Tänään on Ke Tammi 17, 2018 6:27 am

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 64 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Maalis 23, 2015 7:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 12:00 am
Viestit: 53
Images: 5

Pyörä: suzuki 1100 gsx-r -90, Suzuki 1100 GSX E TIC
Personal album
Tämäkin peli ollut käynnissä uusilla ruisku+sytkä osilla rojekti päässyt hieman venähtämään mutta jos hiljaa hyvä tulis. Nokka akselin anturia en nokasta saanut antamaan signaalia joten ollut vielä hukkakipinä sytytys.
Turbon ja pakoputken liitosta en saanut kunnolla pitämään (pakoputkenlaippa kiero) ongelmaa tutkiessani huomasin että nykyisessä turbossa ei hukkaportti pysty sen sijoituksesta johtuen aukeamaan kunnolla ja hukkaportin kello vuotaa pahasti päätin ettei vanhaan paska turboon kannata tuhlata aikaa koska se on muutenkin vaihtolistalla niin tilasin uuden Garrett GT2860RS pienenmällä pakopesällä huomenna pitäs turbon saapua, voisin myös räpsiä muutamia kuvia nyky tilanteesta..

Kuva
Siinä uutta ahdinta mallailtu vanhaan pakosarjaan.

Kuva
Toiselta puolelta

Kuva
Ohjaamoa

Saako tommosta rosteri putkea ja käyriä esim putki tukusta ahsell\onninen tms. nuo ainakin omalta kylältä löytyy jos tuosta pakosarjasta sais jalostettua tuolle garretille sopivan.. jos näyttää siltä että teen kokonaan uuden niin saako jostain hyvää värkkiä (suht nopeesti ja edullisesti) vai oletteko käyttäny jotain mustia rautakäyriä (LVI) äkkiä tuntuu aika paksulta seinämävahvuudeltaan..

Pakoputki: onko järkeä tilata V-band sovitin (esim. futurez) ne taitaa olla 3'' lähdöllä tuo nykinen pakoputki on päältä 51mm onko 3'' päältä noin 80mm? Siirtyy tuo lähtö jonkinverran (oisko +5cm ulos sovitteella ja jos siihen 3'' jyrkkä käyrä niin tuleekohan jo liikaa ''ulos'' koneen alta hankala arvioida taidanpa lähteä tallille ihmettelemään..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Maalis 26, 2015 11:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 12:00 am
Viestit: 53
Images: 5

Pyörä: suzuki 1100 gsx-r -90, Suzuki 1100 GSX E TIC
Personal album
Ymmärrän nyt hyvin miks moni ei tuosta rosterista tee pakosarjaa on astetta haastavampaa työstettävää ku mustarauta :D ... jos yrittäs viikon loppuna heftailla vanhasta pakosarjasta modatun mallin. saa ammattilainen sitte hitsata loppuun....


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 27, 2015 11:19 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Syys 10, 2001 12:00 am
Viestit: 1875
Images: 6

Pyörä: Kona!
Personal album
Jos pakoputki turbon outletista lähtee noin niin onko siellä turbiinin ja hukkaportin reiän väliin rakennettu seinämä?

_________________
Olennaista on, että pelkoa ei tunneta - tai myönnetä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Maalis 28, 2015 11:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 12:00 am
Viestit: 53
Images: 5

Pyörä: suzuki 1100 gsx-r -90, Suzuki 1100 GSX E TIC
Personal album
Se on vanhan ahtimen putki ja muutenkin on tuo hukkaportin lähtö hitsattu umpeen ja meni yhdestä putkesta lamdan takia kaikki nyt tulee uus putki..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Kesä 10, 2015 9:44 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 12:00 am
Viestit: 53
Images: 5

Pyörä: suzuki 1100 gsx-r -90, Suzuki 1100 GSX E TIC
Personal album
Oisko kellään antaa mitään turbo suzukin VE\sytkä karttoja pohjaksi\malliksi tuohon säätämiseen jostain syystä käy jonkunlaista tyhjä käyntiä mutta ku rupeaa kierrokset oleen noin 5000 niin rupeaa vaan paukuttaan saatanasti (lyömään liekkiä) ja ei kierrä enenpää, rev limiter on kuitenki 9500 lambda arvo hyppii minne sattuun kierrätettäessä ala kierroksilla toimii ihan kohtuullisesti.

Onko joku muu rajotin kun tuo rev limiter tuossa tuner studiossa?

Paljo uskaltaa laittaa rajottajan vakio kone puristuksia laskettu?

Paljo vakio koneen maksimi ennakot 100kpa:ssa?

Eihän näitä säätö juttuja voi tarkkaan sanoa mutta sais suuntaa....
Pitää vkl tutkia lampulla tuota ennakkoa aivan niinkö menis kierrosten myötä myöhäsemmelle ku rupeaa paukuttaan.

Mistä noiden puolien asetukset vois tietää? Puolat on ne Bosch T65P.

EDIT: Taidampa tietää mistä tuo johtuu olen sekoillut ja laittanut triggeri anturin johtoon yhden 10k ohm vastuksen vaikka piti laittaa jumpperi jossa on 30k vastus kampuran tiggeröinti on siis made by Arttu. Noita vanhoja sähköposteja selailin. Onneksi tein johtoon vaihdettavan palikan (abico, tina, kutistesukka viritys) jolla saa vastuksen pois ja vaihdettua isomman tilalle sitä rupeaa unohtaan jo asioita vaikka projekti ollu levällään alle kaks vuotta :wink2:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Kesä 27, 2015 3:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 12:00 am
Viestit: 53
Images: 5

Pyörä: suzuki 1100 gsx-r -90, Suzuki 1100 GSX E TIC
Personal album
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Vähä kuvia, lambda ei tunnu tuossa oikeen toimia pitäs varmaan jatkaa putkea. Takahaarukka kaipaa jatkoa ja perä sitten myös tukevampaa jousta..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 27, 2016 5:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 12:00 am
Viestit: 53
Images: 5

Pyörä: suzuki 1100 gsx-r -90, Suzuki 1100 GSX E TIC
Personal album
Mikähän tässä on vikana kun päräyttää käyntiin niin käy vähän aikaa ja sitten sammuu puolat kuumenee epäilyttävän paljon. Mahdollisesti vahingossa hitsattu akunkenkä paikoillaa voisiko olla polttanut jotain komponenttejä megasta ja signaalissa jotain vikaa, puolien vaihto ei vaikuta. :crying:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 27, 2016 6:01 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Viestit: 339
Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
en ole lukenut alusta saakka, mutta miten on sytkä toteuttu ? eli mimmoset puolat ? Onko puolissa ns. kiinteä dwelli(latausaika) vai pitääkö itse asettaa ? jos se on metässä niin kuumenee puolat liikaa ja pahimmassa tapauksessa sulaa..

_________________
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 27, 2016 7:31 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2001 1:00 am
Viestit: 848
Pyörä: SpeedIII
Tuohan on hieno. :wink2:

_________________
"The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." James May


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 28, 2016 7:19 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Viestit: 6807
Pyörä: Vanha mutta paska
Megassa dwell näpytellään ihan itse.

_________________
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 28, 2016 11:04 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Viestit: 339
Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
Niihä se näpytellää monessa muussakin, mutta jos on se boschin "viisas" syttyboksi ohjaamassa puolia niin se osaa itse muuttaa dwelliä.

_________________
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Tammi 29, 2016 9:59 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 26, 2005 12:00 am
Viestit: 155
Pyörä: Turbo Tuono
Koitas vaihtaa tunerstudiosta spark inverted asetusta tuohon puolien lämpeämiseen.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Tammi 30, 2016 12:03 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 1:00 am
Viestit: 2156
Images: 16

Pyörä: GSXR12Ti MS3
Personal album
Suh0 kirjoitti:
Niihä se näpytellää monessa muussakin, mutta jos on se boschin "viisas" syttyboksi ohjaamassa puolia niin se osaa itse muuttaa dwelliä.


Millainen tämä Boschin syttyboksi on? Siis mikä malli?

_________________
Nomex est omen


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Tammi 30, 2016 12:55 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Viestit: 339
Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
Ainakin boschin -137 loppuinen sytkäohjain sisältää itsenäisen dwellin säädön.

_________________
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Tammi 30, 2016 1:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 12:00 am
Viestit: 53
Images: 5

Pyörä: suzuki 1100 gsx-r -90, Suzuki 1100 GSX E TIC
Personal album
Siinä on 4kpl bosch T65-P cop puolia joita ohjataan suoraan megan 5v sytty signaalilla. Ei siis erillisiä ohjaimia vaan joka puolalla omat. Ei pitäs liittyä puolien asetuksiin koska pelannut samoilla asetuksilla.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 64 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com