Project name: Wiener Cafe’ (kawa gpz)

Valvojat: ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
Smokie

Re: Project name: Wiener Cafe’ (kawa gpz)

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Joulu 29, 2012 8:59 pm

Kävi itselläkin mielessä että maalauttaisin teippaukset mutta katotaan nyt viimeistely sitten vasta viimeisenä.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Jusba
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jusba » Su Joulu 30, 2012 9:55 am

Tyylikäs tankki tosiaan!
Kynäruiskutteluja:
www.jppaintshop.fi

Dubs

Viesti Kirjoittaja Dubs » Ma Tammi 14, 2013 10:48 pm

Kiitokset! Omastakin mielestä maalaus onnistui varsin mallikkaasti. Vaikka välillä ei tiettykään mitä siihen haluaa tehdä. :D En tiedä ymmärsikö seuraajat tuosta instagrammi paskasta, ettei pyörä ole musta...

No niin kahden ja puuolen kuukauden tauon jälkeen pääsi taas kunnolla tän projektin kimppuun. Muutama tallipäivä on taas vietetty.

Muutama päivitys sitten mainitsin, että musta moottori ei sovi pyörään. Kuten jo rungon sävyistä jotain voikin aavistella, niin varsin ruskahtavan sävyissä mennään kokonaisuudessa. Ongelmana vaan oli se, että metsästin tumman ruskeaa lämpömaalia kissojen ja koirien kanssa. Pronssia, kuparia, kultaa yms sävyjä löytyy kyllä moisista, mutta ei tummanruskeaa. Noo asiasta kyselinkin täällä ja ystävällisesti Smokie laitto viestiä, että hd miehet on pitkät sivut käyttäny normi Miranolia moottoreissa ja lämmön kestävyydessä ei ole ongelmia. No ei muuta kun nopeasti lunastamaan purkki ja ruiskulla väriä pintaan.

Kuva

Ja samalla kun tuota tuli sotkettua niin hieman väriä jarrusatuloihin. Tekstit korostin rungon värillä.

Kuva

Kuvassa kyllä satulat näyttää melko paskalta, mutta onhan ne hieman paremmat luonnossa.

arzkab

Viesti Kirjoittaja arzkab » Ma Huhti 22, 2013 2:30 pm

Mitä täällä tapahtuu vai tapahtuuko mitään ?
Kaipaatko Äxöniä elämään tai Polttareihin vauhtia ? -> Arttu.Ahtikari(at)xonpuisto.com // www.xonpuisto.com

arzkab

Viesti Kirjoittaja arzkab » Ma Huhti 22, 2013 2:30 pm

Mitä täällä tapahtuu vai tapahtuuko mitään ?
Kaipaatko Äxöniä elämään tai Polttareihin vauhtia ? -> Arttu.Ahtikari(at)xonpuisto.com // www.xonpuisto.com

Dubs

Viesti Kirjoittaja Dubs » Ma Huhti 22, 2013 7:15 pm

Onhan täällä tapahtunut paljonkin, mutta hitaasti. Päivityksistä on "hieman" joutunut luistamaan. :nono: Tää prokkis on meinannut niin levitä jo käsiin niin, että nyt on pitänyt ruveta tekemään jonkin sortin kompromisseja ettei mene taas yhtä kesää niissä. Kesäkuu on vieläkin tavoitteena.

Mut sähköt on muutamaa kytkintä lukuun ottamatta tehtynä. Sähköissä stongaan tulevien kytkimien osalta luistan nyt alkuperäiseen joiltain osilta. Nyt vaan ei aika riitä puolijohdereleille yms. paskalle mitä suunnittelupaperilla oli tuon vespan kytkimen jälkeen. Putkisto, istuin, jarruletkuja ja muita erinäisiä osia pitää vielä hankkia/tehdä.

Kuvallista satoa pitää päivitellä paremmalla ajalla.

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ma Huhti 22, 2013 7:44 pm

Möhöhöhööö. Olin jo aika innoissani kun sanoit että vielä tälle vuodelle tulee ajoon ja itse ajattelin että tohon kilpaan minä en lähde. Kesäkuussa minäkin ajelen, en vaan tiedä minä vuonna. PS. Kawasakit on neekereille.

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ma Huhti 22, 2013 7:45 pm

Ai niin, eukko lykkää mua pihalle. Hae se pois niin pääsen sisälle.

Dubs

Viesti Kirjoittaja Dubs » Su Touko 04, 2014 2:49 pm

Täälläkin taas tapahtuu. :wavey: Erinäisten projektien takia tämä oli 10kk naftaliinissa. Loput osat on hankittu/matkalla. Loppu niputus viimeistelyineen menossa ja tavoitteena oiskin tän kuun loppu. :deal:

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Touko 10, 2014 10:01 pm

Mä yllätyin että mitäs paskaa sitä on tullut kirjoitettua mutta ihan ajankohtaisesti kakkoseen ja huippumälli haussa meisinkiä. Vein eilen Kawan maalattavaksi, mitäs siihen sanot? Tohon mä sanon kuten puhe-elinkoppi mies "ompa paska basisti - SOITA" Hae se mun eukko silti pois. Jos luulit että se mun ja sorsan juoksukilpailu ja nälkäpeli oli omituista niin nyt nousee tukka pystyyn!

Vastaa Viestiin