Kawa Z1000 360-Perällä......

Valvojat: ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
900Tkawa
Viestit: 194
Liittynyt: Su Elo 09, 2015 8:20 pm
Paikkakunta: zx-12r

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja 900Tkawa » Ti Tammi 02, 2018 9:03 pm

Millä paineella tuli tuo teho? Mulla oli ex ysissä 1.3bar ja 254hv renkaalta..

RasmusL
Viestit: 180
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » Ti Tammi 02, 2018 11:48 pm

1.3 kiloo tais olla painetta kans

RasmusL
Viestit: 180
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » Su Tammi 14, 2018 2:23 pm

Nonii, jotani pientä taas tapahtunu. Holeshot racingin kautta tuli sitten männät kuitenki perille vaikka pelkäsin pahinta :D Ovat kyllä niin perkeleen hienoja ettei niitä viittis koneeseen laittaakkaa.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Tuossa kuvia Kosusen muokkaamasta kannesta. Kiva nähdä miten toimii, varmaan vaparina sen sais parhaiden tietää oliko tuosta kannen virityksestä mitään hyötyä :D

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Sit tuli tos muutama kk sitten huvikseen tehty ihan tavallinen 190 leveä perä dynoa varten sekä kuminpolttoa jne. Ebaystä orkkis swingi, sitä pidennettiin 60mm. Vanne ja lokari täytyy maalata samanlaiseks punaiseks kun pyörä on, niin sopii pakettiin :cheers:

Kuva
Kuva


Vielä kun nuo veivit tulis niin pääsis kasamaan konetta..jos sen kesäks sais ajokuntoon

Avatar
Suh0
Viestit: 326
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja Suh0 » Su Tammi 14, 2018 7:07 pm

Minkäslaisella rutulla tää oli tarkotus tehä ? E85 vai 98 ?
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi

RasmusL
Viestit: 180
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » Su Tammi 14, 2018 7:21 pm

98:lle tää tehdään kun tarkoitus olis ajaa virossa kans ja siellä ei myydä etanolia :( Haltechilta taitaa löytyä semmonen ecu jolla pystyis ajamaan molemmilla mut en minä semmosta osaa laittaa ja kuka sen taas sitten säätäis

Avatar
Suh0
Viestit: 326
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R K4 1000 Turbo

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja Suh0 » Ma Tammi 15, 2018 8:59 am

Pystyyhän ton flexin tekeen oikeestaan kaikkiin tän päivän ecuihin, jopa megaan.
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi

RasmusL
Viestit: 180
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » To Tammi 25, 2018 9:40 pm

Ebaystä tuli tilattua uus syyläri, aikamoinen hintaero-kiinassa 100e ja alkuperäinen uutena 600e :O Eikä mitään eroa ole muutaku hinnassa. Vielä ostin 10" Mishimoton flektin. Alkuperäinen on 8" elikkä tää nyt on aika paljon isompi mut eiköhän saada jotenki sen kiinnitettyä. Ilmavirtaus pitäis olla ihan jotain muuta.

Kuva

RasmusL
Viestit: 180
Liittynyt: La Marras 23, 2013 3:26 pm
Paikkakunta: Z1000 360 fat ass

Re: Kawa Z1000 360-Perällä......

Viesti Kirjoittaja RasmusL » Ma Loka 22, 2018 9:53 pm

Nonii, saatana unohtunu tää mesta kokonaan :D Laitetaas tännekki vähän infoo sekä kuvia, en tiiä seuraako kukaan enää bomber foorumia, kun näyttäis elämä olevan tuolla facen ja instan puolella. Elikkä elikkä, pyörä vieläKIN levällään, siis tavallaan, mut kuitenki paljon osia saatu aikaan sekä saadaan vielä lisääkin. Kesällä oli tarkoitus saada moottori kasaan mut eipäs menny suunnitelmien mukaan sekään. Olin porannu lohkon pinnapulttien reijät eri kierteelle( busan arp pulteille) ja tehny ne helicoilella. Ja 2 niistä tietty korkkas sitte kun kaveri niitä yritti kiristellä jopa 60nm kohdalla. Perkele. Kyl voin sanoo että pikkuisen otti päähän, mut en jääny sohvalle itkeskeleen vaan sain tutulta uuden(käytetyn) numeroimaton lohkon joten menee sit samat runkolaakerit. Uudelle lohkolle tein itse kunnon pinnapultit nuorrutusteräksestä, alas tuli kawan normi kierre ja ylös busan ape muttereille sopiva. Tuossa kuvaa niistä:

Kuva


Seuraavaks sitte laitettiin kuitenki moottori kasaan ja runkoon kiinni että sais uuden pakosarjan tehtyä sekä titaaniputkisto ja samasta materjaalista myös paineputki! Voin sanoo että jumalauta kun on kevyttä tavaraa. Kaveri hitsas ne kasaan ja oon ulkonäköön aikas tyytyväinen. Loppupään suppilo tuli väännettyä 1mm levystä ja oli noin 4 tunnin homma :D putkiston välissä on 3" resonaattori, jonka pitäis sitten pikkusen vaimentaa. Titaanikamat tilasin Ticonista jenkeistä. Pakosarjalle tuli tehtyä cnc-ssä rosterista kunnon laippa, kaverilla kun on 5-akselinen kone niin sen kans taitaa olla kyllä taivas rajana tai sitte lompakko. Itse pakosarja tehtiin 321 rosterista ja v-band kiinnikeellä, kun uus EFR turbossa on kuumapuoli sillä. Niin ja otti päähän kun ei mahtunu mihinkään laittaa sitä borgwarnerin omaa hukkaporttia niin joutu sen laittaa kiinni ja tuli erillinen Tialin 38mm hukkis. Nimenomaan ostin just tän efr-än turbon sen takia, että kaikki ois samassa ja toimivaa mut ei...Mut kuitenki lopputulokseen eli ulkonäköön oon tyytyväinen. Muutama kuva paketista:


Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Vetopuolelle tuli tehtyä uus offset-tukilevy systeemi ketjusuojalla ja crash-padit moottorin kylkiin:

Kuva


Ja Mika Anglelta ostin uuden Aquamist ERL vesiruisku setin jäähdyttämään sisäänmenevää ilmaa:


Kuva


EI mulla muuta. Katotaan koska saadan tää valmiix :lol:

Vastaa Viestiin