Tänään on Ti Marras 21, 2017 1:08 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 113 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Loka 27, 2014 12:59 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2001 1:00 am
Viestit: 844
Pyörä: SpeedIII
Onko ideoita paremmasta? Jos toimisi orgboxin rinnalla niin saisi mittariston säilytettyä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Loka 27, 2014 9:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Syys 27, 2010 12:00 am
Viestit: 103
Pyörä: zrx1200r
mikäs siinä on ku prätkissä harvemmin näkee noita mega sqruitteja tai ei oo ainakaan omaan silmään pistäny. luulis semmosella saavan säädettyä ja hintakin on kohdillaan. pikkusen lisää näpläämistähän sen rakentaminen tietää


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Loka 27, 2014 10:06 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
Viestit: 4777
Images: 2

Pyörä: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin
Personal album
Eikö tuo kannata kokeilla sillä Commanderilla ja hubilla? Jos ei saa toimimaan tyydyttävällä tavalla niin sitten rupee miettimään muuta. Kannattaisiko kysella TTS:ltä millä ne hoitaa sen ohjauksen niissä Rotrex-sarjoissa?

_________________
In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on.

"The Fosse Way" better than good blowjob...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Loka 27, 2014 10:48 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2001 1:00 am
Viestit: 844
Pyörä: SpeedIII
Tässä nettiä lukenu läpi ja ei ole oikeen vaihtoehtoja paineen ymmärtävälle erilliselle säätöyksikölle, pitäisi rakentaa kokonaan uusi ohjaus.

PC3 vaan edustaa niin vanhentunutta tekniikkaa ja edellisessä Suzukissa oli vielä ongelmia tuon kanssa, mut jos ei nyt muuta järkevää vaihtoehtoa ole.

TTS-sarjassa on hoidettu säätö ihan TuneEculla, olisiko siksi että kierrosten myötä ahto nousee lineaarisesti. TuneEcu kun ei painetta ymmärrä. Monenlaista säätöyksikköä ilman paineen ymmärrystä on myytävänä, mut ei eurooppalaisiin pyöriin sellaisia osta vaparikäyttöön kuin uunot jotka ei tiedä TuneEcusta tai TuneBoysta. :wink2:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 28, 2014 11:14 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Marras 13, 2002 1:00 am
Viestit: 233
Images: 6

Pyörä: Triumph Speed-Triple
Personal album
Pidät siellä alkuperäisen kartan ja laitat lisärikastuksen toisilla suuttimilla ja lisärikastus boxilla, tai sitten megasquirt/joku muu kokonaan ohjelmoitava boxi hommaa vaatii enemmän mutta ei ainakaan lopu säädöt kesken. Paljoa tuosta 200 yli ei todennäköisesti kuitenkaan pääse ennen kuin tuo triplen kone alkaa sanomaan sopimustaan irti. tts on hoidettu juuri sillä tuneEculla koska ahdon määrä on aina vakio kierrosten suhteen kun rotrexin ahtimesta puhutaan. E85 sella pääsisit todennäköisesti ilman korotuspalaa sylintereihin mutta sitten ei tarvi muulla ajaakkaan. Flexifuel kun ei tunnu ehtivän mukaan prätkän tankissa oleviin seoksiin joten ei ainakaan kuulo puheiden pohjalta ole hurjat/viritys liikkeet saaneeti sitä toimimaan kunnolla.

_________________
http://klubitus.org/kuuntele.php?id=8575

http://www.klubitus.org/kuuntele.php?id=8700


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Loka 29, 2014 8:45 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Viestit: 3764
Pyörä: SPEED3 1050 & thunderace
Odotan mielenkiinnolla miten turbotus edistyy. Joku taisi kesällä myydä turbotettua tripleä nettimotossa.

_________________
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Loka 29, 2014 10:51 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Elo 30, 2007 12:00 am
Viestit: 477
Pyörä: 3-pyttynen, 2-tahtinen ja 1-mukinen
Onkos makke miettinyt vielä kuinka tuo kytkin mahtaa pitää? Meinaatko ihan orkkiksella mennä ja kokeilla vai kuinka?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Loka 30, 2014 12:16 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2001 1:00 am
Viestit: 844
Pyörä: SpeedIII
Lisärikastuspiirissä ajatuksena kammottaa se että jos tuohon piiriin tulee vikaa sulaa männät. :/ E85 ois kova, mut ei löydy tankkauspisteitä näiltä lakeuksilta kuin muutama.

SpeedHousen Triple oli myynnissä, tuonkin pyörän tekniikkaa opiskellut. On saanut kovasti sikaa ja kasassa on ilman välijäähyä. :) Tuossa lisärikastuspiiri tosin eli en täysin voi kopioida.

Kytkimen otan auki ja mittailen sopisiko kruunuun esim. Hayabusan jäykemmät jouset. Eihän britit kaikkia osia ole keksineet itse vaan käyttävät japsien kanssa samoja, esim. nokkaketjunkiristin sama kuin vanhemmassa GSX:ssä. Jos ei muuta niin EBC:n jäykemmät jouset ja prikat, uudet levytkin heittää samalla.

Painekoteloa tänään kävin kasailemassa, otan kuvaa kun on vähän valmiimpi.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Loka 30, 2014 2:23 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Viestit: 3764
Pyörä: SPEED3 1050 & thunderace
Pistä seosmittari niin näkee jos ei tuu soppaa.

_________________
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Loka 31, 2014 4:21 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Kesä 25, 2004 12:00 am
Viestit: 224
RaceComp taisi käyttää turbopyörissään pelkkää pyörän omaa ECU:a, mutta jollain TuneBoyn askartelemalla custom-ohjelmalla joka osasi hyödyntää kahden barin MAP-anturia.

Jos perse kestää niin voisihan sieltä TuneBoylta koittaa saada sen Waynen kiinni? Perinteisesti ollut kyllä aika haistapaskaukko eikä vastaa koskaan eikä mihinkään, edes maksavan asiakkaan yhteydenottoon.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Marras 02, 2014 9:17 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2001 1:00 am
Viestit: 844
Pyörä: SpeedIII
Etenee edes jotenkin, teen asioita mitä voi tehdä ennen kuin itse turbo saapuu.

Käyrästön laippoja, työkaluina pikkurälläkkä ja sorvi nelileuka-istukalla:
Kuva
Kuva
Painekotelon valmistusta. Vien ammattilaiselle hitsattavaksi lopuksi, ei tuolla mun kaitasella koneella saa kuin vähän huonosti täppiin. Hitsaajaa on onneton myös. :P
Kuva
Kuva

Turbo saapuu varmastikin alkuviikosta, niin pääsee mallailemaan pakosarjaa ja ahtoputkia. Jonkinlainen seosmittari tulee, vaikka en hirveästi välittäisi lisämittareista...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Marras 04, 2014 12:04 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2001 1:00 am
Viestit: 844
Pyörä: SpeedIII
Päivitystä sen verran, että kannentiivisteeseen ei tule 2mm korotuslevyä, vaan pokkana laitan 2x tiivisteitä päällekkäin. TTS käyttää tätä ratkaisua ja internetti osasi kertoa että hyvällä menestyksellä. Tiiviste on neljäkerroksinen metallitiiviste yhdensuuntaisilla painatuksilla, joten teoriassakin pitäisi pelittää. Tosin nousee nyt vain n. 1,2mm, joten puristuksen tippuu n.9,5 tasolle.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Marras 04, 2014 9:14 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Syys 13, 2004 12:00 am
Viestit: 495
Pyörä: cbr
moro tippuuko yhden kansipahvin lisäyksellä puristus 12 - 9.5

kuulostaa aika paljon tippuvan puristus

noin ohuella pahvilla

voin toki olla väärässä


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Marras 04, 2014 11:52 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Viestit: 328
Pyörä: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo
en koko ketjua lukassut vielä läpi mutta pisti silmään ajatus commanderista + ahtimesta ? Laita suosilla microsquirtti niinkun jossain kohtaa meinasitkin. commanderilla ja hubilla sen saa tehtyä mutta on todella vitukas säätää, kysyppä tota hubihommaa mitä mieltä asiasta on Fella.... :lol:

ai se olikin jo kommentoinut asiaa :flipa: ....Kyllä mulla ainakin gixerissä mittaristo toimii vaikka mottiohjain vaihtuu KMS:ään.

_________________
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Marras 05, 2014 12:01 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2001 1:00 am
Viestit: 844
Pyörä: SpeedIII
jani.kone kirjoitti:
moro tippuuko yhden kansipahvin lisäyksellä puristus 12 - 9.5

kuulostaa aika paljon tippuvan puristus

noin ohuella pahvilla

voin toki olla väärässä


moro tippuu se laskurin mukaan

eikö

sano muuta

voin mäkin (tuleville ahdoille ihan soppeli)

Suh0 kirjoitti:
en koko ketjua lukassut vielä läpi mutta pisti silmään ajatus commanderista + ahtimesta ? Laita suosilla microsquirtti niinkun jossain kohtaa meinasitkin. commanderilla ja hubilla sen saa tehtyä mutta on todella vitukas säätää, kysyppä tota hubihommaa mitä mieltä asiasta on Fella.... :lol:

ai se olikin jo kommentoinut asiaa :flipa: ....Kyllä mulla ainakin gixerissä mittaristo toimii vaikka mottiohjain vaihtuu KMS:ään.


Ok ok, onkos toi microsquirtti sit rinnalla toimiva boxi? Katselin et pitää sitä varten ihan vetää uudet johdot puolille, suuttimille, bensapumpulle yms. Kurja jos joutuu poikkasee omat ja laittaa uudet niin sitä vikavalojen vilinää.. :/ Ei kait tuo nyt olis mikään amerikan temppu olis laittaa uus mittari, mutta orkkis kun on kuitenkin se paras.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 113 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com