...

Valvojat: ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
japi80
Viestit: 1426
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 1:00 am

...

Viesti Kirjoittaja japi80 » Pe Elo 10, 2007 1:13 am

...
Viimeksi muokannut japi80, To Helmi 18, 2010 8:48 pm. Yhteensä muokattu 9 kertaa.

Buluttaja
Viestit: 66
Liittynyt: To Syys 14, 2006 12:00 am
Paikkakunta: XB12s

Viesti Kirjoittaja Buluttaja » Pe Elo 10, 2007 7:19 am

Mun mieleeni tulee nyt lähinnä se että pakosarjan laipan tulisi olla suorassa,silleen siis ettei turbo olisi vinossa turbon akselin suuntaisesti. Öljyn paluupuolen pitäisi tulla suoraan alaspäin tai max 30 astetta vinossa(muistaakseni) ja sen öljyn paluupuolen putken/letkun pitää olla riittävän isoa rööriä,mieluiten niin isoa kuin vain järkevästi saa laitettua liittimien puolesta. Niin ja se ilmeisesti ite kyhätty pakosarja on sitten syytä jynssätä puhtaaksi hitsiknööleistä ja muusta paskasta todella tarkkaan ettei käy viikatemies turbon kimppuun heti ekalla koeajolla.. :)

Avatar
Pakoputki
Viestit: 1413
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki 1028 Tic, sx 525, Pv 1300gsx-r

Viesti Kirjoittaja Pakoputki » Pe Elo 10, 2007 3:39 pm

Että ahtopainetta on riittävästi...

Avatar
hellboy
Viestit: 2156
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 1:00 am
Paikkakunta: GSXR12Ti MS3

Viesti Kirjoittaja hellboy » Pe Elo 10, 2007 4:17 pm

Kannattaa vähän tarkentaa tuota kysymystä. Harva jaksaa näillä keleillä ja tällä kaljanhinnalla aloittaa minkään turboromaaniin kirjoittamisen. Hakukin kertoo yllättävän paljon, niin klassiselta kuin vastaus kuulostaakin.

Noin niinkuin yleismaailmallisesti kannattaa ensimmäisessä protossa:
- turvautua valmiiksi pureskeltuihin ratkaisuihin.
- huolehtia, että kaikki liitokset tulevat tiiviiksi
- mitoitus on oikea, esim. ei asenna mitään pientä corollan ahdinta 1100 prätkän koneeseen. Vertaa paljonko suzuki jenkaa enemmän mitä korolla niin huomaat idean.
- ota kaveri mukaan rakentamaan. Yleensä jo tämä karsii typerimmät ideat kelkasta.

Nyt siirryn ulos, lopetan paperitehtaan ja irtisanon 450 aivosolua halvalla oluella..eli riipasen kovan kännin tänään! :freak:

japi80
Viestit: 1426
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 1:00 am

homma jatkuu..

Viesti Kirjoittaja japi80 » Ke Elo 22, 2007 5:36 pm

nyt alkaa olla jo kone turbopyörän näköinen, pakosarja ja ahdin on paikallaan.. :D

Avatar
eetula
Viestit: 183
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2006 12:00 am
Paikkakunta: fzr 600, 110

Viesti Kirjoittaja eetula » To Elo 23, 2007 12:23 am

projektikuvia näytille??
Selälleen.com

japi80
Viestit: 1426
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 1:00 am

kuvia..

Viesti Kirjoittaja japi80 » To Elo 23, 2007 2:28 am

ei oo kuvia eikä tule
Viimeksi muokannut japi80, To Joulu 17, 2009 7:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Mannerheim
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Vaaraa aiheuttava ajotapa!

Viesti Kirjoittaja Mannerheim » To Elo 23, 2007 10:13 am

Ja Näistä kelpaa kaikki rojektikuvat näytille sit... Näitä ei oo koskaan liikaa :D
Why should we tolerate pansy faggot shit?!
Not even in an animal world male sucks male dick!

japi80
Viestit: 1426
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja japi80 » To Elo 23, 2007 12:12 pm

Mannerheim kirjoitti:Ja Näistä kelpaa kaikki rojektikuvat näytille sit... Näitä ei oo koskaan liikaa :D
miten mä ne kuvat tähän saan... minä kun en ole alan asiantuntija.. :D :type:

Avatar
Mannerheim
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Vaaraa aiheuttava ajotapa!

Viesti Kirjoittaja Mannerheim » To Elo 23, 2007 1:56 pm

Kokeiles vaikka alottaa tuolta Bonpper Galleriasta?

sinnehän saa liitettyä kuvia koneelta :cool:
Why should we tolerate pansy faggot shit?!
Not even in an animal world male sucks male dick!

japi80
Viestit: 1426
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 1:00 am

noniin

Viesti Kirjoittaja japi80 » Ti Elo 28, 2007 9:46 pm

,.,.
Viimeksi muokannut japi80, To Joulu 17, 2009 7:27 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

micco
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Syys 27, 2005 12:00 am

Re: noniin

Viesti Kirjoittaja micco » Ke Elo 29, 2007 9:01 am

japi80 kirjoitti: tyhjäkäynti on 3500 rpm ajon jälkeen. sitten kun pysähtyy, ja ykkösellä (tai ihan millä vaihteella tahansa) hiukan nytkäyttää mopeetia niin tyhjäkäynti laskee siihen 1500 rpm kohdalle jossa sen kuuluukin olla. on vit*umaista esim risteyksessä tai liikennevaloissa kytätä kun tyhjäkäynti on sen 3500 rpm, eikä viitti aina nytkäytellä kytkimellä saadakseen sitä rauhoittumaan.

kysymys kuuluukin: onko kaasareiden paineistus tehty päin helvettiä vai mistä saa ilmaa? lisäksi kone tuntui käyvän helvetin laihalla vaikka asetukset on varman päälle, suuttimet 135 kokoiset ja neulat keskellä. ilmavuotoja ei pitäis olla, kurkut on eheät ja kannet kiinni jne.
Oletko tyhjäkäyntiseokset ruuvannut kohdalleen? Niihin ei neulat eikä pääsuuttimet vaikuta...
Eikö tyhjäkäyntikierrokset kuuluisi muutenkin olla lähempänä 1100 kierrosta kuin 1500?

japi80
Viestit: 1426
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 1:00 am

Re: noniin

Viesti Kirjoittaja japi80 » Ke Elo 29, 2007 10:24 am

:deal:
Viimeksi muokannut japi80, Ti Syys 18, 2007 5:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
LEQ
Viestit: 2095
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: GSX12RRt+GSX-R1277+Katana+KZ1170tbo '73+R1RR+FB Suzuki inj+SSB Suzuki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LEQ » Ke Elo 29, 2007 12:12 pm

Miten kaasarin läpät, olisko joku päässyt pikkasen vääntymään ja kanittaa?
Entäs synkkaus, onko tehty nyt asennuksen jälkeen?
Onko ryyppy lukittu jumiin pois päältä?
Vaparit Sux - kirjaimellisesti
www.vamumc.org
www.pratkapaja.fi

japi80
Viestit: 1426
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja japi80 » Ke Elo 29, 2007 12:27 pm

LEQ kirjoitti:Miten kaasarin läpät, olisko joku päässyt pikkasen vääntymään ja kanittaa?
Entäs synkkaus, onko tehty nyt asennuksen jälkeen?
Onko ryyppy lukittu jumiin pois päältä?

jöö.
Viimeksi muokannut japi80, To Joulu 17, 2009 7:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin