Lohja

Valvojat: ESKIL, btseppo

NightEagle

Viesti Kirjoittaja NightEagle » Su Touko 11, 2008 12:36 am

mjaah,kyl sitä itekkin voisi tulla pällistelemään,kun sain vihdoin ja viimein tuon masiinan läjään. Olinpa ilman sitä 2vuotta. kahtotaan ny miten se kestää.

Pyörä on kameleontti sävyinen kawa KLR600 vm-86

GertMüller

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Su Touko 11, 2008 4:55 am

Lohjan pojat Salossa... Foorumilaisia kukaan?
-Unknown Fighters SFC-

Hydetys

Viesti Kirjoittaja Hydetys » Su Touko 11, 2008 11:08 am

Toppis kirjoitti:Mukana ollaan jos jotain tapahtuu.

Milläs pyörillä porukat ajelee? Itsellä punainen tl.
päevvöö tännekki..

alla wesipyssyfaitteri.

NightEagle

Viesti Kirjoittaja NightEagle » Su Touko 11, 2008 8:38 pm

onkos täällä lohjan suunnal kellää myös innostusta noiden hiekkatieden suuntaan? ite yleensä (kun kerkeän) ajelen niitä iha mieluusti,mukava päästellä hieman hiekalla. olisi iha allright jos saisi joskus jonkun toisenki mukaa päästelee höyryjä.

Virtanen

Viesti Kirjoittaja Virtanen » Su Touko 25, 2008 4:13 pm

NightEagle kirjoitti:onkos täällä lohjan suunnal kellää myös innostusta noiden hiekkatieden suuntaan? ite yleensä (kun kerkeän) ajelen niitä iha mieluusti,mukava päästellä hieman hiekalla. olisi iha allright jos saisi joskus jonkun toisenki mukaa päästelee höyryjä.
Mä voin lähteä mukaan hiekkateille :> siis jos vain kevari seura kelpaa!

amissami

Moro moro

Viesti Kirjoittaja amissami » Ke Kesä 04, 2008 11:26 am

Joo onhan lohjalla yritetty ennenkin pitää jonkin sortin b-iltaa toki vähän huonolla menestyksellä kun oli niin lyhyt varoitus aika.

Stuntti paikoista on toisinaan pulaa mutta jos illan aikana jaksaa vaihtaa viidestä kymmeneen kertaa paikkaa selviää ilman viranomaisten vittuiluita.
Viimeksi muokannut amissami, Ke Kesä 18, 2008 4:53 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuole nuorena... Jää kauniimpi ruumis...

Astar

Re: Moro moro

Viesti Kirjoittaja Astar » Ke Kesä 04, 2008 1:27 pm

tietääkö joku jotain muita treenipaikkoja, ku kaatis, kalkkipetteri ja teollisuusalue? :freak:

sotanorsu

Viesti Kirjoittaja sotanorsu » Ti Kesä 10, 2008 4:50 pm

Astar kirjoitti:tietääkö joku jotain muita treenipaikkoja, ku kaatis, kalkkipetteri ja teollisuusalue? :freak:
Mitä teollisuusaluetta meinaat?
Kaatikselle ei enää asiaa sieltä ite häädetty monen miehen voimin, ja kalkkipetterille kun tullaan temppuilemaan on mun käsketty häätää sieltä pois.

amissami

nii

Viesti Kirjoittaja amissami » Ti Kesä 10, 2008 9:01 pm

Pitäis kysellä tuota tanhuhovin parkkista jos sitä olisi mahdollisuus käyttää joinain päivinä ku siel ei olis humppia tjn.
Yritäin selvittää asiaa mahd pian ja ilmoitella aikoja milloin käy sikäli sen saan sovittua...
Se olis sentään suljettu alue---> eikä tarvis polliisi poikien tulla vittuilee!!!
Kuole nuorena... Jää kauniimpi ruumis...

Hydetys

Re: nii

Viesti Kirjoittaja Hydetys » Ti Kesä 10, 2008 11:06 pm

amissami kirjoitti:Pitäis kysellä tuota tanhuhovin parkkista jos sitä olisi mahdollisuus käyttää joinain päivinä ku siel ei olis humppia tjn.
Yritäin selvittää asiaa mahd pian ja ilmoitella aikoja milloin käy sikäli sen saan sovittua...
Se olis sentään suljettu alue---> eikä tarvis polliisi poikien tulla vittuilee!!!
messissä :firing:

Astar

Viesti Kirjoittaja Astar » Ke Kesä 11, 2008 10:13 pm

sotanorsu kirjoitti:
Astar kirjoitti:tietääkö joku jotain muita treenipaikkoja, ku kaatis, kalkkipetteri ja teollisuusalue? :freak:
Kaatikselle ei enää asiaa sieltä ite häädetty monen miehen voimin, ja kalkkipetterille kun tullaan temppuilemaan on mun käsketty häätää sieltä pois.
siin mis on se katsastuskonttori, RTV ja joku automaalamo? tiedäks? :D mua ei oo ikinä häädetty kaatikselt :eek: tosin en kyl käy siel nii usein enää :freak2:

Astar

Re: nii

Viesti Kirjoittaja Astar » Ke Kesä 11, 2008 10:15 pm

amissami kirjoitti:Pitäis kysellä tuota tanhuhovin parkkista jos sitä olisi mahdollisuus käyttää joinain päivinä ku siel ei olis humppia tjn.
sounds good :firing:

sotanorsu

Viesti Kirjoittaja sotanorsu » To Kesä 12, 2008 12:10 am

Astar kirjoitti:
sotanorsu kirjoitti:
siin mis on se katsastuskonttori, RTV ja joku automaalamo? tiedäks? :D mua ei oo ikinä häädetty kaatikselt :eek: tosin en kyl käy siel nii usein enää :freak2:
Aaa joo tiiän mä, kävin joskus minicrossilla siel pommittelemas mut eipä oo SITÄKÄÄN paskaa enää et ei mennä enää :D Joo mut tuli kaatikselta kaks äijää kerran häätää ja toinen kehu kovasti ku itellä on 91:nen 1000FZR missä on melkeen 200hp eikä tartte pelleillä ku tietää et menee niin hyvin. :lol:

Astar

Viesti Kirjoittaja Astar » Su Kesä 15, 2008 1:16 pm

sotanorsu kirjoitti:
Astar kirjoitti:
sotanorsu kirjoitti: Mitä teollisuusaluetta meinaat?
Aaa joo tiiän mä, kävin joskus minicrossilla siel pommittelemas mut eipä oo SITÄKÄÄN paskaa enää et ei mennä enää :D Joo mut tuli kaatikselta kaks äijää kerran häätää ja toinen kehu kovasti ku itellä on 91:nen 1000FZR missä on melkeen 200hp eikä tartte pelleillä ku tietää et menee niin hyvin. :lol:

:lol:

Virtanen

Viesti Kirjoittaja Virtanen » Ma Kesä 16, 2008 5:20 pm

Mustalahdentie (Kutsutaan sitä nälköönlammen suoraksi) helvetin hyvää asvalttia, ei ihmeellistä liikennettä kello 17 jälkeen (ehkä 1 rekka/tunti) siellä ollaan käyty pompperoimassa. Taloja ei lähimaillakaan.

AJO OHJEET:
Lähdette Lohjan katsastuskonttorilta muijalaa kohti ja jatkatte niin kauan kunnes oikealla näkyy K-kauppa, vasemmalle lähtee hiekkatie jonne kuuluu kääntyä. Hiekka tietä jatkuu noin 300-400m? Jonka jälkeen saavutte mustalahden tielle. Paras paikka tuolla tiellä on "nälköönlammen suora" jonne pääsee kun kääntyy hiekkatieltä (sillan jälkeen) oikealle. Nälköönlammen suoran tunnistaa siitä kun oikealle tai vasemmalle (riippuu ajoreitistä) kohoaa iso hiekka rinne.

(nälköönlammen suora on osa mustalahdentietä :p)

Toivottavasti tavataan temppuilun merkeissä.

Mulla on siis mustapunainen Yamaha DT 125 vm.2006 ja vaatetus/muu varustus on: Musta umpikypärä, Musta ajotakki jossa vähän keltaista käsissä ja farkut. :D ELI TULKAAS RYKÄSEE HIHASTA JOS NÄÄTTE. :D

Vastaa Viestiin