Facelift

Valvojat: ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
V-kääpä
Viestit: 289
Liittynyt: La Heinä 16, 2005 12:00 am
Paikkakunta: GSX 1327 SC-86 GSX 1100 EF -84 Buell 1125R -08

Re: Facelift

Viesti Kirjoittaja V-kääpä » Ti Loka 21, 2014 5:53 pm

Kone niputettu ja käytetty lämpimäksi. Ilmat kun vielä hiukan lämpenis, niin vois käydä pienen testilenkin vetämässä.
Mikäli testilenkillä ei mikään pasahda, niin talven tärkeimmät huollot oli siinä.

V-kääpä
Viestit: 289
Liittynyt: La Heinä 16, 2005 12:00 am
Paikkakunta: GSX 1327 SC-86 GSX 1100 EF -84 Buell 1125R -08

Re: Facelift

Viesti Kirjoittaja V-kääpä » Su Marras 16, 2014 1:49 pm

Testilenkki tuli tehtyä parisen viikkoa sitten. Kone tuntuu olevan ok. Käytin kytkimen teräslevyt tasohionnassa ja se auttoi
kytkimen toimintaan sen verran, että nyt vapaa löytyy pyörän ollessa paikoillaan. Talvihuolto olis sit tehty.

Nyt sais joku tulla ostamaan Buellin pois, että vois hommata jonkun projektimopon talveksi...

V-kääpä
Viestit: 289
Liittynyt: La Heinä 16, 2005 12:00 am
Paikkakunta: GSX 1327 SC-86 GSX 1100 EF -84 Buell 1125R -08

Re: Facelift

Viesti Kirjoittaja V-kääpä » Pe Joulu 12, 2014 3:16 pm

Kesän 2013 "läpikuultava" kampiakseli palautui Surakalta. En yhtään ihmettele, että pientä kalketta kuului koneesta.
Ihme ettei porsinut kokonaan.

Ääntelyn aiheuttajat:

Kuva

V-kääpä
Viestit: 289
Liittynyt: La Heinä 16, 2005 12:00 am
Paikkakunta: GSX 1327 SC-86 GSX 1100 EF -84 Buell 1125R -08

Re: Facelift

Viesti Kirjoittaja V-kääpä » Su Kesä 07, 2015 12:15 pm

Eilen tuli säädettyä mopo LV Racing:in dynossa. Lopputuloksena 209,7 hp ja 181,3 Nm takarenkaalta.
Hiukan parannusta viimekesäiseen verrattuna. Ala- ja keskialueen vääntö kasvoi mukavasti sytkää aikaistamalla.

Kuva

Samalla tuli dynotettua uusi aihio, eli -84 GSX 1100 EF. Pyörä on täysin vakio ja ajettu reilut 50000 km.
On sit mihin vertaa ens kesänä tulevan talven muutosten vaikutukset.

Kuva

OR_90
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Tammi 24, 2012 1:00 am

Re: Facelift

Viesti Kirjoittaja OR_90 » Su Kesä 07, 2015 2:51 pm

Hyvältä näyttää! ja uudesta projektista juttua näytille kunhan alkaa tapahtumaan, kai siihen remmi tulee.? :)

V-kääpä
Viestit: 289
Liittynyt: La Heinä 16, 2005 12:00 am
Paikkakunta: GSX 1327 SC-86 GSX 1100 EF -84 Buell 1125R -08

Re: Facelift

Viesti Kirjoittaja V-kääpä » Su Kesä 07, 2015 3:37 pm

OR_90 kirjoitti:Hyvältä näyttää! ja uudesta projektista juttua näytille kunhan alkaa tapahtumaan, kai siihen remmi tulee.? :)
Ihan perinteinen ja tylsä vapaasti huohottava kaasari isolohko.

Tim
Viestit: 152
Liittynyt: Su Elo 28, 2011 12:00 am
Paikkakunta: GSXR1100 T, EFE 1100

Re: Facelift

Viesti Kirjoittaja Tim » Su Loka 16, 2016 9:56 pm

V-kääpä kirjoitti:Eilen tuli säädettyä mopo LV Racing:in dynossa. Lopputuloksena 209,7 hp ja 181,3 Nm takarenkaalta.
Hiukan parannusta viimekesäiseen verrattuna. Ala- ja keskialueen vääntö kasvoi mukavasti sytkää aikaistamalla.

Kuva

Samalla tuli dynotettua uusi aihio, eli -84 GSX 1100 EF. Pyörä on täysin vakio ja ajettu reilut 50000 km.
On sit mihin vertaa ens kesänä tulevan talven muutosten vaikutukset.

Kuva
Näkyy honosti toi lappu. Mitkä on vakion lukemat?

V-kääpä
Viestit: 289
Liittynyt: La Heinä 16, 2005 12:00 am
Paikkakunta: GSX 1327 SC-86 GSX 1100 EF -84 Buell 1125R -08

Re: Facelift

Viesti Kirjoittaja V-kääpä » To Loka 20, 2016 9:17 am

Tim kirjoitti:
V-kääpä kirjoitti:Eilen tuli säädettyä mopo LV Racing:in dynossa. Lopputuloksena 209,7 hp ja 181,3 Nm takarenkaalta.
Hiukan parannusta viimekesäiseen verrattuna. Ala- ja keskialueen vääntö kasvoi mukavasti sytkää aikaistamalla.

Kuva

Samalla tuli dynotettua uusi aihio, eli -84 GSX 1100 EF. Pyörä on täysin vakio ja ajettu reilut 50000 km.
On sit mihin vertaa ens kesänä tulevan talven muutosten vaikutukset.

Kuva
Näkyy honosti toi lappu. Mitkä on vakion lukemat?

95,4 hp / 8060 rpm
88,9 Nm / 6395 rpm

Vastaa Viestiin