Höyrygigseri ehjästä fighteriksi

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
Kkallioj
Viestit: 854
Liittynyt: Su Helmi 19, 2006 1:00 am
Paikkakunta: origiSRAD, minisuper-Honda ja minimoto

Viesti Kirjoittaja Kkallioj » Ke Joulu 30, 2009 1:02 pm

Aika tiivis taitaa olla kuskin paikka.

Avatar
Nakkeus
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-9R

Viesti Kirjoittaja Nakkeus » Ke Joulu 30, 2009 1:47 pm

Kkallioj kirjoitti:Aika tiivis taitaa olla kuskin paikka.
Joo vähän samaa zuumailin itekin, kait siihen tällänen +80kg perseensä saa ängettyä... Toivottavasti. :)
Witut luutuu...<br>

Avatar
Nakkeus
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-9R

Viesti Kirjoittaja Nakkeus » Ke Joulu 30, 2009 1:49 pm

Zippaaja kirjoitti:Alkaa muodot kyllä vahvistumaan verkkokalvolle sen verta hyvin, että kyllä tuosta laitoksesta voisi jo lämmintä kättä antaa. Hyvin se mallaantuu.
Kiitoksia, kyllä se varmaan siitä kun vaan ehtis tekemään... :a:
Witut luutuu...<br>

Avatar
Nakkeus
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-9R

Viesti Kirjoittaja Nakkeus » Ma Tammi 04, 2010 12:14 am

Ja sitten putken kimppuun. Homma aloitettiin lyhentämällä yoshin pönttöä sopivasti:
Kuva
Sitten käyrien pönttöpäästä pala pois ja heppaamalla pönttö oikeaan asentoon. Lopulliset saumat saa luultavasti kaveri tehdä kunnon hitsillä, tollasella 50e:n migillä ei tee kyllä hevon helvettiä.
Siihen se sitten asettui:
Kuva
Kuva
Witut luutuu...<br>

Avatar
Niinvarmaanjoo
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 12:00 am
Paikkakunta: HM HONDA

Viesti Kirjoittaja Niinvarmaanjoo » Ma Tammi 04, 2010 2:13 am

Hyvältä näyttää!

Avatar
Nakkeus
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-9R

Viesti Kirjoittaja Nakkeus » Su Tammi 17, 2010 6:54 pm

Vähän päivitystä tännekkin... Putki on valmis, kaasarit, putsari ja sähköt riisuttu. Seuraavaksi pitäis tiputtaa kone pois ja valmistella runko maalaukseen. Sähköjä irrottaessa koitin merkitä kaikki tarkkaan ylös sitä mukaa kun irrotin liittimiä, väkisin vaan hiipii sitä vitun moista johtonippua katellessa mieleen semmonen pelko että osaako sitä perkeles enää laittaa kaikki takasin paikallee... :freak2: Sellanen kyssäri että voiko ilmanputsareiksi heittää suosista vapaastihengittävät mallit vai seuraako tästä mahd. jotain ongelmia käymisen suhteen?? Tuo vakiokotelo on vaan niin saatanan iso että vie turhan paljon sitä muutenkin kortilla olevaa tilaa...
Witut luutuu...<br>

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » Su Tammi 17, 2010 6:58 pm

kyllähän ne putsarit voit vaihtaa..säädöillä vaan joudut käymään sen jälkeen mut ei se oo ongelma..eikä sen edes paljoa pitäis vaikuttaa eli kyl se ainaki käyntiin lähtee :D

Avatar
Nakkeus
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-9R

Viesti Kirjoittaja Nakkeus » Ti Helmi 02, 2010 3:47 pm

Rupeaa vespa olemaan sen verran paloina että kohtapuoleen saa lähteä maalaria morjenstamaan.
Oli muuten ihan helvetin tiukassa nuo jarrulevyjen pultit, katkes pari avainta ja 2 pulttiakin perkele. No irtospahan kumminki...
Sitten päänvaivaa tuottaa noitten etupumppujen purku. Kellään kokemusta tarviiko kenties jonkun spesialtyökalun vai kuinka? Löysin räjäytyskuvan ja sen mukaan saattaa olla palikat aikas tiukassa... :freak:
Sitten VAASALAISET ja SEINÄJOKILAISET huomio! Hakusessa EDULLINEN hiekka/lasikuulapuhalluspulju sekä samaa hintatasoa oleva maalari (ihan perus ruiskumaalit olis tarkotus vetää). Laittakaas yhteystietoja jos ootte asioinu. :wavey:
Witut luutuu...<br>

Avatar
Fear_factory
Viestit: 1244
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Tellu & VFR 750

Viesti Kirjoittaja Fear_factory » Ti Helmi 02, 2010 4:49 pm

hyvältä näyttää :upto: onko muute tarvetta vielä niille pitemmille meettari vaijereille? ku storm motorilla on käteviä jatkopaloja mitkä vaan ruuvataan orkkis vaijereihin kiinni :wavey:

Avatar
Fear_factory
Viestit: 1244
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Tellu & VFR 750

Viesti Kirjoittaja Fear_factory » Ti Helmi 02, 2010 4:52 pm


Avatar
Nakkeus
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-9R

Viesti Kirjoittaja Nakkeus » Ti Helmi 02, 2010 5:10 pm

Katohan, pitääpäs laittaa korvan taakse. Toisaalta vähän haaveillu et tilais tollasen. :cigar:
http://www.dan-moto.com/danmoto-nano-pr ... 72d62f4930
Witut luutuu...<br>

Avatar
Fear_factory
Viestit: 1244
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Tellu & VFR 750

Viesti Kirjoittaja Fear_factory » Ti Helmi 02, 2010 5:13 pm

Nakkeus kirjoitti:Katohan, pitääpäs laittaa korvan taakse. Toisaalta vähän haaveillu et tilais tollasen. :cigar:
http://www.dan-moto.com/danmoto-nano-pr ... 72d62f4930
ohho, eipä tollasia mittareita oo tullu ennen vastaan :freak2:

Avatar
jusu-seta
Viestit: 364
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 1:00 am
Paikkakunta: 2*suzuki

Viesti Kirjoittaja jusu-seta » Ke Helmi 03, 2010 8:01 pm

Nakkeus kirjoitti:
Sitten VAASALAISET ja SEINÄJOKILAISET huomio! Hakusessa EDULLINEN hiekka/lasikuulapuhalluspulju sekä samaa hintatasoa oleva maalari (ihan perus ruiskumaalit olis tarkotus vetää)
laitappa bäädäässille privakyselyä puhallus mestoista.

Avatar
Nakkeus
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-9R

Viesti Kirjoittaja Nakkeus » To Helmi 04, 2010 2:16 pm

Bäädäässiä häiriköity yyveellä. :a:
Kuvia ehkä illemmalla, eipä siinä osaläjässä kyllä paljon mitään kattomista oo, jos sitten kun sais osat maalauksesta ja fillarin pikkuiljaa rullaavaksi... ehkä.
Witut luutuu...<br>

Avatar
Nakkeus
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-9R

Viesti Kirjoittaja Nakkeus » Ke Huhti 21, 2010 8:18 pm

Pitkästä aikaa jotain edistystä. Runko+muut hilppeet saatiin loppuviimein maalattua, hiekkapuhalluksen ja pohjamaalauksen hoiti Hiekkapuhallus Lehmus vaasassa ja pintavärin suihki paikallinen harrastelija.
Kuva
Nyt mennään siinä vaiheessa että kone on kiinni rungossa(oli muuten vittumaista taiteilla itekseen paikalleen :freak: ) ja swingin+iskarin sain paikalleen.
Kuva
Takahäkkiä käytin paikallaan että sai perää ja underia sovitettua paikalleen, näytti istuvan.
Kuva
Seuraavaksi varmaan joutuu odotella että vanteet tulee koneistamolta (katkes parit jarrulevyn pultit) ja keulaan pitäis tulla uudet stefat ja pölysuojat niin saa senkin sitten paikalleen. Sitten pitäis vielä tankki ja muovit maalauttaa.
Kevättä pukkaa mutta on taas niin monta rautaa tules yhtäaikaa että hyvä jos kerran 2 viikkoon kerkee tallis illan olemaan... No, ajellaan sitte syssymmällä prkl! :firing:
Witut luutuu...<br>

Vastaa Viestiin