RIP: Fude 110 Turbo....

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
Pakoputki
Viestit: 936
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki 1028 Tic, sx 525, Pv 1300gsx-r

Viesti Kirjoittaja Pakoputki » Ma Elo 13, 2007 3:55 pm

Täytyy varmaan laittaa sitte gigasqirtti siihen... :freak2:

Avatar
rosvoroope
Viestit: 680
Liittynyt: Su Touko 16, 2004 12:00 am
Paikkakunta: KX500

Viesti Kirjoittaja rosvoroope » Ma Elo 13, 2007 4:29 pm

Pakoputki kirjoitti:Pari kuvaa lisää ja pari videoo...

http://www.saunalahti.fi/wesulius/Turbofude/
Hah, muuttuvatilavuuksinen imusarja, aika hitecciä :lol:
Minulla on KAWASAKI!! There`s no easy way out
NOWHERE FAST <br>

Avatar
Pakoputki
Viestit: 936
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki 1028 Tic, sx 525, Pv 1300gsx-r

Viesti Kirjoittaja Pakoputki » Ma Elo 13, 2007 5:51 pm

Pikkasen sauhutti siinä toisessa videossa...Johtui huonosta öljyn paluusta, mutta se on nyt jo korjattu...

Tänään koittamaan 25mm kaasaria...

Avatar
Smokie
Viestit: 3040
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ma Elo 13, 2007 7:25 pm

Hahaa, hihityksestä päätellen projekti käy ilmeisesti mainiosti terapiasta :D
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Pakoputki
Viestit: 936
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki 1028 Tic, sx 525, Pv 1300gsx-r

Viesti Kirjoittaja Pakoputki » Ti Elo 14, 2007 1:05 am

Hauskaahan toi on kuin mikä...

Uudella kaasarilla tuli voimaa sen verran että tämmönen kokematon kuski meinas pannuttaa sen ympäri keulien...

Vielä olis tarkotus saada se toimimaan niin että sieltä lähtee se joku 1bar painetta...Saahan sitä enemmänkin tulla :) Se tehdään ilmeisesti omavalmiste pakopesällä...Katotaan nyt kun ei jaksais tommoseen 50€ jätekasaan laittaa euroakaan kiinni enää!

Tällä hetkellä rikkoutuneita osia...

-imuvenan välysensäätö
-takaswingi luovuttaa ihan just
-jalkatrampit 2 kertaa
-etujarru
- 1 tulppa
-penkki lähtenyt irti...nyt ruuvattu
-sivuposki vasen paskana...ketjut tuli läpi

Uusia osia...

- öljyn paluuputki
-ahtopainemittari
-kaasari
-tinalla haettu pääsuutin
-syt.tulppa
-yms.

Viimisimmät kuvat ...

Kuva
Kuva

Avatar
Bull Terrier
Viestit: 335
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Coming soon

Viesti Kirjoittaja Bull Terrier » Ti Elo 14, 2007 2:17 pm

:lol: Ihanan sairasta :firing:
Vitullako vihellät kun huuli on halki

Väkivalta lopettaa vittuilun

Ei ole sellaista vikaa mitä ei jeesusteipillä korjaisi

Avatar
-Zone-
Viestit: 336
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja -Zone- » Ti Elo 14, 2007 2:40 pm

Ihan hieno projekti. :)
Kysellääs täälläkin, onkos joku duunannut itse keskipakoahdinta ?
(Vane supercharger)

Idea on ikivanha, eikä sitä juurikaan enää käytetä (poikkeuksena pösön 125cc scootteri).
Valmistaminen olisi itsekkin suhteellisen helppoa.
Jos jollain olisi noista omakohtaisia kokemuksia, niin pistäkääpä infoa tulemaan.

Muutama lisäkuva:
http://www.elsberg-tuning.dk/images/eng ... -%2005.jpg
http://www.elsberg-tuning.dk/images/smogc.jpg
http://www.elsberg-tuning.dk/images/sup ... engine.jpg

Avatar
Smokie
Viestit: 3040
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ti Elo 14, 2007 3:22 pm

Hommaa jenkkipirssistä saastepumppu, eli tommoinen smogpump. Valmis vehje eikä tarvi alkaa itte tekemään, pikku modaamista korkeintaan. Noilla on saatu ihan kohtuullisia paineita aikaan..
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Pakoputki
Viestit: 936
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki 1028 Tic, sx 525, Pv 1300gsx-r

Viesti Kirjoittaja Pakoputki » Ti Elo 14, 2007 3:28 pm

Pitäiskö laittaa remmiveto ahtamaan tota, vai pitäiskö laittaa toinen moottori kokonaan ahtamaan sitä? :upto:

Ei maar...Kyllä toi pakopesä täytyy siihen rakentaa uusiksi, ni eiköhän sitte ala irtoromu lentämään! :firing:

Avatar
-Zone-
Viestit: 336
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja -Zone- » Ti Elo 14, 2007 3:53 pm

Smokie kirjoitti:Hommaa jenkkipirssistä saastepumppu, eli tommoinen smogpump. Valmis vehje eikä tarvi alkaa itte tekemään, pikku modaamista korkeintaan. Noilla on saatu ihan kohtuullisia paineita aikaan..
Kiitti vinkistä. Vois joskus testimielessä kokeilla mokoman modaamista.

Avatar
Pakoputki
Viestit: 936
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki 1028 Tic, sx 525, Pv 1300gsx-r

Viesti Kirjoittaja Pakoputki » To Elo 23, 2007 6:34 pm

Koko roska myyty. 50€ oli mopon hinta josta kuitenkin ahdin ja jarrulevyt poistettu.

Eli ikinä en jaksanut sitä pienempää pakopesää siihen laittaa ja muutenkin mitä tommosella edes tekee?

Eli sen tarina oli sitten siinä...Nyt seuraavaksi tehdään taas tota isompaa mopoa hetken aikaa ja sitte sen rinnalle tulee vielä toinen projekti, josta ei vielä sen enempää hajua millainen se on, mutta sen verran voin paljastaa, että se tulee olemaan jokaisen kaksipyöräisen-rivinelos-friikin märkä uni...Laite, joka tulee aiheuttamaan vaikeuksia pidellä. :deal:

Hanza
Viestit: 26
Liittynyt: Pe Maalis 16, 2007 1:00 am
Paikkakunta: GSXR1000 K4

Viesti Kirjoittaja Hanza » To Elo 23, 2007 8:13 pm

Taisi kuuleman mukaan mennä meijän tallille... :P

Avatar
Tryki
Viestit: 228
Liittynyt: To Syys 15, 2005 12:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tryki » To Elo 23, 2007 8:14 pm

RIP. :nono: Taas yksi.Montako mopoa
tänävuonna on myyty. :( :P

Avatar
Pakoputki
Viestit: 936
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki 1028 Tic, sx 525, Pv 1300gsx-r

Viesti Kirjoittaja Pakoputki » To Elo 23, 2007 8:33 pm

Hanza kirjoitti:Taisi kuuleman mukaan mennä meijän tallille... :P
Ai jahas...No ei se tosiaan kauas menny... :lol:

Avatar
Pakoputki
Viestit: 936
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki 1028 Tic, sx 525, Pv 1300gsx-r

Viesti Kirjoittaja Pakoputki » To Elo 23, 2007 8:33 pm

Tryki kirjoitti:RIP. :nono: Taas yksi.Montako mopoa
tänävuonna on myyty. :( :P
Joo no mutta eiköhän tosta kohta taas toinen tai pari valmistu...Voimia vaan omistajille...

Vastaa Viestiin