xv1000 cafe

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
jaket
Viestit: 2708
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Re: xv1000 cafe

Viesti Kirjoittaja jaket » To Marras 21, 2013 8:30 pm

löysin sen lehden. Tässä pari kuvaa

https://plus.google.com/photos/10205892 ... 5142482721
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

telleri
Viestit: 315
Liittynyt: Ti Loka 09, 2007 12:00 am
Paikkakunta: K8

Re: xv1000 cafe

Viesti Kirjoittaja telleri » To Marras 21, 2013 10:19 pm

monenlaisia noista on tehty, tuo olikin vielä näkemättä itsellä :) tuli taivuteltu lisää takahäkkiä ja kumi väännettyä takavanteelle. Takahäkki vaatii ehkä pari lisä pienaa ala ja yläputken välimaastoon. Istuin osaa taittelin pahvista ja mittailin mistä laittaa mitäkin kiinni, kaikki johdot ja letkut yritän taiteilla piiloon ja "takakatteen" sisälle pakolliset työkalut(ulosvetäjä,milli ja tuumakoon räikkäsarja,pajavasara ja rälläkkä:)

Kuva

Kuva

telleri
Viestit: 315
Liittynyt: Ti Loka 09, 2007 12:00 am
Paikkakunta: K8

Re: xv1000 cafe

Viesti Kirjoittaja telleri » Pe Marras 22, 2013 10:12 pm

nyt kun on tuota virtaa kinttaassa niin kävin tinailemassa takahäkkiä ja mittailemassa penkin kiinnikkeiden paikkoja. Melko nätisti se asettui oli vain melko mutkanen ja ..ttumainen hitsata, kun yläputkien etäisyys toisistaan 10cm. Ei onneksi vedellyt pahasti, melkein meni pultit kiinnikkeisiin;)

välipienojen istutukset tein ohuemmasta pillistä ja enemmään rungon sisäpuolelle. Leikoin ensin toisenpuolen tuen ja piirroitin toisen puolen pyörittämällä putkia vastakkain ja piirtämällä kokoajan leikkausta. Kuvat on ehtaa samsung laatua:)
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Avatar
jaket
Viestit: 2708
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Re: xv1000 cafe

Viesti Kirjoittaja jaket » Pe Marras 22, 2013 11:38 pm

jäätävän hieno takarunko.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

telleri
Viestit: 315
Liittynyt: Ti Loka 09, 2007 12:00 am
Paikkakunta: K8

Re: xv1000 cafe

Viesti Kirjoittaja telleri » Pe Marras 22, 2013 11:49 pm

omaakin silmää miellyttää, pienen säväyksen antaa tohon runkoon kun alakiinnikkeet on 2cm ulompana kuin yläkiinnikkeet,niin alaputket menee kaarella x ja y suuntaan...Paremmin havaittavissa live kuvassa:)

Avatar
jaket
Viestit: 2708
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Re: xv1000 cafe

Viesti Kirjoittaja jaket » La Marras 23, 2013 5:23 pm

meinaatko tehdä peräkuupan alumiinista vai penkin perän muotoilla muuraheisperäksi?
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

telleri
Viestit: 315
Liittynyt: Ti Loka 09, 2007 12:00 am
Paikkakunta: K8

Re: xv1000 cafe

Viesti Kirjoittaja telleri » La Marras 23, 2013 6:46 pm

alumiinista tein tänään sabluunat penkki/takakatteelle, ei taida tulla muurahaispesiä... Itse kun tekee niin saa sitä mitä sattuu tulemaan:) Tankki-anturia tässä oottelen niin saisi tehdä loput tankin tunnelista ja istuttaa bensahanat sekä kiinnikkeet. Jostain pitäisi löytää sopevia matalia kumipuslia tankin ja takakatteen kiinnittämiseen, pari gigserin takakatteen puslaa oli jäänyt jemmaan mutta niillä ei vasta kiinnitetä kuin tankki... tankin ja takakatteen ajattelin kuitenkin maalata kun työläs pitää hyvännäköisenä tuo paljas alumiini, saattaa se olla tosin työläs saada pysymään maalikin siinä:)

telleri
Viestit: 315
Liittynyt: Ti Loka 09, 2007 12:00 am
Paikkakunta: K8

Re: xv1000 cafe

Viesti Kirjoittaja telleri » La Marras 23, 2013 6:50 pm

jos jollain on jäänyt ylimääräistä 9r ohjausakselin kruunumutterin alle tulevaa laakerinsuojaa niin saa tarjota!

telleri
Viestit: 315
Liittynyt: Ti Loka 09, 2007 12:00 am
Paikkakunta: K8

Re: xv1000 cafe

Viesti Kirjoittaja telleri » Su Marras 24, 2013 3:17 pm

etuvannetta symoticilta ootellessa:
Kuva

näytti tuo takakatekin siltä että joutuu puottaan pari senttiä matalemmaksi...

Avatar
pommikone
Viestit: 1522
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ni sutii

Re: xv1000 cafe

Viesti Kirjoittaja pommikone » Su Marras 24, 2013 9:31 pm

Vittu, toiset ne osaa!
Arbeit macht frei

telleri
Viestit: 315
Liittynyt: Ti Loka 09, 2007 12:00 am
Paikkakunta: K8

Re: xv1000 cafe

Viesti Kirjoittaja telleri » La Joulu 07, 2013 9:36 pm

jotenkin iski masennus kun pitäisi alkaa johtotehtäviin, mukava nakki alkaa kytkeen 9r kahvat pelaan -81 viragon kanssa yhteen.... eiköhän se siitä, kummankin kahvoissa oli kuitenkin sama määrä nappeja, johroista ens sit tierä. No pikkunäperrystä on tullut harrsteltua valojen kiinnikkeiden muodossa, takavaloja sai säätää hiukan enempi kun tuon takakuupan sisään ei mahdu oikein lapaset ja takavalon kiinnitys piti kuitenkin jotenkin saada kiinni. dremeliä,jyrsintä ja heftiä niin sinne ne painui...
Kuva
Kuva
Etulyhdyn kiinnikkeet tuli aba-siteillä tolppiin kiinni, tosin vaihdoin sinkityt pellit aba-siteistä hiukan jämäkämpään matskuun;)
Kuva
kytkinvaijeri täytyy vaihtaa johonkin eri mopon vaijeriin, jossa olisi lähdössä n 90 asteen kulma, tuo orkkis vaijeri rappaa tuohon tuikun kuupaan reijän.
tankki alkaisi olemaan lakkaus kuosissa kun saisi pääteltyä lasikullittaako vaiko hiooko tankin pohjan enne lakkaa, lasikuulilla tulisi aika smuutti pinta...

piti hiukan fiilistellä miltä se alkaa vaikuttaan kun sai symoticilta etuvanteenkin paikoilleen
Kuva

Avatar
juky2200
Viestit: 439
Liittynyt: La Tammi 26, 2008 1:00 am
Paikkakunta: MT-01

Re: xv1000 cafe

Viesti Kirjoittaja juky2200 » La Joulu 07, 2013 11:44 pm

Todella laadukkaan näköistä jälkeä! Paljonko pyörä tulee arviolta valmiina painamaan? (Mietin millainen on tällaisen hauskuuskerroin)

telleri
Viestit: 315
Liittynyt: Ti Loka 09, 2007 12:00 am
Paikkakunta: K8

Re: xv1000 cafe

Viesti Kirjoittaja telleri » Su Joulu 08, 2013 12:51 am

220kg oli lähtöpaino ja 70hp, siitä voi laskea kertoimet... taitaa olla parhaat kertoimet tasakaasulla taajamassa:D tai kahvilan edessä parkissa...

telleri
Viestit: 315
Liittynyt: Ti Loka 09, 2007 12:00 am
Paikkakunta: K8

Re: xv1000 cafe

Viesti Kirjoittaja telleri » Su Joulu 08, 2013 12:53 am

telleri kirjoitti:220kg oli lähtöpaino ja 70hp, siitä voi laskea kertoimet... taitaa olla parhaat kertoimet tasakaasulla taajamassa:D tai kahvilan edessä parkissa...
huom. lähtöpaino, rst pinnavanteilla ja muilla jalometalli osilla n.300kg:D

Avatar
juky2200
Viestit: 439
Liittynyt: La Tammi 26, 2008 1:00 am
Paikkakunta: MT-01

Re: xv1000 cafe

Viesti Kirjoittaja juky2200 » Su Joulu 08, 2013 11:13 am

No onneksi me V-kone kaverit uskotellaan itsellemme, että V koneissa asuu työhevosia!?!? :upto:

Vastaa Viestiin