125cc thumstar turbo"The MAD MAX PITBIKE" MYYDÄÄ

Valvojat: ESKIL, btseppo

viilaaja
Viestit: 45
Liittynyt: Ma Maalis 24, 2008 1:00 am

125cc thumstar turbo"The MAD MAX PITBIKE" MYYDÄÄ

Viesti Kirjoittaja viilaaja » Pe Touko 30, 2008 5:52 pm

joo, tuli taas kuningas idea, laitetaampas minicrossiin turbo!!

Eli lähtökohtana on 125ccm nelari, "honda mankin kopio" moottori, mutta huomattavasti kestävempi kuin mopon kone.

turbo on ihi: n pikkupikku fööni, oisko siivet ollu jotaa 20/25mm eli aika pieni :D

koneeseen löytyy 150cc sylinteri kitti, eli se laitetaan siihen ja sitten koroke pala sylkän alle, ja kantta viilataan, dumppi ja cuulerikin tulee. Kaasari tuleepi ennen ahdinta joten paineistus hommia ei tarvita.

ja mikäli peli rupeaa oikeasti etenemään ni sitte vois viedä tehopenkiinkin :deal:

KuvaKuva
Kuva
Kuva
Viimeksi muokannut viilaaja, To Heinä 17, 2008 2:10 pm. Yhteensä muokattu 6 kertaa.

Masi-
Viestit: 8
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Honda ja Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Masi- » Pe Touko 30, 2008 10:53 pm

Noniin, asiaa! Kaverilla oli mankissa ahdin, kkk 03 turbolla ja jäi amiksen pihassa kiinni :angry: Kyllähän nuilla tehoa saa, siinä oli 110cc kone ja ahtoja ~0.6 ja 3:n pintakaasulla 90km/h huonoilla säädöillä. Kuitenkin palataan tähän projektiin, toivottavasti viitsit viedä projektin huolella loppuun. Jos saa udellaa, niin mistä tuon turbon olet hommannut? Itse tekis mieli ruveta tohon omaan mankiin tota turboo vääntämään :wavey: Onnea projektille...
Vauhti korjaa ajovirheet

viilaaja
Viestit: 45
Liittynyt: Ma Maalis 24, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja viilaaja » La Touko 31, 2008 9:12 am

Masi- kirjoitti: Jos saa udellaa, niin mistä tuon turbon olet hommannut? :wavey: Onnea projektille...
saa udella, nettivaraosasta ja hinta oli huikeat 150euroo :a: ja kiitoksia, kyllä tämä peli rakennetaan ihan huolella aina kun ehditään.

Masi-
Viestit: 8
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Honda ja Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Masi- » La Touko 31, 2008 3:20 pm

No eipä kovin kallis ollut, mistä vehkeestä tuo on peräisin? :)
Vauhti korjaa ajovirheet

viilaaja
Viestit: 45
Liittynyt: Ma Maalis 24, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja viilaaja » La Touko 31, 2008 6:24 pm

Masi- kirjoitti:No eipä kovin kallis ollut, mistä vehkeestä tuo on peräisin? :)
emmä tiiä.....

viilaaja
Viestit: 45
Liittynyt: Ma Maalis 24, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja viilaaja » La Touko 31, 2008 6:29 pm

nyt on turbo löytänyt paikkansa....


Kuva Kuva

Avatar
Pakoputki
Viestit: 936
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki 1028 Tic, sx 525, Pv 1300gsx-r

Viesti Kirjoittaja Pakoputki » Su Kesä 01, 2008 10:04 am

Mistäs öljynpaineen meinasit ottaa?

viilaaja
Viestit: 45
Liittynyt: Ma Maalis 24, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja viilaaja » Su Kesä 01, 2008 11:17 am

Pakoputki kirjoitti:Mistäs öljynpaineen meinasit ottaa?
luultavasti joudun rakentamaan kokonaan erillisen öljynkierto järjestelämän omine säiliöineen ja öjlypumpulle voiman antaa kiilahihna jota pyöritää vauhtipyörän päälle sovitettu alumiinista sorvattu kiilahihnapyörä, jossa 2 kpl uria toinen öjlypumpulle toinen laturille, tähän nääs tulee mini-megaruutaa eli säädettävä ruisku :D ja se tarvii akun josta ammentaa virtaa, niija ilokaasu ohjauskin on valmiina ruutassa, joten ilukaasutkin tulee kunhan löydän sopivan pullon ja muut osat....

Masi-
Viestit: 8
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Honda ja Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Masi- » Su Kesä 01, 2008 11:36 am

Kaverin mankin turbokoneessa on öljynkierto toteutettu niin, että kannesta tuota oikeanpuoleista "sivukoppaa" on muokattu. Muistaakseni kannen kautta menee öljy turbolle ja se laskee alakertaan. Tässä vähän kuvaa:

http://xs128.xs.to/xs128/08220/turbopieni1861.jpg

Paineet riitti vakio öljypumpuolla voitelemaan turbon ja koneen. Toivottavasti tästä oli jotain apua ja suunnitelmien perusteella tulee äkäinen peli? :D
Vauhti korjaa ajovirheet

Avatar
Mannerheim
Viestit: 519
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Vaaraa aiheuttava ajotapa!

Viesti Kirjoittaja Mannerheim » Su Kesä 01, 2008 12:18 pm

On perkele projekteja :D

Mut lähtökohdat on kyl tähän kunnioitettavat, pistelehän kuvia & tarinaa ku projekti etenee.
:D
Why should we tolerate pansy faggot shit?!
Not even in an animal world male sucks male dick!

viilaaja
Viestit: 45
Liittynyt: Ma Maalis 24, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja viilaaja » Su Kesä 01, 2008 1:01 pm

Masi- kirjoitti:Kaverin mankin turbokoneessa on öljynkierto toteutettu niin, että kannesta tuota oikeanpuoleista "sivukoppaa" on muokattu. Muistaakseni kannen kautta menee öljy turbolle ja se laskee alakertaan. Tässä vähän kuvaa:

http://xs128.xs.to/xs128/08220/turbopieni1861.jpg

Paineet riitti vakio öljypumpuolla voitelemaan turbon ja koneen. Toivottavasti tästä oli jotain apua ja suunnitelmien perusteella tulee äkäinen peli? :D
joo kyllä toikin toteutus on käynyt mielessä, mutta just se öljyn riittävyys oli vähä epävarma, tuohan on huomattavasti yksinkertasempi toteutus.

viilaaja
Viestit: 45
Liittynyt: Ma Maalis 24, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja viilaaja » Su Kesä 01, 2008 1:05 pm

Mannerheim kirjoitti:On perkele projekteja :D

Mut lähtökohdat on kyl tähän kunnioitettavat, pistelehän kuvia & tarinaa ku projekti etenee.
:D
joo pitäähän pojilla aina projekteja olla :D tarinaa tulee sitä mukaa ku se etenee

viilaaja
Viestit: 45
Liittynyt: Ma Maalis 24, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja viilaaja » La Kesä 07, 2008 8:13 pm

Nyt tuli hankituksi virinokka ja pari muuta tarpeellista osaa, kannen viilaan huomenna ja kuviakin tulee sitten lisää..

viilaaja
Viestit: 45
Liittynyt: Ma Maalis 24, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja viilaaja » Su Kesä 08, 2008 3:34 pm

..
Viimeksi muokannut viilaaja, Ti Kesä 10, 2008 2:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Talipee
Viestit: 529
Liittynyt: Ti Elo 01, 2006 12:00 am
Paikkakunta: TT600R

Viesti Kirjoittaja Talipee » Su Kesä 08, 2008 6:51 pm

Hehe, ootko mitenkä jurrissa kirjottanu noi nettisivujen tarinat? :D Asiallinen rojekti, ei siinä mitää :P
Kuva

Vastaa Viestiin