Projekti kawasaki kmx 125

Valvojat: ESKIL, btseppo

japi80
Viestit: 906
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja japi80 » Ti Maalis 25, 2008 5:45 pm

tosta kilven paikasta tulee ainaki ensimmäiseks sanomista. tai ainaki mulle kusipääpoliisi kitkutti samasta aiheesta, oli kilpi kans samallai tuolla kiinni ja sanomistahan siitä tuli.

tosin kyseessä oli täysiverinen CR 125 crossi, voi olla et otti koville ku ei ollu raukkaparkapaskalakki nähny koskaan rekisteröityä motocrosspyörää tien päällä.

Avatar
Vantage
Viestit: 507
Liittynyt: To Maalis 31, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Hva Smr

Viesti Kirjoittaja Vantage » Ti Maalis 25, 2008 6:04 pm

Ite sain kuulla samaa itkua kesällä tuosta kilven paikasta..
Tai no ei sitä kai niin kauheesti se paikka si loppujelopuks haitannu mut valitti ku vastaan tuli nii luuli kilvettömöks ku ei mitää näkyny normaalilla paikalla...

lucas
Viestit: 29
Liittynyt: Su Maalis 23, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja lucas » Ti Maalis 25, 2008 7:45 pm

eivät oo kyllä kilven paikasta sanoneet mitään ku harvemmin se on ees kiinni ainoostaan sit ku lähen iha keskustaan pidemmäks aikaa.

Minkä tyyliset peilit sopii enskaan. Näyttäiskö sellanen kiiltävä bomberi peili tyhmältä

japi80
Viestit: 906
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja japi80 » Ti Maalis 25, 2008 7:51 pm

tyylimakuja ja -tajuja on yhtä paljon kun rakentelijoitakin.
jonkun mielestä sopii toisenlaiset ja jonkun toisen mielestä toisenlaiset.

lopputulos saattaa olla, että laitatpa minkälaiset peilit tahansa, joku valittaa aina.

lucas
Viestit: 29
Liittynyt: Su Maalis 23, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja lucas » Su Maalis 30, 2008 6:02 pm

tietääkö joku tarkalleen minkä triumphin takajarrupuristin tosa b-types on

lucas
Viestit: 29
Liittynyt: Su Maalis 23, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja lucas » La Huhti 05, 2008 8:02 pm

ideoita vikkujen sijoituksesta. vilkkuina toimii 3 ledii per puoli

lucas
Viestit: 29
Liittynyt: Su Maalis 23, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja lucas » Ma Huhti 14, 2008 7:13 pm

alkaa nyt edistymään tää vehje. Oon saanu aikaan sen verran että oon tehny kilven telineen, ostanu vanteet (jotka vaativat paljon työtä), ja saanu maskin ja penkin kuidutukset hyvään vaiheeseen. Kuvia laitan tällä viikolla jahka saan vähä hiottuu suurimpia epä tasasuuksia pois

lucas
Viestit: 29
Liittynyt: Su Maalis 23, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja lucas » Ti Huhti 15, 2008 8:56 pm

Kuvia kesken eräsistä lasikuitu osista.

Maskin sovittelua paikalleen.

Kuva

Sivukatteet.

vasen.

Kuva

Oikee.

Kuva





Penkin pohja paikallaan. Kiinnitystä en oo viel keksiny mut kaikki ajallaan.

Kuva

Maski ylhäältä. Mittarin virkaa tulee toimittamaan sigma. ja sen seuraksi tulee alumiinilevy mis on. Öljyvalo, vilkun merkkivalo, Pitkien merkkivalo ja vapaan valo

Kuva

Jalkatapit. Ite tehty mut dtstä matkittu.
Kuva

Kilven teline sivusta.

Kuva

Ja lopuksi nippeleitä.

Kuva

Lasikuitu ois tarkotus saada tasaseks tällä viikolla ni voi keskittyy sit teknisempaan modaukseen esim vanteisiin ja mittariin.

lucas
Viestit: 29
Liittynyt: Su Maalis 23, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja lucas » Pe Touko 02, 2008 5:42 pm

Maski on ensi viikoksi valmis ja jahka piperkros tulee niin päästään sivukatteiden kimppuun oikeen tosissaan maanantaina kuvia valmiista maskista

Juuper
Viestit: 190
Liittynyt: To Elo 23, 2007 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Juuper » Pe Touko 02, 2008 7:16 pm

Nonni, päivitystä.. Hyvältä näyttää toi maski!
:upto:

lucas
Viestit: 29
Liittynyt: Su Maalis 23, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja lucas » To Touko 08, 2008 7:15 pm

päivitystä.

Kyllästyin lasikuituun joten päätin heivata vakio putsarin mäkeen ni välttyy toisen sivukatteen tekemiseltä. Toisellekin puolelle tulee siis enää vain joku lämpörauta. Piper crossia ketjurasvalta suojaamaan kehittelin ketjusuojan joka näkyy kuvassa, siinä näkyy myös vähän sähköjä varten tekemääni räkkiä.

Kuva

Ketjusuojaa vähä eri kulmasta.

Kuva

Räkistä vähä parempi kuva. se on kiinni noilla koukuilla mitkä on tosa öljy säiliön lähellä.

Kuva

Nyt kun on tilaa ni sain taas suuria visioita tuplaputkista mutta sitä sit joskus mietitää ku saa jonkun toisen pakoputken. Änkkä on täsä maalattu vähä paremmin mut ei sekää oo kummonen.

Kuva

Kilven telineen viimeistelin ja maalasin.

Kuva

Maski on kuivumassa uusissa maaleissa ku vanhat meni pelastamisen arvoisen alapuolelle ni päätin alottaa alust.

Kuva

Täs on tää etupään katiska mikä vaatii vielä vähä viimestelyäDD. Tarkka silmäinen huomaa sigman kiinnitys reijät ja 4 ledien reikää. Sit myös kuvaa etupään tän hetkisest kunnost. Siin näkyy tulevista valoista toinen ku toinen hajos.

Kuva

Kuva

Päivitystä taas ku tulee jotain saatuu aikaseks.

Lopuks kokonais kuvaa.

Kuva

Kommenttia??[/img]

0sQ
Viestit: 76
Liittynyt: Ke Syys 06, 2006 12:00 am
Paikkakunta: DT 125R

Viesti Kirjoittaja 0sQ » To Touko 08, 2008 8:09 pm

No sopiko klemmari ja mistä oot ton änkän vetässy?
Tarkkasilmäinen on muuten yhdyssana :P
Joo mutta koita saada tuo ajoonkin joskus niin päästään pärräilemään :upto:

Avatar
CFH
Viestit: 1154
Liittynyt: La Touko 08, 2004 12:00 am
Paikkakunta: jatkuu ja madaltuu...

Viesti Kirjoittaja CFH » To Touko 08, 2008 8:47 pm

Mikä ton Mad croc-purkin tarkotus on??

Hätä-apuna jos kuskista loppuu virta?
Kuva

lucas
Viestit: 29
Liittynyt: Su Maalis 23, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja lucas » To Touko 08, 2008 9:13 pm

0sQ kirjoitti:No sopiko klemmari ja mistä oot ton änkän vetässy?
Tarkkasilmäinen on muuten yhdyssana :P
Joo mutta koita saada tuo ajoonkin joskus niin päästään pärräilemään :upto:
Klemmari oli just sopiva ja alustavalla koe ajolla ei ollu muit ongelmii ku et ketjusuoja vaatii modausta. se mad crock tölkki on iskarin paine säiliö joka on päälystetty tölkillä

lucas
Viestit: 29
Liittynyt: Su Maalis 23, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja lucas » Su Touko 11, 2008 1:53 pm

nyt on etupää kasausta vaille valmis ni pääsee taas ajamaan sit aletaa keskittyy takapäähän ja lokariin

Vastaa Viestiin