Yamaha Xt 660 X -04

Valvojat: ESKIL, btseppo

henq
Viestit: 171
Liittynyt: Pe Touko 07, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Ktm

Viesti Kirjoittaja henq » Pe Elo 24, 2012 11:57 pm

Tottahan tuo on, perä on yllättävän siro verrattuna nuihin etukatteisiin. Kyllä noista etukatteista vois kohtuulliset saada silpomalla, nuo on kyllä turhan hyvät siihen hommaan. Jos jostain sais toiset lähes ilmaseks niin voishan sitä melkein kokeilla. Toisaalta hirveesti ei kannata muotoilla uudestaan, muuten tulee vielä tyylikkäämpi tankki esille :D

Löytyyhän multa hyllystä jotkin yzf katteetkin, ne taas ei tuon tankin kanssa sovi ei alkuunkaan.... mut eiköhän tää homma oo lähteny jo sen verran hyvin etenemään että uuden tankinki vois mahollisesti jossain välissä väsätä, plus siihen sitte jäähyttimet yms hilippeet :lol:

Jos joku muukin on tämmösen erehtyny ostamaan niin voin suositella tuota WP:n keulaa. Tuntuu että muuttu pyörä kertaheitolla.

Avatar
Jazka87
Viestit: 217
Liittynyt: To Huhti 15, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Osina.

Viesti Kirjoittaja Jazka87 » La Elo 25, 2012 9:18 am

Keula kyl näyttää ainakin omaan silmään raskaalta, uus tankki ja sirot ilmanohjaimet tekee jo ihmeitä ulkonäölle :wavey: minkäslainen toi on nyt sitten keulitella ja burniksiä vedellä verrattuna vakioon? :)

henq
Viestit: 171
Liittynyt: Pe Touko 07, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Ktm

Viesti Kirjoittaja henq » Ma Elo 27, 2012 1:37 pm

Jazka87 kirjoitti:Keula kyl näyttää ainakin omaan silmään raskaalta, uus tankki ja sirot ilmanohjaimet tekee jo ihmeitä ulkonäölle :wavey: minkäslainen toi on nyt sitten keulitella ja burniksiä vedellä verrattuna vakioon? :)
Ei oo taitoo moisiin suorituksiin ... :freak2:

Kuuron mummon sokee koira ajanu saaresta kirkkoon sunnuntaisin tällä. eli rääkätty muilla menetelmillä kun viimestä päivää :P

homer
Viestit: 444
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2005 12:00 am
Paikkakunta: EFE 1327-T, GSXR 7/13 proju

Viesti Kirjoittaja homer » Ma Elo 27, 2012 5:09 pm

Tutun olonen piha. Tullu koiran kanssa pyörittyä nuita seutuja :) Siistihän toi sun paukutin on, ilmanohjaimille vähän muotoilua niinku pojat jo totes.

pekasus
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 1:00 am
Paikkakunta: XJR1300/XB12/990 Adventure

Viesti Kirjoittaja pekasus » Ma Elo 27, 2012 9:52 pm

Kyllä tuohon aika helppoja ratkaisuja löytyy millä vähän keventää ulkonäköä,tankin vaihto saattaa olla aika työläs toteuttaa..
En minä paljo näistä tiedä,mut muutaman kanssa pelannut..
Tuon Pegason rakennin tuolla XT tankilla ja laitoin siihen uudemman ilmanohjaimet,ne on vähän kevyemmät vaatii yhdelle lisä pultille kiinnikkeen hitsauksen -->

http://www.matkaendurot.net/forum/downl ... &mode=view

http://turbo.bomber.fi/modules.php?name ... ic&t=66429

Värikin aika paljon vaikuttaa,emännän ajossa XT johon kalvotin värin ->

http://www.matkaendurot.net/forum/downl ... &mode=view

henq
Viestit: 171
Liittynyt: Pe Touko 07, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Ktm

Viesti Kirjoittaja henq » Ti Elo 28, 2012 6:53 pm

Tuo vois ollakkii helpon modi heittää nuo uudemman katteet. Nyt kun ei oo oikeen mahollisuuksia rakentaa. Tosin mistä muualta semmoset löytää kun yc, en tiiä. Täytyy pitää silmät auki kuitenkii. Hyvältä näyttää tuo teipattu, paljon pirteempi kun se vakio.

homer, toivottavasti koiras ei säiky niitä ääniä :freak2:

Nii joo ja sit vielä ne edellä mainitut yz etumuovit muovit :
Kuva

jutila
Viestit: 1278
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv

Viesti Kirjoittaja jutila » Ti Elo 28, 2012 7:44 pm

henq kirjoitti:Tuo vois ollakkii helpon modi heittää nuo uudemman katteet. Nyt kun ei oo oikeen mahollisuuksia rakentaa. Tosin mistä muualta semmoset löytää kun yc, en tiiä.

Nii joo ja sit vielä ne edellä mainitut yz etumuovit muovit :
Kai niitä ebaystä vois löytääkki. :-?
Nuo yz muovithan ois ihan viksun näköset, pikku sovittamisessa vaan.
Viimeksi muokannut jutila, Ti Elo 28, 2012 10:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"

pekasus
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 1:00 am
Paikkakunta: XJR1300/XB12/990 Adventure

Viesti Kirjoittaja pekasus » Ti Elo 28, 2012 8:48 pm

henq kirjoitti:Tuo vois ollakkii helpon modi heittää nuo uudemman katteet. Nyt kun ei oo oikeen mahollisuuksia rakentaa. Tosin mistä muualta semmoset löytää kun yc, en tiiä. Täytyy pitää silmät auki kuitenkii. Hyvältä näyttää tuo teipattu, paljon pirteempi kun se vakio.
Ei alkuperäiset mahdottomia maksanut,olisko satkun paikeille kappale ollut.
Tuo keltainen on kokonaan kalvoitettu,alunperin sininen...
Ja nuo raidat teetin..
Penkki verhoilijalla teetetty.

"Kenny Roberts Edition"look

henq
Viestit: 171
Liittynyt: Pe Touko 07, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Ktm

Viesti Kirjoittaja henq » Ti Elo 28, 2012 9:55 pm

On tuo satkun kipale vähä turhan paljon mulle :eek:

Kyl noita yz muoveja sais yllättävän paljon sovitella, tuo on tuommonen tallivakoilu kuva niin näyttää et pieni homma. Mutta itekkin tykkään ulkonäöstä, joten eiköhän sen tankin joskus voi rykästä.

Kyllä tää on ollu semmonen ikuisuusprojekti, en oo ihan hevillä luopumassa. Tekniikkaakin kyllä kiinnostais laitella, ekana se pc ja siitä sitten mahdollisesti muuta, bolt on osaa kyllä löytyy kun kukkaroo raottaa... pekasus onko tuo miten sama kone pegasossas tiiätkö?

pekasus
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 1:00 am
Paikkakunta: XJR1300/XB12/990 Adventure

Viesti Kirjoittaja pekasus » Ke Elo 29, 2012 5:12 pm

henq kirjoitti: pekasus onko tuo miten sama kone pegasossas tiiätkö?
Uudemmissa 660 pegasoissa on tuo jammun kone oliko se 2005->
En tiedä onko mitään eroja.
Nuo vanhemmat pegasot rotaxin koneella jota BMW käyttänyt -90 luvun puolesta välistä lähtien ja taitaa olla vieläkin pitkälle sama mylly.
Tuota rotaxia on myös Can-am DS 650 mönkkärissä..
Perus koneet samoja,kansissa eroja neli ja viis venttiili kansia.

Olis muuten tuo 90hp turbo pegaso myytävänä alle vakio XT hintojen
jos sattuu jotai kiinnostaa..

Myynti ilmoa ei ole laitettu minnekkään,ei niin pakkoa hävittää.
Joutas pois kun kaksi muuta pärrää ympäri vuoden vakuutuksella.

Vastaa Viestiin