Kawa Z1000 360-Perällä......

Valvojat: ESKIL, btseppo

RasmusL
Viestit: 180
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » Ti Marras 22, 2016 4:01 pm

Kuva

Noh, sen näkee sitten ajamalla miten tuo läski siellä pyörii. Valmistajan maksimi nopeus taitaa olla joku 210kmh tolle, eipä taida enempää edes kestää, kun tuli vedettyä hetkellisesti jotain 270kmh niin sen jälkee vanhassa kumissa oli jotn ihme halkeamia pitkin poikin rengasta...hyvä ettei räjähtäny siinä vauhdissa :D

RasmusL
Viestit: 180
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » Ke Marras 23, 2016 9:23 pm

Uutta väriä kiekkoihin

Kuva

Avatar
Smokie
Viestit: 6818
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja Smokie » Pe Marras 25, 2016 12:32 am

tanskude kirjoitti:Kuinkas paljon tollanen läskirengas muuttaa muotoaan kovemmassa vauhdissa vrt normaali rengas? Keskihakuis/pakoisvoima kummaksi sitä nyt tahtookaan sanoa on mielenkiintonen juttu, renkaan pyöriessä kovempaa saattaa halkasija kasvaa sen verran että toi parin millin rako kirii umpeen..

Hyvältä näyttää joka tapauksessa, tarkoituksena ei ole vittuilla vaan antaa rakentavaa palautetta. Eikun nehän tarkottaa ihan samaa.
Kaveri mukaan koeajolle peränpitäjäksi ja motarille heti VITTU TÄYSII :firing: :firing: :firing: :firing: ja flipa. Kai se haisee jos hinkkaa. Sitäpaitsi, jos hinkkaa niin ei se kauaa hinkkaa. Ja seuraava rengas hinkkaa vielä vähemmän. Se on sitä evoluutiota.

Mut läheltä kyllä liippaa, se munkin pitää sanoa.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

RasmusL
Viestit: 180
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » La Marras 26, 2016 5:03 pm

Täytyy viedä dynoon ensin, kun jäi viimekerral säädöt kesken. Annetaan siellä sitten happee ja katotaan miten pyörii :D Ajoasentoon kun laittaa renkaan niin kyl siihen se 2cm jää tilaa..Näillänäkymin lähti 11kg painoa pois haarukasta :cigar:

RasmusL
Viestit: 180
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » Pe Tammi 06, 2017 10:33 pm

Pientä edistystä vähään aikaan..takajarrun kiinnike täytyy viimeistellä ja swingi maalata uudestaan. Muutaman kerran joutunu maalauksen jälkeen rälläköimään :D

Kuva

Jarrupuristin jää sopivasti varjoon. Less is more vai miten se meni autopuolella
Kuva

Takarengas on nyt ajoasennossa niin eteen jää tilaa noin 3cm ja sivuille 5mm.
Kuva

Kuva
Kuva

RasmusL
Viestit: 180
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » Ke Tammi 11, 2017 12:33 am

Swingi maalattu, vähäsen sähkötöitä tehty, kuten mm Motogadgetin M-lock virtalukon tilalle, kaasuvaijerit ja muut ohjaustangon johdot vedetty ylä t-kappaleen läpi ettei ne roikkuis rumasti siinä sivuilla. Muutamia kuvia taas...
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Avatar
S^X
Viestit: 1903
Liittynyt: Ke Syys 06, 2006 12:00 am
Paikkakunta: K5 ja 636

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja S^X » Ke Tammi 11, 2017 8:56 pm

Hyvältä näyttää kun saa johdot ja vaijerit noin nätisti piiloteltua. :wavey:

Somessa mun feedille pompsahti tuo virtalukko ja oli kyllä aika veikeä systeemi. :D
TRR

We're The First Ones To Starve
We're The First Ones To Die

RasmusL
Viestit: 180
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » Ti Tammi 17, 2017 10:28 pm

Joo vaikuttaa kyllä asialliselta tuo m-lock. Sen näkee sit kesäl miten oikeesti ajossa toimii vai jättääkö johki tienposkeen. Hyvä puoli on se että sai heittää ton alkuperäisen 5kg virtalukko murikan helvettiin. :)

RasmusL
Viestit: 180
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » Ma Maalis 13, 2017 6:06 pm

No moro moro, jääny päivittely vähän pienemmälle, mut projektia saatu eteenpäin varsin mallikkaasti. Pakosarja sekä turbon kuumapuoli kävi pinnotuksessa. Ceramet OY on kyllä asiallinen liike ja erittäin hyvä palvelu siel.
Kuva

Vetopuolen offset tukilevyä tuli muokattua pienemmksi. Alunperin otin Ape's metalshoppiin yhteyttä, mut tekijämiehillä on kädet aina täynnä töita, joten jouduin tekee tän ihan itte.. harmi sinäänsä, kun halusin cnc-koneistetun offset tukilevyn ketjusuojalla, yhdestä kappaleesta kun olisi jyrsitty,niin lopputulos ois ollu varmasti helvetin siistiä. Mut eipä tämäkään nyt pahemman näköinen tullu, jos apella joskus on aikaa ja intoo, niin sen tukilevyn kyllä haluaisin edelleen... :D muutamia kuvia mun räpellyksestä..Löysin alkuperäisen eturattaan suoja-kopan vai mikä lie onkaan,niin sitä tuli pilkottua ja hitsailtua tukilevyyn.
Kuva
Kuva

Paineputki sekä v-bandit vedin mustaks kälä-kälä mustalla sekä 2k lakalla.
Kuva

Mittaristolle tein uuden kiinnikeen ylimmäisen t-kappaleen alle. Anodisoitu mustaks, ihan hyvin se sulautuu kyl sekä maskin johdot saa hyvin piiloon.
Kuva
VÄHÄN jarrupäivitystä... :D
Kuva
Kuva

Jk1.1 Eli lahden alumiini muokkaus-jumala Jouni teki helvetin hienon perän sekä lopultakin pyörään saadaan ETULOKARI :lol:
Kuva
Kuva
Takahäkki kans sopivan muotoiseks
Kuva

Avatar
Äryks
Viestit: 340
Liittynyt: To Marras 11, 2004 1:00 am
Paikkakunta: Crossplane R1, BadAss Busa

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja Äryks » Pe Maalis 17, 2017 2:35 pm

Kyllä hyvältä näyttää, jarrupäivitykset näyttää arvokkailta :D
Racing is life. The rest is just waiting

RasmusL
Viestit: 180
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » Ma Maalis 20, 2017 11:54 pm

juu ei ne ihan halvimmasta päästä ollu, mut sain brembot myyty kumminkin niin ei tuntunu niin pahalta :)

900Tkawa
Viestit: 198
Liittynyt: Su Elo 09, 2015 8:20 pm
Paikkakunta: zx-12r

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja 900Tkawa » Ti Joulu 26, 2017 11:10 am

Vissiin jotain tekniikka päivityksiä tähänkin tulossa..? Tai ainakin joku hyvin paljon saman näköinen kansi vilahti kosusella face kuvissa..

RasmusL
Viestit: 180
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » Ti Tammi 02, 2018 1:20 pm

Joo, elikkä ton viime päivityksen jälkeen kone hajos vittaniemen penkissä. 1 pytyn laakerivika eli voiteluongelma. 272hp tais jäädä konetehoks muistaakseni. Sen jälkee oli pikku ajattelutauko että mitäs tehdään. Päätin, et nyt rakennetaan kone kunnolla ja niin hyvin kuin vain pystyy. Pistin Holeshot racingin kautta tilaukseen custom carrillo veivit ja cp männät. Mut eihän niitä vittu ole näkynyt vaikka kulunut on jo joku 30 viikkoo(aluks luvattiin 8vk). Kansi meni Kosuselle portattavaks, zx14r vahvemmat jouset siihen jne. Uuden turbon pistin Samin kautta tilaukseen elikkä siihen tulee joku EFR sarjan mötikkä. Holsetin sain onnex myytyä eikä enää ikinä yhteenkään moottoripyörään sitä. Tuli tehtyä kans uus takaswingi 6cm alkuperäistä pidempi ja 190 leveelle renkaalle dynoa varten. Isommat suuttimet tilasin Jenkeistä 4x625cc. Kannen pultit ostin Apen Hayabusaan tarkotetut ja lohkon porasin ja asensin helicoilit. Busassa kun on hienokierre ja Kawassa tavallinen.Vielä hommasin zx9r tupla imunokat, niille säädettävät rattaat. Tietty kaikki tiivisteet jne, mekaaninen nokkaketjun kiristäjä(en tiedä tarviiko kuhan hommasin :D ) Ignition module tuli kanssa hommattua että pääsee sytkää säätää ja jos sen launch controlin sais kans. Katotaan mitä tästä tulee :)

Hyvää uutta vuotta kaikille !

RedBandit
Viestit: 82
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 1:00 am
Paikkakunta: B12T

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RedBandit » Ti Tammi 02, 2018 2:31 pm

Mikäs siinä Holsetissa vika sitten?

RasmusL
Viestit: 180
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » Ti Tammi 02, 2018 3:08 pm

Sen teknologia on noin 20v vanha ja vitun painava. Olis pitäny heti kuunnella fiksumpia ja ostaa se kuulalaakeri turbo. Kyl holsetti johki autoon on ihan hyvä ja onhan sillä hinta/laatusuhde erittäin kohdallaan mutta kyllä pieneen bensamoottoriin on saatavilla paljon parempia turboja. Efr:än tilasin vielä v-band kiinnikkeellä niin on helppo asentaa ja purkaa. Tietty hintahan on noin 3 holsettia.

Vastaa Viestiin