :firing: :firing: :firing: ja flipa. Kai se haisee jos hinkkaa. Sitäpaitsi, jos hinkkaa niin ei se kauaa hinkkaa. Ja seuraava rengas hinkkaa vielä vähemmän. Se on sitä evoluutiota.

Mut läheltä kyllä liippaa, se munkin pitää sanoa.

_________________
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Marras 26, 2016 5:03 pm 
Poissa

Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Viestit: 179
Pyörä: Z1000 360 fat ass
Täytyy viedä dynoon ensin, kun jäi viimekerral säädöt kesken. Annetaan siellä sitten happee ja katotaan miten pyörii :D Ajoasentoon kun laittaa renkaan niin kyl siihen se 2cm jää tilaa..Näillänäkymin lähti 11kg painoa pois haarukasta :cigar:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Tammi 06, 2017 10:33 pm 
Poissa

Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Viestit: 179
Pyörä: Z1000 360 fat ass
Pientä edistystä vähään aikaan..takajarrun kiinnike täytyy viimeistellä ja swingi maalata uudestaan. Muutaman kerran joutunu maalauksen jälkeen rälläköimään :D

Kuva

Jarrupuristin jää sopivasti varjoon. Less is more vai miten se meni autopuolella
Kuva

Takarengas on nyt ajoasennossa niin eteen jää tilaa noin 3cm ja sivuille 5mm.
Kuva

Kuva
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 11, 2017 12:33 am 
Poissa

Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Viestit: 179
Pyörä: Z1000 360 fat ass
Swingi maalattu, vähäsen sähkötöitä tehty, kuten mm Motogadgetin M-lock virtalukon tilalle, kaasuvaijerit ja muut ohjaustangon johdot vedetty ylä t-kappaleen läpi ettei ne roikkuis rumasti siinä sivuilla. Muutamia kuvia taas...
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 11, 2017 8:56 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Syys 06, 2006 12:00 am
Viestit: 1903
Pyörä: K5 ja 636
Hyvältä näyttää kun saa johdot ja vaijerit noin nätisti piiloteltua. :wavey:

Somessa mun feedille pompsahti tuo virtalukko ja oli kyllä aika veikeä systeemi. :D

_________________
TRR

We're The First Ones To Starve
We're The First Ones To Die


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Tammi 17, 2017 10:28 pm 
Poissa

Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Viestit: 179
Pyörä: Z1000 360 fat ass
Joo vaikuttaa kyllä asialliselta tuo m-lock. Sen näkee sit kesäl miten oikeesti ajossa toimii vai jättääkö johki tienposkeen. Hyvä puoli on se että sai heittää ton alkuperäisen 5kg virtalukko murikan helvettiin. :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Maalis 13, 2017 6:06 pm 
Poissa

Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Viestit: 179
Pyörä: Z1000 360 fat ass
No moro moro, jääny päivittely vähän pienemmälle, mut projektia saatu eteenpäin varsin mallikkaasti. Pakosarja sekä turbon kuumapuoli kävi pinnotuksessa. Ceramet OY on kyllä asiallinen liike ja erittäin hyvä palvelu siel.
Kuva

Vetopuolen offset tukilevyä tuli muokattua pienemmksi. Alunperin otin Ape's metalshoppiin yhteyttä, mut tekijämiehillä on kädet aina täynnä töita, joten jouduin tekee tän ihan itte.. harmi sinäänsä, kun halusin cnc-koneistetun offset tukilevyn ketjusuojalla, yhdestä kappaleesta kun olisi jyrsitty,niin lopputulos ois ollu varmasti helvetin siistiä. Mut eipä tämäkään nyt pahemman näköinen tullu, jos apella joskus on aikaa ja intoo, niin sen tukilevyn kyllä haluaisin edelleen... :D muutamia kuvia mun räpellyksestä..Löysin alkuperäisen eturattaan suoja-kopan vai mikä lie onkaan,niin sitä tuli pilkottua ja hitsailtua tukilevyyn.
Kuva
Kuva

Paineputki sekä v-bandit vedin mustaks kälä-kälä mustalla sekä 2k lakalla.
Kuva

Mittaristolle tein uuden kiinnikeen ylimmäisen t-kappaleen alle. Anodisoitu mustaks, ihan hyvin se sulautuu kyl sekä maskin johdot saa hyvin piiloon.
Kuva
VÄHÄN jarrupäivitystä... :D
Kuva
Kuva

Jk1.1 Eli lahden alumiini muokkaus-jumala Jouni teki helvetin hienon perän sekä lopultakin pyörään saadaan ETULOKARI :lol:
Kuva
Kuva
Takahäkki kans sopivan muotoiseks
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 17, 2017 2:35 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Marras 11, 2004 1:00 am
Viestit: 340
Pyörä: Crossplane R1, BadAss Busa
Kyllä hyvältä näyttää, jarrupäivitykset näyttää arvokkailta :D

_________________
Racing is life. The rest is just waiting


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Maalis 20, 2017 11:54 pm 
Poissa

Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Viestit: 179
Pyörä: Z1000 360 fat ass
juu ei ne ihan halvimmasta päästä ollu, mut sain brembot myyty kumminkin niin ei tuntunu niin pahalta :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Joulu 26, 2017 11:10 am 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 09, 2015 8:20 pm
Viestit: 195
Images: 0

Pyörä: zx-12r
Personal album
Vissiin jotain tekniikka päivityksiä tähänkin tulossa..? Tai ainakin joku hyvin paljon saman näköinen kansi vilahti kosusella face kuvissa..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Tammi 02, 2018 1:20 pm 
Poissa

Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Viestit: 179
Pyörä: Z1000 360 fat ass
Joo, elikkä ton viime päivityksen jälkeen kone hajos vittaniemen penkissä. 1 pytyn laakerivika eli voiteluongelma. 272hp tais jäädä konetehoks muistaakseni. Sen jälkee oli pikku ajattelutauko että mitäs tehdään. Päätin, et nyt rakennetaan kone kunnolla ja niin hyvin kuin vain pystyy. Pistin Holeshot racingin kautta tilaukseen custom carrillo veivit ja cp männät. Mut eihän niitä vittu ole näkynyt vaikka kulunut on jo joku 30 viikkoo(aluks luvattiin 8vk). Kansi meni Kosuselle portattavaks, zx14r vahvemmat jouset siihen jne. Uuden turbon pistin Samin kautta tilaukseen elikkä siihen tulee joku EFR sarjan mötikkä. Holsetin sain onnex myytyä eikä enää ikinä yhteenkään moottoripyörään sitä. Tuli tehtyä kans uus takaswingi 6cm alkuperäistä pidempi ja 190 leveelle renkaalle dynoa varten. Isommat suuttimet tilasin Jenkeistä 4x625cc. Kannen pultit ostin Apen Hayabusaan tarkotetut ja lohkon porasin ja asensin helicoilit. Busassa kun on hienokierre ja Kawassa tavallinen.Vielä hommasin zx9r tupla imunokat, niille säädettävät rattaat. Tietty kaikki tiivisteet jne, mekaaninen nokkaketjun kiristäjä(en tiedä tarviiko kuhan hommasin :D ) Ignition module tuli kanssa hommattua että pääsee sytkää säätää ja jos sen launch controlin sais kans. Katotaan mitä tästä tulee :)

Hyvää uutta vuotta kaikille !


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Tammi 02, 2018 2:31 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 1:00 am
Viestit: 69
Pyörä: B12T
Mikäs siinä Holsetissa vika sitten?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Tammi 02, 2018 3:08 pm 
Poissa

Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Viestit: 179
Pyörä: Z1000 360 fat ass
Sen teknologia on noin 20v vanha ja vitun painava. Olis pitäny heti kuunnella fiksumpia ja ostaa se kuulalaakeri turbo. Kyl holsetti johki autoon on ihan hyvä ja onhan sillä hinta/laatusuhde erittäin kohdallaan mutta kyllä pieneen bensamoottoriin on saatavilla paljon parempia turboja. Efr:än tilasin vielä v-band kiinnikkeellä niin on helppo asentaa ja purkaa. Tietty hintahan on noin 3 holsettia.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 306 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com