Kawa Z1000 360-Perällä......

Valvojat: ESKIL, btseppo

RasmusL
Viestit: 179
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » La Helmi 06, 2016 10:03 pm

Messuilla käyty, erittäin mukavaa oli tavata jengii ja ykköspyttykin tuli..Kiitos petrolille ja kaikille muille. Hienosti järjestetty, vaikka mun mielestä ainaki fighter puolella oli turhan vähän pyöriä. Ajankohta kyllä pikkuisen surkee,kun on näin alkuvuodesta. Itekki sain pyörän kasaan vasta torstai aamu viideltä :D
Kuva

RasmusL
Viestit: 179
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » Ke Maalis 30, 2016 12:05 am

Ruotsin Elmiassa tuli käytyä ACS:n aikana, bongasin sieltä Bensa Apinan :D
Kuva

Edit: Ja 3. Pytty street luokassa
Viimeksi muokannut RasmusL, Ke Maalis 30, 2016 12:46 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

RasmusL
Viestit: 179
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » Ke Maalis 30, 2016 12:44 am

Se oli ostamas tota itellee mut en myyny..no ei vaa :D ei siltä kukaan oikeen päässy mitään kyselee kun oli hirvee ihmislauma ympãril sekä nuo järkkärit. Mut ostihan se Lapuan Heath Garagen GreenA rodin sekä muutaman ruotsalaisen hd pyörän.

RasmusL
Viestit: 179
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » La Huhti 16, 2016 9:01 pm

tänää sain kytkinkopan korokelevyn valmiiks, sopii meinaa suoraan ja kytkinki jopa liikkuu :D toivottavasti myös lukittuu kans sit saatana.

Kuva
Kuva
Kuva

900Tkawa
Viestit: 194
Liittynyt: Su Elo 09, 2015 8:20 pm
Paikkakunta: zx-12r

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja 900Tkawa » Ti Touko 17, 2016 11:02 am

Päästiinkö tällä noihin tehoihin mitä tavoittelit..?

RasmusL
Viestit: 179
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » La Touko 21, 2016 3:53 pm

Ei olla viel mihkään päästy, seisoo tuolla Vittaniemen pajalla. Toivottavasti saa ens viikolla säädettyy. En usko et tulee enempi ku viime vuonna koska kone jäi vakioks fyrkan sekä ajan syystä.

RasmusL
Viestit: 179
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » Pe Kesä 03, 2016 8:45 pm

Kuva

Näillä mennään tällähetkellä. Kesken jäi kun staattori hajos. Kilon paineilla enempi tehoo kun viimevuonna 1.3 kilolla. Ignition modulen kun hommais niin sais rajotinta nostettua muutamalla tonnilla niin alkais löytyy se 300hp mut en ruve kiusaa tätä konetta enempää. Pitäis kerätä fyffee ja antaa vittaniemen tehdä moottori kunnon osilla niin eiköhän tuu hyvä. Alko dynossa viel jäähdytinnesteetki kiehumaan, niin tänään tein uuden seoksen redlinen waterwetterilla. Kattoo jos se auttais jotain. Staattori vaihdettu sekä akku päivitetty kans Shorain litiumiin.

RasmusL
Viestit: 179
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » To Loka 27, 2016 10:41 pm

Noniin, kai tännekki pitäs jotain taas päivitellä, elikkä pyörän jatkojalostus alkanu taas uudestaan...Edellisen postauksen jatkoks niin vitut se redlinen litku mitään auttanu, cooleri oli se saatanan syypää minkätakia pyörä alko keittää heti kun lähti ajaan. Motarii tuli vedettyy Lahdesta Hesaan niin heti ekas liikennevalos nesteet pihalle..noh sen jälkeen cooleri tuli heitettyä mäkeen ja pyörä toimii kun unelma. Tais olla liian lähellä syyläriä-flekti ei jaksanu puskee ilmaa syylärin läpi. Paineputken vedin toiselle puolelle ja sehän tuli v-band klemmareilla kii
Kuva

Vittaniemi suuttu mulle dynossa kun 3" downpipe muuttu lopussa 2" akraks ja oli lähellä ettei rälläkkä heilunu jo siel- joten uutta putkea piti alkaa suunnitteleen. KKD motorsportsilta ostin 3" vibrant performancen resonaattorin ja siitä tuli oikeen hyvä:
Kuva

Kilometrit jäi todella vähiin, oisko joku 1000km tullu mittariin..eipä se haittaa kun täytyy taas rakentaa pikkusen. Alko syksyllä kiinnostaa enemmän pyörän paino, elikkä ajattelin kiloja tiputtaa, kun ei viitti/jaksa/kiinnosta alkaa heppoja lisään koneeseen. Ekana lähti vesiruisku systeemi myyntiin, sillä sain noin 5kg pois :D Toiseks ajattelin, et ylä t-kappaleesta pitäis leikata tavaraa pois, omaanki silmää miellyttää enempi kun alimmainen on jöötimpi. Sen jälkeen tuli jyrsittyy sivuihin pienet "ikkunat". Ajattelin lähinnä lisätä ilmavuutta niitten ulkoäköön. Kaikenkaikkia lähti noin 2.5kg painoo niistäki :D Anodisoidaan mustaksi.
Kuva

Seuraavax sitten takahaarukan kimppuun...kova halu oli tehdä kromi molysta samanlainen putki takahaarukka, mut sit tuli ajatus tehdä vaihteex alumiinista. Hommasin kaverin kautta s1000rr takaswingin, mut sitä kun katteli siin vähän aikaa niin alko vaikuttaa turhan isolta perkele jo vakio kokoisena. Sitähän täytyis viel levittääkki .
Kuva

Mut sit tuli mieleen että orkkis swingi on jossai laatikois syvällä tallissa, kaivasin sen esiin ja sehän sopii ku nyrkki silmään tai polvi nenään miten nyt joku sen ottaa. S1000rr vakio swingin paino 6,5kg, Z1000 orkkis noin 4,5kg ja mun hydroputkesta swingi noin 18kg :lol: :lol: :lol: Ei muuta kun levitykseen------>
Kuva

Ihan vähän vaa täytyis saada leveyttä lisää...
http://static1.nagi.ee/i/p/992/53/24813499f7f3b8_l.jpg

Etuputket madallettiin noin 40mm sekä takapäähän ostin säädettävät koiranluut. Meikä kun on 175cm pätkä niin eipä oikee yllä jalat kunnolla maahan viddu.
Kuva


Jatketaan----->

Avatar
Suh0
Viestit: 326
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja Suh0 » Su Loka 30, 2016 10:03 am

Swingihomma kuulostaa hyvältä :cheers: , tosta orkkisswingistähän tais olla mp-messuilla jotain puhettakin. Itellä jäi kans kilometrit alle tuhanteen, jos sit enskesänä :D
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi

RasmusL
Viestit: 179
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » To Marras 03, 2016 11:20 pm

khyl, ens kesän täytyy sit ajella, muuten tulee aika vitun kalliit kilometrit :D

Avatar
-Ape-
Viestit: 2153
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Läjä romuja.

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Su Marras 13, 2016 10:41 am

Hyvä päivitys t-kappaleille!
Se on pöhkön näköistä jos ne on yhtä paksut ylhäällä ja alhaalla. Ja kolot tosiaan tuo vähän kevyempää ilmettä.

Näyttääkö tuo vaan kuvassa siltä, vai onko taka-akseli mutkalla?
Meinaatko tehdä millaisen jigin haarukkan levitystä varten?

Kuva
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

RasmusL
Viestit: 179
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » La Marras 19, 2016 10:23 pm

Kuvahuijausta :D kyllä se ihan suora on..swingi jotenkuten kiinni pöydässä etuakselilla. Ei se jigi sen kummosempi ole, taakse vaan semmoset kiinnikepalat että saa sen leveyden mitä 360 tarvii ja sen jälkeen alkaa alumiinipalojen taivutus sekä muotoilu/hitsaus.
Kuva

T-palat anodisoitu ja kiinni pyöräs. Tulokseen olen tyytyväinen.

Kuva


Ainii, sun Ape varmaan täytyy tehdä jonkinmoinen hieno kiinnike motogadgetin mittarille sekä ledivaloille...

RasmusL
Viestit: 179
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » Ma Marras 21, 2016 11:07 pm

Swingi valmiina maalaukseen. Renkaan ja swingin väliin max 2mm per puoli joten siitähän tuli aika kompakti :cigar:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Avatar
tanskude
Viestit: 589
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 1100 i/ö

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja tanskude » Ti Marras 22, 2016 12:39 am

Kuinkas paljon tollanen läskirengas muuttaa muotoaan kovemmassa vauhdissa vrt normaali rengas? Keskihakuis/pakoisvoima kummaksi sitä nyt tahtookaan sanoa on mielenkiintonen juttu, renkaan pyöriessä kovempaa saattaa halkasija kasvaa sen verran että toi parin millin rako kirii umpeen..

Hyvältä näyttää joka tapauksessa, tarkoituksena ei ole vittuilla vaan antaa rakentavaa palautetta. Eikun nehän tarkottaa ihan samaa.

Tim
Viestit: 153
Liittynyt: Su Elo 28, 2011 12:00 am
Paikkakunta: GSXR1100 T, EFE 1100

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja Tim » Ti Marras 22, 2016 7:23 am

Noissa driftaus pätkissä näkyy hyvin mitkä kuvattu swingistä.

Vastaa Viestiin