Tänään on Ke Tammi 17, 2018 6:26 am

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 173 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Facelift
ViestiLähetetty: Pe Huhti 25, 2014 11:18 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 12:00 am
Viestit: 1800
Hyvälle vaikuttaa. Pitäis melkein päästä livenä tutkimaan, jos kohdalle sattuisi.

_________________
Hill Street Riders


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Facelift
ViestiLähetetty: Su Huhti 27, 2014 10:45 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 26, 2009 12:00 am
Viestit: 193
Pyörä: Monta vanhaa.
Ei toi ääni tosiaan "ihan" normaalina tallentunu videolle...

_________________
Dragbike Team D-Cut #SB 484
9.313 / 242.98


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Facelift
ViestiLähetetty: Su Huhti 27, 2014 4:47 pm 
Poissa

Liittynyt: La Heinä 16, 2005 12:00 am
Viestit: 296
Pyörä: GSX 1327 SC-86 GSX 1100 EF -84 Buell 1125R -08
D-Cu kirjoitti:
Ei toi ääni tosiaan "ihan" normaalina tallentunu videolle...


No ei, kuten tänään itse kuulit.

Reilut 100 km säätö & touring ajoa tänään. Vaikka seokset tourinkiajossa pystyy säätämään bensaa laihemmalle, niin näyttää
toi viina maistuvan mopolle. Voimaa tuntuis olevan kenties jopa viimevuotista enemmän. Josko tänä vuonna kone säilys ehjänä
niin pitkään, että ehtis dynottaa sen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Facelift
ViestiLähetetty: Su Huhti 27, 2014 4:59 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Viestit: 4200
Images: 9

Pyörä: zx10r
Personal album
Osaatko heittää mitään veikkausta paljonko kulutus kasvanu, tai paljonko jouduit rikastamaan karttaa e85:la?

Mietinki tossa just yks päivä että ootko penkittäny tätä ikinä.

Kyllähän autoilla ainakin taidetaan muutama heppa saada lisää tolla sopalla.

_________________
IBMC Street Gang


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Facelift
ViestiLähetetty: Su Huhti 27, 2014 5:13 pm 
Poissa

Liittynyt: La Heinä 16, 2005 12:00 am
Viestit: 296
Pyörä: GSX 1327 SC-86 GSX 1100 EF -84 Buell 1125R -08
j0j0 kirjoitti:
Osaatko heittää mitään veikkausta paljonko kulutus kasvanu, tai paljonko jouduit rikastamaan karttaa e85:la?

Mietinki tossa just yks päivä että ootko penkittäny tätä ikinä.

Kyllähän autoilla ainakin taidetaan muutama heppa saada lisää tolla sopalla.



Mahdotonta sanoa mitään tarkkaa, mutta ehkä kolmanneksen. Tosin ajo on sisältänyt normaalia enemmän kiihdyttelyä :upto:
Muutin rec.fuel arvon bensakartasta n.40% isommaksi. Muutetusta kartasta tourinkialueella sai laihentaa ja ahdoilla rikastaa.

Onhan mopo penkitetty ennen muutoskatsastusta ( v. 2008 tai jotain ) ja silloin takapyörältä irtosi jotain 130 hp.

Tehonlisäys viimevuoteen johtunee ainakin osaltaan uudesta kannesta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Facelift
ViestiLähetetty: To Touko 01, 2014 10:20 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 26, 2009 12:00 am
Viestit: 193
Pyörä: Monta vanhaa.
Laitetaan semmonen nettisivu, että remmimopostripille.fi/com.net ja siihen vielä semmosta twitter ja facebook, sekä instagram paskaa.

_________________
Dragbike Team D-Cut #SB 484
9.313 / 242.98


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Facelift
ViestiLähetetty: Pe Touko 02, 2014 8:56 am 
Poissa

Liittynyt: La Heinä 16, 2005 12:00 am
Viestit: 296
Pyörä: GSX 1327 SC-86 GSX 1100 EF -84 Buell 1125R -08
D-Cu kirjoitti:
Laitetaan semmonen nettisivu, että remmimopostripille.fi/com.net ja siihen vielä semmosta twitter ja facebook, sekä instagram paskaa.


Joo ja juutupe videoita, mitkä on nopeutettu x10 että meno näyttäis edes jotenkin vauhdikkaalta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Facelift
ViestiLähetetty: Ke Kesä 04, 2014 9:00 pm 
Poissa

Liittynyt: La Heinä 16, 2005 12:00 am
Viestit: 296
Pyörä: GSX 1327 SC-86 GSX 1100 EF -84 Buell 1125R -08
Noin 1000 km ajeltu ja säädelty. Seokset on alueella, mutta käynnistysrikastukset on vieläkin hakusessa, eli vaativat säätelyä. Tosin säätelyt loppui eilen kun vanha läppäri ei enää jaksanut pyörittää Tunerstudiota.
Kytkin pitää jopa niin hyvin, ettei vapaata löydy koneen käydessä ja mopon ollessa paikoillaan.
Öljynkiertoon pitää vielä ympätä termostaatti, että sais lämmöt nopeemmin ylös. Kone kun on mekaanisesti aika äänekäs, kunnes öljyn lämmöt on 90 tai yli.
Parin viikon päästä pitäis koeponnistaa mopo dynossa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Facelift
ViestiLähetetty: Pe Kesä 13, 2014 8:42 pm 
Poissa

Liittynyt: La Heinä 16, 2005 12:00 am
Viestit: 296
Pyörä: GSX 1327 SC-86 GSX 1100 EF -84 Buell 1125R -08
Kiitos sadepäivien tuli asennettua termostaatti öljynkiertoon. Toki termostaattia piti ensin vähän modata, että sen
sai sopimaan. Eli alkuperäiset letkulähdöt poikki, kierteet reikiin ja uudet lähdöt letkuille.
Termostaatti löysi paikkansa #1 sylinterin edestä:

Kuva

Tulopuolelle piti tehdä lähtö ohi jäähdyttäjän, koska tulppasin termarista ko lähdön:

Kuva

Nyt öljy ohittaa jäähdyttäjän, kunnes sen lämpö on n. +80 ° C


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Facelift
ViestiLähetetty: To Kesä 19, 2014 2:42 pm 
Poissa

Liittynyt: La Heinä 16, 2005 12:00 am
Viestit: 296
Pyörä: GSX 1327 SC-86 GSX 1100 EF -84 Buell 1125R -08
Mopo koeponnistettu. Koeponnistuspaikkana oli LVracing ja tehopenkkinä Dynostar.
Vääntöä 173 Nm ja tehoa 204,8 hp. Ei ihan huono tulos lähes vaparipaineilla.

Kuva


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Facelift
ViestiLähetetty: To Kesä 19, 2014 2:55 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Viestit: 4200
Images: 9

Pyörä: zx10r
Personal album
Hyvännäköset käyrät ja hyvin on potkuakin! Oliko sulla nyt siis 0.7 bar paineet?

_________________
IBMC Street Gang


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Facelift
ViestiLähetetty: To Kesä 19, 2014 6:29 pm 
Poissa

Liittynyt: La Heinä 16, 2005 12:00 am
Viestit: 296
Pyörä: GSX 1327 SC-86 GSX 1100 EF -84 Buell 1125R -08
j0j0 kirjoitti:
Hyvännäköset käyrät ja hyvin on potkuakin! Oliko sulla nyt siis 0.7 bar paineet?


0.56 oli ihan vedon lopussa, muuten n. 0.50 bar.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Facelift
ViestiLähetetty: To Kesä 19, 2014 10:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 26, 2009 12:00 am
Viestit: 193
Pyörä: Monta vanhaa.
Hyvin pukkas ja puhisi.

_________________
Dragbike Team D-Cut #SB 484
9.313 / 242.98


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Facelift
ViestiLähetetty: Ti Syys 16, 2014 12:31 am 
Poissa

Liittynyt: La Heinä 16, 2005 12:00 am
Viestit: 296
Pyörä: GSX 1327 SC-86 GSX 1100 EF -84 Buell 1125R -08
Harvinainen kesä, sillä mopo kesti koko ajokauden!
Alkukesän kytkinjumpan jälkeen ainoa "murhe" oli kylmän koneen piston slap, mikä johtui turhan isolle välykselle poratuista sylintereistä.
Bensalla ongelmaa ei olisi ollut, mutta E85:sella kone käy kylmempänä ja normaali käyntilämmön saavuttaminen kesti turhan pitkään.
Eli vaihtoehdoiksi jäi vanhan ryhmän putkittaminen ja porautus busan männille, tehdä toinen sylinteriryhmä JE:n 1327 männille,
tai jättää kone nykyiseen kuntoon ja ajella vain lämpimillä keleillä.
Päädyin keskimmäiseen vaihtoehtoon. Kuutioita tulee nykyistä 33cc vähemmän, mutta puristussuhde nousee ja paljealueen saa järkevämmäksi. Ahdin puhaltaa edelleenkin saman määrän ilmaa, eli tehojen ei pitäisi laskea.

Lämmitin varaosakoneen ryhmästä putket pois ja aloitin rouhimaan reikiä 1127:n putkille sopiviksi.

Kuva

Saa nähdä miten hyvin tolla kiinanjyrsimellä ryhmän avarrus onnistuu. Plaanaukset joutuu joka tapauksessa teettämään moottorikoneistamossa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Facelift
ViestiLähetetty: Ti Syys 16, 2014 4:39 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 1:00 am
Viestit: 69
Pyörä: B12T
Paljonko ne turhan isot välykset sylintereissä sitten oli?


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 173 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com