Kawasaki Fighter Projekti.

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
Hermanni
Viestit: 1778
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Hermanni » Su Marras 25, 2007 11:15 pm

footos kirjoitti:Hommat jatkuu taas kun riittää motivaatiota lähteä tallille (Talli sijaitsee 130km päässä kotoa)

- Footos

:wavey:
Mites täällä edistytään?? Huomenna ajeleen?? :D

Avatar
footos
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Joulu 01, 2004 1:00 am

Viesti Kirjoittaja footos » Su Marras 25, 2007 11:41 pm

Hermanni kirjoitti:
footos kirjoitti:Hommat jatkuu taas kun riittää motivaatiota lähteä tallille (Talli sijaitsee 130km päässä kotoa)

- Footos

:wavey:
Mites täällä edistytään?? Huomenna ajeleen?? :D
Aika hiljasta on ollut! :D :drin:

Avatar
fastmx
Viestit: 33
Liittynyt: Ke Kesä 20, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki

Viesti Kirjoittaja fastmx » Ma Marras 26, 2007 4:06 pm

Mikä maski sulla on tuossa pyörässä kiinni?

Avatar
footos
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Joulu 01, 2004 1:00 am

Viesti Kirjoittaja footos » Ma Marras 26, 2007 5:11 pm

Olikohan se jostai Derbistä... Sm mallista muistaakseni!

Kuva

Edit: Onhan se.

Avatar
fastmx
Viestit: 33
Liittynyt: Ke Kesä 20, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki

Viesti Kirjoittaja fastmx » Ke Marras 28, 2007 9:03 pm

Sopii kyllä hyvin tuohon pyörään ainakin. Hyvän näkönen maski ylipäätään..

Avatar
footos
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Joulu 01, 2004 1:00 am

Viesti Kirjoittaja footos » Ma Joulu 31, 2007 3:37 pm

Tääläkin tapahtuu taas jotain... Joululomalla tuli oltua tallilla aika ahkeraan ja jotain ehkä tapahtuikin. (Bissen juonnin lisäksi)

Sain hommattua kawaraakin (PIENELLÄ :eek: ) avustuksella sen kuuluisan 9r koneen mikä ei kestä ja on täysin paska! Kuulemma...
Koska se on täysin paska ja sitä tarvii korjata jatkuvasti ja säätää venttiileitä 1000km välein päätin tehdä sille oikein huoltopukin irroittettavilla nostokahvoilla!
http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... 08d873.jpg
http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... a144af.jpg

Kone tullaan käymään täysin läpi, ja sisään tulee wisecoa vähän virtaavampi kansi, kokoputkistoa yms... JÄRKEÄ? Miettikääpä sitä...

Käytin aika kasan osia pulverimaalauksessa. Etuputket, jarrusatulat, jousi linkuston. holkkia, mutteria yms...
http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... 4f431c.jpg
http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... 60404c.jpg

Kaikkia osia en saanut vielä maalauksesta joten en päässyt vielä lyömään runkoa kasaan. Suosittelen kyllä tota pulveri maalausta! Mulla oli tuolla tamcorrossa ja jälki on kyllä todella hyvää!

Maskin kävin ostamassa paikallisesta prätkä puljusta jonka nimeä en juuri muista! :freak2: Maskiksi tulee jokin PS-Designin malli, tietysti xenoneilla.
http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... d4661a.jpg

Takakatteen ajattelin muokata kaksipaikaiseksi vaihdettavalla penkki/kupu systeemillä. Mulla oli aikaisemmin K6 kuitu kopio yksipaikkaisena, joten kuitu hommiin piti ryhtyä. En ole koskaa kuiduttanu yhtään mitään, mutta ei se mitään amerikan touhua tuntunut olevan...
http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... f085bc.jpg
http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... 390f5b.jpg
http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... 9d7d13.jpg

Takakate jäi vielä aika paljon vaiheeseen...

Tankki oli JK1.1 :sellä Pienessä laitossa... Koson RX1 löysi paikansa siitä.
http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... de3350.jpg

Huomasin että tossa mittarissa on toi kiekkaviisari 4tonnissa... Onko kellään mitään tietoa että pitäisikö se olla nollassa??
Vai olenko saanut sen jo rikki??!

Avasin myös sen vanhan koneen, ja jotain PIENTÄ :upto: vikaa sielta löytyi... Kampura jumissa ja kakkospytyn kiertokangessa noin 7mm klappi, liuska luultavasti päälekkäin... Olen kuullut että joissakin hondissa (niissä ei kuulemma ole koskaan mitään vikaa ja ovat ikuisia) on joskus käynyt samallain... Vai olenko nähnyt unta???

Semmoista tällä kertaa... Lähden tästä nyt säätämään venttiileitä kun pian tulee mittarii 1000km edellisen säädön jälkeen! Onneksi on toi huoltopukki!!! Suosittelen sitä kaikille jotka omistaa -90 luvun KAWAN!!!

Hyvät uudet vuodet kaikille!

- Footos

:wavey:
Viimeksi muokannut footos, Ma Joulu 31, 2007 11:59 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Hexodus
Viestit: 612
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2007 1:00 am
Paikkakunta: F4i streetkillah

Viesti Kirjoittaja Hexodus » Ma Joulu 31, 2007 4:55 pm

footos kirjoitti: http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... de3350.jpg

Huomasin että tossa mittarissa on toi kiekka viisari 4tonnissa... Onko kellään mitään tietoa että pitäisikö se olla nollassa??
Vai olenko saanut sen jo rikki??!
Mulla on ainakin prikulleen sama mittaristo, vielä asentamatta kuitenkin, ja kyllä se ihan nollaa näyttää ku paketista ulos otin. Tiedä sitten korjautuuko tuo kun lyö virrat masiinaan? :freak2:
Warning! There are obvious dangers and serious injuries or death that can happen while motorcycle riding!

Hevimies
Viestit: 2890
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 1:00 am
Paikkakunta: honbmwasauktmphzuki -945, K2 kilone

Viesti Kirjoittaja Hevimies » Ma Joulu 31, 2007 5:21 pm

joo korjautuu. siitä on vissiin testatessa otettu virrat pois ennenkun viisari on nollissa...

Avatar
fasupala
Viestit: 242
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Myyty

Viesti Kirjoittaja fasupala » Ti Tammi 01, 2008 3:02 am

Siin on sellane hienous, että viisari näyttää valikon eri toimintoja. Ne lukee siinä mittarin kehällä. Pitäisi palautua nollille kun laittaa virrat ja poistuu valikosta.

Avatar
Turuntontsa
Viestit: 139
Liittynyt: Pe Kesä 17, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Z50J

Viesti Kirjoittaja Turuntontsa » Ti Tammi 01, 2008 6:34 am

Tulloo ihan vanhan liiton slabside 750 gixu mieleen ku kiekkakello alkaa vähintään vasta 3000rpm...

Kawaraakki
Viestit: 37
Liittynyt: Ke Maalis 21, 2007 1:00 am
Paikkakunta: 750+750+750+900

Viesti Kirjoittaja Kawaraakki » La Tammi 12, 2008 10:46 am

Jokos täällä on välykset säädetty vai onko menny pelkäks kaljotteluks?

Siihen 1000km:n huoltopukkiin muuten tarvis sen pyörivän laipan vielä...Ettei vaan tarviis kumarrella!
Eikä siinä vanhassa alakerrassa ole mitään "vikaa", vaan aivan normaalia kulumaa joka kuuluu muutenkin 5000km:n huolto-ohjelmaan. Eli ei huolta. Ne puheet muista merkeistä olet keksinyt nyt jostain, täysin höpöhöpöhöpö. Jossain vaan kato osataan tehdä liikkuvia osia sisältäviä laitteita jotka eivät kulu saatika tarvitse huoltoa koskaan. Sitä paitti mä katoin ja varmistin asian Netistä, tiäks?!

Nyt täytyykin lähtee hiomaan seetejä ja uusimaan venttiileitä, ehkä vaihtais varoiks liuskat samalla.

:drunk:

P.S. Turhaan täällä suosittelit sitä pukkia, ei Suomessa kukaan omista 90-luvun kawaa. Tosin Moldovassa maan luoteisosan maanviljelijöillä saattaa vielä olla käytössään esim. zxr:ään pohjautuvia perunannostokoneita. Tuskin hekään silti enää vaivautuisivat kyseisiä laitteita huoltamaan mahdollisten vikojen ilmaantuessa, vaan vaihtaisivat suosiolla esim. K7 kilosuitsaan.
Johan tämän kertoo järkikin, ja jollei kerro, niin toivottavasti joku Oikea Tietäjä tulee sen kertomaan. :wavey:

HenkkaRR
Viestit: 1120
Liittynyt: Ti Huhti 04, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Superpyörä

Viesti Kirjoittaja HenkkaRR » La Tammi 12, 2008 4:54 pm

Kawaraakki kirjoitti: P.S. Turhaan täällä suosittelit sitä pukkia, ei Suomessa kukaan omista 90-luvun kawaa. Tosin Moldovassa maan luoteisosan maanviljelijöillä saattaa vielä olla käytössään esim. zxr:ään pohjautuvia perunannostokoneita. Tuskin hekään silti enää vaivautuisivat kyseisiä laitteita huoltamaan mahdollisten vikojen ilmaantuessa, vaan vaihtaisivat suosiolla esim. K7 kilosuitsaan.
Johan tämän kertoo järkikin, ja jollei kerro, niin toivottavasti joku Oikea Tietäjä tulee sen kertomaan. :wavey:
:lol: Tälle sai revetä! :wavey:

ileh
Viestit: 15
Liittynyt: Ke Helmi 01, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja ileh » Su Tammi 13, 2008 7:13 am

Kawaraakki kirjoitti:Jokos täällä on välykset säädetty vai onko menny pelkäks kaljotteluks?

Siihen 1000km:n huoltopukkiin muuten tarvis sen pyörivän laipan vielä...Ettei vaan tarviis kumarrella!
Eikä siinä vanhassa alakerrassa ole mitään "vikaa", vaan aivan normaalia kulumaa joka kuuluu muutenkin 5000km:n huolto-ohjelmaan. Eli ei huolta. Ne puheet muista merkeistä olet keksinyt nyt jostain, täysin höpöhöpöhöpö. Jossain vaan kato osataan tehdä liikkuvia osia sisältäviä laitteita jotka eivät kulu saatika tarvitse huoltoa koskaan. Sitä paitti mä katoin ja varmistin asian Netistä, tiäks?!

Nyt täytyykin lähtee hiomaan seetejä ja uusimaan venttiileitä, ehkä vaihtais varoiks liuskat samalla.

:drunk:

P.S. Turhaan täällä suosittelit sitä pukkia, ei Suomessa kukaan omista 90-luvun kawaa. Tosin Moldovassa maan luoteisosan maanviljelijöillä saattaa vielä olla käytössään esim. zxr:ään pohjautuvia perunannostokoneita. Tuskin hekään silti enää vaivautuisivat kyseisiä laitteita huoltamaan mahdollisten vikojen ilmaantuessa, vaan vaihtaisivat suosiolla esim. K7 kilosuitsaan.
Johan tämän kertoo järkikin, ja jollei kerro, niin toivottavasti joku Oikea Tietäjä tulee sen kertomaan. :wavey:
moldovassa sentään tajutaan et noi susukit keulii ympäri kun on liikaa tehoo... :firing:

Avatar
footos
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Joulu 01, 2004 1:00 am

Viesti Kirjoittaja footos » Ma Tammi 14, 2008 12:08 am

No niin... Taas on tapahtunut jotain, mutta tosi vähän.

Takakatteeseen tein "reunat".
http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... 166699.jpg

Siihen päälle oli hyvä tehdä takapenkin pohja ja ductailin pohja.
http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... 3431d3.jpg

Tässä vielä molemmat.
http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... c22b57.jpg

Samalla kavensin vähän katteen etureunaa.
http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... c232c5.jpg

Nyt lähden testaamaan KAWARAAKIN perunannostokonetta... Moldovalaiset sanovat kuulemma sitä konetta jumalaksi! Ainoa vika kuulemma on ne venttiilit!!! :upto:

- Footos

:wavey:

Avatar
footos
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Joulu 01, 2004 1:00 am

Viesti Kirjoittaja footos » Su Tammi 20, 2008 11:38 pm

Jotain on taas saatu aikaiseksi...

Elikkä, sain osia maalauksesta ja pääsin lyömään runkoa kasaan...

http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... 7dc19d.jpg

Seuraavaksi vuorossa takahäkin rakennus...

Vastaa Viestiin