Tänään on Ti Marras 21, 2017 1:08 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 113 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Huhti 06, 2013 3:09 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Viestit: 3764
Pyörä: SPEED3 1050 & thunderace
onhan se selvä, että kun triple kiertää vain 9500rpm:ää, niin tuollainen mivv tyyppinen lyhyt sivu-putki on aivan liian lyhyt parhaaseen tehoon.

motogp pyörät kiertää varmaan 16tuhatta ja niissäkin on paljon pitemmät putket.

http://www.lubpedia.com/wp-content/uplo ... s-hd-1.jpg

_________________
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 26, 2013 5:21 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2001 1:00 am
Viestit: 844
Pyörä: SpeedIII
Kausi aloitettu jo viikko sitten. Muutoksiksi tälle vuodelle jäi Racetech goldvalve:t keulaan, BOS putkisto, alkukäyrän porttaus, uudet teipit (eiks olekkin shelbyraita komee ;) ) Uudet vilkut taakse (samassa takavalo) ja jotain siistimistä.

Kuva

Kuva

Kuva

Ajolenkin perusteella keula on nyt perän tasolla jousitukseltaan. Aivan vitun jees. :cigar:

_________________
"The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." James May


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 27, 2013 9:51 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Viestit: 3764
Pyörä: SPEED3 1050 & thunderace
todella hieno väritys ja putkisto on hieno.

väritys tuo mieleen vuokkokalan. Oranssia, mustaa ja valkoista.

Kuva


jos luontokin on pitänyt väriyhdistelmään hyvänä, niin toimii se pyörässäkin.

_________________
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 27, 2013 4:26 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Loka 10, 2011 12:00 am
Viestit: 17
Images: 2

Pyörä: SpeedTriple 1050
Personal album
Tää on vaa nii pirun komee :yellow:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Huhti 28, 2013 4:42 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2001 1:00 am
Viestit: 844
Pyörä: SpeedIII
Kiitokset. :) Hyvä oivallus tuo vuokkokala. :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 04, 2013 10:57 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 11, 2006 12:00 am
Viestit: 105
Pyörä: triumph 1050
mites on että onko muilla trumpetin soittajil ollu ongelmaa vuotavien etu pumppujen kanssa..?itsellä nyt menee stefa pari kesäs vaihtoo(taas)..joko en osaa vaan laskee keulaa tarpeeks rauhallisesti alas tai pumpuis on joku hätä mitä ei ihmis silmä nää. :-? :-?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 07, 2013 7:35 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2001 1:00 am
Viestit: 844
Pyörä: SpeedIII
Ei ole ollut ongelmia, vaihdoin tosin stefat varmuudenvuoksi tuossa keularempan yhteydessä. Laitathan alkuperäisillä stefoilla kasaan etkä millään paskoilla?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 08, 2013 12:52 am 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 11, 2006 12:00 am
Viestit: 105
Pyörä: triumph 1050
kyllä on ollu ihan alkuperäset motomarketista haettu.hintaa oli kyl jotain pääl 20 eskoo :nono: nyt kävin hakemas stormista ja selvis 14e ja en usko että ovat sen huonommat.ihan nyt varmuuden vuoksi kysäsen kuitenkin että miten päin tuo stefa ny kuuluu tulla ton putkeen,että jos se on menny aikasemmin väärin päin :D eli kun tossa stefas on pieni viiste niin kuuluuko se tulla alas päin(olipas sekavasti kysytty :P )


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 08, 2013 2:32 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Heinä 14, 2007 12:00 am
Viestit: 936
Pyörä: 954rr Honda, 250 KTM exc-f, 9r Buell, XL500 Honda
siis stefa tulee aina niin päin, että se "kolo" puoli on sille puolelle missä on öljyt. siellä on sisällä vielä yleensä se snadi jousi mikä puristaa stefaa liukuputkea vasten ni se käytännössä ui sielä öljyssä. Tuli mieleen vaan, että oothan sä tarkistanu ettei pölysuojissa oo sanomista? Jos päästää paskaa läpi niin helposti kesässä menee stefat jos toisetkin.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 08, 2013 11:06 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 17, 2006 12:00 am
Viestit: 291
Kirjoittelua on ollut, että varsinkin oikean puoleisissa stefoissa on ollut "hikoilua". Tämähän voi tietenkin olla vain sattumaa, että oikea oireilee! Itsellä kuitenkin myös 15tkm ajetussa oikea alkoi hikoilla. Juuri kuukausi sitten vaihdoin stefat, pölysuojat, jne.. Ei tarttee erikoistyökaluja ja noin 30min homma per puoli. 469ml takaisin öljyä hyvin valutettuihin putkiin. Itse laitoin Motorex 10w....jotkut vannoivat, että 7,5w olisi ollut viskositeetiltä parempi vaihtoehto verrattuna Triumphin service manualin suositusta (Showa SS8)?!

Itsellä oli edellisen omistajan toimesta vaihdettu progressiiviset jouset sisällä..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 08, 2013 7:59 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Viestit: 3764
Pyörä: SPEED3 1050 & thunderace
eikös ne vakiot ole progressiiviset? jos jousi on tiheempi yläpäästä ja harvempi toisesta päästä, niin se on progressiivinen.

itse meni joskus toinen stefa, mutta siellä oli ihan selvä nikki jostain kivestä.

jotta stefat pitää, niin keula pitää olla kaikissa pyörissä suorassa.(siis ei kasilla). eikä alapää saa olla kapealla eikä leveällä.

jos paukuttaa keulaa alas, niin keula voi kerätä painetta, joka saa sitten keulan vuotamaan, yläkorkkeja voi kokeeksi aukaista joskus. Mutta ei tule ongelmaa, kun väännät kaasua kun keula laskee, tämä tietysti vaatii, että jätät varaa ennen rajoitinta, että jää jotain varaa vääntää sitä kaasua laskussa.


itse myös pyyhin sorat yms pois, ettei ne ui stefoihin. Lisäksi talvellakin kannattaa vähän pumppailla keulaa, että pysyy stefat tuoreina.

_________________
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 09, 2013 4:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Loka 10, 2011 12:00 am
Viestit: 17
Images: 2

Pyörä: SpeedTriple 1050
Personal album
Olikos sulla tässä joku rossin vaihdepolin vai muistelenko väärin? Jostai vaan oon lukenu otta jonku Yamahan? polin olis menny tähän heittämällä. Vai satukko ite tietämään minkä vehkeen polin käy? Tympäsee tuo alkuperän nivel viritys paska :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 09, 2013 8:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 06, 2007 12:00 am
Viestit: 34
Pyörä: s3
Sarkain kirjoitti:
Olikos sulla tässä joku rossin vaihdepolin vai muistelenko väärin? Jostai vaan oon lukenu otta jonku Yamahan? polin olis menny tähän heittämällä. Vai satukko ite tietämään minkä vehkeen polin käy? Tympäsee tuo alkuperän nivel viritys paska :D
Yz-krossit yheksäkytluvulta. esim. http://www.ebay.com/itm/ALU-SCHALTHEBEL ... 4083956%26 Varmasti muistakin.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Loka 26, 2014 7:56 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2001 1:00 am
Viestit: 844
Pyörä: SpeedIII
I'm baaaack! Oli tuossa vähän hiljaiseloa projektoinnin suhteen, työhommat muuttui, emäntä piti vaihtaa yms.

Mitäs pyörälle tehdään kun se alkaa olemaan ulkoisesti valmiin puolella, se ahdetaan. :deal:
Eli olen myynyt sieluni ylipaineelle, tähän vaikutti osaltaan kaverini kuvailu omasta turbo-busastaan lauteilla ja räkä lensi niin ettei löylyvettä tarvittu.

Suunnitelmissa noin 200hv/180nm renkaalle, rakenteen rakennan sopimaan isommillekin ahdoille jotka varmasti alkaa jossain vaiheessa viehättämään. Yksinkertaisuus ja toimintavarmuus myös pääosassa, mutkarataa pitäisi jatkossakin pystyä ajamaan.

-Mitsubishi TD04 ahdin, tulossa
-Bosch bensapumppu valmiina tankissa
-dynojet usb II +painehubi
-painekotelo 3mm alumiinista valmistumassa
-pakosarja+loppuputki tulossa kamat
-Kannentiivisteeseen 2mm korotuslevy valmistumassa

Polttoainelinjan paine pidetään 3barissa eli vakiona, dynojetillä säädetään alkuperäisten suuttimien aukioloaikaa pidemmäksi.

Tässä on osien odottelua että pääsee hommat kunnolla käyntiin, tässä pari kuvaa kuitenkin.

imusuppiloiden sorvausta:
KuvaKuva

Uudemman 07-> Triplen pienempi öljynjäähdytin niin saa tilaa ahtimelle.
KuvaKuva

Palaillaan taas kun tapahtuu. :type:

_________________
"The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." James May


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Loka 27, 2014 12:22 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am
Viestit: 664
Kannattaa miettiä tota moottoriohjausta josko siihen olisi vielä jokin toinen vaihtoehto commanderin sijaan.
Itsehän rakensin oman ahdetun K3 PC3+hubi+mappi mutta toi commanderin "painekartta" on melko lapsellinen.
0.8 paineille taisi olla kaikki 4 mappiarvoa joita muuttelemalla rakentui "ahtokartta"
Kyllä siitä saa todistetusti ihan toimivan mutta melko työläs "oikeisiin" moottorinohjaimiin verrattuna. :wavey:

_________________
http://www.vpmotorsport.fi/


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 113 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 5 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com